Jump to content

avil84

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avil84

  1. אוקיי אז קודם כל עשיתי חיפוש ולא מצאתי הרבה דברים בנושא אני מחפש דיוידי נייד בסגנון http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=130602 משהו לבית ולאוטו אני לא מחפש משהו רציני אני לא רוצה להשקיע יותר מ1000 -1500 על הדבר הזה אני מעדיף להשקיע במערכת עצמה ולא בדיוידי אבל זה דבר חמוד ונייד ולא חייב אותו רק באותו אז אני מוכן להוציא את הכסף הזה הקיצר אני מחפש שיקרא לי DIVX VCD MP3 וכל השטויות האלו כי אני כנראה לא יראה בו סרטי דיוידי הוא בעיקר לקליפים שאני יוריד וסרטים מהאינטרנט ולא סרטי דיוידי מקוריים אני לא מחפש משהו קבוע לאוטו אז בבקשה לא להציע תודה מראש לעונים
  2. יש בחיפה בימאים סט של EXPLOSION סט נחמד לא הכי איכותי אבל עולה 50 ש"ח ואני מאמין שהוא ישתווה למה שהצעת
  3. היה לי אותוו הוא בסדר לקומפוננט של 70 RMS אבל סאב זה קצת בעיה בשבילו... הוא נחנק אם P1 של רוקפורד אז הוא לא מתאים לסאב
  4. אם אתה אומר... (שהוא חסכוני) אז סבבה רק אל תשכח שהוא ידני גם... לאיזה בעל מקצוע אני צריך לפנות בקשר לבעיה כזו חשמלאי מכונאי או משהו אחר אני פשוט לא יודע למה זה קשור באוטו דבר שני האם בכל זאת אני צריך ניקוי וסידור של הצוק והקרבורטור למרות שהאוטו לא אוכל דלק ממש ולמה לפעמים אני מריח ריח של דלק כשאני מחוץ לאוטו והוא מותנע?
  5. בינתיים האוטו לא הכי חסכוני אבל הוא אוכל 1 ל10 בעיר ו1 ח14-15 בינעירוני אני כרגע לא רץ לעשות טיפול עד שאני לא יהיה במוסך שעשיתי תהחלפה... אם הם לא יעשו כלום בנדון אני יעשה את הטיפול אצל המוסכניק שלי.. ובקשר לבעיה עם המד של הסל"ד איך אני מסדר את האם זה בעיה שרק מומחה יכול לתקן ומה העלות של דבר כזה? תודה מראש לעונים
  6. גם אני חושב שהוא יקרן על טיפול כזה הוא ביקש 700 ש"ח זה פי 3 ממה שהציעו לי
  7. אני מחיפה... הוא החליף לי את כל הצוק לצוק משופץ ועל הדרך החלפתי את הקרבורטור לאחד שהוא שם לי שהוא היה אחרי ניקוי וגם משופץ עשיתי את הטיפול אצל איזה מוסך בכרמיאל אני מקווה השבוע או שבוע הבא להיות אצלו אבל אני מפחד שהוא יגיד לי שעבר הרבה זמן מאז והוא לא אחראי יותר יש לי אפשרות לעשות אצל המוסכניק שלי ניקוי קרבורטור ב250 ש"ח האם זה מחיר משתלם והאם זה יפתור לי תבעיות באוטו? איך אני מסדר את המחוג של הסל"ד אם אפשר לפרט כי בתחום הזה אני ממש לא כזה מבין?בד"כ שהוא מתחיל לשחק לו זה קורה אחרי שאני מושך הילוכים עד 4 ,5 אלף סל"ד... והאם יש קשר למערכת דייי רצינית שפועלת ומעמיסה על משהו ?
  8. אוקיי אז ככה יש לי מיצובישי לנסר GLX 1992 ידנית... יש לי כמה בעיות ואני אפשרט אותן 1 המד טורים קופץ לפעמים בלי קשר לטורים שמנוע מגיע הוא פשוט נותן קפיצה פתאום ל6 וחוזר וככה עד שהוא נרגע וחוזר למוטב(בלי קשר המנוע לא עולה בטורים פשוט המד טורים משתגע) 2 לפעמים הטורים יורדים לי כמעט עד ל0 והאוטו רועד ... בד"כ הוא על קו קטן מתחת ל1 3. האוטו לא סוחב כמו פעם ההילוך השלישי שלו נהייה חלש ... לפעים שאני שם ראשון ונותן גז הוא לוקח 2 שניות ואז נותן את הבום של הכוח... 4. הצוק האוטומטי של האוטו כשהוא קר מגיע עד ל2 במד של הטורים (דבר זה לא קורה כל הזמן לפעמים הוא מגיע עד ל1 וחצי ככה שזה נורמלי לאוטו קר) אמרו לי לעשות ניקוי קרבורטור אבל אני לא יודע אם זו הבעיה כי עשיתי לפניי חצי שנה בגלל הבעיות האלו וזה לא נפתר אז ... אז אני כבר לא יודע מה לעשות תעזרו לי כי אני ממש שומר על האוטו ולא רוצה לגרום לבעייה שאחרי זה תעלה לי הרבה כסף
  9. לצערך אם אתה כל כך מצטער שנשאר כסף אתה מוזמן לתת אותו לנו אלה שחסר להם קצת......
  10. אבל זו הבעיה האוטו שלי מעל 14 שנה על הכביש ומעל 10 שנים הם לא עושים ביטוח מקיף.... האם יש פה מישהו שיותר בקיא בעניין?
  11. האם יש אפשרות לעשות ביטוח למערכת גם אם אין לי ביטוח מקיף? האם יש אפשרות לעשות ביטוח אצל סוכן שהוא לא זה שמבטח לי את האוטו? אני שואל את זה כי היום דיברתי עם הסוכן שלי והוא אמר שבגלל שאין לי מקיף על האוטו אז אני לא יכול לבטח את המערכת לא יודע למה זה קשור האם יש פה מישהו שהצליח לבטח תמערכת למרות שאין לו ביטוח מקיף?
  12. על איזה אוטו זה מורכב? למה אתה לא מחליף את הקומפוננט מקדימה? סאב ומגבר הצעתי היום למישהו ב1500 ש"ח http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=95009&page=2&pp=15 ואם אתה אומר ש300 דולר הולכים למכשיר ישאר לך 800 ש"ח שאתה תוכל להחליף תקומפוננט הקידמיים למשהו יותר טוב אם אתה בכל אופן מתעקש לשמור על הקומפוננט שלך אז תוכל לקנות כמו שרשום בתרד שנתתי מונובלוק פאנטום +קיקר קומפ וי אר או לאנזר DMAX ב2100 ש"ח והשאר ילך למכשיר
  13. זה הנתונים שמצאתי באתר מכירות על הסאב הזה Size: 12 inch Rec. Sealed Box Dims: 1.00 - 2.50 cu.ft. Rec. Ported Box Dims: not recommended Free Air Usage: not recommended Sensitivity: 88 dB Frequency Response: 25-1,500 Hz Recommended RMS Power: 350W Peak Power Handling: 1000W Impedance: dual 4 ohms subwoofer wiring options http://www.jvcmobile.co.uk/extreme/prod_detail.asp?action=&prod_area=extreme&prod_id=67&sub_cat_id=999999 http://ecoustics.audioreview.com/cat/carreview/car-audio/subwoofers/jvc/PRD_172142_1808crx.aspx מתוך זה יש תנתונים שביקשת?
  14. המונו בלוק של הלייטינג אודיו הוא נקרא 250.1 והוא 150 RMS ב4 אום 250ב2 אום והוא עולה כמו ה300.2 ששם הוא יכול לעשות גישור ולהגיע ל300 RMS ב4 אום ולגביי היד שנייה הוא רשם שהוא לא רוצה
  15. לפי דעתי אז ככה מגבר של הלייטינג אודיו עם סאב קיקר קומפ וי אר יוצא 1500 תשקיע עוד 100 עד 150 ש"ח לתיבה הכוונה היא לבנייה עצמית של התיבה וסיימת עניין לקחת בחשבון את החיווט וההתקנה או שזה גם צריך להיות כלול ב1500? אם אתה רוצה סאב +תיבה ב700 אז יש לך את הקיקר קומפ שהוא 150 RMS הוא יותר חלש מהקומפ וי אר או שיש לך רוקפורד P1 או הפיוניר 305C או הלאנזר DMAX אבל הוא דורש הגברה של 500RMS ותצתרך מגבר אחר סרווין וגה הHED הקיצר אבל ההמלצה שלי היא מה שרשמתי בהתחלה הקיקר קומפ וי אר
  16. זה לא בעיה לחשוב על תקציבים יותר גדולים אבל מה שהבחור ביקש זה מה הוא קיבל ולפי מה שראית הוא אפילו רצה להוריד תתקציב ל1200 הקיצר לפי דעתי ההצעה שלך יותר טובה אבל מצריכה יותר כסף ותמיד אם מוסיפים עוד כסף מקבלים דברים יותר טובים אז זה כבר החלטה של פותח התרד...
  17. ואז מה ישאר לו 100 שקל לסאב? הוא אמר 1500 לשניהם
  18. מה הכוונה במשתנים? מה תצוגה? באפשרויות? בתוך המכשיר? אנא פרט
  19. לא יודע איך הולך אצלו באוטו אבל אצלי באוטו זה לא היה 5 דקות זה לקח מעל לשעה למתקין מקצועי יש לי מיצובישי לנסר 92 והוא היה צריך לחתוך שם פח ולא רק קרש או חומר קל שיכול לרדת בקלות עם גקסון
  20. נכנסתי לאתר של JVC ולא מצאתי נתונים שלו אתה יודע אולי איפה אני יכול למצוא תנתונים כי את הקופסא שלו שהיה רשום עלייה את הנתונים זרקתי
  21. מישהו.......
  22. זה לא עניין של 5 דקות זה קצת יותר מסובך וחנויות יקחו לך על זה כסף אין מה לעשות הם רוצים להרוויח כסף על עבודה הם לא עושים דברים חינם וגם לא קנית מהם רמקולים אז הם לא חייבים לך כלום הקיצר נתתי לך בפרטי את המקומות שיש לך באזור חיפה תטייל לשם כך הצעות מחיר ותגיד לי אם טעיתי או לא....
  23. 2 ערוצים הוא יכול לקחת את הלייטינג אודי 300.2 שהוא 150 *2 או 300*1 RMS עולה 800 ש"חhttp://autos-sound.com/shop/?p=productMore&iProduct=114 עוד 700 ש"ח אתה יכול להביא הרבה סאבים במחיר הזה פיונירים לאנזר קיקר הקומפ וי אר הוא גם יהיה במחיר הזה אבל בלי תיבה שמעתי שמישהו פה השיג אותו ב700 בליאור מולטימדיה בחיפה...
  24. אם יש חורים ל6*9 זה באמת יקר.... אם אין חורים אז המחיר הוא סביר ביותר.... לפי דעתי לך תקנה חוטים ותתקין לבד זה עניין של 20 דקות לחבר רמקולים אם אתה מאזור חיפה תנסה אוטוס בלילה טופ סאונד אור מצת וליאור מולטימדיה אני מאמין ש80 70 שקל יהיו המחירים שיבקו שם
  25. הקפצה ה ה ה ה אוקיי מחיר כל סאב יורד ל900 פשוט אני מת להביא סולובאריק כבר המידבאסים יורדים ל250 המידבאסים אף פעם לא פעלו...
×
×
  • תוכן חדש...