תכלס מהיכרות עם הדגם של ה 12 אינץ מ2 הדגמים שנתת הייתי אומר לך ללכת על הJVC דווקא .
יש לי באוטו את הJVC ושמעתי גם באוטו את הפוניקס יש אותו לחבר ואהבתי יותר את הJVC זאת דעתי בכל אופן...
לא צריך להתבטל המפגש גם ככה עברו יותר מכמה חוודשים מאז המפגש האחרון
גם לצפוניים מגיע מפגש.....
ומי שרוצה לבוא מהמרכז ומהדרום אם יש כאלה שמוכנים.... אז אתם מוזמנים וכמה שיותר יותר טוב...
התקציב שלך נורא נמוך אם תעלה אותו תוכל לעלות ברמה של המגבר למגבר שמוציא יותר RMS ליציאה וככה תוכל להביא סאב יותר חזק
אבל גם הסאב הזה לא פראייר היה לי באוטו ולא האמנתי שהוא 150 RMS
אחי לא נראה לי כל כך שווה לתקן עדיף אולי לקנות חדש (אם באמת זה סליל שהלך...) המחיר של הסאב הזה חדש הוא 500 ש"ח ותיקון של סאב לפי מה שאני פעם חיפשתי הוא בין 200 ל300 (החלפת סליל) וגם אחרי תיקון סאב הוא אף פעם לא יחזור למצב הישן שלו אז עצתי לך אם אין לך אחריות על הסאב קנה חדש
עוד משהו פשוט אני לא רוצה לפתוח תר'ד חדש
האם יש עוד סאב שעומד עם הקיקר L7 לפני שאני קונה אותו ....
אני מחפש באס חזק מאוד לשם השוואה 2 סאבים של JVC לא ממש הזיזו לי וגם לא 2 של הייפוניקס שהיו לי אני מחפש משהו ממש חזק בסביבות ה2000 ש"ח
המגבר שלי הוא JL 500/1 והמוזיקה העיקרית שאני שומע זה מוזיקה שחורה וקצת ישראלי
למכירה מיצובישי לנסר שנת 92 צבע לבן GLX
עשתה 190,000 אבל הוחלף מנוע לפני 70,000 ק"מ למנו בעל 40,000 אז סה"כ המנוע העדכני עבר 110אלף ק"מ
צבע+פחחות חדש
ללא מכות שסי
שמורה מבפנים דורש 11000 גמיש
המספר שלי 0546997737 אבירם
לא דיברו פה על הדגמים הגבוהים של אלפיין סך הכל דגם דיי פשוט שלהם... ברמות הגבוהות הייתי ממליץ אלפיין ברמות האלה הייתי מעדיף את הפיוניר הנ"ל בגלל שהוא יתן יותר תמורה למחיר
אלה שנתת הם בלי אחריות של אפריל טקליין הם עם שנה אחריות ולא 3 והאחריות שלהם נתנת בד"כ ע"י החנות שקנית ולפי מה ששמעתי הרבה פעמים הם מתחמקים מהאחריות בשעת הצורך