Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת הילוכים בגיר אוטומטי ללא שימוש במשבת וכמה שאלות


or_doc
שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן

 

נסעתי באוטו שלי ושמתי לב שמN אפשר להעביר לD וL/2 בלי לילחוץ על הלחצן הזה

 

ושמתי גם לב שאפשר להעביר מR לN אך אי אפשר ההפך (כך זכור לי)

 

השאלה שלי היא כזאת האם זה עושה נזק? עשיתי את זה פעם ראשונה בחיים שהאוטו לא בתנועה

 

היה לי עוד מקרה שהעברתי ניראלי מP לD והרגשתי קפיצה כזו (אולי העברתי מהר כזה) וזה לא חזר התופעה הזו ,ממה זה נובע?

 

יש לי הרגל נניח שאני עוצר לשניה להעלות נוסעים לשים פרקינג, השאלה שלי האם עדיף לשים ניוטל במקום רק לכמה שניות או שזה עושה יותר נזק מתועלת?

 

 

תודה

מסרב לחתום:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי באוטו (קורולה מ2001) זה ככה...

כדי לצאת מפארקינג חייב ללחוץ על הכפתור,

להעביר מדרייב לניוטרל\מניוטרל לדרייב\מדרייב לL1 או L2 לא צריך כפתור,

מניוטרל לרוורס חייב כפתור,וגם מרוורס לפארקינג חייב כפתור.

ואני כמעט בטוח שבכל מכונית אחרת שנהגתי בה זה ככה,תקנו אותי אם אני טועה.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי באוטו (קורולה מ2001) זה ככה...

כדי לצאת מפארקינג חייב ללחוץ על הכפתור,

להעביר מדרייב לניוטרל\מניוטרל לדרייב\מדרייב לL1 או L2 לא צריך כפתור,

מניוטרל לרוורס חייב כפתור,וגם מרוורס לפארקינג חייב כפתור.

ואני כמעט בטוח שבכל מכונית אחרת שנהגתי בה זה ככה,תקנו אותי אם אני טועה.

 

כן, זה אמור להיות כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם אמרן לי שבאוטומט בעצירות כמו שאתה תיארת לשלם הורדת נוסעים במישור עדיף לשים ניוטרל , אני בכל מקרה בחניות קצרות שאני לדוגמא ליד הרכב הייתי שם ניוטרל (כבר אין לי אוטומט)

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פארקינג=ניוטרל פלוס נעילה של הגיר. אפשר לשים ניוטרל ולהרים בלם יד אבל אין יתרון בזה.

מכה בשילוב לD יכולה להיות אם התושבות גמורות או אם העלאת טורים לפני העברה לD.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...