Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ממשיכים! עבודות הריתוך טרם הסתיימו. עכשיו עוברים לטפל בסעפת הפליטה ובצינור המחבר בין הסעפת לדוד (דאון-פייפ). קצת רקע: המערכת מתוכננת בתצורת "ארבע-שניים-אחד". כלומר, ארבעה צינורות מכל אחד מהצילינדרים, המתכנסים לתוך שני צינורות ומשם לצינור אחד ואל הדוד. תצורה זו מקובלת במנועי ארבעה צילינדרים והיא מאפשרת לחץ חוזר, שכשלעצמו מסייע לתוספת מומנט.

מבעוד מועד הוזמנו צינורות נירוסטה בקטרים המתאימים ושתי יחידות של פלאנג'ים נחתכו בלייזר לפי מידת אטם סעפת מקורי של... רום כרמל! (ששוב נחלצה לטובת הלוטוס... אם קולין צ'פמן היה יודע... :wink:). שוב דורון נקרא אל הדגל, על מנת להפליא בכישורי הריתוך שלו, גם על סעפת הפליטה.

 

הנה זה בא:

 

1. הדאון-פייפ. הפלאנג' כבר מחובר לשני הצינורות וכאן דורון מכין את "המשפך" שיוביל לצינור האחד.

2. אחרי שצד אחד כבר מחובר, מתחילים עם ההכנה לקראת המעבר לצינור האחד.

3. כעת מצרים את המשפך לתצורת הצינור העגול.

4. ועכשיו אפשר להתחיל לרתך את החלקים למקומם.

5. עוברים לסעפת. מכאן ניתן לראות שהפלאנג' (בחלק התחתון) כבר מחובר.

6. הנה זווית נוספת. מהצד אליו יתחבר הדאון-פייפ.

7. והנה הוא הדאון-פייפ, כבר מורכב לשם בדיקה.

8. ומתא המנוע, הסעפת והדאון-פייפ שכבר מחובר. עכשיו, כאשר כל המערכת מרותכת היטב, אפשר יהיה סוף-סוף להוריד את חיבורי הברזל המכוערים הללו, שנוספו בעת החיתוך של הדאון-פייפ הישן והרקוב, על מנת לשמור על תצורת הסעפת כפי שהיא במקור.

תמונה 204.jpg

תמונה 208.jpg

תמונה 207.jpg

תמונה 210.jpg

תמונה 205.jpg

תמונה 206.jpg

תמונה 211.jpg

תמונה 212.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נכון שרואים כבר את האור בקצה המנהרה , אבל אני יכול להגיד לכם שבמהלך השיפוץ היו הרבה רגעים לא פשוטים .וסרטונים כמו זה בהחלט עודדנו אותנו להמשיך במלאכה. להנאתכם מצ"ב קישור.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שרואים כבר את האור בקצה המנהרה...

 

 

 

לא יודע על מה אתה מדבר, האור היחיד שאני רואה הוא בקצה האגזוז... :lol:

 

אבל צחוק בצד, כן, כבר אפשר לראות את הסוף. מתי ההשקה?

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שכל מערכת הפליטה עומדת במקומה ומרותכת היטב, אפשר לפרק הכל ולהתחיל להסיר את ברזלי החיזוק שנשארו עליה. להסיר, לנקות, לצבוע ו... להרכיב בחזרה!

 

הנה זה בא:

 

1. הסעפת עם חיזוקי הברזל, אחרי התיאומים והריתוכים הסופיים.

2. וזו אותה הסעפת, אחרי הסרת ברזלי החיזוק, ניקוי וצביעה.

3. סט אטמי סעפת פליטה מקוריים של המנוע.

4. אומים מיוחדים להידוק סעפת הפליטה, שיתרונם בזה שהם אינם נתפסים על הגוז'ונים.

5. האטמים מורכבים למקומם,

6. עכשיו מגיע תורה של הסעפת שמהודקת למקומה באמצעות האומים.

7. בשלב הבא מגיע תורו של הדאון-פייפ.

8. והנה הוא (והמערכת עצמה), בשלב הכמעט סופי.

 

עכשיו צריך להתאים מפלט, אבל אין טעם לעשות כן אם לא ניתן להניע את המנוע. אז עכשיו עיקר המאמצים מופנים לחיבור מערכות חסרות, ו...

 

המשך יבוא!

תמונה 212.jpg

תמונה 229.jpg

תמונה 228.jpg

תמונה 227.jpg

תמונה 231.jpg

תמונה 233.jpg

תמונה 236.jpg

תמונה 235.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שרואים כבר את האור בקצה המנהרה , אבל אני יכול להגיד לכם שבמהלך השיפוץ היו הרבה רגעים לא פשוטים .וסרטונים כמו זה בהחלט עודדנו אותנו להמשיך במלאכה. להנאתכם מצ"ב קישור.

 

 

 

 

 

בסביבות השעה 20:00 פרץ ויכוח בין מפקד השיפוץ לבין בעלי הרכב והפעם על... האם הרכב שבסרטון הינו מוגדש או לא.

מכם אני אבקש להאזין לפרק הזמן של בין 4 השניות הראשונות ל-5 , לפי דעתו של אחד משנינו ,ניתן לשמוע את שסתום הפריקה. נא הכריעו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסביבות השעה 20:00 פרץ ויכוח בין מפקד השיפוץ לבין בעלי הרכב והפעם על... האם הרכב שבסרטון הינו מוגדש או לא.

מכם אני אבקש להאזין לפרק הזמן של בין 4 השניות הראשונות ל-5 , לפי דעתו של אחד משנינו ,ניתן לשמוע את שסתום הפריקה. נא הכריעו.

 

ככה נשמעת לוטוס 7 עם טורבו...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש בין השניה הרביעית לחמישית זה הגיר.

יחד עם זאת, רכב כזה עם טורבו יפספס את המטרה לשמו נבנה - החלקות צד ארוכות, כיכרות ותאוצות עד 120 קמ"ש.

אני מניח כי בתצורה האטמוספרית הוא יעלה הרבה יותר מחיוכים קטנים של פניו של בעליו.

 

לעות זאת, רום כרמל סופר-סליפר עם טורבו - זה כבר משהו אחר...:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספייייי, הס מלהזכיר את התכניות עם הרום כרמל, המטרה כאן היא אחת. להכניס את און לשאנננות ואח"כ הכל יהיה הסטוריה , עשן וסימנים שחורים על הכביש.....:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאות מנוע אטמוספרי!

סרטון נוסף של בעל הרכב, רואים את הקרבורטורים.

אבל זה מנוע דאבל קאמשפט וכמו שאני יודע ותקנו אותי אם אני טועה זה מנוע XFLOW,

שזה מנוע עם קאמשפט יחיד.

דרך אגב שיפוץ מדהים!

חלום שלי לנהוג על אחת... השאלה אם אני אכנס בכלל אני דיי גדול!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאות מנוע אטמוספרי!

סרטון נוסף של בעל הרכב, רואים את הקרבורטורים.

אבל זה מנוע דאבל קאמשפט וכמו שאני יודע ותקנו אותי אם אני טועה זה מנוע XFLOW,

שזה מנוע עם קאמשפט יחיד.

דרך אגב שיפוץ מדהים!

חלום שלי לנהוג על אחת... השאלה אם אני אכנס בכלל אני דיי גדול!

 

תודה על התמיכה. אכן מנוע XFLOW, עם גל זיזים תחתון.

אחת המטרות של לוטוס בתכנון ה-S4, הייתה להעניק לה תא נוסעים גדול ומרווח יותר, בהשוואה ל-S3 הצפופה. אז... כן, כאשר אתה יושב בפנים, היא די מרווחת, הדוושות מספיק רחוקות גם עבור אדם גבוה ויש אפשרות (בהרכבה הראשונית) לכוון את ההגה למרחק.

אבל... השחלת הרגליים מתחת להגה בכניסה למכונית וההיחלצות החוצה דומה עד זהה לזו הנדרשת במכונית פורמולה. במילים אחרות, זו הבעיה האמיתית: הכניסה והיציאה.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שלב בדרך לסיום. בעצם, לקראת הנעה. הסיום באופק, אבל יש עוד זמן. והפעם: חיבור מערכת קירור. במקור מדובר במערכת פשוטה מאוד, בעלת מניפה מיכנית המופעלת על ידי רצועה. במסגרת השיפוץ הוחלפה המניפה המיכנית למניפה חשמלית וזה מחייב שימוש ביוניט הפעלה למניפה. אולם מאחר שאין מקום מתאים לכך ברדיאטור המקורי - הפיתרון הוא ייצור צינור בתצורת T מנירוסטה שיורכב לעת עתה על אחד מצינורות הקירור. במועד מאוחר יותר נחליף לרדיאטור גדול יותר, עם יכולת קירור משופרת בו כבר יהיה מקום ליוניט - כמקובל ברדיאטורים מודרניים. כמו כן, במסגר שינוי עתידי זה, נחזור להשתמש במניפה פנימית, מושכת.

 

אבל בואו ונתחיל מההתחלה, בבקשה:

 

1. צינורות הקירור המקוריים של הלוטוס.

2. ראשית, מתחילים עם הצינור התחתון. החיבור פשוט וישיר.

3. עכשיו אפשר להמשיך עם הצינור העליון.

4. והנה ה-T המדובר, עליו כבר מורכב יוניט המניפה.

5. עוד מבט אחד, מהכיוון השני.

6. והנה ה-T מורכב, על הצינור העליון - אותו צינור שמחזיר את הנוזל החם לקירור ברדיאטור.

 

עוד סימון V גדול לרשימת המטלות ההולכת ומצטמצמת.

תמונה 216.jpg

תמונה 219.jpg

תמונה 220.jpg

תמונה 218.jpg

תמונה 214.jpg

תמונה 221.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבקש לתת לקובייי'ה מברג, סכין יפנית ואיזולירבנד, ולסדר את כל הבנדים שיפנו לכיוון אחיד, בגובה זהה, עם שני ליפופים של איזולירבנד על הצינור מתחת לכל בנד.:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און אפשר הסבר קצר על השיקול בהרכבת היוניט על הצינור העליון?

אצלי הוא מורכב על התחתון. המחשבה היא להרחיק אותו מהנוזל החם יותר - כדי לאפשר "מנוחה"...

עובד מצוין אגב.

I'd rather walk than drive a Japanese car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבקש לתת לקובייי'ה מברג, סכין יפנית ואיזולירבנד, ולסדר את כל הבנדים שיפנו לכיוון אחיד, בגובה זהה, עם שני ליפופים של איזולירבנד על הצינור מתחת לכל בנד.:wink:

 

 

פינישים זה שלב שני. ראשית צריך להחזיר את המכונית הזו לכביש, עם רישוי, ואז להתחיל לעגל פינות. ואמרת נכון - זו בהחלט תהיה עבודתו של בעל הרכב "לפנש" אותו...

 

און אפשר הסבר קצר על השיקול בהרכבת היוניט על הצינור העליון?

אצלי הוא מורכב על התחתון. המחשבה היא להרחיק אותו מהנוזל החם יותר - כדי לאפשר "מנוחה"...

עובד מצוין אגב.

 

התייעצות עם מומחים ובעלי ניסיון. יש גם הגיון שהיוניט ימדוד את הטמפרטורה הגבוהה שיוצאת מהמנוע ויפחית אותה לערכים הרצויים ולא ימדוד טמפרטורה נמוכה יותר - אחרי קירור מהרדיאטור. כי אז זה אומר שכאשר הטמפרטורה המקוררת היא נקודת הפתיחה של היוניט, אז הטמפרטורה במנוע גבוהה מדי.

ספר לנו על הניסיון שלך.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...