Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת מים ירקרקים על השטיח בצד הנהג בפגו 205!!!


asafay1
שימו לב! השרשור הזה בן 7061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שכבר הסבירו לך לפני - הרדיאטור הפנימי שלך דולף.

 

אני בצעתי את ההחלפה שלו ב-2 205 שלי.

הרדיאטור עולה כ-500 ש"ח.

העבודה מסובכת וארוכה.

אם אתה מתעקש לתקן לבד - אשמח לעזור עם תשובות.

אם אתה מתכוון לתקן במוסך - צפה להוצאה של מעל 1000 ש"ח לדעתי.

אם אתה מעוניין לבטל אותו (כמו שכתב צביקה, זה לא מומלץ) פתח את תא המנוע, ובמרכז קיר האש תראה 2 צינורות בקוטר של 2 ס"מ.

אחד מהם נכנס לא הנוסעים והשני יוצא ממנו.

ניתן לחבר בינהם ולבצע מעקף ובכך לבטל את החימום. (שוב, זו האפשרות הזולה, אבל הלא מומלצת).

בהצלחה.

 

 

בלי קשר, תקפיד לבדוק מיים בתדירות גבוהה, הרכב מאבד מיים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני אגלה לכולכם סוד.......

 

ניתן להחליף ראדיאטור חימום ללא פירוק כל הדשבורד. נעשה אצלי לפני מספר חודשים. הוחלף בגלל נזילה מצינור ניקוז מזגן שאובחנה לא נכון.

עדיין דורש הרבה זמן ושובר את הגב.

ראדיאטור חימום - 400 ש"ח.

אם אתה צריך - צור איתי קשר. אולי יש לי עדיין את הישן שלי (שהוחלף בטעות והוא ישן אך תקין) ואז אתן לך אותו בחינם.

050-6286973

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אגלה לכולכם סוד.......

 

ניתן להחליף ראדיאטור חימום ללא פירוק כל הדשבורד.

אלון צודק.

אצלי לא פתחתי את הדש-בורד.

הלכתי לחשמלאי שהסביר לי מה לפרק.

לא פתחתי את הדש בורד, אלא בצעתי את ההחלפה ממושב הנהג.

זה היה מסובך (בשבילי לפחות), וכדי להוציא את הרדיאטור הדולף הייתי צריך לנסר עם מסורית קטנה את צינורית האלומניום שלו כדי לשלוף אותו מבלי לפרק את כל הדש-בורד.

העבודה די מלכלכת, והכנתי סמרטוטים לספיגה מראש, אבל עדיפה כמובן על פירוק כל הדש-בורד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחתי מתרד אחד בפורום תמונה שממחישה מה הולך מתחת לפלסטיקה בדשבורד והקפתי בעיגול את האיזורים המדוברים ומשם אבקש הסבר איפה לטפל וההקשר להתקנת הרדיו דיסק בכך שחלק טוענים שהמתקין פגע במשהו שם וחלק אומרים שאין מצב שהוא פגע כי זה כלל לא נגיש לו..?...?ודבר שני שוב הנזילה היא לפי מה שראיתי מהצנרת צינורות שם ולאו דווקא מהרדיאטור עצמו שבכלל יושב ימינה יותר מהנזילה ..ככה שדבר ראשון לדעתי יש לבדוק את הצינורות..בכל אופן הינה התמונה ואשמח שוב אם בהתחשב בתמונה הזו -וההקשר להתקנת הרדיו דיסק לפי התמונה בכך שחלק טוענים שהמתקין פגע במשהו שם וחלק אומרים שאין מצב שהוא פגע כי זה כלל לא נגיש לו..?...?

DSCF0008[1].jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

הצינור שרואים לי הוא ניראה כצינור חיזוק של לוח השעונים ולא כצינור מים.

 

לגבי התמונה שצירפו התמונה היא של פזו' ולא של סוברו כך שהדוגמא לא טובה.

ואים כול זה ניתן לראות בתמונה שמערכת המיזוג והחימום סגורים בתוך תיבה כמו שצינתי.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

הצינור שרואים לי הוא ניראה כצינור חיזוק של לוח השעונים ולא כצינור מים.

 

לגבי התמונה שצירפו התמונה היא של פזו' ולא של סוברו כך שהדוגמא לא טובה.

ואים כול זה ניתן לראות בתמונה שמערכת המיזוג והחימום סגורים בתוך תיבה כמו שצינתי.

בברכה בני ל.

נו ומה יש לי סוסיטה..יש לי 205...ככה שזו תמונה אכן עדכנית ורלוונטית לגבי..LOL

אגב תודה לכולכם על היעוץ ואלון תודה גם לך על ההצעה הנדיבה שלך ואם אני יצתרך [כאשר אני יגש לטפל בבעיה ולראות מה ניסגר שם ומה יש לטפל /להחליף וכו' ובמידה ואזדקק לרדיאטור אני יצור עימך קשר !..שוב תודה לך].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OK, אולי אני אצא אדיוט מהתגובה הבאה אבל ניקח צ'אנס: :roll:

הייתה לי בדיוק אותה בעיה לפני חודש, הלכתי למוסך שאני מטפל בו והוא אמר לי שיש 3 אופציות:

1. החלפת הרדיאטור הנ"ל.

2. ניתוק הצינורות כמו שהזכירו פה קודם.

3. האופציה שאני בחרתי - מה שלא הזכירו ואני מקווה שלא עבדו עלי: הוספת חומר לנוזל הקירור של האוטו שיוצר מעין קרישה מסויימת באזור הדולף (לא זוכר את השם). המוסכניק אמר שהסיכוי הוא 50%-50% אז לא היה אכפת לי לנסות (במקרה ולא היה הולך הייתי מנתק צונירות).

וראו זה פלא ואצלי זה עבד - אין נזילות עוד! (עלות החומר סביבות 80 ש"ח).

 

ואגב, החימום עובד לי פיקס (אין חשש לניתוק הצינורות).

אז עבדו עלי (אבל הפתרון עבד) או שאתם באמת לא מכירים את החומר הזה?

יצאתי אידיוט? :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי מכניס חומר שמתקשה ואוטם לתוך מערכת קירור.

 

דרך אגב - היתה לי דליפה מהמזגן - ושם כן העדפתי לקחת את הסיכון, בידיעה שאם המערכת תאטם אני אחליף אותה. במערכת קרור מנוע הסיכון לא כדאי לדעתי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

"החומר" שמו בישראל ואו בחו"ל "בלוקסל" או "ונדרוול".

זה חומר לאיטום סדקים במערכת הקרור "לא מומלץ להשתמש בו"

היא סותמת מעברים ופוגעת במשאבת המים מבטל, את יתורונות נוזל הקרור

וכל המים מקבלים גוון חלודה.

בחומר הזה משתמשים אנשים לא הגונים כאשר רוצים למכור את האוטו עם מנוע סדוק.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני נכון אתה צודק דיברתי אם מוסכניק במוסך ה"שלושה" [של פגו וסיטרואן] קיצר הוא אמר לי פחות או יותר אותו הדבר ,והוסיף "להתרחק מהחומר הזה" בפירוש!

תודה .

טוב אין הרבה מה לדבר -הבעיה לא תפתר מעצמה ..לכן שבוע הבא ביום נעים וחמים [מקווה שיהיה אחד כזה]אתחיל לפרק את האיזור התחתון של הדש.. ,בניסיון ראשוני אחר איתור הנזילה [מקווה שאמצא אותה , כל הסיפור יהיה רק אטימה שלה ] במקרה הגרוע ולא תמצא נזילה אצטרך להוציא את הרדיאטור וכל השיט הזה ולהעזר במוסכניק קרוב שלי [חבר טוב של אבא] וזהו ,בינינו ההכי מדאיג אותי כרגע הוא הליכלוך והמים וכל מה שיצא משם כאשר אני אפרק את הרדיאטור והצנרת..ז'תומרת השטיח המדהים האדום שברכב הכל יתלכלך ומזה אני מקבל צמרמורת כשאני רק חושב על כך!!! OMG!!!!!!!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אל תחכה עד שבוע הבא. בטל את החימום (קנה ניפל (דו נקבה) מתכת וחבר את צינור הכניסה והיציאה זה לזה.

חבל שפנים הרכב יספוג עוד נוזל עד שתתפנה לעסק.

2. אין שום צורך למלא את פנים הרכב בנוזל. אם ביטלת את החימום כפי שהצעתי בסעיף 1 - לא תהיה לך נזילה.

אם לא עשית זאת - פתח את שני הצינורות הללו לפני תחילת העבודה על הרכב -כך שכל נוזל הקירור ייצא מהרדיאטור הפנימי , ולא יישפך בתוך האוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי אמרת לפתוח לפני תחילת העבודה הממשית את הצינורות כדי שהמים יצאו מהרדיאטור הפנימי ..השאלה היך בתוך כל המערכת המפותלת צינורות הללו המים יצאו מעצמם ..הרי צריך ע"י לחץ אויר כלשהו בתחילת צינור אחת מקיר האש לדחוס אויר שיוציא את המים מהצינור השני בקיר האש שיוצא מהרדיאטור הפנימי..אני צודק?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברדיאטור בכל מקרה נשארים מעט מיים.

אני ניסרתי את הצינור שלו כדי להוציא אותו בלי לפרק את כל הדש-בורד.

קצת מיים נשפכו בכ"ז. תכין סמרטוט.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...