Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

TSI/TFSI SPARK COIL


PIT-STOP
שימו לב! השרשור הזה בן 4062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

r8_coilpack_fsi_tsi.jpg

 

הקוילים של הAUDI R8 נבדקו ונמצאו טובים הרבה יותר מהמקוריים שבאים בTSI/TFSI

העבודה שלהם נקיה יותר וחלקה יותר לאורך כל הסל"ד, הניצוץ חזק משמעותית בטווח האדום של הסל"ד

 

הם עובדים מצויין גם על טורבו מקורי, ללא שום צורך בשינוי

 

148558_552708391410396_1240047513_n.jpg

 

הקוילים המקורים : 3.3 ohms

קוילים של מנועי ה5 צילינדר: 4.75 ohms

קוילים של R8 הם : 5.31 ohms

 

 

המלאי מוגבל

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
האם הפלגים האלה מתאים למנוע 1.8 TSI, ללא שיפורים ?

האם זה שהפלג קר יותר לא פוגע במנוע? (דרגה 7)

 

כיום רוב (אם לא כל) הTSI/TFSI מגיעים עם פלאגים דרגת קור 7, VW עידכנו את המק"ט בערך ב2009.

הBKR7EIX מאוד מומלצים לרכב עם צ'יפ וגם לרכב סטנדרטי אבל אורך החיים שלו קצר יותר (בגלל הצתה טובה יותר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...