Jump to content

guya72

  • הודעות

    2,549
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של guya72

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

402

מוניטין

2

תכנים שנפתרו

  1. guya72

    אלי אקספרס ​ 🦘 ​

    מאחר ובמשלוח יש מעורבות של מספר חברות משלוחים, כאשר לא תמיד יש תאימות מלאה בקידוד שלהן. לכן, בעת מעבר משלוח מחברה #1 לחברה #2, החבילה מקבלת קוד פריט שונה אשר מתאים לקידוד עימו היא נוהגת לעבוד.
  2. אם תקרא את פוליסת הביטוח, תראה כי חברת הביטוח מאפשרת לך זמן מסוים להתקנת אמצעי המיגון (אם אני זוכר נכון, זה נע בין 14 ל-30 יום). כך שאינך זקוק ל"אישור" של חברת הביטוח.
  3. דבר בסיסי שכולם התעלמו ממנו - כאשר אתה עושה ביטוח חובה + רכוש (צד ג'/ מקיף), אז חברת הביטוח נותנת הנחה מסויימת על המחיר שמפורסם במחשבון של משרד האוצר (שם זה מחיר מקסימלי שמאושר להם)
  4. מאחר ויש פס"ד חלוט, הפתרון היחיד הוא לגשת לרשות האכיפה והגבייה (הוצל"פ) בעקרון, בסכומים נמוכים הגביה אמורה להיעשות במסלול מקוצר. כלומר, לאחר פתיחת תיק, הוצל"פ עושים את כל העבודה עבורך. אבל..אם לנתבעת יש חוב גדול (סך החוב 100K ומעלה), אז אפשר לפתוח תיק רק במסלול רגיל (אתה צריך לנהל את התיק. להגיש בקשות לביצוע פעולות וכו'). לשיקולך אם אתה רוצה להיכנס לזה.
  5. כאשר יש לך עבר של 2 תביעות, ברוב החברות (אם לא כולן) יסרבו לבטח אותך בכלל (מקיף/ צד ג' / חובה)
  6. כאשר מחוברות עם מפצל - יש בעיה. כאשר רק אחת מחוברת עם מפצל - תקין. כאשר מחוברות ישירות לראוטר (בלי מפצל) - תקין. מסקנה - הבעיה במפצל...
  7. guya72

    תוקף תרופות

    כל אחד תרם את השנקל שלו, ובסוף עשיתם המון בלאגן. לפות"ש - מה זה תרופה שנשמרה בתנאים נאותים ? בכלל, איזו תרופה זאת ? מה התנאים בהם היא נשמרה (טווח טמפ', אחוזי לחות, חשיפה לאור וכו') ? ממש לא נכון. יש תרופות שבמפורש אסור לשמור בקירור באותה תגובה אתה כותב דבר והיפוכו. אני מאמין שאמא שלך הבינה מה היא אומרת. ככל הנראה, אתה לא הבנת מה היא אמרה... תגובה בציטוט וואלה ? אחות עם המון אומץ ומעט שכל. 1. ברגע שאומרים דבר כזה לישראלי הממוצע (וגם הלא ממוצע), הוא ישר בטוח שהוא יודע יותר טוב מכולם והוא בטוח שמר את התרופות ב"תנאים נאותים" (כפי שאנשים הסבירו כאן את ההבנה שלהם לגבי משמעות המונח). אז כמובן שאפשר לקחת את התרופה גם שנה-שנתיים אחרי שהיא פגת תוקף. 2. כמדומני שכבר נכתב - יש תרופות שמתפרקות לחומרים שלא תורמים לבריאותינו, ולכן מוגדר להן תאריך פג תוקף. נכון גם לגבי כדורים. אז כעת נאמר לך ע"י אח, שהגברת הנ"ל היא לא העפרון הכי מחודד... (מתנצל שיצא ארוך...)
  8. מעולה. לא יגיע למשפט, אז בוודאות תקבל פס"ד בהעדר. לא משלם ? בשביל זה יש הוצל"פ. זאת חברה, לא אדם פרטי שיכול להתחמק, לטעון שהוא בפשיטת רגל וכו'.
  9. זאת לא קומבינה אלא מישהו שם מרמה. בנתונים של משרד הרישוי רשום שזה רכב דגם M. כמו כן, רשום שיש 2 מושבים (באתר של משרד התחבורה זה לא מופיע. באתרים אחרים שמושכים את המידע ממנו - זה כן מופיע). או שמראים לך רישיון רכב מזויף או רישיון רכב של רכב אחר או כל מעשה רמייה אחר. זה לא רישיון הרכב של הרכב הנ"ל.
  10. לא תוכל לעשות פעולות שדורשות זיהוי רשמי שלך, כגון פעולות בבנק מול פקיד, שינויים משמעותיים בקרן פנסיה/ קרן השתלמות וכו'. רלוונטי לשכירים -> בתחילת שנה יש צורך להגיש טופס 101 חדש עם צילום ת.ז....
  11. ברגע שהזמנת תעודת זהות חדשה, הפקיד חותך את הפינה של תעודת הזהות הישנה (נכון גם לגבי דרכון). זה גורם לכך שתעודת הזהות כבר איננה בתוקף. למרות זאת, לדעתי כדאי להמשיך להחזיק אותה עד לקבלת תעודת הזהות החדשה (כדי שיהיה לך אמצעי זיהוי רשמי). לאחר קבלת התעודה החדשה -> לבצע אקטיבציה שלה + לגרוס את התעודה הישנה. כל הגופים הפיננסיים בעלי רישיון (קרן פנסיה, קרן השתלמות, בנקים) מקבלים מידע/ עדכונים ממשרד הפנים. יתכן שאצלך זאת בעיה נקודתית/ משהו ספציפי.
  12. קצת חורג מהנושא, אך יש קשר. בדיסק יש זרוע עם ראש קריאה/כתיבה (לעיתים מספר זרועות) ש"מרחפת" מעל פלטה מגנטית (מרחק של מיקרונים בין הזרוע לבין הפלטה). בכדי לשמור על מרווח מינימלי זה, תוכן הדיסק ממולא בגז (כמדומני הליום). תקתוק של הדיסק אומר שיש בעיה במנגנון שמזיז את ראש הקריאה (actuator), והוא מנסה בכוח להגיע למקום הנדרש. ולבסוף זה עלול להיגמר בשבר במנגנון (אקטואטור) או קריסה של ראש הקריאה/כתיבה ופגיעה בפלטה. ההצעה לפתוח את הדיסק לא תעזור לתקן אותו אלא תשבית אותו סופית (אלא אם יש לך מעבדה מקצועית להתמודד עם נתונים כאלו). לגבי הכנסה למקפיא -> אינני רואה כיצד זה משפיע, אך ניתן לנסות. בכל מקרה - אל תפעיל את הדיסק הקשיח הנ"ל (או לנתק אותו מכבל כוח/ חשמל או לא להפעיל בכלל את המחשב), בכדי לא להגיע למצב של קריסה מוחלטת. רק לאחר שתקבל ותחבר את הדיסק הקשיח החלופי, אז תפעיל ותנסה (במידת האפשר) להעביר את החומר. לגבי דיסק חלופי אני ממליץ על ווסטרן דיגיטל (לכל הפחות) סדרה שחורה. עם עדיפות לסדרה אדומה (מאחר וזה מחובר לשרת קבצים). בקישור המצ"ב, יש סיכום לגבי ייעוד של כל סדרה https://www.westerndigital.com/en-il/solutions/color-drives לגבי דיסקים של סיגייט - המעט ניסיון שהיה לי איתם השאיר לי דעה שלילית לגביהם. מהר מאוד למדתי את הלקח ומאז עברתי לווסטרן דיגיטל.
  13. כל התשובות יפות, אך כל עוד אינך כותב על איזה אמזון אתה מדבר - לא בטוח שהתשובות רלוונטיות. יש הבדל בין אמזון ארה"ב לבין אמזון אירופה מבחינת החזר מוצרים.
  14. סתם מחשבה (ואולי אני טועה) : האם יתכן שזה רכב שנמצא אצל היבואן שנה+, ולכן הוא מציין שנת ייצור 2023 ? אולי כדאי לשאול את איש המכירות האם הרכב נמצא אצלם שנה ויותר ? לחלופין, לשאול האם אתה נרשם בתור יד1 (בעלים קודמים :0) או יד2 (בעלים קודמים :1) .
  15. קודם צריך לעשות בדיקת ראייה (האופטמטריסט מעביר את התוצאה במערכת ממוחשבת). רק אח"כ ישלחו לך סמס/ מייל
×
×
  • תוכן חדש...