Jump to content
  • אופל מוקה - ההשקה


    discoTD5

    קבוצת לובינסקי השיקה היום את האופל מוקה הכל חדשה בגירסאות בנזין וחשמל.

    קרדיט לתמונות: רונן טופלברג

     

    המוקה החדשה מסמלת את הכיוון החדש אליו הולך מותג אופל תחת כנפי PSA, ועכשיו גם במסגרת סטלנטיס.

     

    211004-opel-067.jpg.787d2a42084c7d73edf0ab171b548b11.jpg

     

    המוקה החדשה נהנית מעיצוב צעיר, עדכני ומתוחכם הפונה לקהלים שונים ממה שהמותג פנה בעבר. כזכור, בעבר הרחוק, מותג אופל היה מותג שמרן שפנה לקהלים מבוגרים ברוחם. עם המוקה החדשה המותג פונה לקהל צעיר ברוחו, מתקדם טכנולוגית חדשני ועדכני.

     

    השינוי המשמעותי והבולט ביותר לעין זה עיצוב המוקה החדשה, שלא דומה לשום רכב אחר שיסע לידכם, בין אם זו גירסת הבנזין ובין אם זו הגירסה החשמלית המלאה.

     

    211004-opel-074.jpg.453a89208231c971b62d55d91703fa44.jpg

     

    מספיק להסתכל על עיצוב החזית של המוקה החדשה, דמוית מצפן כדברי אמיר אורזל מנהל מותג אופל – סמל ה Z בעצם מסמל את החדשנות הטכנולוגית של העידן בו נוסדה אופל. החדשנות אינה ברק כמו שגם אני חשבתי אלא Z כאשר הכוונה היא לרמוד לחדשנות של כלי הטייס החדשני המופלא – הצפלין. היום עושה אופל שימוש באותה Z כאשר קווי עיצוב על מכסה המנוע ובחזית הפגוש מצביעים על צפון / דרום, ויחידות הלד הצרות בחזית מצביעות על מזרח / מערב. הנה למדנו משהו חדש ומעניין, ומעכשיו תראו אותו עם כל אופל חדשה על הכביש.

     

    211004-opel-085.jpg.0f96babdfd5d0537fae69c460531a696.jpg

     

    המוקה החדשה מדגישה ארבעה רכיבים עיקריים, בשפת אופל:

    ·         VIZOR – חזית מותגית חדשה ועדכנית בהתאם לשפת המותג

    ·         PURE PANEL – לוח מחוונים ומולטימדיה משולבים יחד באמצעות מסכים

    ·         DETOX – ניקיון עיצובי לטובת סביבה פנימית נקיה מרעשים ואינטואיטיבית

    ·         BEV / ICE – דגמים חשמליים ודגמים עם מנועי בעירה פנימית, בנזין במקרה של המוקה.

     

    המוקה תגיע בארבע רמות גימור – שלוש לבנזין, ואחת לחשמלית. לבנזין ELEGANCE, GS LINE ו  ULTIMATE ואחת לחשמלית E-ULTIMATE

     

    211026-opel-004.jpg.a7b8615b5a1b68cc31a075ccf11b7b08.jpg

     

    כל הדגמים שיגיעו לארץ נהנים ממערכות בטיחות מקיפות, ובהתאם מקבלים ציון 7 במפרט הבטיחות של משרד התחבורה.

     

    האחריות עומדת על ארבע שנים מלאות או 120,000 ק"מ, והאחריות על הסוללה עומדת על 8 שנים ו 160,000 ק"מ.

    מנוע הבנזין הוא מנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר פיורטק, המספק 130 כ"ס ו 23.4 קג"מ.

     

    המנוע החשמלי הוא בהספק של 136 כ"ס, 26.5 קג"מ וסוללה של 50 קוט"ש המספקת לרכב טווח  נסיעה של 338 ק"מ.

    המחירים מתחילים ב 132,990 ₪ לבנזין אלגנס, 136,990 ₪ לבנזין GS LINE, 141,990 ₪ לבנזין ULTIMATE, ו 158,990 לחשמלית E-ULTIMATE.

     

    למי שמתרעם על המחיר ומבקש להשוות לדגמים בסיסיים של B-SUV מבהירים בלובינקי כי התחרות שלהם היא לא שם אלא ב B-SUV היקרים יותר ב high-end level מבחינת עיצוב, בטיחות, ואיבזור.

     

    כל לקוחות אופל יהנו מהצעת ערך הכוללת מחיר מחירון לרכב הנוכחי בקניית מוקה חדשה.  

     

    211026-opel-107.jpg.66a96050e24a990ed850aefadba0e290.jpg

     

    מי שביקר בחניון התחתון של מתחם לובינסקי, ראה כבר את המוקה חונה שם מזה מספר שבועות. ההשקה עכשיו נערכה לאחר שהיבואנית קיבלה התחייבות כי תקבל מעשית כ 100 כלי רכב מדי חודש, ואם ניתן אז גם יותר, דבר המאפשר השקעה שיווקית אמיתית בהחדרת הדגם לארץ.

     

    גם אולם התצוגה החדש של מותג אופל בת"א מדבר בשפה חדשנית ונקרא Mokka store TLV, ולא יהיו בו עמדות 'רגילות' של נציגי מכירות אלא שפת עיצוב וממשקים המתאימים לצרכני המוקה החדשה.

     

    857829546_.thumb.jpg.5724b90b39108114a42a2125c1367037.jpg

     

    לגבי ציונים במבחני הריסוק של ה EuroNCAP, המוקה נבחנה עם גירסת מערכות בטיחות בסיסיות שונות מהמשווק בארץ, ובהתאמה המכונית קיבלה רק ארבעה כוכבים במבחני הריסוק. בארץ משווקת המוקה עם מערכות בטיחות ברמה גבוהה יותר (מבוססת רדאר ולא מצלמה) שאם היתה נבחנת ככל הנראה היתה מקבלת 5 כוכבי בטיחות.

     

    קצת על מותג אופל,

    המותג מכוון כבר ל 2028 לייצור של מכוניות חשמליות בלבד, ללא מנועי בעירה פנימית.

    כבר ב 2022 צפויים לנחות כאן האופל אסטרה החדשה והגרנדלנד העדכני, ויחד עם הקרוסלנד תשלים החברה את קשת הדגמים המשווקת בישראל.

      

    211004-opel-084.jpg.cfee1c2b02ab6c8c58b4a8a9249fd09e.jpg

     

    הקהל אליו פונה המותג כאמור הוא קהל שונה מבעבר, והיבואנית שמה על כך דגש.

    אז לסיכום – אופל מוקה חדשה, יפהפיה, צעירה, אורבנית, מאובזרת מאוד, ונקווה שתמשוך את כל מותג אופל למעלה.

     

    המאמר פורסם במקור באתר car-pad של יואב פולס

    211004-opel-006.jpg

     

    211004-opel-076.jpg

     

    211004-opel-077.jpg

     

    211004-opel-090.jpg

     

    211004-opel-109.jpg

     

    211004-opel-110.jpg

     

    211004-opel-138.jpg

     

    211004-opel-149.jpg

     

    211004-opel-157.jpg

     

    211026-opel-007.jpg

     

    211026-opel-112.jpg

     

    211026-opel-130.jpg

     

    משנית.jpg


    User Feedback

    Recommended Comments



    תודה על הכתבה. 

    השאלה מה ההבדל בין מוקה לקרוסלנד?

    חשבתי שהמוקה כבר עברה מהעולם  והקרוסלנד החליף אותה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הקרוסלנד יותר תכליתי והמוקה יותר מעוצבת.

    בלוביבקי רואים במוקה סוג של אייקון אופנתי (השוו את הגרסה החשמלית לפיאט 500) שאמור לסייע לשנות את תדמית המותג בארץ

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לדעתי רכב יפה מבפנים ומבחוץ. הצליח להם.

    ופה בערך זה נגמר... ממשיכים לכיוון סוכנות מזדה או סקודה ופותחים הזמנה.

    • אהבתי 2
    • מצחיק 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעה, discoTD5 כתב:

    מספיק להסתכל על עיצוב החזית של המוקה החדשה, דמוית מצפן כדברי אמיר אורזל מנהל מותג אופל – סמל ה Z בעצם מסמל את החדשנות הטכנולוגית של העידן בו נוסדה אופל. החדשנות אינה ברק כמו שגם אני חשבתי אלא Z כאשר הכוונה היא לרמוד לחדשנות של כלי הטייס החדשני המופלא – הצפלין. היום עושה אופל שימוש באותה Z כאשר קווי עיצוב על מכסה המנוע ובחזית הפגוש מצביעים על צפון / דרום, ויחידות הלד הצרות בחזית מצביעות על מזרח / מערב. הנה למדנו משהו חדש ומעניין, ומעכשיו תראו אותו עם כל אופל חדשה על הכביש.

     

    אני מבין שבלובינסקי ריפרפו קצת בויקיפדיה על מנת להגיד משהו יפה ושיווקי אבל לא טרחו לקרוא לעומק.

    הלוגו הנוכחי של אופל בהחלט מסמל ברק, וליתר דיוק הוא הלוגו ששימש רכבים מסחריים מדגם אופל בליץ (ברק בגרמנית). האופל בליץ הושק בד בבד עם עליית המפלגה הנאצית לשלטון וידוע מאד בכך שאחד משימושיו היה כתא גזים נייד.

    על מנת להנציח את הטנדר המופלא, החל משנות השישים כל רכבי אופל נושאים את לוגו הברק, שהחליף לוגו אחר (שבמפתיע הושק גם הוא במהלך שנות השלושים) אשר בו הופיעה בכלל צורת חץ. אותה צורת חץ, בגרסאות מסוימות, אכן דמתה לספינת האוויר צפלין.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 42 דקות, Shmelov כתב:

    לדעתי רכב יפה מבפנים ומבחוץ. הצליח להם.

    ופה בערך זה נגמר... ממשיכים לכיוון סוכנות מזדה או סקודה ופותחים הזמנה.

    מה יש בדיוק בסקודה שעדיף על האופל הנ"ל ?

    רכבים שקופים לחלוטין.

    כרגיל אצל לובינסקי ,התמחיר של החשמלי מנותק מהמציאות בדיוק כמו ה 2008.

    כאשר ניתן לקנות היום את הגילי בעלת טווח של 460 ק"מ בכ 15K פחות ...

    מישהו בלובינסקי צריך מעט להתעורר , כן גם במחירי רכבי הבנזין , האירו ברצפה והמחירים עולים.

     

    • אהבתי 1
    • רעיון טוב! 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    עם הגיר הטוב יותר בעל 8 ההילוכים לעומת ה 6 בc3 אייקרוס מתוחת הפנים שהושקה לאחרונה, וגם בקרת שיוט אדפטיבית, למה שמישהו יקנה את האיירקרוס? קצת לא ברור הכיוון פה והאמת קצת משעמם שכל הרכבים מכל קונצרן הם די זהים בבסיסם כשמדובר באותו סגמנט. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הכיוון דווקא מאוד ברור. C3 איירקרוס פונה לכיוון הפרקטי יותר, הוא מאוד מרווח ושימושי אבל לוקה בתחום האבזור ואבזור הבטיחות. על אותו רעיון הקרוסלנד רק בעיצוב יותר סולידי.

    המוקה פונה ללקוחות שמחפשים עיצוב ייחודי וגם רמת אבזור גבוהה. יצא לי לראות אותו במציאות בחניון של לובינסקי והוא נראה פשוט מעולה, בעיני טוען רציני לתואר רכב הפנאי הקטן הכי יפה. דגמי הבנזין מאובזרים טוב וגרסת הכניסה גם מתומחרת לא רע. אני מניח שהמותג ירחיק חלק ניכר מהלקוחות הפוטנציאליים אבל לובינסקי כבר הוכיחו שהם יודעים לעבוד על ענייני תדמית עם פיג'ו וסיטרואן, וגם עם MG, אז אולי המוקה יהיה זה שיביא את השינוי עבור אופל.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    כתבה שנראת שיצאה מהברושור של לובינסקי...
    אבל בגדול יקר מידי, מדהים איך הסגמנת שעד לא מזמן דשדש מ 105K עד 125K לדגמים המאובזרים קפץ ל130K עד 145K לדגמים המאובזרים.

     

    • רעיון טוב! 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעתיים, llaavvii כתב:

    כתבה שנראת שיצאה מהברושור של לובינסקי...
    אבל בגדול יקר מידי, מדהים איך הסגמנת שעד לא מזמן דשדש מ 105K עד 125K לדגמים המאובזרים קפץ ל130K עד 145K לדגמים המאובזרים.

     

     

    תבדוק מה מציעים הדגמים הזולים ומה הסיבות להפרשי המחירים. כרגע דגם הכניסה לסגמנט הזה הוא קיה סטוניק שנראה יותר כמו סופר מיני מוגבהת קלות, מגיע עם מנוע 1.4 בנזין פשוט ללא טורבו, וברמת אבזור נמוכה בהרבה מהמוקה. הבא בתור הוא סיאט ארונה עם תא נוסעים פשוט ביחס למוקה וגם כאן רמת האבזור נמוכה יותר.

    התמחור של המוקה הוגן ובעיני הדגם הבסיסי מציע תמורה טובה למחיר.

    לגבי ההערה בתחילת התגובה שלך, ממש לא במקום. מדובר בכתבה אינפורמטיבית עם מידע שהועבר במסיבת העיתונאים בה הושק הרכב, שמישהו הקדיש מזמנו וישב לכתוב אותה ולהעלות אותה לפה בכדי לעורר דיון. לא ראיתי שאתה עושה משהו דומה כדי שתהיה לך זכות לזלזל בזה.

    • אהבתי 1
    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ממש לא זילזלתי, הפוך מכיר את יואב מעריך אותו ויש לי קצת ביקורת (לגיטימי אולי?)מכיוון שלטעמי חלק מהכתוב אולי פחות רלוונטי.

    יואב - לא התכוונתי כמובן להעליב.

    ואני משתדל לכתוב במקומות שיש לי מה להוסיף ומנסיוני.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 12 שעות, Hari כתב:

    חשוב לציין שמדובר באותו מנוע 1.2 פיורטק בעייתי שמאפיין את כל רכבי פיג'ו/סיטרואן.

    למה בעייתי? הרי טיפלו ברצועת הטיימינג ב 2019 אז מה נשאר בעצם?

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    *מרץ 2017, רק רכבים עם הרצועות הישנות התגלגלו עד 2019.

    מה שנשאר זה יבואן בעייתי שלא לוקח אחריות על הפדיחות והתוצרת שלו ומגלגל מהמדרגות לקוחות שניזוקו בעשרות אלפי שקלים.

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...