Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dr או klr


רוני123
שימו לב! השרשור הזה בן 7473 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אני מעוניין בכלי רגוע שיתאים לרוב לנסיעות בכביש ולטיולים רגועים אך עם יכולת לרדת לשבילים, התקציב שלי נמוך.

אני מתעניין במידע לגבי dr650rse לעומת klr650 , אמינות, יעילות, נוחות, עלות אחזקה ותקלות שכיחות, מי נוח יותר לנסיעת כביש (מיגוני רוח??) ומי לשבילים, ובקיצור מה אתם ממליצים????????

תודה רבה, :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

אני מעוניין בכלי רגוע שיתאים לרוב לנסיעות בכביש ולטיולים רגועים אך עם יכולת לרדת לשבילים, התקציב שלי נמוך.

אני מתעניין במידע לגבי dr650rse לעומת klr650 , אמינות, יעילות, נוחות, עלות אחזקה ותקלות שכיחות, מי נוח יותר לנסיעת כביש (מיגוני רוח??) ומי לשבילים, ובקיצור מה אתם ממליצים????????

תודה רבה, :shock:

 

אסייג את חווד המלומדה בכך שרכבתי על שניהם רכיבות מזדמנות בלבד.לתשומת לבך..

הקוואסקי הותיר רושם של חזק יותר ועם יכולת שטח פונציאלית טובה יותר.(רכבתי עליו בשבילים בלבד).

הDR נוח יותר,ונוטה יותר לכביש.

ממליץ לך לבדוק את הסחירות של שניהם.מנחש שהסוזוקי לוקח בגדול...

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הנעלים הגאה של קלרה(KLR 650) ואני ממש נהנה מימנו הוא נותן לי המון אם זה בטיולים של מעל 600 ק"מ ביום( אחד מטיולי מוצלחי בפורום) ואים בטיולי שטח וכל יום לעבודה וכל הזמן בת"א בקשר לאחזקה עד עכשיו רק טיפולים שוטפים יש לי אותו כ 10 חודשים ובהם עברתי איתו כ 13.5 א' ק"מ לי הוא מאוד נח ולפי דעתי יש לו יותר כח מלDR

שרכבתי גם עליו הוא מקורר מים אבל הסחירות לא משהוא ואפשר לימצוא מציאות שלי שנת 97 וקניתי אותו עם 17.5 א' ק"מ. תיסע על שניהם ותחליט מה יותר טוב לך הכלי הנ"ל לא היה פופולרי כל כך בארץ אבל בחו"ל הוא דיי בדרום אמריקה אנשים חוצים עליו את כל היבשת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

אני מעוניין בכלי רגוע שיתאים לרוב לנסיעות בכביש ולטיולים רגועים אך עם יכולת לרדת לשבילים, התקציב שלי נמוך.

אני מתעניין במידע לגבי dr650rse לעומת klr650 , אמינות, יעילות, נוחות, עלות אחזקה ותקלות שכיחות, מי נוח יותר לנסיעת כביש (מיגוני רוח??) ומי לשבילים, ובקיצור מה אתם ממליצים????????

תודה רבה, :shock:

 

לדעתי ה DR עדיפה.

הקאוואסאקי יקרה יותר לתחזוקה. גם חלקים יקרים יותר, וגם קרור מים (עוד מערכת שדורשת תחזוקה, ורדיאטורים פגיעים מאלומיניום בנפילות בשטח).

הסוזוקי סחירה יותר ללא ספק, וה KLR כבדה יותר, מה שהופך אותה לשותף פחות נוח ברכיבת שטח.

בכביש אני חושב שהקאוואסאקי כנראה עדיפה, אבל ל DR אין שום בעיה מהותית בשימוש יומיומי בכביש.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא ונשים את הדברים על דיוקם ג'רמי.

 

באופן כללי שתי האופנועים הנ"ל כמעט זהים מבחינת כוס סוס.

הKLR כבר הרבה יותר (החל מדגמי 96 צפונה בDR זה משמעותי ביותר) והסחירות שלו בכלל היא מכה לא כתובה.

 

אבל,

האופנוע אכן נעים יותר. רך מאוד ויכולת השטח שלו היא פחות בהרבה מאשר הDR.

הKLX הוא סיפור אחר...

 

שתי האופנועים ירגישו די חרא במהירות מעל 120 קמ"ש בכביש מהיר בשל גובה הישיבה ואפקט המפרש, או המצנח כפי שאני אוהב לקרוא לו.

 

הכנף הקדמית הארוכה תורמת רבות לנידנודי ראש שלא ממש משקיטים את הנפש בנסיעה ב140 קמ"ש צפונה.

 

המהירות הסופית של האופנועים הנ"ל היא באיזור ה160 קמ"ש ואולי מעט יותר.

אבל מבחינת, כוח מנוע זמין, משקל, מחירי טיפולים, סחירות(!!!), יכולת שטח (גם נגזרת ממשקל) אז הDR לוקח בגדול.

 

DR650 מודל 95 היה יותר נוח לי לנסיעות ארוכות אבל המודלים של 96 ואילך הם הרבה יותר טוב, קלים ומרגישים חזקים יותר.

 

איזה שנתון הבחור מדבר או איזה תקציב?

 

הבחירה שלי תהיה אם תחת 95 אז KLR, אם מעבר אז DR.

 

 

לדעתי ה DR עדיפה.

הקאוואסאקי יקרה יותר לתחזוקה. גם חלקים יקרים יותר, וגם קרור מים (עוד מערכת שדורשת תחזוקה, ורדיאטורים פגיעים מאלומיניום בנפילות בשטח).

הסוזוקי סחירה יותר ללא ספק, וה KLR כבדה יותר, מה שהופך אותה לשותף פחות נוח ברכיבת שטח.

בכביש אני חושב שהקאוואסאקי כנראה עדיפה, אבל ל DR אין שום בעיה מהותית בשימוש יומיומי בכביש.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה רק השניים הנ"ל?

 

מה עם XT600?

 

שלום לכולם,

אני מעוניין בכלי רגוע שיתאים לרוב לנסיעות בכביש ולטיולים רגועים אך עם יכולת לרדת לשבילים, התקציב שלי נמוך.

אני מתעניין במידע לגבי dr650rse לעומת klr650 , אמינות, יעילות, נוחות, עלות אחזקה ותקלות שכיחות, מי נוח יותר לנסיעת כביש (מיגוני רוח??) ומי לשבילים, ובקיצור מה אתם ממליצים????????

תודה רבה, :shock:

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא ונשים את הדברים על דיוקם ג'רמי.

 

באופן כללי שתי האופנועים הנ"ל כמעט זהים מבחינת כוס סוס.

הKLR כבר הרבה יותר (החל מדגמי 96 צפונה בDR זה משמעותי ביותר) והסחירות שלו בכלל היא מכה לא כתובה.

 

אבל,

האופנוע אכן נעים יותר. רך מאוד ויכולת השטח שלו היא פחות בהרבה מאשר הDR.

הKLX הוא סיפור אחר...

 

שתי האופנועים ירגישו די חרא במהירות מעל 120 קמ"ש בכביש מהיר בשל גובה הישיבה ואפקט המפרש, או המצנח כפי שאני אוהב לקרוא לו.

 

הכנף הקדמית הארוכה תורמת רבות לנידנודי ראש שלא ממש משקיטים את הנפש בנסיעה ב140 קמ"ש צפונה.

 

המהירות הסופית של האופנועים הנ"ל היא באיזור ה160 קמ"ש ואולי מעט יותר.

אבל מבחינת, כוח מנוע זמין, משקל, מחירי טיפולים, סחירות(!!!), יכולת שטח (גם נגזרת ממשקל) אז הDR לוקח בגדול.

 

DR650 מודל 95 היה יותר נוח לי לנסיעות ארוכות אבל המודלים של 96 ואילך הם הרבה יותר טוב, קלים ומרגישים חזקים יותר.

 

איזה שנתון הבחור מדבר או איזה תקציב?

 

הבחירה שלי תהיה אם תחת 95 אז KLR, אם מעבר אז DR.

 

הוא דיבר על KLR650, ולכן מן הסתם הוא מתייחס ל 95 ומעלה. 94-95 היה KLR600, שסובל מאותם חסרונות כמו ה KLR650, למעט משקל נמוך יותר ותפעול קל יותר שהופכים אותו לבן לוויה עדיף בשטח שהוא יותר משבילים.

 

אני לא חושב שאף אחד ששוקל לרכוש דו"ש בינוני מתכוון לרכב במהירות העולה על 120 בכביש. זה ממש לא נוח.

 

ואני מסכים לגבי האפשרות להוסיף את ה XT600 למשוואה.

לי יש היום XT600, ובעבר היה לי KLR600, וה XT בהחלט עדיפה מכל הבחינות.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בענין היציבות הכיוונית שממנה סובלים הדו"ש במהירויות גבוהות

אפשר לשפר באופן משמעותי את הרעידות ע"י התקנת פרופיל אלומיניום ייעודי על הכנף הקדמית.

הוא ממזער את הרעידות (לא מבטל) לרמות סבירות, ב-XR למשל יכולתי לרכב 130-140 קמ"ש לאורך זמן עם MT-21 קדימה+אחורה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך שצריכות להיות פחות רעידות לא?

 

וכן! אני מחפש אחד כזה כבר חצי שנה! הצעות הגיוניות למכירה יתקבלו ברצון!

dr650rse !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרופיל אלומיניום הוא פיתרון מצויין. גם בכביש וגם בשטח.

אפשר להשיג אותו כמעט בכל חנות.

בכביש הוא מעלה בצורה משמעותית את היציבות הכיוונית ובשטח הוא מחזק את הכנף במקרה של רכיבה בבוץ.

לגבי ה-RSE. אתה לא יכול להשוות את ה-RSE לא ל-KLR או ל-XT או ל SE.

ה-RSE הוא הדגם הקודם ל-XF. הוא מכוון לכביש. יכולות השביל שלו מוגבלות למדי. הכנף הנמוכה מגבילה מאוד ברכיבה בבוץ, למעשה הופכת אותה לבילתי אפשרית אפילו אם מדובר בשלולית בוץ יבשה קטנה מאוד.

כמו כן גובה המושב נמוך יותר ומרווח הגחון מצומצם. מיגון הרוח טוב יותר.

ה-KLR נוח מאוד אבל רך מידיי לשטח. שבילים הוא יעשה ללא בעיה.

אם אתה מחפש כוח לך על ה-KLX-C לא על ה-R. הוא חזק בצורה משמעותית, בעל שילדה ומתלים עדיפים על כל שאר החבורה.

ה-XT הוא אופציה טובה אם מוסיפים את האמינות המופלגת שלו ועלות האחזקה הנמוכה משאר הכלים.

לדעתי לאחר רכיבות קצרות על ה-XT,DR-SE, KLR, KLX ה-DR הכי פחות מווברץ. צריך להכליל כאן את התחזוקה של כל כלי כי מדובר בכלים משומשים.

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמור לעלות בערך 120-150 ש"ח.

 

מאיזה איזור אתה בארץ?

 

יש מספיק חנויות אופנועים בהרבה מקומות. :-)

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7473 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...