Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התישנתי ב - " סוסיתא 12 " = STATION WAGON


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עדי, קבל ח״ח! הסוסיתא נראית מקסימה.

לא יודע אם אתה זוכר או שלא, או צריך או שלא, אבל ייצרנו מחדש, בסיועו של חן פרחי, חלק גדול מהבוקסות והגומיות למכוניות שלנו. חלק מהגומיות הללו מתאימות גם לסוסיתא 12 שלך, בכללן גומית פיית תדלוק. אז אם אתה צריך משהו - אנחנו עומדים לרשותך.

כך או כך, המשך שיפוץ מהנה.

 

יפה מאוד עדי נראת מצוין אבל הסמל על הכנף

לא שייך למודל הזה

בנוסף ביטול הפגושים רעיון מצין

לגבי הבוקסות של שהפיברקלאב מיצר

מתאים לך (לנו) בוקסות משולשים בוקסה תחתונה לבולם קדמי

גומי למיכל דלק

מצרף תמונה של אחותה מאותה סידרה מוצלחת סוסיתא 12

בנוסף עם אתה צריך צינורות ברקס ממתכת את מוזמן לפנות אלי

 

תודה רבה :wink:

 

 

3.jpg33.jpg333.jpg3333.jpg33333.jpg

עדי גולדנברג 13399

פורסם
מתקדם לאיטי ... בקצב שלי :shock:

[ATTACH=CONFIG]380973[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]380974[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]380973[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]380975[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]380976[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]380977[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]380978[/ATTACH]

 

 

הגלגלים פורקו לצורך ניקוי חול וצביעה של הג'נטים

 

 

[ATTACH=CONFIG]380979[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]380980[/ATTACH]

 

 

כל הכבוד, עדי :mm_yeah:

שיפוץ יסודי מקבלת הסוסיתא שלך


×
×
  • תוכן חדש...