Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית לחץ במערכת הקירור - סובארו אאוטבק


shmuel3058
שימו לב! השרשור הזה בן 1736 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש פה 2 בעיות בסיפור שלך.

1. אוויר לא נוקז כמו שצריך ושלא יספרו לך סיפורים המדריך שאני העלתי פה לא הגיע מהחלל ולא אני המצאתי אותו הוא תורגם מאנגלית מחו"ל.

2.המאווררים לא נכנסים לעבודה אתה אומר ללא מזגן, לא תקין וכשהכנסת את הרכב למוסך זה הדבר הראשון שהיית צריך לבקש לבדוק.

נכון לכעת, נזילות אין לך, רדיאטור חדש, פקק חדש, מה שנשאר זה אוויר ומאווררים.

נ.ב מה עם טרמוסטט הוחלף בזמן שהוחלף הרדיאטור ,מקווה שכן.

הנה המדריך המקורי.

https://strongforsubaru.com/resources/subaru-coolant-bleeding/

 

Sent from...somewhere

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ביקשתי להחליף טרמוסטט. התעקש שהכל תקין.

את כל הדיאגנוזה שלי כולל המאווררים סיפרתי. טענו שנכנסים לעבודה ב98 מעלות. כיוון שלי יש חיבור זול ואפליקציה ושלהם מחשב מקורי לא הייתי סגור על כך שהם לא צודקים. (גם אני הגעתי ל98 מעלות בתצוגה באפליקציה ולא הופעלו מאווררים אבל אולי הייתי צריך לחכות עוד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פתאום לחכות עוד... ב 95 נפתחים מאווררים על נמוך ובאזור ה 97-98 עוברים לגבוה, ואיך הם התעקשו שהטרמוסטט תקין בדקו אותו פירקו אותו??? כי הוא נמצא מאחורי הבית של הצינור התחתון ולא רואים אותו.

לדעתי המוסך שם לא מקצועי בכלל.

 

Sent from...somewhere

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עדכון לא קצר-

המשכנו לחפש את הבעיה. לקחתי את הרכב למוסך נוסף שאינו מוסך חברה, אך אני סומך עליו . במקביל עקבתי אחרי טמפ' הרכב באפליקציה. טמפ הרכב נעה בין 90 ל98.

החל תהליך דיאגנוסטיקה ארוך. בוצעו בדיקות לחץ הפוך כמה פעמים ללא ממצאים. התחלנו בפירוק הדרגתי של ההבעיה. ראשית הוחלף שוב פקק הראדיאטור (כיוון שהמקורי שהוחלף קודם פשוט לא יצר מגע עם הפתח בראדיאטור - נבדק על ידי צבע טיפקס על הגומי ,סגירה ופתיחה תוך בדיקת הצבע שעבר לצד השני.

חל שיפור אך עדיין עברו מים למיכל עודפים.

שנית הוחלף הטרמוסטט. חל שיפור בסיחרור המים וטמפ העבודה ירדה לממוצע 90. הרכב לא מתחמם אך תחת מאמץ בעליות ממושכות מגיע ל99 מעלות לרגע ויורד.

לאחר שבועיים הצלחתי לתפוס את הרכב כשעלתה הטמפ וראיתי בועות במיכל עודפים.- חזרתי למוסך וניגשנו לשיפוץ ראשי מנוע.

כרגע הראשים אחרי שיפוץ (היו מעוותים בעקבות התחממות. יושרו והורכבו) הוחלפו סט טיימינג ומשאבת מים.

הרכב הונע והתבצעו נסיעות מבחן.

אאסוף אותו מחר ונראה....

חור בכיס אבל נקווה לשקט בגזרת התקלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, במנועי אלומניום (גם ראש וגם בלוק) תיקוני ראש מנוע נוטים לעיתים "לא להצליח" בגלל שגם פני השטח בבלוק עצמו מתעוותים קלות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבלוק נוטה פחות להתעוות בהתחממויות של המנוע וגם ניתן כמובן לבצע ישור לשטח של הבלוק, אם העוות חריג.

נקווה שהכל בסדר, בדרך אין בעיה עם משטחי הבלוק של 2/3 צילינדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1736 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...