Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה"גיהנום הירוק" - פעם ראשונה בנורבורגרינג - סיכום חוויה, עלויות וטיפים


RazorJunior
שימו לב! השרשור הזה בן 3638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

:oops: אה, אוקיי.

אני בכל זאת לא ממליץ על הלוטוס כתבלין. האוטו היה קיצוני מדי בשבילי והייתי יותר עסוק בלפחד ולדייק מאשר בלהנות מהיכולות שלו.

ממש נהניתי מה M135i. קודם כל אחרי המגאן סביבת הנהג מרגישה הרבה יותר יוקרתית, ההילוכים בידני משולבים בקלות ובדיוק במקום הערפול של הרנו, המושבים מ-ע-ו-ל-י-ם. הבדל הכח מורגש וההנעה האחורית תענוג להיגוי באסים של ההתחלה. התרגלתי לאוטו ממש מהר וכבר בהקפה הראשונה שהיתה אמורה להיות הקפה איטית כדי להתרגל לאוטו עשיתי 9:34, וזה עוד כשהחלפתי הילוכים מוקדם מדי כי הלכתי לפי אותו צליל כמו במגאן, אבל בבמוו אפשר למשוך בקלות עוד 1000 סל"ד ויותר ושם הכיף.

עשיתי עם הבמוו ארבע הקפות כמעט רצופות ונכנסתי לזון.

אני חושב שה M135i נותנת המון כ"ס לשקל, וזה שיקול ברינג, במיוחד לא להיות פראייר בעליה הארוכה :wink: מבחינת ביצועים אני חושב שהיא

דומה לקיימן S, שעולה כפול להקפה, אם כי אני בטוח שהקיימן יותר וואו.

 

להשוואה: במבחני הסופרטסט של מגזין ספורט אוטו

הקיימן S עשתה הקפה מלאה ב 8:16

ה M135i ב 8:18

המגאן 265 8:29

והR26R ב 8:17

(שירוקו ב 8:47 קליאו RS ב 8:59 )

 

אחרי המגאן הרגשתי שחסרה לי בבימר קצת אחיזה בפניות החדות. התחושה שלי שהמגאן אוחזת טוב יותר. בקרת המשיכה נכנסה יותר מדי לטעמי, ולנתק אותה לגמרי לא העזתי, אבל בסך הכל מאוד אהבתי לנהוג בבימר והפרש המחיר מהמגאן היה לי שווה.

מה שביעס אותי זה כפתור על גבי ההגה שלחצתי עליו בטעות לקראת סוף ההקפה האחרונה שלי וקרטעתי עד לסיום כשאני חושב שיש תקלה באוטו :-(. זה נקרא לימיטר והוא פשוט מגביל את המהירות, פחח.

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם כבר אנחנו כאן, רציתי לשתף אתכם בתובנה שהגעתי אליה בקשר לרינג.

כשעוברים על הטבלה של המכוניות המצטיינות ברינג, בין אם זו הטבלה הכללית או הטבלה של אוטו ספורט

מצטיירת לי הפרדה ברורה בין שלושה סוגים של מכוניות-

מצד אחד מכוניות יעודיות כמו הגומפרט והרדיקל, אלו מכוניות לא הכי יקרות, אבל אין הרבה מה לעשות איתן מחוץ למסלול.

מצד שני מכוניות אקזוטיות של ממש שמיוצרות במאות בודדות של עותקים ועולות בהתאם:

החל מהיגואר XJ220 שהיתה שיאנית המסלול במשך 8 שנים ויוצרה ב 275 יחידות בלבד עבור דרך הפרארי אנזו (400 יחידות) הקררה ג'י טי (1270 יחידות)

ולאחרונה הלקסוס אל אף איי (500 יחידות מהן רק 50 עם "חבילת נורנורגרינג") וה 918 ספיידר החדשה שירדה מ 7 דקות (!) אבל עולה 845 אלף דולר.

ומצד שלישי מכוניות ספורט אמיתיות שאפשר ממש לקנות אותן ובראשן הניסאן GTR (הדגם הרגיל 103 אלף דולר, את הניסמו 2015 שעשתה 7:08 אפשר לקנות ב 152 אלף דולר) הקורבט ZR1 (דגם C6 הקודם 112 אלף דולר) וה Z06 (רק 77 אלף דולר)

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...