Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני צריך עזרה דיי רצינית

אם ציינתי בעבר, אני בשבועיים האחרונים עובד על שני בוקסות קטנות לזוג רמקולים מיזעריים של 2-3 אינץ.

בכל אופן, מדובר בצורה של אליפסה של חצי עיגול.

 

את הדופן שעליה יושב הרמקול, הכנתי מMDF עם ציפוי קשיח למדיי.. את המעטפת של האליפסה יצרתי עם שיכבה של דבק אפוקסי.בשביל לעשות את הצורה.. הוספתי שפכטל עץ ושייפתי, איזה 3 שכבות בערך בשביל לקבל צורה שתתקבל על הדעת ותהייה חלקה מבחינת חומר.. (האפוקסי מאוד נוקשה ויוצר עיוותים בצורה)

 

אוקי, לאחר כך זאת.. שמתי לב לפרטים מאוד מאוד מינוריים בעבודה של השפכטל ... זאת אומרת

חורים וסדקים בסדר גודל של אולי עשירית המילימטר, אומנם כשזה בלבן עם החומר הם לא מזיקים ולא נראים לעין, אך הצורה מיועדת להיות צבועה בצבע שחור מבריק, ולאחר צביעה כל הכתמים האלה מאוד בולטים לעין והופכים את הצורה למכוערת.

כשהגעתי לשלב הזה, החלטתי להוסיף שיכבת לאקה.. חשבתי שזה יאטום את כל הצורה ויתן אפקט מבריק

בכל אופן. עשיתי שיכבה מאסיבית של לאקה. אמרתי לאחר מכן אני אשייף אותה

ויעשה שיכבה אחרונה ללאקה בשביל שיהיה גימור מבריק

..

כשהגעתי לחלק של השיוף לאקה.. הבנתי שהלאקה היא דבק שפשוט אינו מתייבש

ובלתי ניתן לשיוף.

אז לאחר עבודה של שבועיים שלוש, מישהו יכול להציל אותי ולתת טיפ איך להמשיך ?

(מנקודת מבט שלי, הפרוייקט נגמר)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מסיר צבע של יעקובי ניתן למצוא באייס או הום סנטר ובקשר לחורים עם שמת שפכטל מיוחד לעץ צריך לשפשף בנייר שיוף מס 0 כדאי שלא יהיו חורים בכול מקרה אם יש כבר חורים תבקש מהמוכר בהום סנטר קיט לאיטום חורים בעץ הכי נוח לשימוש מוצר של ד"ר נויימן (תחפש צבע בהיר הכי קרוב ללבן) קופסא קטנה עגולה (משהו כמו 12 שקל) ולשפשף בנייר מס 0 לאט ובעדינות

:2gunfire:if it`s too loud you`re too old :2gunfire:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46221

הבניה שלי בגולף (באקסית שלי )

 

 

:scatter:

פורסם

לגבי מסיר צבע, טרינפנטין יעשה את העבודה ? או טינר ? (יש לי פה בכמויות..)

 

לגבי האטימת חורים, שוב זה לא בדיוק חור זה יותר כמו ממ.... מאוד קשה להגדיר את זה

אם תסתכל על הבבנה לפני צביעה אני בספק אם תשים לב שיש סדק כל שהו, אך לאחר צביעה עם צבע שחור מבריק אכן זה יהיה בולט לעין.

 

 

דרך אגב לא מדובר בשפכטל עץ רגיל, מדובר בדבק שפכטל עץ.

חשבתי שפשוט מורחים על החלקים הבעייתיות שיכבה מינימלית בצורה יסודית

ואז משייפים שוב את החלק הבעייתי ,... אתה עדיין שולל את מה שכתבתי וצריך את הערכה לאטימת חומרים הזו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כדי לסתום סדקים אלה אתה צריך להשתמש בבודיפילר - חומר פחחים

 

עצתי היא לבודיפילר הידוע - "Bondo"

 

תקנה כמות קטנה, תערבב אותה ביחס של 75 אחוז חומר על 15 אחוז טרפנטין, תמרח את זה, אחרי חצי שעה זה יבש ותתחיל לשייף..

 

אם זה עובד במכוניות זה עובד בפודים :)

 

נ.ב - אני בעזרת החומר הזה והרבה נייר שיוף עיצבתי פגוש למיצובישי שלי ויצא פצצה, עכשיו אני רק צריך לצבוע אותו.. :)

 

חומר מליון דולר!

פורסם
בקיצור, יצא לך משטח משופשף, כן?

 

באיזה נייר שיוף השתמשת?

מהזה משטח משופשף ?

 

 

לגימור הראשוני השתמשתי בנייר קשיח בשביל ליצור את המבנה

ולגימור של הדבק שפכטל השתמשתי בנייר מאוד עדין, הצורה עצמה חלקה אך לא מושלמת

 

טוב החלטתי להשתמש בטרנפנטין, אם זה עובד על מברשות, למה שלא יעבוד על פודים ?

,

מסתבר שזה לא עובד !

בכל אופן לקחתי סכין ולהתחלתי לגלף את החומר של הלאקה

כמובן שפצעתי את כל המבנה, אבל אין מה לעשות.... במלחמה כמו במלחמה, יש קורבנות ויש מחיר

 

אני עכשיו מחכה שזה יתייבש מכל החומר של הטנפנטין ואני אתחיל לשייף את כל המבנה עם נייר שיוף קשיח, לאחר מכן, שיכבה של דבק שפכטל (שוב) .

ואז נראה מה יהיה משמה,

תודה רבה מראש לכל אלה שעזרו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

טוב, לאחר מספר שיפשופים,

ולאחר 2 שכבות שפכטל, הגעתי שוב לצורה שרציתי.

עכשיו השאלה שלי היא כזאתי, האם אני הולך להשים עכשיו צבע ?

ולהגיד "אז זה לא מושלם"

או שיש לכם רעיונות לגבי יצירת מעטפת מבריקה על המבנה, כמו שהיה לי עם הלאקה ?

 

אני שוקל לחזור לעיניין של הלאקה, אך הפעם במקום לעשות שיכבה של לאקה.

לקחת חומר מדלל, לדלל את הלאקה לגמרי

ולעשות שיכבה רק של טיפטוף מעל המבנה, רקבשביל הברק המזערי הזה

ואז לצבוע, ולקוות לטוב.....

אני מחכה להצעות לפני שאני ממשיך לעבוד

תודה מראש

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...