Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית/תת--משפחתית עם תא מטען משמעותי - ב-80K ש"ח


robiren1
שימו לב! השרשור הזה בן 3512 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ציינת את צרכיך.

שי לב שהאצ'בק ותא מטען גדול לא הולכים יחד, אם תא מטען מכובד חשוב לך עליך לקנות סדאן או סטיישן, וגם חלק מאלה לא גדולים ונגישותם מוגבלת בגלל פתח צר.

 

איזה צורך לא ציינתי?

 

אני יודע שהאצ'בק ותא מטען באמת גדול לא הולכים יחד, אני צריך תא מטען סביר (יותר גדול בצורה יחסית משמעותית מה 300 שיש ב - C3) אבל לאו דווקא ענק, למרות שאף פעם לא מזיק :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

באמת שאני לא מבין את ההתקבעות על שנתונים גבוהים.

תיקח הונדה סיוויק 08/09 ועוד ישאר לך כסף בכיס.

רכב יותר אמין מאלה שציינת. ועולה עליהם בכל פרמטר אפשרי לפי דעתי.

זה כבר רכב שני שלי ואני לא מוותר על הונדה.

 

לא מבין את ההתקבעות על רכבים רגילים עם מחירונים מנופחים שלא נותנים אף ערך מוסף.

 

פותח השרשור - האם אתה מרוצה מהC3 הקיימת?

באם כן, שקול C3 פיקאסו דיזל, אשר תיתן לך מענה מבחינת תא מטען גדול יותר וחיסכון ניכר בדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגדרת צרכים - פירושו שלא ציינת כמה נוסעים יהיו ברכב, מה הנסועה צפויה, איזה מטען נדרש, סוג הכבישים בהם תסע - כל אלה משנים את הדרישות מהרכב. הצרכים של זוג בלי ילדים (בעין או בתכנון) שונה לחלוטים מזה של זוג עם 2-3 ילדים, והצרכים של מי שנוסע 3 פעמים בשבוע נהריה - אשדוד וחזרה שונים מאלה של מי שהבעיה העקרית שלו היא חניה במרכז תל אביב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את ההתקבעות על רכבים רגילים עם מחירונים מנופחים שלא נותנים אף ערך מוסף.

 

פותח השרשור - האם אתה מרוצה מהC3 הקיימת?

באם כן, שקול C3 פיקאסו דיזל, אשר תיתן לך מענה מבחינת תא מטען גדול יותר וחיסכון ניכר בדלק.

 

 

ה- C3 הייתה יחסית נחמדה, אבל היו לי איתה כל מיני בעיות חשמל ולא הייי רוצה להחזיק אותה בפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגדרת צרכים - פירושו שלא ציינת כמה נוסעים יהיו ברכב, מה הנסועה צפויה, איזה מטען נדרש, סוג הכבישים בהם תסע - כל אלה משנים את הדרישות מהרכב. הצרכים של זוג בלי ילדים (בעין או בתכנון) שונה לחלוטים מזה של זוג עם 2-3 ילדים, והצרכים של מי שנוסע 3 פעמים בשבוע נהריה - אשדוד וחזרה שונים מאלה של מי שהבעיה העקרית שלו היא חניה במרכז תל אביב.

 

 

כרגע אנחנו זוג עם ילד בתכנון קרוב.

לגבי כמות הנסיעה, כפי שכבר ציינתי אני לא נוסע יחסית הרבה ביום-יום, אבל מכיוון שזה הרכב היחיד שיהיה לי, אני רוצה להרגיש בנוח איתו לעשות טיולים רחוקים ושיעלה עליות קשות (כגון העלייה לירושלים), בקיצור שידע להתמודד בצורה משביעת רצון גם עם כבישים יותר תובעניים (לא מדבר על נסיעה בשטח).

 

אגב, הסיבה שאני כן מעדיף האצ'בק זה מטעמי חנייה בעיר.

 

כמו שאמרתי קצת סותר אחד את השני אבל אני חושב שעכשיו העניין יותר ברור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע אנחנו זוג עם ילד בתכנון קרוב.

לגבי כמות הנסיעה, כפי שכבר ציינתי אני לא נוסע יחסית הרבה ביום-יום, אבל מכיוון שזה הרכב היחיד שיהיה לי, אני רוצה להרגיש בנוח איתו לעשות טיולים רחוקים ושיעלה עליות קשות (כגון העלייה לירושלים), בקיצור שידע להתמודד בצורה משביעת רצון גם עם כבישים יותר תובעניים (לא מדבר על נסיעה בשטח).

 

אגב, הסיבה שאני כן מעדיף האצ'בק זה מטעמי חנייה בעיר.

 

כמו שאמרתי קצת סותר אחד את השני אבל אני חושב שעכשיו העניין יותר ברור.

 

בנוסף, אציין שאחרי שנלקח בחשבון רכב שיעמוד בתנאים הנ"ל, הייתי שמח אם בתוך התקציב יהיה גם מאובזר עד כמה שניתן ובמינימום הייתי רוצה שיהיה חיישני רוורס.

 

אה, ושיהיה אוטומט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמליץ לך על דגמים מסויים, אבל לאור הנתונים הנוספים אני מציע לך לרדת חצי סגמנט ולחפש סופרמיני עם תא מטען גדול יחסית (יש סופרמיני'ס עם תא מטען של 300 ליטר, בתצורת האצ') או מה שאתה קורא "תת משפחתית", שהן בדרך כלל סופרמיני שהוסיפו לו תא מטען בתצורת סדאן, אבל יכולה להיות גם קצת יותר גדולה. אלה מכוניות בסגנון של i25, ריו, טידה, SX4 ודומותיהן.

לגבי נסיעות יותר רחוקות - אלת דאג, כל מכונית שיוצרה בשנים האחרונות תטפס לירושלים, וגם לחרמון, בתנאי שתתחזק אותה כראוי. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לך הוא שתצטרך להצמד לימים והנסיעה תארך עוד 10 דקות. זו לא מגבלה ממשית.

גם הדרישה לחישני רוורס חסרת משמעות - ביקור קצר אצל מתקין ותשלום של כמה מאות שח יסגרו לך את הפינה הזו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתכוון לכל אותן סופרמיני שתפסו תחת. מבחינת קיה הכוונה לריו סדאן. הסיד כבר משפחתית, בגודל ובמחיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ריו סדאן = אחלה. יש אוטומט, יש בגאג', ורכב פרטי מודל 2010 עדיין עם אחריות מנוע גיר עד 2017

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיה פורטה תא המטען ענק ובכלל זה אוטו מאוד נוח לנסיעה ומאובזר.

ואל תדאג לגבי הביצועים, זה מספיק לך.

אגב, למה שקלת את היונדאי הזאת גם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להעיר מספר נקודות. תא המטען בהאצ'בקים לא בהכרח פחות טוב. אני אתן דוגמה - באופל אסטרה האצ'בק (אני חלילה לא ממליץ עליה אלא מביא אותה כדוגמה) יש תא מטען מספק שנוח מאוד להכניס אליו דברים כגון עגלת תינוק בזכות הפתח הרחב והנוח שלו. לעומת זאת, באסטרה ברלינה (סדאן) הנפח של תא המטען גדול יותר אבל הצורה של הפתח והקורה לא מאפשרים לנצל אותו כראוי.

בנוסף, לא תמיד סדאן ארוך בהרבה מההאצ'בק, לפעמים זה יותר אשליה אופטית, וההבדל בחניה לא משמעותי במיוחד.

אני חסיד גדול של תצורת ה-ליפטבק (כמו הסקודה אוקטביה, לכאורה סדאן אך תא המטען נפתח יחד עם השמשה האחורית).

 

 

לעניין פורטה - הרכב קצת שתיין ולא מצאתי בו יותר מידיי. באיזשהו מקום שמעתי שהוא חולק פלטפורמה עם הריו ושהסלון גדול יותר על חשבון תא המטען. לא בטוח לגבי העניין הזה בכלל אבל שווה לבדוק.

 

לעניין שנתונים - לפעמים, כשרכב לא עבר שינויים, רכב מ-2010 יהיה זהה לרכב מ-2012 אבל תחסוך הרבה כסף, במיוחד אם הוא שמור יותר ועבר קילומטרז' נמוך יותר או דומה.

 

במשך תקופה ארוכה התניידתי על הריו. הרכב בעל אבזור לא רע, עמד יפה בנסיעות הארוכות הרבות ובהתעללות שהוא עבר אצלי, הבגאז' היה שימושי מאוד וגדול דיו. אנחנו זוג 1+.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיה פורטה תא המטען ענק ובכלל זה אוטו מאוד נוח לנסיעה ומאובזר.

ואל תדאג לגבי הביצועים, זה מספיק לך.

אגב, למה שקלת את היונדאי הזאת גם?

 

אני שוקל גם את היונדאי I-25, כי סה"כ נראה לי רכב לא רע ובנוסף יחסית קל למצוא כזה.

 

אני כן מעדיף את הפורטה או אפילו את הסיד אם אני אמצא אבל נדיר יחסית למצוא כאלה משנת 2012 והלאה ועם קילומטראז' נמוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3512 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...