Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. דובי וכולם שלום בשבת שעברה דיברת (דובי) על המוס ב"ראלי עולמי". טובי אמר שמדובר בקצף (FAST בפי העם) שכולנו מכירים ואתה הסכמת איתו. גם זלמן טען שבזה מדובר באחד מהשירשורים ואני חלקתי עליו. באחד מפרקי ה-WRC MAGAZINE הראו את ה"מוס" הזה כסופגנית גומי רך (כמו הפנימיות המלאות באופניים של פעם) אשר נדחס מלחץ האויר וכשהאויר יוצא, בעקבות תקר, הספוג מתרחב וממלא את נפח הצמיג ומאפשר נסיעה כמעט כרגיל. אשמח להבהרה משכנעת (אחרי מחקר מתאים כמובן) ורצוי עם תמונות, אם ניתן... תודה רבה לסלי
  2. alesly

    ה-WRC כמרקחה.

    לדעתי זה ממש מקומם! כמו שפורמולה 1 צריכה להיות שיא הטכנולוגיה והדבר המרשים ביותר בתחומה כך גם ה-WRC. מאיפה לעזאזל באה היציאה הזאת? למה לשנות סדרי עולם? מה כל כך לא בטוח ב-WRC? נהרג אדם אחד (הנווט פארקס ז"ל) בעשרים ומשהו השנים האחרונות!!! הפיוזים שלי מתקרבים להתכה... לסלי
  3. דובי המפגשים האלו מבורכים וכן ירבו! אני מאמין שאני לא היחיד שמחפש אנשים שאפשר לקשקש איתם על ספורט מוטרי ורכבים ללא תלונות על "קידוחים" או בהייה בשמיים . אני נהניתי (למרות עייפות מטורפת) לסלי
  4. אני בעד! על ערוץ כזה הייתי משלם... על 99.9% כדורגל ו0.1 F1 אני לא מוכן לשלם גרוש. דובי, האם יש מספיק תוכן להעמיד ערוץ שכזה? באופן כללי... לסלי
  5. בעיה נוספת היא שהשידורים הם בערוצים שדורשים תשלום נוסף ולא ב-5 הרגיל. למה שאני אשלם אקסטרה בשביל שידור מוטורי פעם בשבוע, שבועיים בקושי וכל שאר הזמן יהיה שם כדורגל שמעניין לי את הת*&%^ת? לסלי
  6. דובי, רוני והשאר אני חייב לדעת משהו! איך לעזאזל נהג מצליח לשמור על פער של עשר שניות מהנהג שלפניו במשך יום שלם? עשר שניות!!! מספיק פיהוק אחד והזמן עבר . איך נהג מצליח לא לתת את כולו בכל רגע אפשרי? לדעתי מדובר בכשרון מדהים שהוא אולי הגורם מספר אחד של ההצלחה של לואב. מדהים איך על הסטייג' הראשון של היום השני (כשלואב צריך להתחיל לפתוח פער נוח כדי שיזנק ראשון ביום השלישי) הוא כבר מצמצם את הפער עם לטבלה ל- 0.1 שנ'! בסטייג' השני הוא כבר מוביל ומאז הסיפור ידוע... מ-ד-ה-י-ם! לא יאמן. לסלי (רוני, אתה מגיע למפגש של דובי בחמישי?)
  7. דובי למה לדעתך לואב איטי מלטבלה? יכול להיות שזו טקטיקה? יכול להיות שזה פחד מפאנצ'ר? או אולי איפוק שלטבלה עדיין לא מסוגל לו? מעניין לסלי
  8. דובי לגבי מיכאל שומאכר (ואולי גם לואב), יתכן המצב שיתר הנהגים שהתחרו מולו היו ברמה טובה מאוד בהשוואה לנהגי העבר אבל הוא פשוט היה עילוי בפער כזה שנראה כאילו השאר מצ'וקמקים? שמעתי שמועה שבסיבובים שמיכאל לקח לאחרונה על מכוניות F1 חדשות, סתם בשביל הכיף (או הפיתוח), הוא עדיין עשה זמנים טובים משל השאר ללא כל מאמץ (שמועה שאני לא יכול להוכיח...אני לא צופה F1 של ממש). לסלי
  9. הסרט קצת חוזר על עצמו אבל בהחלט מגניב! באמת רוב הרכבים הם בעלי הנעה אחורית...למה באמת אין אצלינו כאלה? למה אצלנו, ברכבים הזולים, תמיד הולכים על צרפתיות קטנות? (בעצם כשאומרים את זה, זה נשמע הגיוני ). שמתם לב שלא היתה אימפרזה אחת בקטגוריה הבחירה? יש חרם של פינלנד על סובארו? שמתם לב לשלטים של הספונסרים במסלול ועל הרכבים גם בתחרות קטנה ושולית (יחסית) כזו? מתי אצלנו??? לסלי
  10. מגניב...כי בגליון אחר שיש לי כתב אותו הדבר דיויד ריצ'ארד. נשבע!(אם היה לי סורק וידעתי לצרף הייתי מצרף את הדברים). כנראה שבאמת הוא היה אגדה שרבים ידעו עליו רק ממשחק המחשב על שמו...משעשע... לסלי
  11. count me in!! לסלי
  12. מי שכתב את הדברים האלו היה דיויד ריצ'ארדס המנהל של פרודרייב והוא דיבר על האמריקאים שלא ממש רואים/מבינים ב-WRC... סתם לידיעה לסלי
  13. והבן-%$#&! גם נראה כמו מליון דולר לסלי
  14. מעניין מאוד מה הדרישות לרכב ראלי-קרוס? מה העלויות +/-? אני חושב שרבים ישמחו לתשובה מפורטת בעניין... לסלי
  15. הללויה לסלי
  16. איפה אפשר לראות שידורים של זה? לסלי
  17. לא יאמן. יש כאן כמה הצעות ממש מקצועיות, יהיה מאוד קשה לבחור. שלומי, הוצאת לאויר כמה כשרונות של ממש. אבל לא אמרת שבשרשור הזה תהיינה רק הצעות ולא תגובות? (ואם כבר מגיבים אז לכל המציעים, לדעתי אסור שהלוגו יהיה מזוהה עם דגם מסוים של רכב או יצרן מסוים.) סחטיין עליקום! לסלי
  18. גם לי זה מוזר ביחוד שזה לפעמים יותר טוב ולפעמים פחות... בגלל זה אני עדיין בוחן אותו ויקח עוד זמן עד שאסמוך עליו. המחמאה הגיע לך לסלי
  19. מה עם התקנות? יש התקדמות בחזת הזאת? מה עם הצוות שכותב אותן? פעיל, או ישן? לא הם נותנים את הטון ובעצם מעכבים את הכל? לסלי
  20. דרך אגב, עכשיו ראיתי את הסרט ולדעתי הוא לא הוגן (למרות שיש לי V1). הגלאים לא ממוקמים באותו המקום והמיקום של ה-V1 יותר טוב. הסרט די מגניב בסך הכל וערוך אחלה, אבל כשעושים השוואה, עושים אותה עד הסוף... לסלי
  21. מקובל עלי, למרות שאני גם די מסכים עם עצמי . למיטב ידיעתי לואב, גרונהולם וגם הירבונן מצליחים "להרגע" כשהם יודעים שהם לא מאויימים משני הכיוונים או שהמלחמה על מקום יותר גבוה בטבלה אבוד או מיותר. יכול להיות שבשביל לטבלה שעדיין לא מספיק מנוסה אכן להמשיך במתקפה היא הדרך הנכונה. לסלי
  22. שלום לכולם לפני מס' חודשים קניתי V1. לצערי אני עדיין לא סומך עליו כי היו פעמים שהוא התריע לפני מצלמה ופעמים שהתריע רק כשהגעתי אליה ממש או כשכבר עברתי אותה. את הדבוה הוא מזהה די מרחוק אבל לדעתי כי השוטרים לא משתמשים ב-POP MODE וגם ביכולות גילוי לדבורה אני עדיין לא בטוח ועדיין לא סומך. לגבי מצלמות ניידות, עדיין לא נתקלתי בכזו אז אין לי תגובה בעניין. אני עדיין בוחן את היכולות של ה-V1 ואני אדווח את "הממצאים" שלי בעוד תקופה. לסלי
  23. האם יכול להיות שללטבלה היה פשוט מזל? נכון, הוא נהג למופת לאורך כל הראלי. נכון, הוא מוכשר באופן כללי. נכון, מגיע לו לנצח את הראלי ואני בהחלט מוריד את הכובע. אבל, וזה אבל גדול, למרות הפער הגדול שצבר לאורך היום הראשון והשני הוא לא "נרגע" לרגע והיו לו שם יותר מ"כמעט ונפגע" אחד. לדעתי הוא התנהג עדיין בחוסר אחריות כשהמשיך ללחוץ חזק עד הרגע האחרון ופשוט שיחק לו המזל שהוא לא ירד מהדרך או עשה טעות קריטית. למשל שימו לב להירבונן שמסתכל קצת יותר רחב והתאפק לא ללחוץ בכל הכוח אלא לשמור על עצמו כדי לצבור נקודות או מיקלסון (היפיוף) שגם נרגע לקראת הסוף כדי לשמור על מקומו בין העשיריה הראשונה כי מבחינתו זה בהחלט הישג גדול. אני עדיין חושב (למרות שמי אני "שאחשוב" בנושא) שיש לו עתיד מדהים ומהיר (בזמן, לא מהירות) בהרבה משל הצעירים האחרים וגם המון קסם אישי, אבל הוא חייב ללמוד לשלוט ביצרים שלו ללחוץ עד הסוף. לסלי
  24. זלמן ראה הודעה פרטית לסלי
  25. הכל טוב ויפה וכולם נהנו מאוד ובלה בלה בלה... ומה עם הנהגים שבסוף האירוע כשהמסלול היה ללא סגירות ופיקוח החליטו לעשות בו כשלהם ונהוג בצורה חסרת אחריות ומסוכנת? ומה עם הנהגים שעלו על השדות של אותו קיבוץ נחמד שהסכים לארח את כולם? (לידיעה, זאת הפרנסה שלהם!!!בזיון) ומה עם כל השאר שפשוט התעלמו מהם ולא עשו כלום להפסיק את חוסר התרבות הזה? כולם יודעים במי מדובר ולדעתי IRDA צריכה לעשות משהו בנידון. אולי יהיו מירוצים בארץ מתישהו, אבל תרבות...לא נראה לי, חבל. לסלי (כל הדברים שנאמרו הם דעתי האישית וללא קשר לאירגון שבו אני חבר!)
×
×
  • תוכן חדש...