Jump to content

avil84

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avil84

  1. תכלס מהיכרות עם הדגם של ה 12 אינץ מ2 הדגמים שנתת הייתי אומר לך ללכת על הJVC דווקא . יש לי באוטו את הJVC ושמעתי גם באוטו את הפוניקס יש אותו לחבר ואהבתי יותר את הJVC זאת דעתי בכל אופן...
  2. לא צריך להתבטל המפגש גם ככה עברו יותר מכמה חוודשים מאז המפגש האחרון גם לצפוניים מגיע מפגש..... ומי שרוצה לבוא מהמרכז ומהדרום אם יש כאלה שמוכנים.... אז אתם מוזמנים וכמה שיותר יותר טוב...
  3. מצטרף להמלצה על הקומפ של קיקר סאב דיי חזק יחסית לסאבים ברמה שלו של ה150 RMS.....
  4. התקציב שלך נורא נמוך אם תעלה אותו תוכל לעלות ברמה של המגבר למגבר שמוציא יותר RMS ליציאה וככה תוכל להביא סאב יותר חזק אבל גם הסאב הזה לא פראייר היה לי באוטו ולא האמנתי שהוא 150 RMS
  5. אכן אתם צודקים..... הסט הוא ה5 חלקים מה שמג'יק נתן בקישור..... ו600 לסט ההוא זה טוב?
  6. מבחינת מקום עדיף להביא את הסאב של 200 לפי הדוגמא שלך מבחינת עוצמה בד"כ 2 עדיפים אבל הכל תלוי בסוג של הסאב איזה חברה איזה הגברה יקבלו וכו'
  7. רוקפורד P2 אחלה סאב פוניקס גולד סדרה R גם סאב ממש טוב
  8. ראיתי אותו ב650 אצל אוטוס בחיפה +50 שקל על התקנה יצא לך 700
  9. באיזה עובי? אני רוצה לפחות 28 מילימטר אם לא 34 .... והאם הוא מדייק ? והוא יעשה לי גם תחיזוקים שצריך לעשות לתיבה כזו?
  10. אז הבאלק הוא 9 חלקים או 5? ואם אני משיג את הבאלק ב600 זה סביר?
  11. אחי לא נראה לי כל כך שווה לתקן עדיף אולי לקנות חדש (אם באמת זה סליל שהלך...) המחיר של הסאב הזה חדש הוא 500 ש"ח ותיקון של סאב לפי מה שאני פעם חיפשתי הוא בין 200 ל300 (החלפת סליל) וגם אחרי תיקון סאב הוא אף פעם לא יחזור למצב הישן שלו אז עצתי לך אם אין לך אחריות על הסאב קנה חדש
  12. הנגר שעשה לך הוא עושה גם תיבות עם פורט?
  13. עוד משהו פשוט אני לא רוצה לפתוח תר'ד חדש האם יש עוד סאב שעומד עם הקיקר L7 לפני שאני קונה אותו .... אני מחפש באס חזק מאוד לשם השוואה 2 סאבים של JVC לא ממש הזיזו לי וגם לא 2 של הייפוניקס שהיו לי אני מחפש משהו ממש חזק בסביבות ה2000 ש"ח המגבר שלי הוא JL 500/1 והמוזיקה העיקרית שאני שומע זה מוזיקה שחורה וקצת ישראלי
  14. האם שווה להשקיע 600 ש"ח על תיבה מקורית של L7 או לבנות לבד?
  15. איך קוראים לסט של ה9 חלקים ? זה הסט הכי גדול? והאם הכי משתלם לקנות לפי מטר?
  16. מגיעעעעעעעעעעע וכמובן א.נרגילות
  17. נשאר סאב 1 של JVC והסט של הדראגסטאר ימכר במחיר של 500 שקל ... חדש עוד לא הופעל בחיים.... עדיף על הפולס ולייטינג שמוצעים במחיר הזה
  18. l7 עולה היום 1500 ללא תיבה אז הךL5 צריך להיות זול ממנו ב200 שקל
  19. מחפש 106 עד 16000 ש"ח ה"פ
  20. למכירה מיצובישי לנסר שנת 92 צבע לבן GLX עשתה 190,000 אבל הוחלף מנוע לפני 70,000 ק"מ למנו בעל 40,000 אז סה"כ המנוע העדכני עבר 110אלף ק"מ צבע+פחחות חדש ללא מכות שסי שמורה מבפנים דורש 11000 גמיש המספר שלי 0546997737 אבירם
  21. אני הייתי מציע את האוריון 4004 יש את הדגם שנותן 75*4 או אפילו קיקר 350.4
  22. לא דיברו פה על הדגמים הגבוהים של אלפיין סך הכל דגם דיי פשוט שלהם... ברמות הגבוהות הייתי ממליץ אלפיין ברמות האלה הייתי מעדיף את הפיוניר הנ"ל בגלל שהוא יתן יותר תמורה למחיר
  23. אלה שנתת הם בלי אחריות של אפריל טקליין הם עם שנה אחריות ולא 3 והאחריות שלהם נתנת בד"כ ע"י החנות שקנית ולפי מה ששמעתי הרבה פעמים הם מתחמקים מהאחריות בשעת הצורך
  24. איזה דגם של הJVC?ואיזה של האקסייט?
  25. מצטרף להמלצה לבלאקפונט סט זול אבל נשמע טוב...
×
×
  • תוכן חדש...