Jump to content

alesly

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alesly

  1. לדעתי זה אכן לא ספורטיבי אבל חוקי, ואני לא מאמין שאני אומר את זה, לגיטימי. לואב יצא הכי גבר עם התגובה שלו ... מסתבר שהוא גם יודע להפסיד בכבוד. חייבים להחזיר את שיטת הזינוקים הקודמת כדי לאפשר לקבוצה המובילה קרב הוגן אמיתי. אבל בסופו של דבר ... זה מעצבן נורא מה שעשו פורד כאן ודני, אני מאמין ורוצה כמוך שלואב יוכיח שלמרות כל הטקטיקות הוא המלך הבלתי מעורער!!! לסלי
  2. שלום חברים ט/תורכ/קיה מדהימה! הנופים משגעים עד כאב וכשבתוך כל הפסטורליות הזו נוסעים אלופי העולם ברכבי הראלי הטובים בעולם, החגיגה גדולה. היה מדהים! לצערי לואב נפל לתוך הבור הלא ספורטיבי שחפרו החוקים החדשים והפסיד. המנצחים ניצחו לא בזכות וזה ממש מרתיח . אני מקווה מאוד שישנו את החוקים האלה כבר עכשיו ולא יחכו לעונה הבאה, זה ממש מלוכלך להאט ארבעה רכבים בכוונה ולתקוע את לואב שוב ראשון שינקה את השבילים...פשוט מעצבן. היה אדיר ואני ממליץ לכולם לעשות את זה (זה גם מאוד זול, יחסית). לסלי
  3. לדעתי נוכל להסתדר ללא הקבוצה האדומה אבל מעניין אותי יותר מה יעשה המאסטרו לואב? אם יהיו מספיק יצרנים שימשיכו\יצטרפו לסבב אז ימשיך להיות מעניין, יהיה חבל בלעדייהם אבל נסתדר... מה לדעתכם יעשה לואב? ימשיך בסיטרואן או יעבור קבוצה? איך לדעתכם הוא יסתדר עם רכב אחר? קבוצה אחרת? לסלי
  4. ברוך תודה רבה על שאתה מגבה את דברי, אמרתי אותם כאדם פרטי ואני שמח שיש אותך ואת המועדון כולו מאחורי (או לפני ) בעניין. אני ציפיתי ליותר תגובות אבל כנראה, כמו שאלון אומר, ציפיתי ליותר מדי... לדעתי קנסות בזמן זה לא מספיק ואם כן אז שיהיו ללא הודעה מראש, שלפחות יחשבו שהם נהגים גרועים למרות החיתוכים . חבל, פשוט חבל לסלי
  5. שלום לכולם בסוף היום, גרי רוזמרין שבא להיות מרשל, נתן לי סיבוב על הבאגי/אופנוע המדהימה שלו ונסעתי את ההקפה של המסלול. זאת היתה ההכרות הראשונה שלי עם המסלול כי לא יכולתי להגיע להקמה ביום שישי. לאורך כל המסלול ראיתי שהנהגים "חתכו" את הסיבובים ברמה כזו שהייתי בשוק! ממש חריש עמוק לשדות ללא בקשת החקלאים (נדיבות שכזו)... עזבו את דעתי על העניין הזה שגובל ממש בבזיון תרבותי, עלו לי כמה שאלות שאני אשמח לקבל עליהן תשובות אמיתיות. מה הטעם בחיתוכים האלו? (ואני לא מדבר על ישור קו קטן, אלא על עשרות מטרים!) מה אתם מנסים להשיג בזה? פחות עשירית? איפה הספורטיביות? מה הטעם בלנצח מירוץ אם זה לא אמיתי? איך המצפון שלכם לא מנענע אותכם ואומר לכם שאתם מרמים את עצמכם? אתם מרמים את עצמכם!!! עם כאלו חיתוכים אין שום אמת ואמון בזמנים, בתוצאות ובמיקומים. אם אתם לא מסוגלים לנהוג בקטעים טכנים כאלה מהר, סעו לאט יותר או אל תסעו...ממש לא ברור לי העניין הזה...אשמח להסברים והבהרות. לסלי
  6. alesly

    ראלי ירדן 2008

    אחרי הסרט של דרור (שמסתבר מוכשר גם בעריכה בנוסף למחלה המוטורית קשה ביותר) והתמונות, אני יכול לסכם: 1) יצאתי טמבל שלא באתי! 2) יצאתי עוד יותר טמבל שלא באתי עם שדמה לירדן!!! לסלי
  7. alesly

    ראלי ירדן 2008

    מי נסע בסוף לצפות בראלי משטח ארץ הקודש? לצערי לא יכולתי להגיע... איך היה? איך נראה? לסלי
  8. אמיר גם אני יצאתי עם תחושה לא ברורה אני לא בטוח ששווה את הכסף, והאוכל באמת יקר ללא שום הגיון. ולכל אלו שאומרים שאפשר להביא אוכל מהבית וכו', אתם מגוחכים! לא שאלו אתכם איך אפשר לתחמן את המערכת ולצאת בזול ולהביא אוכל ושתיה מהבית זה לא הפתרון! מבאס שדופקים אותך בכל אפשרות וקשה לשתוק על זה , אני מבין את כל המתלוננים וגם אני מתלונן איתם. ולגבי התערוכה, לא לכולם יש ישראכרט וכל הכבוד להם על המתנה ללקוחות (אני לא אחד מהם) ו-85 ש"ח זה לא זול, ממש לא. אבא שבא עם שני ילדים שרוצים לאכול משהו (שלא הוכן בבית!) ולשתות כמובן יוצא בנזק של ממש. והתמורה שנויה במחלוקת...גם אני ביליתי שם לא מעט זמן, אבל רוב הזמן עם תחושת החמצה ואכזבה. הוואוו היחיד שהיה לי שם היה מהאלפא שמשום מה לא היתה על איזו במה והיתה נגישה לחלוטין ועוד יותר מפתיע לא היתה מוקפת בהמון רעב ומזיע, אז היה אפשר להתלהב באמת מהאוטו, שלדעתי, הכי יפה בעולם EVER! יש לי ספקות לגבי הפעם הבאה (אלא גם אני אשיג כרטיסים חינם ) לסלי
  9. אמרתי אגדה או לא אמרתי? לסלי
  10. אתם טוענים שהאימפרזה לא אגדה איך מגדירים אגדה? למה היא לא אגדה? כי היא לא איטלקית? כי היא חדשה יחסית? לדעתי היא אגדה בחייה! ואני רוצה סיבה אמיתית למה לדעתכם היא לא. להזכירכם היא ניצחה לא מעט מירוצים ולקחה לא מעט אליפויות ורק לאחרונה מעט דעכה בגלל רכב לא מאוד מוצלח ונהגים גם כן לא מאוד מוצלחים, לפחות לא כמו האופוזיציה (עם לואב בסביבה מעט מאוד רכבים ונהגים יוכלו להתבלט). להזכירכם (ודובי אמר קודם אבל אני מרגיש צורך להדגיש) נהגו בה לא מעט אגדות! אז למה היא לא והשאר כן? גם אני פריק של ה-GROUP B למיניהן אבל יש גם אגדות מודרניות יותר. לסלי
  11. אוחחחחחח....ה-205 הזאת!!! אני כ-ל כ-ך אוהב אותה. על כל גירסאותיה - GROUP B וגרסת הפאריז דקאר... אבל האהובה האולטימטיבית שלי היא ללא ספק ה-405T16 CAMEL של פאריז דאקאר 1990. מי שיגיד שהיא לא הכי יפה בעולם, יש לו עסק איתי (ומי שמכיר יודע שזרועותיי דיי חזקות). (לצערי אני לא יודע להכניס תמונות ואת האמת לא מצאתי תמונות של גירסאת CAMEL אלא דוקא של PIONEER הכחולה מהפייקס-פיק) לסלי
  12. alesly

    MDC MDC MDC MDC

    ליגת ה-MDC עדיין קיימת בכלל? אם כן אשמח לדעת תאריכים עתידיים... לסלי
  13. מעניין איך הנווט שלהם מצליח להקריא נוטס במהירות כזאת? לסלי
  14. תבואו בהמוניכם... באמת, הם רוצים קהל שמבין ואוהב את התחום וכמובן כולכם כאן כאלו תביאו חברים ביחוד אם אתם מועדון כלשהו מגובש לסלי
  15. אני אברר לגבי מיקום האולפנים... יש פה מישהו שמעוניין להגיע? זו נראית לי חוויה נחמדה מאוד וזה לא עולה כסף... לסלי
  16. שלום כולם ביום שני ה-14/4 יערכו צילומים לשתי תוכניות של "המופע המוטורי" בשעות 18:00 ו-20:00. כל מי שמעוניין להיות קהל בתוכנית מוזמן להתקשר לטלפון המצורף ולתאם. הפקת התוכנית מעוניינת גם באנשים שיש להם רכב מיוחד או חברי מועדון מסויים שישתתפו בתוכנית. אנא צרו קשר עם אריק בטלפון: 054-6690268 תהנו, אני מקווה שאוכל להגיע לצילומים של לפחות תוכנית אחת וכולכם מוזמנים להצטרף. לסלי
  17. שלום כולם ביום שני ה-14/4 יערכו צילומים לשתי תוכניות של "המופע המוטורי בשעות 18:00 ו-20:00. כל מי שמעוניין להיות קהל בתוכנית מוזמן להתקשר לטלפון המצורף ולתאם. הפקת התוכנית מעוניינת גם באנשים שיש להם רכב מיוחד או חברי מועדון מסויים שישתתפו בתוכנית. אנא צרו קשר עם אריק בטלפון: 054-6690268 תהנו, אני מקווה שאוכל להגיע לצילומים של לפחות תוכנית אחת וכולכם מוזמנים להצטרף. לסלי
  18. שלום כולם ביום שני ה-14/4 יערכו צילומים לשתי תוכניות של "המופע המוטורי בשעות 18:00 ו-20:00. כל מי שמעוניין להיות קהל בתוכנית מוזמן להתקשר לטלפון המצורף ולתאם. הפקת התוכנית מעוניינת גם באנשים שיש להם רכב מיוחד או חברי מועדון מסויים שישתתפו בתוכנית. אנא צרו קשר עם אריק בטלפון: 054-6690268 תהנו, אני מקווה שאוכל להגיע לצילומים של לפחות תוכנית אחת וכולכם מוזמנים להצטרף. לסלי
  19. אני לא מבולבל בכלל! דרור, חבר, אתה אומר מה שהרבה אנשים חושבים אבל משום מה לא אומרים. אני תומך בדבריך לגמרי ואני יודע שאדם איטיליגנטי כמוך חשב הרבה לפני שהוא אמר דברים כאלה ולא יכולת לבטא אותם יותר טוב. אני אמשיך לעזור ולהיות חלק בעניין מבחינות אגואיסטיות לגמרי, פשוט כי אני נהנה מזה, מהעשיה, לא מהפוליטיקה. חבל לי שמרשל מוכשר ורציני כמוך ירד מהרשימה (אני מקווה שבאופן זמני מאוד) אבל מבין לליבך. אנחנו נהיה בקשר לסלי
  20. האדום דרך אגב הוא של TOTAL... לסלי
  21. לדעתי גם ללא התערבות מצד ההנהלה מיקו יוביל על לטבלה אך ורק בגלל יציבות ושיקול דעת יותר בוגר. אבל בעונה הבאה או זו שאחריה, לטבלה לא יתן למיקו לפרוח או להגיע להישגים גדולים. לצערי מיקו לא יהיה היורש של לואב, כשזה יזדקן מדי בשביל לקחת אליפויות, אלא לטבלה. רציתי שמיקו יהיה אלוף לפחות פעם אחת...מגיע לו! אבל לצערו הילד מוכשר ממנו והכשרון הזה קם במהירות גדולה מהרגיל, אולי חריגה אפילו. לסלי
  22. דובי יקירי אני חייב לדעת מה כל כך עושה לך את זה בג'יג'י? באמת... לסלי
  23. גם אני אשמח להצטרף לנסיעה כזאת. לצערי /שמחתי יש לי רכב ליסינג אז אני לא יכול לעבור איתו... יש מישהו עם רכב בבעלותו שמעוניין? זאב! לסלי
  24. דובי אכן סרטון פצצה... וכמו שאמרתי לא מדובר במיכל הקצף שאנחנו מחזיקים בתא המטען...וזה לא קיים שנים רבות... לסלי
  25. לא הבנתי יש אנשים שמתכוונים לנסוע יום יום או לא? אם כן אני אשמח לשמוע פרטים ולהצטרף... מי מתכנן? לסלי
×
×
  • תוכן חדש...