Jump to content

avil84

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avil84

  1. משהו מוזר שמצאתי http://digitalsounddirect.co.uk/shop/product/products_id/110.html http://caraudiosecurity.com/shop/pr...ts_id/2559.html שניהם הם אותו הדבר אז יש סיכוי שקיקר לא חידשו בכלום מ2004 ל2005
  2. אופס מצטערררר הוא ערך את ההודעה שלו ואני כבר רשמתי הודעה לפי ההודעה השנייה שבה הוא אומר שהוא קיבל 2100 ש"ח ולפי זה הסקתי תמסקנה שזה התקציב שלו בסביבות 1000 ש"ח המאק אודיו הוא המומלץ אבל שווה להוסיף עוד 200 ש"ח ולקנות את הJBL
  3. 1300 שקל תביא את הJBL ב 800 תקח את הסאב שהיית מרוצה ממנו כל כך .. (אני מציע לשמוע עוד כמה לפני הקנייה ולראות אולי תמצא משהו שיותר תאהב)
  4. והתקציב שלך הוא? מה יש כבר באוטו מקדימה אחורה ? מה אתה מחפש מבחינת סאונד ברגע שתתן תפרטים יהיה אפשר לעזור לך
  5. לדוטק אין יבואן הם מיוצרים בארץ......
  6. הבעיה היא שאני מחפש ולא מוצא דגם של 2005 של הL7 יש סיכוי שהוא אותו דגם כמו ה2004 או שלא יצרו אותו ב2005? ודרך אגב תודה על העזרה והמאמץ של החיפוש שאתה עושה בשבילי
  7. head unit הכוונה היא לפאנל עצמו הCD או קלטות ואפילו יש מיני דיסק
  8. אוקייי תודה רבה על הקישור באמת אבל אני צריך גם לראות אחד של 2005 בשביל ההשוואה אם יש למישהו אני יודה לו מאוד אוקיי עוד משהו אם זה עוזר הקופסא של הסאב היא בצבע כחול עם שחור
  9. אם התקציב שלך הוא 2800 להכל אז ההמלצה שלי היא כזו L7 1500 ש"ח (יד שנייה) 1100 את 1200D של קיקר יש פה מישהו שמוכר אותו יד שנייה ב1100 200 שקל לתיבה
  10. גם אני מחפש עכשיו אני יברר בכמה אני אוכל להשיג ואני יגיד לך אם אני יגיד 2 יש סיכוי שיתנו לי מחיר טוב יותר
  11. אז במשהו 1 טעיתי אבל איך אני יודע עם הסאב שברשותי הוא 2004 או דגם של 2005? ועוד משהו אני שואל לא אומר כל שנה מחליפים תדוגמא של הסאב למשל שנת 2003 היה ציור דומה לסולו איקס עם אדום ולבן בפנים 2004 זה עם הS הכחולה 2005 אני עוד לא יודע עם טעיתי .... ועכשיו הדגם החדש הוא עם S בתבע אפור כהה
  12. איפה זה אמור להיות רשום... על הדפים שקשורים לסאב שבאו בתוך הקופסא רשום 28 לספטמבר 2003
  13. אוקייי התערבתי עם המתקין שלי שהסאב שהוא הביא לי הוא דגם משנת 2004 הוא טוען שזה שנת 2005 אנא עיזרו לי ותנו לי תשובה ברורה לגביי זה השאב שיש ברשותי הוא 04S12L74 לפי הבנתי ה04 בתחילת הדגם זה אומר השנה שלו .... אני אמרתי לו שהL7 של שנת 2004 הוא עם S בצבע כחול וב2005 היא בצבע אדום .... מיהו הצודק פה?
  14. איזה סאב או סאבים אתה רוצה להגביר ? לפי זה אפשר לראות מה אפשר לעשות עם התקציב
  15. הם גם בונים לך אותה או שרק מוכרים לך תחלקים ? האם הם עושים לך חור מדויק בשביל הסאב ובשביל הטרמינל? לפי מה ששמתי לב אתה הולך על אטומה בסוף נכון?
  16. אנשיםםםם היה אחד המפגשים הרציניים שהגעתי אליהם מצטער שברחתי באמצע פשוט הייתי צריך לנסוע להביא את הL7 החדש שלי וכשחזרתי בקושי היו אנשים (גל לא יכולת לתת קצת כבוד לנרגילה שלי ולתת לה גם צילום קטן ;=)
  17. לפי דעתי אם אתה לא הולך לקנות סאב והאפשרות היא רק 6*9 אז תביא תקיקר 6*9 רמקולים עצבניים ביותר שמעתי אותם בפגו 206 ולא האמנתי שאין סאב מאחורה
  18. רק האחרונים שנשארו הספיקו לראות.....
  19. וזה מסובך להתקין את זה לאזעקה? או שחייב מתקין מקצועי
  20. אם אין לך אפשרות אחרי זה להשקיע עוד הייתי הולך על ה 53 אם יהיה לך מאיפה אחרי זה הייתי לוקח ת55
  21. טוב את הנעשה אי אפשר כנראה להשיב ... אז ככה אם אתה מוכן ליד שנייה ראיתי פה בפורום מונובלוק מפלצת של אלפאסוניק שיחזיק לך ת2 סאבים עולה 2000 וישאר לך 1500 בשביל הJBL המפורסם השאלה היא אחרת אם לא תצתרך לשדרג/להחליף את האלטרנטור דבר שיוריד את התקציב למגברים . דרך אגב אחלה רכיבים למערכת.....
  22. ואל תגיד שלא נתתי לך הצעה לפניייי אבל שיהיה בהצלחה אם אתה מרוצה וחושב שהמערכת נותנת לך את המקסימום שרצית לקבל אז לא חשוב מה נגיד בכלל וגם לא ישנה כי אתה זה שצריך בסוף לשמוע במערכת ולא אנחנו רק אל תטעה פה אנשים עם זה שבוס זה חברה טובה היא סך הכל חברה בינונית ומטה שמפריזה במחירים
  23. גם הלא חיקויים זה מה שהתכוונתי אין להם כזו רמה ממה שהיה לי באוטו התאכזבתי קשות הרמקולים שלהם היו על הפנים המגבר שלהם היה נכנס לפרוטקשיין מסאב של רוקפורד P1 הקיצר אני התאכזבתי הסאב דווקא עד היום אני חושב שהוא היה נשמע מצוייין
  24. היה לי כל האוטו בוס קומפוננט אחוריים סאב ומגבר שלהם (HU היה של JVC)בעבר עד שנגנב הכל הכל היה מהסדרה "הגבוהה" שלהם לפי דעתי חראאאאאא של מוצרים יחסית למחיר שלהם ואני מצטער שאז לא הבנתי יותר כדי לא להתקרב לטעות ההיא ואני לא מדבר על החיקויים של הבוס
  25. לקחו לך יקר מאודדדדד כשאני חיפשתי השבוע מצאתי ב1700 בחיפה אצל ליאור מולטימדיה ו1500 שקל לדגם הישן אצל בלילה יש גם מישהו בפורום פה שמתווך בשביל חנות שמוכן לעשות אותו ב1900 כולל תיבה מקורית עם הכיסוי והכל(אם היית לוקח 2 המחיר היה יותר זול) מצטער שרק אחרי שקנית אני אומר אם היית מתייעץ לפניי זה לא היה קורה
×
×
  • תוכן חדש...