Jump to content
  • פולקסווגן חושפת את הגולף R החדשה


    yoav911gt2

    בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,

    אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,

    עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.

     

    DB2020AU01830_small.thumb.jpg.36c4fb5798450a1fea060a94d53b969e.jpg

     

    הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,

    שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.

    המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,

    ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את

    חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.

     

    DB2020AU01835_small.thumb.jpg.cc8ee9aa0d7a24151e29cca7cecd16ad.jpg

     

     

     

    DB2020AU01831_small.thumb.jpg.fda436905ecadc4f4332bacb57e7e861.jpg

     

    על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,

    עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית

    הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.

     

    DB2020AU01832_small.thumb.jpg.609b67611d590be489822b2d136467ac.jpg

     

    השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R

    תופס את מקום שם הדגם מאחור.

    למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.

    בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),

    וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר

    לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.

     

    DB2020AU01834_small.thumb.jpg.df9debdadd91a9c99971128dbf1dac4d.jpg

     

    הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.

     

    DB2020AU01829_small.thumb.jpg.439a345b86f1af88b59949749df12833.jpg

    DB2020AU01833_small.thumb.jpg.2231d3462eeadd4b5013c1ed3ff0858a.jpg

     

    • מעניין 1

    User Feedback

    Recommended Comments

    אני מאוד סקרן לדעת, מה דעתכם על העיצוב החדש של גולף?

     

    אישית, אני הרבה יותר מעדיף את העיצוב עד ה-mk7.5. העיצוב החדש נראה עייף מבחוץ, אמנם פנים הרכב נראה מאוד מושך.

     

    מה שהכי לא אהבתי זה העיצוב מקדימה. הפנסים צרים מידי ונראה כאילו היא "מקמטת את המצח"

     

    1572283489_.png.1ff2b4ec5357486ed7a870d3911beab7.png

    994193071_.png.c3bb5cdb19ff920e1b90e62c43506f25.png

    עריכה אחרונה על ידי eitanuch
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מה שמעניין ב R החדשה היא העובדה שפולקסווגן נותנת לה מקום לא רק כיקרה והמאובזרת ביותר אלא גם גיר רגיל (אין בקלאב ספורט) ודריפט-מוד. זאת אומרת ערך מוסף בדמות הנאה מנהיגה.

     

    מנגד, מי שמחפש את הגולף "הכי-הכי"  יהיה "חייב" להצטייד בגרסת הביצועים וכנראה החבילה כולה תעלה הרבה מאוד... מאמין שקידומת 4 ליד המחיר אינה מופרכת - וזה כבר מכניס אותה לאיזור שהתחרות בו לא קלה.

    עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אני מאוד סקרן לדעת, מה דעתכם על העיצוב החדש של גולף?

    מאחור היא נראית כמו גולף, אי אפשר לטעות. את הפרונט החדש אני ממש לא אוהב, אבל אחכה לראות אותה במציאות לחוות דעה סופית.
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפחות מניסיון העבר, העיצוב של הגולף בדרך כלל נראה טוב מאוד במציאות ואיכשהו מתחבב עליך בחלוף הזמן. ימים יגידו.

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 5.11.2020 בשעה 09:05, מיץ פטל כתב:

    מה שמעניין ב R החדשה היא העובדה שפולקסווגן נותנת לה מקום לא רק כיקרה והמאובזרת ביותר אלא גם גיר רגיל (אין בקלאב ספורט) ודריפט-מוד. זאת אומרת ערך מוסף בדמות הנאה מנהיגה.

     

    מנגד, מי שמחפש את הגולף "הכי-הכי"  יהיה "חייב" להצטייד בגרסת הביצועים וכנראה החבילה כולה תעלה הרבה מאוד... מאמין שקידומת 4 ליד המחיר אינה מופרכת - וזה כבר מכניס אותה לאיזור שהתחרות בו לא קלה.

    זה שיש כפתור של דריפט מוד לא אומר שהרכב מהנה לנהיגה,התא נוסעים נראה מעולה,מבחוץ הרכב מכוער תחת.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 1 דקה, shugiflex כתב:

     

    מערכת פליטה של אקרפוביץ.

    כן ראיתי שזה אקרפוביץ, היה לי מוזר בהתחלה כי חשבתי שהם מייצרים רק לאופנועים.

    מסתבר שמייצרים גם למכוניות. נראה ממש יפה!

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    Meh

     כל השנים נשארים עם אותו עיצוב משעמם עם טיפה ליטושים פכ ושם. הגיע הזמן קצת להזריק חיים חדשים לסדרה הזו.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 6.11.2020 בשעה 21:36, Ron.P כתב:

    זה שיש כפתור של דריפט מוד לא אומר שהרכב מהנה לנהיגה,

     

    יש אנשים שנהנים מנהיגה בפלייסטשן, אז אפילו לגישתך זה פיצ'ר שיכול לסייע.

    בכל אופן, לא רואה את התוספת כגורעת, לפחות לא לעניין המיצוב שעד היום היה נגוע באיפוק מודגש.

    גם האופציה לגיר הרגיל היא צעד לטובת מי שמתעקש לנהוג.

     

    אבל בגדול יתכן ואתה צודק.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 6.11.2020 בשעה 21:36, Ron.P כתב:

    זה שיש כפתור של דריפט מוד לא אומר שהרכב מהנה לנהיגה

     

    זה בטוח אומר שהרכב יותר מהנה לנהיגה מאשר רכב זהה ללא הכפתור.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...