Jump to content
  • EVEASY– 100% EV, 100% Easy


    discoTD5

    מצורפת הודעה לעיתונות על השקת מותג EVEASY.

    קישור לידיעה ב car-pad ממש כאן.

     

    EVEASY– 100% EV, 100% Easy

     

    freesbe מציגה את EVEASY, מכונית חשמלית חדשה במינוי חודשי, כסנונית ראשונה בישראל לתפישת CAS (Car as Service) המגישה את המכונית כשירות אטרקטיבי ללקוח במינוי חודשי, ללא מקדמה, הכולל גם את עלות הביטוח וגם את השירות והטיפולים, והופכת את המעבר לנהיגה במכונית חשמלית לקלה ומשתלמת מאי פעם.

     

    1074426026_Packshotfromwebsite3-4front_GREY.thumb.jpg.14499d83ea5df92ad192230e7ea52db0.jpg

     

    EVEASY מיוצרת בסין על ידי JMEV, שותפות בין רנו לחברת ג'ינאלינג מוטורס, יצרן כלי רכב סיני מהוותיקים ביותר (החל מ-1947) המוביל בשוק הסיני במספר קטגוריות רכב, ומייצר כלי רכב פרטיים תחת מותגים בבעלותו ועבור מותגים בינלאומיים. דגם זה נחשף לראשונה בתערוכת מינכן לשימוש תחת פעילות התחבורה השיתופית Mobilize ושיווקו יחל במספר מדינות נוספות תחת השם EVEASY, לצרכי מוביליטי מגוונים.

     

    בישראל תשווק EVEASY באמצעות freesbe, במסלול של מינוי חודשי בסך של 2,899 ₪ הכולל טיפולים וביטוח לשלוש שנים, המכונית תירשם על שם הנהג, והלה יוכל גם לרכוש אותה בתום שלוש השנים וליהנות משתי שנות אחריות יצרן נוספות, סה"כ 5 שנות אחריות או 150 ק"מ. הלקוחות יוכלו להירשם למינוי EVEASY באתר freesbe או באולמות תצוגה נבחרים של רנו, בתצורה של "Store in Store". כמקובל בfreesbe, הלקוח יוכל להחזיר את האוטו מכל סיבה שהיא בהתאם לתקנון.

     

    בשלב הראשון פונה freesbe ללקוחות פרטיים, ובהמשך יוצע הרכב לפתרונות מוביליטי מתקדמים אחרים שיושקו בעתיד.

     

    dashboard_from_video6.thumb.png.ab84a986c0d11804c86a48664eca1bbb.png

     

    עם אורך 4.67 מ', רוחב 1.83 מ' וגובה של 1.48 מ', EVEASY היא מכונית ספורט סדאן 4 דלתות אלגנטית בעיצוב ומימדים המקובלים כיום רק בקרב מכוניות חשמליות יקרות בהרבה. יתרה מזאת, מחקרי freesbe מצביעים כי שליש מהלקוחות המתעתדים לרכוש רכב חשמלי מעדיפים תצורה משפחתית זו.  עם בסיס גלגלים של 2.75 ו-288 מ"מ של מרווח ברכיים מציעה EVEASY מרווח ללא תחרות נוסעים ללא תחרות בקטגוריה בדגש על מושב אחורי רחב ומרווח במיוחד, ותא מטען בנפח של 471 ליטר, ומתחתיו צמיג חלופי אמיתי ובגודל מלא, אביזר הולך ונעלם בקטגוריות אלה. EVEASY נמכרת עם צמיגי מישלין איכותיים כסטנדרט, בשונה ממרבית כל הרכב המיובאים מסין.

     

    בתא הנוסעים מציעה EVEASY ריפוד Vegan leather נעים ורך למגע (וחשוב לא פחות: שימושי וקל לניקוי), תאורת אווירה פנימית הניתנת להתאמה אישית ומזגן עוצמתי במיוחד, הכולל כמובן גם פתחים יעודיים לנוסעים במושב האחורי, בליווי שקעי USB ואפילו שליטה אחורית במערכת השמע, כמקובל במכונית יקרות בהרבה. מושבי הנהג והנוסע מתכווננים חשמלית, ובחלל המכונית שפע תאי אחסון לרבות תא אחסון מרכזי מקורר.

     

    a6fd986a5c459b753ada059242e99c7.thumb.png.afd353b098b3582e55de92cf77399e4d.png

     

    מול הנהג מציע EVEASY ממשק דיגיטלי דו-מסכי: מסך בגודל 10.25 אינץ' ללוח המחוונים ומסך מגע בגודל 12.3 אינץ' במרכז לוח עבור בקרות מולטימדיה ותמיכה מלאה בApple car play ו- Android auto.

     

    EVEASY מגיע עם מנוע %100 חשמלי בעל ביצועים גבוהים בהספק 160 כ"ס עם מומנט זמין של 22.9 קג"מ.

     

    נהגים יכולים לבחור בין שלושה מצבי נהיגה (אקו, רגיל, ספורט). ניתן להגדיר את רמת האינטנסיביות של הבלימה הרגנרטיבית לאחת משלוש אפשרויות באמצעות הגדרות הרכב.

     

    EVEASY ניתנת לתמרון בקלות בכבישים עירוניים הודות למעגל הסיבוב שלה באורך 11.2 מ'. כמו כן, צוידה בו מערכת VSP  (Vehicle Sound for Pedestrians) המזהירה הולכי רגל וכלי רכב אחרים על נוכחות המכונית ופעילה תמיד במהירויות מתחת ל-30 קמ"ש וברגע שהמכונית במצב 'נסיעה'.

     

    544917877_driverscreensfromvideo5.thumb.png.e395f805a715a68e50e98bcb8bae4b2e.png

     

    קישוריות פשוטה ויעילה

    EVEASY פועל על סוללת ליתיום-יון מקוררת נוזל עם קיבולת של 60 קילו-וואט / שעה ומציעה כ-450 ק"מ טווח בין טעינות (תקן WLTP), ותואם לסוגים הנפוצים ביותר של מערכות טעינה AC ו-DC, מה שאומר שהרכב יכול להתחבר לכל עמדות הטעינה הציבוריות ולהגדרות הביתיות, וניתן להטעין אותו גם בשקע חשמל רגיל. עם טעינה מהירה, ניתן לטעון מ-30% ל-80% ב-36 דק'.

     

    טכנולוגיה חדישה לביטחון מיטבי EVEASY  מצויד בנורות LED עבור הנראות הטובה ביותר בלילה. הדגם מצויד בשמונה כריות אוויר (2 קדמיות, 2 צד קדמי, 2 צד אחורי, 2 וילון) וחבילת ADAS מתקדמת, בין היתר, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי  שטח מת, בקרת סטיה אקטיבית , סיוע לשמירה על נתיב, אזהרת התנגשות קדמית, זיהוי הולכי רגל ורכב דו גלגלי, בלימת חירום מתקדמת, זיהוי תמרורים, מצלמת 360 מעלות, חיישני חניה (קדמי ואחורי), התראת תנועה חוצה מאחור והתראת יציאה בטוחה לנוסעים.

     

    קרדיט לתמונות - יח"צ יבואן

     

     


    User Feedback

    Recommended Comments



    לפני 58 דקות, Gopher כתב:

    ההסכם נראה מאוד בעייתי, מציע לקרוא בעיון רב את כל האותיות הקטנות בהסכם:

    מנוי חודשי לרכב חשמלי מעניין אתכם? כדאי מאוד שתקראו את האותיות הקטנות | כלכליסט (calcalist.co.il)

    הזוי.

    החוזה הזה הוא ממש מלכודת לאנשים שלא קוראים את כל האותיות הקטנות.

    כלכך הרבה הטעיות, תשלומים נלווים שלא מפורסמים בגדול, נסיון לסבך כמה שיותר את היכולת להבין כמה משלמים על הרכב בסיום ומה יהיה המחיר שלו בסוף. שעל פי מה שאני הבנתי מהכתבה, בסוף התקופה הוא יהיה גבוה משמעותית בעשרות אלפי שקלים מהמחיר המלא כיום.

     

    בקיצור ישראבלוף. להתרחק.

    עריכה אחרונה על ידי bobi
    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני כשעה, ldti כתב:

    רק רוצה להוסיף שהרכב ניתן לקנייה ב155 אש"ח, בלי בלבולי ביצים של ההסכם וכו'

    נכון. 

    רק שזו לא המטרה העיקרית של קרסו. (סליחה. פריסבי).

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 31.3.2023 בשעה 20:42, Igalz כתב:

    זה החלק הבעייתי ביותר בעיני. מרגיש לי שקרסו מצאו פה פרצה שתאפשר להם למכור את הרכבים הללו בשוק המשומשות כאילו היו מידיים פרטיות ולא מליסינג, וכך יחסכו את ירידת הערך שחלה על ריכבי ליסינג. 

    בדיוק, זה ליסינג לכל דבר, רק עם נסיון לעקם את המציאות ולא להוסיף "ליסינג" להסטוריה של הרכב

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 8 שעות, ldti כתב:

    רק רוצה להוסיף שהרכב ניתן לקנייה ב155 אש"ח, בלי בלבולי ביצים של ההסכם וכו'

    כן, רק שבמקרה הזה באמת שמדובר במותג בלי עתיד ברור, למעט ה- JMEV Yi שנקראת אצלינו Eveasy limo, המותג הזה, JMEV, בכלל מייצר רק רכבים חשמליים בסיסיים מאוד, עירוניות זולות מאוד. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 11 שעות, Gopher כתב:

    ההסכם נראה מאוד בעייתי, מציע לקרוא בעיון רב את כל האותיות הקטנות בהסכם:

    מנוי חודשי לרכב חשמלי מעניין אתכם? כדאי מאוד שתקראו את האותיות הקטנות | כלכליסט (calcalist.co.il)

    זה הזוי..

    קראתי אותו עכשיו, וזה פשוט בלוף..

    אני עדיין בהלם מאיך שהם ניסו להציג את זה ואיך זה באמת.

    ממה שהבנתי:

    כל מה שזה בלאי ולא טיפולים תקופתיים זה באחריות הלקוח!!

    בסוף התקופה זה לא שפשוט מחזירים את הרכב, אלא יש רשימת תנאים שצריך לעמוד בהם. לדוג' שהרכב לא נסע יותר מ18 אלף קמ בשנה.

    אם רוצים לצאת אחרי שנתיים צריך לשלם כ8000 שח!! כלומר, בנ"א שרואה שהוא לא עומד בתשלומים / לא מתחבר לרכב וכדו' יצטרך להוציא כ8000 שח על זה שהוא מחזיר.

     

    בקיצור, הזיה...

    תודה רבה ל @Gopher מאמין שהצלת הרבה אנשים מהמלכודת דבש הזאת.

    עריכה אחרונה על ידי המהיר הזהיר
    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...