Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתעניין בסאניונג מוסו 4*4


דידישוסטר
שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יונדאי ג'נסיס רכב זוועה? :screwy:

 

דווקא את הג'נסיס אתה נותן כדוגמא?

 

יונדאי לאורך כל מבחר הדגמים שלהם עושים עבודה יפה.

I10,I20,I30 גם הג'יפונים שלהם נחמדים.

רק תזכור להשוות אותה למתחרות הנכונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אבל אלה העובדות. סאנגיאנג חברת מכוניות כושלת. מי שהתפתה וקנה רכבים שלהם סיבותיו איתו, אם הוא מרוצה מה טוב. אני לא אמליץ לקנות רכב מחברה כושלת.

 

אתה אמיתי? או דמות הזויה?

מלל השטויות שאתה כותב הוא בלתי נסבל, גם לבנאדם רגוע כמוני.

 

היות ולא היית מעולם בעלים של רכב כזה וספק עם נסעת או נהגת על רכב כזה, אז עדיף שתסיים את כתיבתך בשרשור.

כתב יפה עו"ד שלמה מרבאום על אפקט העדר.

 

אתה כנראה מהזן שניזון משמועות וקונה מה שהעדר קונה....אז השבט אמר את דברו....

 

חוץ מזה מה רע בלהיות קצת אנדרדוג? להיות קצת שונה ויחודי?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים תודה,

 

אני רואה שהדקתי כאן חתיכת דיון...

 

בכל מקרה עזרתם לי.

בעצתו של שלמה, אשמח אם מישהו שיש לו מוסו, שאינו מנסה למכור אותו, יספק לי קצת נתונים כמו: צריכת דלק, עלויות טיפולים, תקלות כרוניות ועוד.

בכל מקרה הרכב אמור לשמש אותי לנסיעות לעבודה יומיומית (משרדית) ולתחביבי: טיולי שטח קלים (שבילים בלבד) ואיסוף מציאות על הדרך.

לתגובתכם המלומדת.

שוב תודה:lol:

קשה זה טוב:wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל בזה:

http://hershko.net/ssangyong%20rexton.htm

 

היות ומנוע והגיר זהים זה יענה לך על מרבית השאלות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לי אתה אמיתי, סולל הדרך?

1. ברור שלא הייתה בבעלותי יונדאי, אני לא שפן נסיונות, אני מדבר מניסיון של מכרים ו\או מבחני שטח ביחס לאחרים.

2. לכתוב שמה שאני כותב הוא שטויות, רק בגלל שאתה אחד מאותם שפני ניסיונות שרכשו סאנגיאנג (ולמזלם יצאו מרוצים), וכל זאת בגלל שאני מנסה להציל את פותח השרשור מלנהוג ברכב של חברה כושלת (חברה שנעלמה ושיווקה את הרכבים כל פעם תחת מותג אחר), זה כבר מעבר לשטויות, זה מגוחך. קבל דעות של אחרים, אני רואה שאתה כבר בן 40.

ספק אם נסעתי או נהגתי? כבר ציינתי שיש לי ניסיון עם כל רכבי השטח בארץ (לא מבחנים ארוכי טווח אמנם, אבל התרשמות) אז אל תפקפק בדברי.

 

3. מצד שני, לא הייתי מצפה למשהו אחר ממישהו שהמוטו שלו בחיים (על פי החתימה שלך) זה להתפשר ולהשלים עם עובדות שלא לטעמו, המוטו שלי זה לא להפסיק להלחם על הטוב ביותר, והטוב ביותר אני רוצה גם לאחרים וזה לא סאנגיאנג.

 

אגב, שימו לב שפותח השרשור אמר שהוא מבקש נתונים מ"מי שלא מנסה למכור מוסו", כנראה שמישהו כבר ניסה לדחוף לו אותו בפרטי, אז תהיו אוביקטיביים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעצתו של שלמה, אשמח אם מישהו שיש לו מוסו, שאינו מנסה למכור אותו, יספק לי קצת נתונים כמו: צריכת דלק, עלויות טיפולים, תקלות כרוניות ועוד.

בכל מקרה הרכב אמור לשמש אותי לנסיעות לעבודה יומיומית (משרדית) ולתחביבי: טיולי שטח קלים (שבילים בלבד) ואיסוף מציאות על הדרך.

 

כמובטח, אני מתעלם מהטרול אבל אנסה לעזור לך:

 

צריכת דלק - בין עירונית בנהיגה 90-100 - 1:10, אם תתעקש שאתה רוצה לשייט ב 120 אז לרכב אין בעיה לבצע את זה אבל צריכת הדלק תרד ל 1:7.

 

אין לי נסיעות עירוניות כך שאני לא יכול לעזור לך פה.

 

טיפולים - הטנדר היחיד בתקציב שלך שעושה טיפולים כל 15K ק"מ. עלות טיפול כ 750 ש"ח.

 

תקלות כרוניות - לרכב אין ממש תקלות כרוניות שאני מכיר (כאמור, מכלולים מאוד ותיקים ומאוד אמינים), מה שכן יש לו זה חלקים ספציפים שהיצרן דורש שגרת טיפולים קצת יוצאת דופן.

מגיע מר ישראלי הממוצע שתמיד בטוח שהמכונאי עובד עליו, תמיד בטוח שהוא יודע הכי טוב ודופק את הרכב.

2 המכלולים הידועים הם:

 

סרן אחורי - נדרשת החלפת שמנים מלאה כל 60K ק"מ. אי החלפת השמן גורר התדרדרות באיכות השמן, כשל של מיסבים וכשאתה שומע שיש בעיה, זה אומר שגם בתי המיסבים טחונים. תיקון של כמה אלפים כבדים.

 

תיבת הילוכים אוטומטית - נדרשת החלפת שמן גיר+ פילטר כל 60K ק"מ. עלות הטיפול - 600-750 ש"ח.

שים לב שהרכב נמכר גם עם תיבות הילוכים ידניות. הוא הרבה יותר זריז בידני.

 

דבר אחד שיש לזכור, צדק הטרול בזה שהרכב סובל מסחירות גרועה מאוד. מצד אחד זה לא מעודד, הרי נרצה למכור את הרכב יום אחד אבל יש 2 שיקולים שמרכחים את העניין:

 

1. עצם העובדה שאין לו סחירות, משאיר לך לקניה הרבה רכבים שהם יד 1, חלקם עם ק"מ לא יותר מידי גבוהה, תציץ ביד 2 ותראה על מה אני מדבר.

2. את ירידות הערך המזעזעות הרכב הזה כבר עבר. אז קנית רכב יפה ושמור ב 40K, תמשיך לשמור עליו ואין לי ספק שעוד שלוש שנים לא תהיה לך בעיה למכור רכב שמור, יד 2, ק"מ סביר ב 25K ש"ח. ירידת ערך סבירה לחלוטין.

 

 

אם הנסיעה היום יומית היא עירונית (וצריך למצוא לטנדר חניה בעיר) ואם השטח שלך הוא רק שבילי קק"ל, בכלל לא בטוח שהייתי ממליץ לך על רכב שהוא כ"כ גדול, כ"כ כבד וכמה שזה נשמע מצחיק, אובר-קוואליפייד למטרה שלך, למה לא לקנות איזה ג'יפון קטן וחמוד?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה שבעלי הרכב הטוב בעולם לא מסוגלים להתמודד עם הביקורת אז הם עוברים ל"קללות" כמו בכיתה א. מאוד בוגר.

האמת שנראה לי שבאמת צריך להמליץ לפותח השרשור, אם חלילה יחליט לקנות את העגלה, לקנות גם מסכה, שאכן לא יראה כמו טרול שהוא נוהג בבדיחה הזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרול זאת לא קללה, זה תיאור מדויק של ההתנהגות שלך בשרשור הזה ואני על הסף של להתייחס אליך בהתאם אז נתק מגע או שתכתוב הודעות ענייניות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ניתקתי איתך מגע כבר לפני כמה הודעות ודיברתי אל שלמה ואל פותח השרשור, זה אתה שהחלטת לחבור שנית.אני כותב הודעות ענייניות, כנראה שהן אינן ענייניות לעין הבלתי אובייקטיבית, דבר איתנו שתמכור את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצע וביקוש, לא מסובך, מבוא לכלכלה שנה א שיעור א דקה א :)

 

ראשית, כדי ליישר הדורים, אבהיר את אופן התנהלותי בפורום כאן (ולמעשה בכל פורום אינטרנטי בו אני משתתף) אני משתדל להימנע מהתייחסות לגופו של אדם ולמידת ניסיונו וידיעותיו ומכבד דעתו של כל אדם גם אם היא מנוגדת לדעתי וגם אם היא מקוממת.

 

מידה של בדיחות הדעת וציניות מוסיפה עניין ואינה גורעת מההתנהלות שלי המפורטת לעיל.

 

בכל מקרה, Z4 יקירי, אנא סלח לי אבל מבוא לכלכלה שנה א' דקה א' עברתי בשנה הראשונה ללימודי המשפטים באוניברסיטת תל אביב וזה היה בשנת 1983, לכן ייתכן ונשכח ממני לרגע חוק ההיצע והביקוש :roll::wink::lol:

 

לאחר שעברנו את המסוכה של חלוקת ה"מחמאות" ההדדית שרצה כאן בשירשור אנסה לתרום מדעתי לפותח השירשור המתלבט:

 

סחירות נמוכה, כישלון של מותג/יצרן בארץ (ייתכן שגם בעולם אין לי נתונים או מ ידע על כך) הם בהחלט נימוקים עניניים עבור חלק מהאנשים שלא להמליץ על הסאניונג ספורט - טנדר.

 

אבל, לשיטתי, מה שנחשב בעיני אחרים כחיסרון בעיני הוא לעיתים דווקא יתרון. לשיטתי קודם כל יש לבחון את הרכב הספציפי לגופו ועד כמה הוא עונה לצרכים של המעוניין לרוכשו ואם הרכב הספציפי כשלעצמו הוא טוב דווקא הסחירות הנמוכה וכישלון המותג/ יצרן בארץ יביאו לכך שניתן לרכוש כזה רכב משנתון מתקדם יותר במחיר נוח יותר.

 

הסאניונג ספורט הוא דוגמא מובהקת בעיני לרכב כזה - מדובר בטנדר הכי נוח לנסיעה יחסית לטנדרים האחרים המקבילים ועם תא הנוסעים הכי מפנק. מדובר ברכב עם מכלולים מוכרים, פשוטים ואמינים מאד (סרנים של דנה ומנוע דיזל של מרצדס) לכן במישוואה מגנום שנת 2001 אל מול סאניונג ספורט 2004 - 2005 אני ממליץ ללא היסוס על הסאניונג.

 

בל נשכח שלמגנום הייתה בעיית התחממות מנוע כרונית שלא ממש נפתרה, גם לא בדגם הסופר מגנום.

 

החסרונות של הסאניונג בעיני מתמצים בשניים - עיצוב מכוער (לטעמי בכל אופן) וביצועים קצת עגלתיים.

 

מיי טו אגורות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

אני לא חושב שיש בכלל טעם לרדת לפסים אישיים ולמלחמות מיותרות.סה"כ אני מאמין שכולם רוצים לעזור לבחור אם זה להמנע מהרכב הזה או אם זה להמליץ על הרכב הזה.

 

ולעיצומו של עניין , בשביל לעשות את רוב השבילים בארץ מספיק אוטו ליסינג כמו מאזדה 3 אז הדיבורים על מהלכי מתלה יחסי העברה וכדומה לא נראה לי רלוונטי.

ולכן המלצתי אליך היא - תקנה כל אוטו שהוא 4X4 שנותן לך את הפתרון שאתה צריך לכביש - אם זה נוחות , צריכת דלק , ביטוח וכדומה. אם אתה לא מחפש לאתגר את עצמך יותר מידי בבולדרים ומעלות קשים , אז כל רכב יספיק לך.

 

בהצלחה,

עדי.

זה לא משנה שגדלת בלול תרנגולות כל עוד בקעת מביצה של ברבור...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה הרכב אמור לשמש אותי לנסיעות לעבודה יומיומית (משרדית) ולתחביבי: טיולי שטח קלים (שבילים בלבד) ואיסוף מציאות על הדרך.

 

שוב תודה:lol:

 

עדי ובגירה

 

אני לא בטוח שרכב ליסינג (כפי שהציע עדי) או ג'יפון (כפי שהציע בגירה) יתאימו לצורכי השואל כפי שהדגשתי אותם בציטוט לעיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה בכלל "איסןף מציאות על הדרך"? :shock:

 

בראש המעוות שלי זה לעצור טרמפ למתנדבות שוודיות שרוצות להגיע לערבה.

 

במקרה הזה אתה באמת צודק, ג'יפון יהיה צפוף מידי! :wink::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזה הרגע הפנמתי והבנתי את היתרון המוחץ של הסאניונג.

 

אם אתה יורד לערבה עם סאניונג מתנדבות שבדיות מבקשות ממך טרמפ.

 

כשאני יורד לערבה עם דיסקברי היחידים שמבקשים ממני טרמפ הם בדואים משבט טראבין :shock::shock: :roll::lol::wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי, הזכרת לי סיפור מדהים!

 

בסוף שנות ה 60 (אני ילד קטנטן) נסענו כל המשפחה לטייל עם חיפושית חדשה דנדשה בסיני.

 

נסענו באיזה שביל עפר שיוצא מאיזור נואיבה ונמשך עד אין קץ לתוך המדבר.

איזה 3-4 שעות לתוך המדבר אנחנו רואים בדואי קשיש יושב בצד הדרך, כמנהג המקום אנו נעצרים לידו לשאול מה שלומו ואם אפשר לעזור במשהוא והוא מגולל מעל כף היד תחבושת מזוהמת שחושפת במרכז כף היד חור ענק. :shock:

 

מסתבר שהם בנו את האוהל, הוא החזיק את היתד, מישהוא פספס עם הפטיש ופשוט ריסק לו את כף היד ועכשיו האדון הולך ברגל לכביש הראשי (להזכירך, בנהיגת שבילים מהירה זה לקח 3 שעות).

 

מיד שינינו את התכניות, העלנו אותו על האוטו ולקחנו אותו למיון ביוספטל.

 

 

בסוף שנות ה 90 אני מוזמן ע"י חבר של חבר לחתונה בדואית באזור דימונה.

 

מגיעים, מברכים את בעל השמחה, את המשפחה ומתיישבים באוהל המכובדים.

 

התחלתי לדבר עם אב החתן, מסתבר שהוא רב סרן בצבא, השתחרר ומאז הוא עובד מה שנקרא "בשרות המדינה".

 

אנחנו ממשיכים לקשקש ואני שואל אותו מה בעצם קושר אותו לישראל, למה הוא כ"כ פרו-ישראלי?

 

הבן אדם פתאום מתחיל לספר לי שלפני 30 שנה הייתה לאבא שלו תאונת עבודה, רכב של ישראלים הציל אותו באמצע המדבר, לקח אותו למיון באילת ומאז הוא החליט שהוא קושר את נפשו ועתידו עם מדינת ישראל!

 

תאר לך את התדהמה שלי!

תאר לך את התדהמה של האבא (שעדיין חי, הוא כנראה אז היה נראה הרבה יותר קשיש ממה שהיה באמת) כשסיפרתי לו שהרכב שעזר לו הייתה חיפושית בצבע תכלת!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...