Jump to content

avil84

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avil84

  1. היה לי תאלפיין 9830 הוא אחלה מכשיר ממליץ עליו בחום....
  2. אולי מישהו יודע איפה בצפון (אזור חיפה ) אני יכול למצוא מישהו שמתעסק ברמקולים ביתיים שם כנראה אני אוכל למצוא תרמינל בגודל כזה
  3. הייתי מחליף את הסוני בתור אחד שהיה לו וסני שנאתי את הצליל שהם הוציאו עדיף תקח איזה אלפיין סדרה נמוכה או איזה פיונייר סדרה 5 או יד שנייה תוכל למצוא אפילו דברים יותר טובים בהרבה (יש9830 במחיר הזה )
  4. תיבה אטומה לקיקר L7 אוL5 בנוייה מMDF 28 מ"מ מחוזקת עם ברגים ודבק נגרים מייוחד דורש עלייה 100 ש"ח
  5. אני צריך טרמינל מלבני של אודיו גדול יותר מהרגיל כמו של אודיו ביתי איפה אני יכול למצוא כזה (לי יש מלבני גדול יחסית והוא לא מתאים הוא קטן) הגודל של החור הוא 9.5 אורך ורוחב 7.5
  6. לאיזה קיקר יש הרבה דגמים.....
  7. אם אתה לוקח את הקיקר קומפ אז תוותר על המונובלוק ותחבר קומפוננט וסאב לJBL ואת האחוריים להגברה של הרדיו דיסק
  8. 1000 ש"ח זה מאוד יקר לפני 4 5 חודשים כשחיפשתי את הדוטק הציעו לי אותם ב 850 -950 כולל התקנה אז 1000 זה יותר מידי ד.א ה850 שהציעו לי היה אצל ניסים בלילה בחיפה
  9. מישהו אולי יודע איך אני יגיע לתשובה?......... בבקשה
  10. גם בפניםם
  11. אהההה כנראה שלא הבנתי נכוןןןןן מצטער ... באמת תודה... אולי תשאיר לי את הפלא שלך בפרטי כי כנראה יום שני אני אהיה בתל אביב ואני אוכל לקפוץ אלייך (אני מחיפה במקור)
  12. סבבה אז אני ילך על זה ונראה איך ילך מחר או מחרתיים היא תהיה אצלי
  13. אני קונה אותה ב100 ש"ח ואני לא רוצה להשקיע יותר מידי כי כנראה אני עוזב בקרוב אז כל עוד אני לא יודע אני לא משקיע יותר מידי על המערכת התיבה היא ללא ריפוד כרגע יש לי תיבה באוטו היא אטומה 32 ליטר והיא לא מתאימה לי .. אז 17 יספיק לי ? ואיזה חיזוקים אני צריך לעשות? וכמה זה יעלה?
  14. מצטרף גם לשאלה .... יש לי מאחורה קומפוננט מורכב על המגש ולפעמים הסאב (L7 ) גורם לו לעיוותים בצליל האם לבנות תיבה למידבאסים של הקומפוננט? או להוריד אותו בכלל ?
  15. יש לי הצעה לקנות תיבה פורטד 92 ליטר בזול אבל הבעיה שלי היא שהיא 17 מ"מ האם זה מספיק או שלא לקנות?
  16. סאב של JVC בתיבה פתווחה מהסדרה של אורן גי 1200 W 350RMS רק 700 ש"ח על הסט אני רוצה 500 ש"ח סט חדש לא עבר שימוש בכלל אני לא הכי גמיש אבל מי שיהיה רציני יהיה על מה לדבר קישור לסט http://www.dragsteraudioart.com/DS.html דרך אגב הם 6.5 אינץ קישור לסאבhttp://www.cardomain.com/item/JVCCSWG1200 הסאב הוא 2 סלילים כל סליל 4 אום פלא 0546997737 אייסי 326673231 אבירם
  17. נראה לי קצת יקר .... לפי דעתי דוטק 850 1200-1400 JBL75*4 וסאב פוניקס גולד ZR או אפילו את הוי מקס הישן שהוא 300 RMS או אפילו הHED 900 -1400 חיווט עולה 50 של אקספלוזיאון אם תחפש יד שנייה יצא הרבה יותר זול
  18. מבחינת מחיר הם יקרנים גם אם תביא לשרון הצעה ממקום אחר הוא לא יסכים לרדת ... מבחינת עבודה המתקין אופיר הוא באמת מוכשר מאוד המתקין השני הוא בסדר (לא לעבודות רציניות לפשוטות) הקיצר אם אתה רוצה להשקיע באוטו בצורה מקצועית אני הייתי ממליץ לנסוע למרכז שמה הם "קצת" יותר מקצועיים .
  19. לא הייתי ממליץ על ליאור מולטימדיה בתור אחד מקצועייי התקנות פשוטות יודעים לבצע אצלו אבל יותר מזה הוא כבר אומר לך בפנים שהוא צריך להביא מישהו מיוחד שעושה את זה ומישהו מיוחד שיעשה את זה לגביי אוטו'ס אופיר ממש מומחה אבל המחיר שאוטו'ס גובה הוא ממש יקר מבחינת החלקים ומבחינת העבודה לגביי מצת אור אף פעם לא התקנתי שם אבל הרבה פעמים התייעצתי עם דני והוא נראה מבין בעניין ... ויש גם את טופ סאונד אחרי התחנה המרכזית הישנה מחירים סבבה ראיתי כמה עבודות שלו ונראה טוב שווה לקפוץ בשביל הצעת מחיר
  20. מישהווווווווו
  21. אני לא מבין משהו אם זה לא מורל עם 120 או 140 RMS אז זה לא רמקול עוצמתי...? קח לדוגמא את אלפיין או את JL AUDIO ועוד הרבה חברות שנחשבות מתקדמות בתחום ותראה שהרמקולים הסדרות הגבוהות שלהם הם פחות מ80 90 RMS ....
  22. בתור בעל סאב של הJVC אני ממליץ אותו סאב מדוייק ונותן אחלה צליל אם אתה רוצה לפני שאני מחזיר אותו אתה מוזמם לשמוע (החלפתי לL7) בכמה אתה קונה אותו?
  23. הקטע זה שכבר קניתי ... וההתערבות היא ביני לבין המתקין שלי שהוא חבר טוב (ד.א ההתערבות היא על ארוחה ב200 ש"ח) זה לא שאני יוריד אותו במחיר בגלל זה ולי לא משנה אם הסאב הוא 2004 או 2005 העיקרון פה שהוא נתן מידע שגוי או שאני לא צודק זה הנקודה
  24. אבל עדיין אין לי תשובה שפוסקת אם צדקתי או לא ..... אם הסאבים של 2004 ו 2005 נראים אותו הדבר איך אפשר להבדיל ולדעת מה היא השנת יצור שלהם
  25. אז לפי מה שאתה אומר שנינו צדקנו הסאב הוא דגם 2004 2005 ביחד אין דגם שונה בין השנים האלה? ולפי זה שכתוב לי על הדפים שלו 2003 איפה שרשום על המידות לתיבות וכו' זה אומר שהוא יוצר ב2003 נכון?
×
×
  • תוכן חדש...