Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשי הפורום הזה הם *נגד* שתיית אלכוהול ונהיגה

 

יש כאלה שזה דווקא עושה להם טוב :!::wink:

 

למה אתה מתקרצץ רוני, הוא אומר לך שהוא היה בשליטה, עברה לו ה"סטלה" כבר, הוא ילד גדול, הוא יכול לשתות בקבוק וודקה ושתי חביות וויסקי ולנהוג, הפילטר הרטוב זה מה ששבר אותו.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם

אך אך אך תגידו מה היה איתכם.אל תשחקו לי אותה צדיקים,לא שותים לא מעשנים ילדים טובים.מה חשבתם שאני ישתה חלב :lol: בעצם מה זה מעניין אותכם כמה אני שותה הנושא שרציתי שתראו זה רק הפילטר ומה שקרה. טוב על הנושא הזה אני לא יגיב יותר כי זה לא מעניין אף אחד כמה אני שותה.אנחנו פה בשביל לדבר על דבר אחד ספורט מוטורי

פורסם
טוב אז ככה הייתי היום יום שישי בTLV אתם יודעים יום האהבה כוסיות בשפע באלגנים עושים שטויות קצת שותים תופסים ראש סבבה טוב אני יוצא משם בשעה 6 בבוקר ונוסע לכיון הבית גשם חזק נסעתי ברחוב בן גוריון ברמת גן ןשם בכביש המחורבן הזה פשוט לא היה ניקוז כמעט כל הרחוב טוב אז אני אומר לעצמי כמה שהייתי בראש יש לי אוטו מונמך ופילטר פתוח שיורד למטה מה לעשות ככה זה הקיט המחורבן של JR :x טוב אני מגיע הביתה פותח את מיכסה המנוע ובודק את הפילטר שמתי יד מיתחת לפילטר אתם יודעים העיגול בסוף ומה שלא רציתי קרה כן היה מים :shock: טוב בשעה 7 בבוקר תפסתי עצבים כמה שהייתי בראש ומת לישון והחלטתי שאני מפרק את הפילטר לראות מה קורה אני בודק בחוץ בפנים את הסעפת יניקה גם ואני חושב שלא ניכנס מים מקווה מאד שלא קרה כלום כי אם באמת יכנס מים אז אלאיסטר מה היה יכול לקרות ועוד דבר הייתי קצת בראש אני בחיים לא יסע שאני באמת מסטול אתם יודעים קצת הומור :lol: כתבתי את הכתבה בדיוק שסימתי לראות את הפילטר כי חשוב לי שתדעו שלמי יש פילטר פתוח שלא ממוקם טוב להיזהר ממים טוב אז ביי לכולם ויום אהבה שמח :ladysman:

 

שתית ונהגת????????????????????????????????

 

ודי כבר לכתוב בלי סימני פיסוק

קודם כל אני אמרתי שהייתי קצת בראש לא מסטול מת אם הייתי ככה אז חבר שלי היה נוסע שתתי רק שני רד בול וודקה ווסקי אחד חפיף אחי לא רציני ביכלל הייתי בשליטה מוחלטת האוטו הזה זה הדבר שחשוב לי מהכול אז תאמין לי שאני יודע מה אני עושה אני לא ילד ומה הקטע של סמני הפיסוק

 

אם שותים לא נוהגים

 

אך אך אך תגידו מה היה איתכם.אל תשחקו לי אותה צדיקים,לא שותים לא מעשנים ילדים טובים.מה חשבתם שאני ישתה חלב :lol: בעצם מה זה מעניין אותכם כמה אני שותה הנושא שרציתי שתראו זה רק הפילטר ומה שקרה. טוב על הנושא הזה אני לא יגיב יותר כי זה לא מעניין אף אחד כמה אני שותה.אנחנו פה בשביל לדבר על דבר אחד ספורט מוטורי

 

תשתה חופשי , אבל אל תנהג אחרי זה !

 

אתה לוקח פה אחריות גם על נהגים אחרים בכביש!

אתה לא לבד בעולם ...

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

בואו נעזוב לרגע את כל הסוגייה הבאמת כל כך הכרחית של מסטול או לא מסטול ונתמקד בשאלה המקורית. (לכל מי שהרגיש שהוא פשוט חייב להגיב בנושא השתייה-אני מפנה אתכם לתמליל בנושא הורדת רמת הפורום,צדקנות ייתר והפיכה לצ'אט).עופר-נו נו נו.סיימנו את הנושא.

 

ועכשיו לשאלה המקורית:

 

פילטר פתוח משומן כהלכה יידחה מי גשם בקלות,כל עוד מדובר ברסס.

 

אם הפילטר יינוק גשם בכמות גדולה ומרוכזת (כמו מתוך שלולית)הנזק הצפוי גדול.

 

אין כל סיבה שבמאה ושש ראלי דור 2 הפילטר יינוק מים ישירות.

 

ישנם רכבים בהם הפילטר ממוקם נמוך באופן טיבעי (306S16,אלפא 156) .ברכבים כאלה בעת התקנת פילטר פתוח יש להיזהר לא לחנות בשלוליות עמוקות במיוחד (עדיין יש איזה 20 ס"מ בין הפילטר לבין השלולית-היצרן לא טיפש) או למצוא פיתרון למיקום טוב יותר לזמן החורף.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אנשי הפורום הזה הם *נגד* שתיית אלכוהול ונהיגה

 

יש כאלה שזה דווקא עושה להם טוב :!::wink:

 

למה אתה מתקרצץ רוני, הוא אומר לך שהוא היה בשליטה, עברה לו ה"סטלה" כבר, הוא ילד גדול, הוא יכול לשתות בקבוק וודקה ושתי חביות וויסקי ולנהוג, הפילטר הרטוב זה מה ששבר אותו.

 

אין לי שום דבר נגד שתיית אלכוהול, ההפך. (וגם לא נהיגה :wink: )

 

אבל בסדר, אני אפסיק להתקרצץ :p

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מישהו יכול לפתוח אולי ת'רד בנושא אלכוהול סטלה ונהיגה ולענות לי מה יכול להיות הנזק אם נכנסים מים לצילינדרים? (אני דווקא שמעתי שיש כזה דבר הזרקת מים , כמו ניטרו שמוזרק לצילינדר והמים מתפרקים למרכיבים שלהם ונותנים עוד הספק.)

ואיך לעזאזל אפשר למנוע כניסה של מים הרי כשיורד מבול כל שניה אני עובר באיזו שלולית ענקית שמעיפה מים לקיבינימט(מהסוג של אלה שהינו קטנים ואוטובוסים היו עוברים עליהם והיו מעיפים עלינו מים :lol: )

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
×
×
  • תוכן חדש...