Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבר על תוצאות בדיקת קוולאיר (הכותרת נערכה, אמנם באיחור, אבל נערכה)


zivm
שימו לב! השרשור הזה בן 6281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

האוטו יד שניה (בעיקרון ראשונה עבר בתוך משפחה) כבר הגיבו לך על זה.

 

מנוע: CO2 במערכת קירור דרוש תיקון מעבר באטם ראש.

הרכב הגיע בחוסר מים וחום יתר זו שורת המחץ שאמורה לנעול את השרשור, אבל מילא, נמשיך.

 

 

העברת כח- דרוש תיקון תיבת הילוכים החלת תיבת הילוכם זה אתה כתבת.

 

האוטו לא נוסע, הוא טס הוא סוחב פשוט מדהים-נסעתי לסיבוב עם 4 אנשים ברכב לצורך העניין שמתי גז עד הריצפה 0-100 על השעון 6.5 שניות. אני לא יודע על מה נהגת עד היום, אבל הרכב הזה לא "טס" גם כשהיה חדש. בוודאי ובוודאי שלא היום, ובטח שלא במצבו.

 

ההילוכים מחליקים הוא התכוון שיש סלד אבל האוטו לא מושך,זה לא נכון בכלל אם זה לא נכון - מי כתב את זה ולמה ?

 

בקיצור-מה אתם אומרים? לחפש רכב אחר (ועדיף לא קוואליאר, אבל זה לא קשור לשרשור הזה).

 

 

 

הבן אדם נוסע יום יום עם האוטו לא עושה לו בעיות בכלל אני דווקא כן מחשיב נסיעה ללא מיים עם מנוע רותח כבעיה.

 

בקיצור - לא מציאה.

ולמה אתה מחפש רק אוטומטי ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו רק שמתי לב שהמודעה נערכה :)

 

תראו-משהו פה מוזר מאוד במכון בדיקה ובתוצאות.

 

עכשיו הבחור הכניס את האוטו לUMI (מוסך מורשה שמטופל מהיום הראשון) הביא לו את הדו"ח של הבדיקה ואומר לו עבדו עלייך בעיניים-אין החלקה בגיר המנוע בסדר גמור וכל מה שהוא רשם פה לא הגיוני-בדקנו לך את הרכב שוב והכול נמצא תקין-הוציא לו את תוצאות הבדיקה של מה שהוא בדק (גיר והמנוע) ויש עוד אחריות 3 חודשים במידה וקורה משהו.

 

אז... עכשיו אני בדילמה למי להאמין.

למכון בדיקה שרשם שהגיר אינו תקין ויש נזילות מפה עד הודעה חדשה,או למוסך מורשה UMI שיודע על מה הוא מדבר כולל אחריות.

 

אשמח לעזרתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יורשה לי לזרוק את 2 האגורות שלי.

מה שכן היה אמור להיות בטופס הבדיקה ולא הופיע הוא "בלאי פנימי גבוה" בכל קאוואליר יש בלאי פנימי גבוהה,חיצונית זה נראה בסדר.

אבל כל הדש מקרקש.

אם מכון הבדיקה לא שם לב לזה,מוזר לי.

אני מוכן להתחייב על מה שאמרתי קודם.

מנוע של קאוואליר הוא מנוע מאוד עמיד זה אני יודע,אבל יש לו ראש אלומיניום -משמע אם הבחור לא השתמש במים אדומים/ירוקים/צהובים/שחורים וכל שאר צבעי התכלת אני כבר רואה שרשור בפורום טכני לגבי החלפת מנוע לקאוואליר.

 

בדוק היטב שהמושבים של הקבריולט מקוריים,בדוק את מצב הגג,בדוק את מערכת ההיגוי המאוד רגישה לנקישות סביב מסרק ההגה.

 

לגבי מי שטוען לקילומטראז' גבוהה,מנוע כזה מנסיון של דוד שלי יכול לעבור 760 אלף ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכול נבדק האוטו השתמש במים ירוקים מעולם לא התחמם,מה שהכי מוזר לי זה שהוא הגיע מבאר שבע עד אליי וחום מנוע היה על חצי כפי שצריך להיות,וזה שבדק את הרכב ונסע איתו קבע שהוא הגיע עם טמפ חום גבוהה מאוד.

 

מה שכן עוד עכשיו שמעתי מהבחור (התקשר הרגע) הכול תקין לא תושבותמנוע ולא גיר פגומות ממיר קטליטי גיר לא מחליק מנוע תקין לחלוטין.

 

זה מילה של מוסך מורשה נגד מכון בדיקה.

ובמידה וזה יתברר שזה באמת נכון הבחור יתחיל בתביעת המכון (אמרתי לו שלא יעזור לו אבל אם הוא רוצה בבקשה).

 

עוד דבר,עכשיו הוא נוסע למכון בדיקת גירים לא קשור לUMI כלל ,יעדכן אותי ויפקסס לי את התוצאות אם הגיר תקין או לא.

 

בנוסף לזה,הוא מוכן להתחייב לי ליד עו"ד (במקרה חבר טוב) שהוא מתחייב שהכול תקין ברכב לא גיר ולא מנוע גמור וזו עילה לתביעה.

אבל בינינו,למי יש זמן וכוח לתבוע עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך עם ההרגשה הפנימית שלך ועזוב את כל הקשקושים...גם רכב חדש שיוצא מהסוכנות לפעמים גיר הולך או מנוע.

אם יש לך אחריות חתומה ומחוייבות של המוסך המורשה אין לך מה לדאוג .חוצמזה למה שלא תיקח אותו אתה בעצמך למכון גירים או למוסך שאתה כן סומך עליו ביוזמתך, אל תסמוך על המוכר לא תמיד התוצאות שהוא יביא לך הן אמיתיות לכן עדיף שאתה תעשה את זה בעצמך במוסך או במכון גירים שאתה מכיר.

בכל-אופן תמיד משתלם להוריד במחיר של הרכב כמה שיותר.

 

בהצלחה.

In torque we trust

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק.

הבעיה היא שהמרחק משחק לרעתנו. אני מפ"ת והוא מבאר שבע.

 

אגיד לו שאם הוא באמת רוצה למכור-תושבות מנוע וגיר זה 1000 שח גומיות במקרה הטוב ובמקרה הגרוע שזה הברזלים 2000 שח כולל עבודה ושיוריד מהמחיר-חוץ מזה יש עוד דברים לבדוק ולסדר כגון הגיר וכו'....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...