Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ בקניית רכב שטח יד 2


moshiko_A
שימו לב! השרשור הזה בן 5593 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמו שכבר המליצו סובארו אמפרזה סטיישן ידני יעשה את העבודה כי טוב

ההתעלמות מההמלצה על הסובארו מעוררת פליאה מאחר וזה הרכב היחידי שעומד בכל הדרישות שהציג פותח השרשור. כל ההמלצות לגבי שאר הרכבים מתייחסות כניראה להודעה אחרת. מפתיע עוד יותר שמושיקו, שמעיד על עצמו כ"לא מבין הג'יפים הרבה", לא רואה בסובארו רכב שניבנה בדיוק עבורו.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום מבקש יעוץ לרכב שטח .

תקציב: 23000 עד 26000 עם חריגות קלות אם שווה.

שימוש: 85% כביש 15% שטח

מעדיף משהו חסכוני ושנתון גבוהה(יש יותר יי דרישות למחיר הזה:) )

אם יש משהו כזה אשמח לקבל המלצות

תודה רבה לכולם

 

יסלחו לי כל הממליצים על הסובארו...מאיפה אתם מסיקים שזה מה שהוא ביקש? על המשפט הראשון הוא מבקש ייעוץ לרכב שטח. עם כל הכבוד לסובארו, ויש כבוד, הוא לא רכב שטח.

הסובארו הוא לא הפתרון. אם הוא היה מציין שהוא מבקש לעשות טיולי שבילים קלים, ולרדת עם המשפחה לים (אסור ע"פ החוק) מדי פעם, אולי. שוב, אל תיפגעו, האימפרזה אינה רכב שטח. אפילו פורסטר ידני שיש לו סוג של הילוך כח הוא אינו "רכב שטח" אמיתי. נכון שלא חייבים דיפנדר, אבל זה אפילו לא מדגדג את הרמה הבסיסית של טראנו או ספורטאג', יודעים מה, אפילו לא את הרמה של האופל פרונטרה הכושל או אחיו המעט יותר מוצלח איסוזו רודאו. זה פשוט לא זה.

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא "איזה סוג של שטח?" בלי לדעת את זה אי אפשר לייעץ.

 

אחוז השטח הוא לא רלוונטי, מספיק 2 טיולים בשנה שדורשים שטח קשה וכבר נפסל הסובארו לרבות כל הג'יפונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק

לא הוגדרו כל הצרכים בשביל להמליץ על רכב זה או אחר

לכן פותח השרשור אנא אמור לנו מה הם הצרכים שלך ונוכל להמליץ לך.

 

חוץ מזה שיש משפט שאומר שכמעט לכל שביל יש שביל עוקף.

מיקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יסלחו לי כל הממליצים על הסובארו...מאיפה אתם מסיקים שזה מה שהוא ביקש? על המשפט הראשון הוא מבקש ייעוץ לרכב שטח. עם כל הכבוד לסובארו, ויש כבוד, הוא לא רכב שטח.

הסובארו הוא לא הפתרון. אם הוא היה מציין שהוא מבקש לעשות טיולי שבילים קלים, ולרדת עם המשפחה לים (אסור ע"פ החוק) מדי פעם, אולי. שוב, אל תיפגעו, האימפרזה אינה רכב שטח. אפילו פורסטר ידני שיש לו סוג של הילוך כח הוא אינו "רכב שטח" אמיתי. נכון שלא חייבים דיפנדר, אבל זה אפילו לא מדגדג את הרמה הבסיסית של טראנו או ספורטאג', יודעים מה, אפילו לא את הרמה של האופל פרונטרה הכושל או אחיו המעט יותר מוצלח איסוזו רודאו. זה פשוט לא זה.

יואב

אני מניח מההודעה שלך שלא קראת את כל השרשור ולכן אצטט את מושיקו שוב:

אוקי. תדה

אז לגביי הדרישות אני מתכוון לסוע עם חברה אז מקסימום 2 אנשים באוטו לגבי השטח. שבילים קלים , חוף ים,דיונות קלות, (סגנון ניצנים) חשוב לי שהאוטו יהיה נוח ליום יום בתור פרייבט (עבודה ,סידורים) אני מאמין שאני ירד לשטח פעם פעמיים בחודש.

ראיתי גם המלצות לספורטג (אבל לא חסכונית בדלק)

אני מתכוון להחזיק את רכב כמה שנים (3-4) אז חשוב לי גם השנתון לא בא לי כל חצי שנה טסט:)

 

ושוב תודה

הנחה נוספת היא שלא יצא לך בדיוק לטייל בחברת מועדון סובארו שטח פנאי. אני חושב שתופתע. אנחנו מכירים את מגבלות הסובארו ויודעים לנצל את מה שיש בצורה הטובה ביותר. נכון, שבמקומות בהם יעברו טראנו, ספורטאג', פרונטורה, רודאו ודיסקו, הסובארו תתקשה אבל במקומות שאליהם מושיקו כיוון (שבילים קלים, חוף ים, דיונות קלות ונוחות יום יומית) אין לאף אחד מהרכבים שציינת שום סיכוי מול הסובארו. כשאני כותב שום סיכוי אני מתכוון ל ש ו ם - ס י כ ו י.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

ארז, איך הנוחות\התנהגות של האימפרזה שלך בכביש דווקא, אחרי השיפורים?

השאלה אם הוא לא הופך לרך ומתנדנד יותר.

 

חשבתי פעם על קנייה בסגנון (יותר לכיוון הלאונה הישנות , סטיישן 4x4 80-84).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח מההודעה שלך שלא קראת את כל השרשור ולכן אצטט את מושיקו שוב:

 

הנחה נוספת היא שלא יצא לך בדיוק לטייל בחברת מועדון סובארו שטח פנאי. אני חושב שתופתע. אנחנו מכירים את מגבלות הסובארו ויודעים לנצל את מה שיש בצורה הטובה ביותר. נכון, שבמקומות בהם יעברו טראנו, ספורטאג', פרונטורה, רודאו ודיסקו, הסובארו תתקשה אבל במקומות שאליהם מושיקו כיוון (שבילים קלים, חוף ים, דיונות קלות ונוחות יום יומית) אין לאף אחד מהרכבים שציינת שום סיכוי מול הסובארו. כשאני כותב שום סיכוי אני מתכוון ל ש ו ם - ס י כ ו י.

 

 

כשאתה צודק אתה צודק! אכן, שכחתי שהשואל ענה לי מה בדיוק השימוש. אני חוזר בי.לתיאור של מושיקו, גם הסובארו מתאימה.

 

לגבי יש סיכוי ואין סיכוי...נו...לא צריך להיסחף...אף אחד מהמכוניות שציינת לא ופלת מהסובארו בכולם, בשום מתאר שטח. חלקן מגלות יתרונות משמעותיים על הסובארו, יתרונות שקשורים בגובה, זוויות גישה ונטישה ויכולת מתלים לספוג מהמורות תחת עומס ומהירות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז, איך הנוחות\התנהגות של האימפרזה שלך בכביש דווקא, אחרי השיפורים?

השאלה אם הוא לא הופך לרך ומתנדנד יותר.

 

חשבתי פעם על קנייה בסגנון (יותר לכיוון הלאונה הישנות , סטיישן 4x4 80-84).

בסובארו, בניגוד לרכבים אחרים, הגבהת הרכב פחות משמעותית מבחינת חוסר ביציבות מאחר ומנוע הסובארו הינו מסוג בוקסר כך שמטיבעו הוא מנוע נמוך. את ההגבהה בחרתי לעשות במוסך מורשה סובארו בקריות ובתצורה של אוקולונים 4 ס"מ הממוקמים בין הבולמים לבין מרכב הרכב. תצורה זו עדיפה בעייני מאחר ואין פגיעה במהלך הבולם ורכות הנסיעה נשמרת. שיטה אחרת להגבהה היא הכנסת ספייסרים לספירלה של הקפיץ. השיטה הזו זולה בהרבה אך נוחות הנסיעה נפגמת לאין ערוך. ברור שאם נבחר להשתמש ברכב לאחר ההגבהה לדריפטים, עשויה להתעורר בעיית יציבות מסויימת... (למרות שבסובארו הנעת ה- 4X4 הקבועה מפצה גם על המגבלה הזאת).

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה צודק אתה צודק! אכן, שכחתי שהשואל ענה לי מה בדיוק השימוש. אני חוזר בי.לתיאור של מושיקו, גם הסובארו מתאימה.

 

לגבי יש סיכוי ואין סיכוי...נו...לא צריך להיסחף...אף אחד מהמכוניות שציינת לא ופלת מהסובארו בכולם, בשום מתאר שטח. חלקן מגלות יתרונות משמעותיים על הסובארו, יתרונות שקשורים בגובה, זוויות גישה ונטישה ויכולת מתלים לספוג מהמורות תחת עומס ומהירות.

רגע, תרשה לי להציק לך עוד קצת, מה זאת אומרת גם הסובארו מתאימה? מה עוד מתאים לתיאור של מושיקו???

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מציק לי...לפחות לא כמו אישתי :-).

מה עוד מתאים - ספורטאג', פרונטרה, ומאזדה 3 ליסינג...

הבחירה הראשונה שלי היא דווקא הסמוראי, אם מושיקו יכול לחיות עם עז ההרים הזו היא הבחירה הנכונה. בד"כ כאשר יש רכב בעל יכולת שטח, מהר מאוד מנסים לבחון את מגבלות העבירות שלו. בסמוראי הוא יבחן את מגבלותיו כנהג, כי למגבלות הרכב הוא לא יגיע.

הסובארו הוא רכב נחמד. לא יותר מכך. אל תיעלב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מציק לי...לפחות לא כמו אישתי :-).

מה עוד מתאים - ספורטאג', פרונטרה, ומאזדה 3 ליסינג...

הבחירה הראשונה שלי היא דווקא הסמוראי, אם מושיקו יכול לחיות עם עז ההרים הזו היא הבחירה הנכונה. בד"כ כאשר יש רכב בעל יכולת שטח, מהר מאוד מנסים לבחון את מגבלות העבירות שלו. בסמוראי הוא יבחן את מגבלותיו כנהג, כי למגבלות הרכב הוא לא יגיע.

הסובארו הוא רכב נחמד. לא יותר מכך. אל תיעלב.

גם הקאיה וגם האופל מגיעים עם מנועי 2 ליטר צמאים לאללה, התנהגות כביש עלובה ושטח... נו טוב, הקאיה בסדר אבל האופל? המנוע שלה כל כך חלש שהוא בקושי סוחב את עצמו. המאזדה ליסינג באמת יכלה להוות יריב ראוי אם רק היו מציידים אותה בהנעה 4X4 ובהילוך כוח כמו בסובארו. להזכירך, מה מושיקו בסך הכל רצה, 15% שטח... וכל השאר פרייבט.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חברה..

לגביי שטח התכוונתי לים. טיולי דיונות מידי פעם (מי שמכיר את אזור אשדוד ..לניצנים) והשטח שם לא ממש ישר יש גבעות . לא שאני מבין גדול אבל נראה לי שהסובארו לא תתאים לי(אולי אני טועה)

נדלקתי קצת על הטריוס לא יודע למה אבל יכול להות שהיא עדיפה לשטח מסובארו?

מצד שני הלב מצביע על הויטרה ראיתי כמה ביד2 שנתונים 94 95 שמקבילם במחיר לטריוס 98

מצד אחד אני מאמין שהויטרה הרבה יותר טובה בשטח מצד שני הטריוס נראת יותר מרווחת ונוחה לנסיעות עירוניות ובין עירוניות. ראיתי עוד כתבה שמדאיגה אותי על הטריוס (היא עד כדי כך איטית)

ואני בדרך שקונה רכב אני מחזיק אותו די הרבה זמן לכן חשוב לי קצת גם השנתון הגבוה(בגלל זה אני גם נוטה לטריוס) וגם אני לא רוצה ליפול על וירטה שכבר עברה יותר מידי ולהשקיע שם מנוע או משהו כזה.

אז שזה עדיין בהתלבטות.

אשמח לשמוע כמה עם טריוס שמרוצים או ויטרה או שהתנסו עם שניהם:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5593 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...