לא קיבלתי עדיין תשובה מספקת.....
אני רוצה לקנות מגבר שיעלה עד 1000 ש"ח
מגבר שיחזיק סאב של 300 RMS
יש לי בינתיים 2 אופציות או הליטינג אודיו 300.2
http://www.autos-sound.com/shop/?p=productMore&iProduct=114
או המאגנט קלאסיק
http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3218,'normal_sales')
אם יש לכם עוד הצעות בקשר למגברים אחרים שיתנו לי תוצאות יותר טובות במחיר כזה אל תתבישו להציע ....
תודה..,..