Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VromVrom

רכב ראשון עד 35000

Recommended Posts

שלום לכולם,

מתלבט בין כמה רכבים ,כולם בסביבות השנתונים 2010-2012.

סקודה אוטקביה , גולף , לאון וחשבתי על פאביה(אבל מעדיף שלא כי הוא נראה רע ,לפחות בדגמים של השנתונים האלה)(מנוע 1.4 לפחות ומבחינת הגולפים מנועי ה 1.6 ללא טורבו גם יצאו מהמשוואה ) 

חשבתי גם על האודי A3 אבל נמנע ממנה קצת אפילו שמבחינה חיצונית היא הכי מושכת וגם היא תיהיה עם השנתון הכי נמוך .(המנועי 1.8 מהשנים האלו יש להם בעיית שמן ?) 

מרבית הנסיעות הם עירוניות בחיפה אולי קצת מסביב גם.

מי שישתמך ברכב הזה הוא רק אני ואולי בת זוגתי(קצת מפחיד לשחרר לה את הרכב).

מעריך שהנסיעות יהיו בסביבות ב10000-12000 ק"מ בשנה.

לכל היותר אני רוצה לקנות ב35000 ומשאיר בצד 15000 לטיפול ראשוני אחרי קנייה. וגם בערך 3000 כל חודש לאחזקה(לכל היותר).

מודע לבעיות של הואגיות אבל חונכתי לזה.

 

 בסה"כ רוצה רכב שיעשה לי את זה, כשאני רואה אותה שאני אחייך ,כשאני נוהג בו שאני אהיה שמח ממנו , בגלל זה גם הקניה היא רגשית ולא עם השכל(כמבון שהייתי יכול לקחת פיקנטו/סריון /מאזדה 3? /סיוויק I10 וכו' אבל לא עושים לי את זה).

וגם אשמח לשמוע לחוות דעת מאנשים שמחזיקים ברכבים אלו.

 

עריכה אחרונה על ידי VromVrom

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רגע אז על מה ההתייעצות?

אם אתה רוצה וואגית ואתה מודע לבעיות שלהן ושום דבר אחר לא "עושה לך את זה" ואתה שם כסף בצד ליום רע (אגב 15K ליישור קו ו3 אלף כול חודש לטיפולים זה המון וואגית תצתרך אולי עשירית מזה גם אם ילך לך משהו) אז מה בעצם השאלה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, Gavrik כתב:

רגע אז על מה ההתייעצות?

אם אתה רוצה וואגית ואתה מודע לבעיות שלהן ושום דבר אחר לא "עושה לך את זה" ואתה שם כסף בצד ליום רע (אגב 15K ליישור קו ו3 אלף כול חודש לטיפולים זה המון וואגית תצתרך אולי עשירית מזה גם אם ילך לך משהו) אז מה בעצם השאלה?

מחפש משהו כיפי ,זה בנתיים מה שיש לי בראש ואני רוצה לשמוע עוד הצעות.והתקציב הגבוה זה כי כנראה בחודשים הראשונים אני אשתעשע קצת.

אני רוצה שהרכב יהיה מאובזר לא צריך ברמת מנהלים אבל שלא יהיה כמו סוזוקי בלאנו בסיסי ואני צריך שהוא יהיה כיפי.

בשביל הנעה אחורית שמה שנכנס בתקציב זה או סדרה 3 בצוהר היפה של E46 אבל בחייאת הרכב יהיה זקן או סדרה 1 משנת 2008-2010 אבל היא חלשה קצת. 

פשוט אשמח לשמוע עוד רעיונות ולשמוע על עוד חסרונות על הבחירות שלי

עריכה אחרונה על ידי VromVrom

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההגדרה שלך לכיף? רכב שמאיץ מהר? או רכב שובב שמגיב להעברות משקל? או רכב עם היגוי חד ואחיזת כביש טובה?

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, Gavrik כתב:

מה ההגדרה שלך לכיף? רכב שמאיץ מהר? או רכב שובב שמגיב להעברות משקל? או רכב עם היגוי חד ואחיזת כביש טובה?

 

זריקות זנב , החלקות וכן אני מודע שכל הרכבים שציינתי חוץ מהבמוו הם עם הנעה קדמית אז מבחינתם שיהיה היגוי חד ואחיזת כביש טובה ואם אפשר שזה בונוס גם זריקת תחת בקטנה 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי בגדול גולף ואוקטביה הם ממש לא רכבים להשתולל איתם הם לא רכבים עם כיול ספורטיבי בDNA שהם לא מבחינת ההיגוי לא מבחינת האחיזה לא מבחינת העברות משקל וכו... הן יודעות להאיץ יפה בקו ישר ולא יותר מזה.

אם אתה רוצה רכב לכיף אבל שיהיה בו זמנתי משפחתי שימושי ולא יקר מידי לאחזקה כדאי לדעתי לחפש בין רכבים עממיים אצל יצרניות שזה בDNA שלהן (אלפא גולייטה, הונדה סיוויק, פיג'ו 308\208, מאזדה 3, פורד פוקוס)

מהרשימה של ה4 האלפא כנראה תתן לך הכי הרבה כיף (גולייטה) היא בנוי להשתוללות ותתן לך לשחרר זנב ההיגוי שלה טוב התגובה להעברות המשקל טובה המנוע בועט וחזק המינוס היחיד זאת האחזקה שיכולה להיות יקרה יחסית לאחרות.

מאזדה והונדה יתנו התנהגות ואחיזה טובה אמינות וזהו בעקרון

פיגו איפושהו באמצע זריזה יותר מהמאזדה וההונדה ונותנת חבילה כוללת טובה אך לא ספורטיבית ועם בקרת יציבות שלא מאפשרת להשתולל.

פוקוס אתה יכול לחפש 1.6 טורבו עם תיבה ידנית ומנוע 182 כ"ס המנוע דיי בעייתי אבל אם אתה מוכן להוציא לפחות תקבל ממנה המון כיף.

 

סדרה 3 ישנה כמובן תגרור כנראה יותר הוצאות ותהיה מיושנת יותר אבל יכולה לספר לך יותר פאן אז זה כבר שיקול שלך....

עריכה אחרונה על ידי Gavrik

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, Gavrik כתב:

הבנתי בגדול גולף ואוקטביה הם ממש לא רכבים להשתולל איתם הם לא רכבים עם כיול ספורטיבי בDNA שהם לא מבחינת ההיגוי לא מבחינת האחיזה לא מבחינת העברות משקל וכו... הן יודעות להאיץ יפה בקו ישר ולא יותר מזה.

אם אתה רוצה רכב לכיף אבל שיהיה בו זמנתי משפחתי שימושי ולא יקר מידי לאחזקה כדאי לדעתי לחפש בין רכבים עממיים אצל יצרניות שזה בDNA שלהן (אלפא גולייטה, הונדה סיוויק, פיג'ו 308\208, מאזדה 3, פורד פוקוס)

מהרשימה של ה4 האלפא כנראה תתן לך הכי הרבה כיף (גולייטה או מיטו) היא בנוי להשתוללות ותתן לך לשחרר זנב ההיגוי שלה טוב התגובה להעברות המשקל טובה המנוע בועט וחזק המינוס היחיד זאת האחזקה שיכולה להיות יקרה יחסית לאחרות.

מאזדה והונדה יתנו התנהגות ואחיזה טובה אמינות וזהו בעקרון

פיגו איפושהו באמצע זריזה יותר מהמאזדה וההונדה ונותנת חבילה כוללת טובה אך לא ספורטיבית ועם בקרת יציבות שלא מאפשרת להשתולל.

פוקוס אתה יכול לחפש 1.6 טורבו עם תיבה ידנית ומנוע 182 כ"ס המנוע דיי בעייתי אבל אם אתה מוכן להוציא לפחות תקבל ממנה המון כיף.

 

סדרה 3 ישנה כמובן תגרור כנראה יותר הוצאות ותהיה מיושנת יותר אבל יכולה לספר לך יותר פאן אז זה כבר שיקול שלך....

ידני לצערי לא בא בחשבון כי בת זוגתי יכולה רק על אוטומט .

מודע אולי לחסרונות של הג'וליטה ? 

הMITO יוצאת מהשקלול כי אני בחור יחסית גדול 1.95 ורחב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שהאחזקה יכולה להיות יקרה ומומלץ לחפש אחת בלי מולטיאייר.

 

אבל אם כבר ואתה מוכן לקנות רכב עם אחזקה יקרה לפחות תהנה מהדרך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, Gavrik כתב:

אני יודע שהאחזקה יכולה להיות יקרה ומומלץ לחפש אחת בלי מולטיאייר.

 

אבל אם כבר ואתה מוכן לקנות רכב עם אחזקה יקרה לפחות תהנה מהדרך

מעדיף שלא ,פשוט מכל הזוועות ששמעתי פה על DSG אמרתי שנכין כסף ספייר מהצד,העדפה היא לא לבזבז יותר ממה שצריך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על אלפא שמעתי פחות זוועות אבל אני מניח שזה בגלל שהן פשוט פחות נפוצות וחובבי המותג של אלפא מאוד נאמנים.

 

אם תמצא אחת שמורה אני מאמין שזאת לא תהיה הרפתקה כול כך גרועה יש לי חבר שמכר גולייטה לא מזמן הוא קנה אותה בזול יחסית לשוק לכן אני מאמין שהוא לא רכש את הרכב הכי שמור וסה"כ הוא היה דיי מבסוט ממנה.

 

סה"כ צריך לשים את הדברים בפרופורציות אמרת שיש לך 15 אלף ליישור קו ו3 אלף שקל בחודש לתחזוקה אני לא חושב שתחזוקה של וואגית או גןלייטה תעלה לך יותר מ10 אלף שקל ב3 שנים גם אם תחליף ב3 שנים מוח גיר וקלאטצים זה יעלה לך 7 אלף שקל...

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, Gavrik כתב:

על אלפא שמעתי פחות זוועות אבל אני מניח שזה בגלל שהן פשוט פחות נפוצות וחובבי המותג של אלפא מאוד נאמנים.

 

אם תמצא אחת שמורה אני מאמין שזאת לא תהיה הרפתקה כול כך גרועה יש לי חבר שמכר גולייטה לא מזמן הוא קנה אותה בזול יחסית לשוק לכן אני מאמין שהוא לא רכש את הרכב הכי שמור וסה"כ הוא היה דיי מבסוט ממנה.

 

 

הסתכלתי קצת על מה שהצאת אבל חוץ מהג'וליטה אף אחד לא קרץ לי וגם מצאתי אחת משנת 2012 עם רמת גימור דיי בסיסית כמו שזה נראה 

למה זה כל כך קשה לבחור רכב? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם האלפא גם קורצת לך וגם מתאימה מבחינת ההעדפות תמצא אקזמפלר שמור ותהנה.

כנראה יעלה לך יותר מ35 אבל אמרת שיש לך עוד 15 ליישור קו ביחד זה 50 ואני חושב שב50 אפשר למצוא אחת שמורה שלא תעלה באחזקה שלה יותר מידי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Gavrik כתב:

אם האלפא גם קורצת לך וגם מתאימה מבחינת ההעדפות תמצא אקזמפלר שמור ותהנה.

כנראה יעלה לך יותר מ35 אבל אמרת שיש לך עוד 15 ליישור קו ביחד זה 50 ואני חושב שב50 אפשר למצוא אחת שמורה שלא תעלה באחזקה שלה יותר מידי.

המטרה היא לא "לבזבז" את כל הכסף , בגלל זה הגדרתי תקציב לכל דבר,, לנסות להוציא את ה VFM.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתכם על רנו מגאן קופה ספורט 2.0 משנת 2014? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מגאן כרכב בסדר גמור אני מכיר את גרסאת הדיזל היא ממש לא מתנהגת כמו רכב ספורטיבי (מאוד רכה ונמרחת) אבל אני מניח שגרסאת הספורט אמורה להיות שונה. לא מכיר את הגיר והמנוע הזה אבל כנראה זה אותו שילוב גיר מנוע שהותקן בקשקאי ופלואנס. בכול מקרה מנוע אטמוספרי של עם 143 כ"ס עם תיבת הילוכים רציפה לא נשמע מרגש במיוחד.

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...