yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
מפגש אודיו צפון, יום שישי 12.8 בשופרסל דיל בנשר.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yonihawks בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
1. יוני: מגיע מביא שתייה כוסות חד פעמי ושולחן כרגיל. 2. עוזי: מגיע אם מערכת מוכנה שלמה סוף סוף(מפרסם בשבילו כי אין לו משתמש פורום וזמן להכנס). 3. אסי(אחי): מגיע כרגיל + חבר מהעבודה. 4. יאן: מגיעה בלעדי אין מפגש מביא שתיה. 5. דן ושי, מביאים בורקסים. 6. יניב, מגיעה עם המערכת של JBL ומביא שתייה. 7. מור: מגיע מביא שתייה ונחשוב על עוד משהו, עדיין בלי סט מושלם.. 8.עומר: מגיע ובטוח אבוא עם משהו טוב, מקווה להגיע עם המערכת מורכבת. 9.יורי: הפעם מגיע (אין עבודה), מביא מצלמה, שתייה קלה, ותחליף למערכת. סיימתי להתקין (או להרכיב) את מערכת הפאזל שלי, זקוק לעזרה בכיוונים. -
פיז'ו 206, 2001 ידנית 1400, מתחממת בתחילת נסיעה
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום! 100 מעלות? למה תיכננו אותו בצורה שכזו? לפי מה שראיתי, למערכת הקירור קשה מאוד לקרר את הנוזל בחזרה ל-90 מעלות במהירות (ולפי דעתי, גם 3 דקות, או אפילו דקה, זה יותר מדיי זמן ב-100 מעלות). האם יש דירוג לטרמוסטטים? האם יש למשל טרמוסטט שנפתח ב-80 מעלות, או 85 מעלות? אגב, יכול להיות שיש בעיה במערכת הקירור שלוקח לה את הדקה 2 כדי לחזור למצב נורמאלי? לגבי המאוורר, אני לא מאמין שהתקלה בו, כי במהירות של 100 קמ"ש אין לפעולה שלו שום משמעות (אם אני לא טועה, מעל מהירות מסויימת הוא לא אמור להכנס לפעולה (וגם לא נכנס) היות וספיקת האוויר דרך המצנן בגלל המהירות טובה גם ללא עזרתו של המאוורר - במהירות איטית, זחילה בתנועה עירונית, אכן מפעילה אותו כבר באזור ה-85-90 מעלות.) תודה על אימות איבחון התקלה לפי ראותי (גם אם באופן תיאורטי בלבד, ומבלי לראות את הרכב, ולסוע עליו). נ.ב בפורמים בחו"ל בעלי הרכב טוענים (וגם מכונאים) שאין שום בעיה או תקלה אם המנוע לעיתים מגיע לטמפ' של 100-110 מעלות (לפרק זמן של 2-3 דקות), ומשם ועד לפריצת אטם יש מרחק ותהליך דיי ארוך (לפי מה שמסבירים שם, הנזק לאטם מתרחש בגלל עליית לחץ במערכת הקירור - וגם אז טמפ' נוזל הקירור תיהיה בסביבות ה-115-120 מעלות, ולא בגלל החום עצמו, בכל אופן, עם עליית הטמפ' והלחץ, מכסה נוזל הקירור אמור לאפשר בריחת אדים, והתופעה תימשך עד שכמות נוזל הקירור במערכת יגיע אל סביבות ה-50%, ואז תיפסק בריחת האדים, תדלק נורת מצב נוזל קירור, והמחוון יהיה בתחום האדום שלו). -
שלום! לפני כמה זמן התחדשתי בפיז'ו 206 ידנית, ומיד לאחר הקניה ביצעתי יישור קו, להלן:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=385889 בשבוע האחרון יצא לי להשתמש ברכב קצת יותר מבדר"כ ושמתי לב לתופעה, ויש לי חשד ברכיב תקול, אשמח אם תוכלו לאשר או להפריך את החשדות שלי. הבעיה היא שהרכב מתחמם מעל ל90 מעלות בתחילת נסיעה, ללא קשר לעומס על המנוע, למהירות, להילוך הנבחר, לשיפוע הדרך או כל דבר אחר, מה שכן, אם הרכב חונה, אז הוא נשאר על 90, ועובר אותו אוליי במרווח של העובי של מחט המחוון, אבל בשאר הזמן מגיע ליותר, ואחרי כדקה, יורד אל 90 ואפילו פחות, ולא עולה יותר, בלי קשר לעומס המנוע. כדי להסביר מה הכוונה, אם אני נכנס לרכב, מניע ווצא לדרך (אני גר בטבריה פחות או יותר באמצע העיר מבחינה טופוגרפית), כשאני נוסע בירידה לכיוון מרכז העיר (הילוך 4, בלי גז, פרט להילוך ראשון לתחילת נסיעה אחרי רמזור), עד שאני מגיע לעיר, חום המנוע כבר כמעט על 100, אחרי דקה יורד ל90 (אחרי הכל 12 בצהריים, ובחוץ 48 מעלות בצל), ומיד אח"כ אני עולה מהעיר למטה (-200 מטר מתחת לגובה פני הים) לצומת פורייה (עליה רצינית עם שיפוע לא מתון + תנועה עירונית חלקית לגובה של כ-400 מטר מעל גובה פני הים), כשכל הזמן אני בהילוך 2-3 ומושך אותם, פלוס מזגן כמובן - טמפ' המנוע קצת פחות מ-90 (אותו דבר גם בלי מזגן). ועכשיו, החשד שלי הוא שקיבלתי טרמוסטט דפוק בטיפול שעשיתי במוסך. לפי מה שקראתי פה, אם הבעיה הייתה במשאבת המים - אז במהירות גבוהה המנוע היה מתחמם. אם הבעיה הייתה ברדיאטור סתום, הרכב היה מתחמם תמיד. אם יש כיוונים נוספים אותם עליי לבדוק, אנה שתפו אותי בהם. נ.ב כל יום אני בודק מים, ולא חסר טיפה, כנ"ל לגבי שמן, ואין שמן במים, או להיפך (טפו,טפו,טפו - אבל אם המצב ימשך כך, אז אני מאמין שיהיהו). בברכה, קורצקי יורי נ.ב.2 קראתי באינטרנט כי קיים טרמוסטט עם מנגנון אל כשל (מונע מהטרמוסטט להשאר נעול כשטמפ' המים מגיע לטמפ' הרצוייה), האם יש כאלו בארץ? האפ מומלץ טרמוסטט מקורי, או תחליפי? ועוד דבר קטנטן, האם אני יכול להגיע למוסך ולדרוש החלפה של החלק על חשבונם (במידה והוא אכן תקול)?
-
לא מפתיע בכלל. חבר ששירת איתי רצה לרכוש רכב חדש, והתלבט בין הקיה לבין הספארק. תחילה הוא היה נעול על הספרק, ביצע נסיעת מבחן, ועשה הזמנה, שם מקדמה והכל היה כבר סגור. אח"כ הוא ראה פרסומת לגבי הפיקנטו והלך לסוכנות שלהם, אחרי חצי שעה הוא שב מהסוכנות שלהם בעצבים. טען שמעולם לא ציפה לקבל יחס כמו שקיבל מסוכנות רכב, ומסוכן המכירות, וגם הוא חזר וטען כי הרגיש שהסוכן "עושה לו טובה". לבסוף החליט לרכוש את הספרק רק בגלל היחס העדיף. חשבתי שזה היה מקרה פרטני ןלגבי סוכן יחיד בסוכנות מסויימת, אבל עכשיו אני מבין שלא.
-
למכירה החלקים הבאים: ראש מנוע למנוע WV-AUDI נפחים 1600-1800 סמ"ק בעלי 2 שס' לצלינדר (הראש נקנה לפרוייק לאודי ז"ל, אך מעולם לא הורכב). במחיר 300 ש"ח קולר שמן (גיר או מנוע), 3" על 4" על 16" (בערך), נקנה כמו החלק הקודם, לצורך הפרוייקט אך מעולם לא הורכב, הקולר במצב טוב, אך לא חדש, ימכר תמורת 300 שקלים. אני מטבריה, נייד לאזור חיפה והקריות. 0508131362 יורי.
-
יישור קו גדול לפיזו' 206 2001 ידנית 1400, פירוט העבודה שנעשתה - המחיר סביר?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לגבי ההתחממות, לא יצא לי לנסוע ברכב הרבה, ומה שכן נסעתי היה בשעות הבוקר/ערב בטמפ' סבירות, ולרוב בלי מזגן, הרכב לא יצא מהמוסך ורק אח"כ התחמם, אחרי השיפוץ של הסרן יצאו לנסיעת מבחן, ואמרו שחום המנוע עלה מעל 90, ואז בדקו את הרדיאטור. לגבי הסרנים אני אחדד, המקורי האחורי הוחלף באחד אחר מפירוק, ואותו היה צורך לשפץ (למרות שניתן היה לנסוע עליו עוד חצי שנה - שנה), בקידמי הוחלף מוט קישור וזהו. האחורי היה במצב ירוד, וראיתי גם את המייסבים שהוציאו ממנו. לא נראה לי שאני ממציא תירוצים לעצמי, אבל לך תדע, אוליי זה התנהגות לא מודעת. לגבי הטיימינג, קיבלתי את הרצועה והיא עצמה במצב סביר (לפי הבעלים הקודמים, החליף אותה לפני שנה וחצי, אך לא מצא את הקבלה), אבל מ.מים, והמותחן אכן דרשו החלפה. הגדרת יישור קו כטיפול טיימינג ובלאי טבעי של מוצרים מתכלים כגון צמיגים, מצבר ופלסטיק שנשבר פה ושם - ואצלי בוצע טיימינג (אבל עם כל המסביב), צמיגים, ועוד שני חלקים שהיו בלויים (אמנם מחזור החיים שלהם הוא לא כאורך חייהם של צמיגים, אבל אחרי 10 שנים, או אפילו 5 שנים, ניתן להגדיר שהם סיימו את חייהם). -
יישור קו גדול לפיזו' 206 2001 ידנית 1400, פירוט העבודה שנעשתה - המחיר סביר?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום! pintos אתה ממש לא הורס את השמחה. ואת האמת, לגבי מה שאמרת אז תשובתי היא לא, חיפשתי רכב מזה זמן מה, ויצא לי למשל, לבדוק כמה וכמה אקזמפלרים של פיז'ו שכזו, עם אותה שנה, אך עם ק"מ יותר גבוהה, ושרוצים עליהם מחירון (כמעט 21 אלף). אני קניתי את שלי, בהרבה מתחת למחירון. בנוגע לרכבים אחרים בסכום שעמד לרשותי, כמעט כולם חצו את רף ה-210 אלף ק"מ, ובראייה שלי, גם להם הייתי צריך לעשות יישור קו כזה או אחר. הכוונה לשקט נפשי היא ששום מכלול חשוב וגדול (מנוע - ראש ובלוק) יצתרכו שיפוץ בתום או במהלך השנה הזו לפחות. ואתה יודע מה, אם אדם קונה רכב (ולא משנה באיזה סכום), ומתקמצן על טיפול מונע, יישור קו או איך שתרצה לקרוא לזה, וסומך על מה שרשום בטופס הבדיקה, שיבושם לו, אני למדתי את הלקח מהרכב הראשון שלי, והעדפתי לטפל בכל דבר כבר עכשיו, ולא לחכות שיהיה מאוחר מדי. מה שכן, לגבי הסרן האחורי, זו בהחלט הייתה השקעה לא לגמרי צפוייה (ידעתי שיש בעיה בסרן המקורי, אך לא תיארתי שבשורה התחתונה העלות תיהיה כמעט 3500 שקלים. מה גם, שטיפול ראשון רציתי לבצע במוסך, כי להחליף שמן, פ.שמן, פ.אויר, ונוזל קירור - זה גם אני יודע לעשות. אמנם יכולתי לקנות טויטה קורולה, באותו הסכום, אבל הרכב היה שנת 98 שעבר 300 אלף ק"מ, שגם בו הייתי עושה יישור קו (שאוליי היה יוצא יותר זול). כמובן, שכמו שאתה רואה, הכל הוחלף מבלאי טבעי, ולא תקלות של הרגע (לפי ספר רכב, הכל היה אמור להיות מוחלף ב-180 אלף - וכנראה ששם לא בוצע טיפול) מוסך א.מ הדרך, לגבי הרדיאטור,יכול ליהיות שהוא היה כל כך סתום שיכולת הקירור שלו נפגע מאוד? מקווה שהסברתי את עצמי ואת השיקולים שלי. -
בוקר אור לכולם! לפני כשלושה שבועות התחדשתי בפיז'ו 206 שנת 2001 ידנית 1400, בגרסת ה XT. הרכב נקנה מסטודנט, שקיבל מההורים את הרכב הישן, והחליט למכור את שלו. כשקניתי את הרכב, הוא כבר גמע מרחק של 189,900, ומאז אני הוספתי בערך עוד 500, לצערי אין לי דיווח על צריכת דלק, היות ולא יצא לי למלא טנק מלא. הרכב עכשיו סיים סדרת יישור קו רצינית ביותר שכללה: 1.החלפת זוג צמיגים קדמיים, זוג מישלנים תמורת 800 שקלים עם איזון והרכבה. 2.החלפת מראת צד נהג, ההייתה שבורה חלקית כשקניתי, נשברה סופית במוסך (לא ע"י) ומסתבר שהודבקה עם פלסטלינה - קניתי אחת אחרת מפירוק, שבורה גם כן, והצלחתי להרכיב אחת טובה - 100 שקלים (לא כולל שעת עבודה שלי). 3.טיפול טיימינג שכלל קיט טיימינג (רצועה ומותחן), מ.מים, טרמוסטט רצועת אלטרנטור, פ.אויר, פ.דלק, פ.שמן, פ.מזגן, נוזל קירור, טרמוסטט, ובנוסף הוחלפו מוטות קישור קדמיים - כל זה 3000 שקלים כולל עבודה ומע"מ. במהלך נסיעת המבחן אחרי הטיפול הרכב התחמם ונשלח לניקוי רדיאטור יסודי שפתר את הבעיה - שוקלל ב3000. 4. הוחלף סרן אחורי ביחידה שלמה מפירוק (זה שהיה ברכב היה שבור) הסרן עלה 700 כולל מע"מ, ועוד עבודת הרכבה בסך 450 כולל מע"מ. 5.הסרן החדש היה במצב סביר, אך נאמר שאצתרך להחליפו בעתיד הקרוב (שנה), אז הוחלט לשפץ אותו, קיט מייסבים ראשי, מייסבי מחטים ומחזירי שמן, כולל העבודה עלו עוד 2400 שקלים כולל מע"מ. סה"כ בשלושה שבועות שאצלי, זה היישור קו הגדול (למדתי לקח משני הרכבים הראשונים שלי), ועלותו נכון לרגע זה מסתכמת ב 7450 שקלים, החלטתי להשקיע את הסכום הזה עכשיו, כדי למנוע בעיות בעתיד. מקווה שקניתי שקט נפשי בשנה הקרובה. נ.ב. החלפת הסרן, ושיפוצו נעשו בשני מוסכים שונים, אני מניח שאם הייתי מבצע את העבודה באותו מוסך, היה יוצא יותר זול. נ.ב 2 - במוסך הציעו בעתיד להחליף את הרדיאטור לאחד יותר עבה, האם יש אמת בהמלצה?
-
מפגש אודיו צפון, יום שישי הקרוב 15.7 בשופרסל דיל בנשר.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yonihawks בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מגיע, לצערי בלי מערכת כרגע . מביא מצלמה טובה, ושתיה קלה. -
חיווט איכותי לא מצאתי בסכומים שכאלו, אם תוכל לכוון אותי לסט שכזה אודה לך מאוד. לגבי הבידוד מצאתי סט של DYNAMAT EXTREME 9 יריעות בגודל 30 על 91 במחיר של 430 שלקים - אני מניח שזה יספיק ל-2 הדלתות הקדמיות (עדיף שכבה על הפח החיצוני ועל הפח הפנימי, או הפח הפנימי והריפוד עצמו?) לגבי המגבר, האם כדאי להשקיע עוד טיפה במגבר טוב יותר (ואם כן אז איזה). לגבי הויפה, איך הם יתאזנו עם שאר הרכיבים?
-
שלום! בהמשך לשרשור הנ"ל :http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=384177 אני צריך עזרה בבחירת הרכיבים. לעת עתה החלטתי שאני הולך לעבוד אקטיבית, ובלי סאב. HU הולך ליהיות ALPINE 9830, המידוופר הולך להיות MOREL MW 160-4. כעת נשאר לי לשדך אליהם טוויטרים, מגבר, איטום וכמובן חיווט. את העבודה אני מעוניין לעשות לבד (בלי בניות, הכל במקומות המקוריים), התקציב, נגיד 2000 להכל (ואין לי בעיה עם ציוד יד שנייה). ראיתי מגבר של JBL 75.4 במחיר דיי נמוך (700 - יד שנייה כמובן), לגבי הטוויטרים אני מתלבט האם ללכת על מוראל MT-23 או לנסות טוויטרים של חברת DIGITAL DESIGN שעולים שליש מהמוראל (אבל אין לי מושג איך נשמעים). קיט איטום בסיסי לדלתות זה בערך 500 ש"ח (לפחות לפי מה שראיתי באינטרנט) וערכת חיווט טובה זה בין 500 ל-1000. אשמח לשמוע דעתכם על בחירת הרכיבים או המלצות לרכיבים אחרים בתחום התקציב. אגב, הרכב הוא פיז'ו 206 2001 ידנית
-
נעילה מרכזית בפיז'ו 206 2001 5דל' הפסיקה לעבוד.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מנורת התקרה במצב DOOR כבויה כשכל הדלתות סגורות, ואין סמל שכזה בלוח המחוונים. היום בבוקר ניסיתי לנעול את הרכב, והוא ננעל, כשניסיתי לפתוח אותו נפתחה רק הדלת של הנהג. נסעתי למוסך כדי להחליף צמיגים (לא שיש קשר אבל צמיגים זה חלק מהיישור קו לאחר קניית האוטו), אך תחילה נסעתי לבנק למשוך כסף, יצאתי מהאוטו, ונעלתי, חזרתי אחרי כחצי שעה, ואיך שפתחתי את האוטו, היה צפצוף חלש מאוד מכיוון תא המנוע, והחלטתי לבדוק האם השלט שמחובר למפתח יפתור את הבעיה - וראו איזה קטע, ברגע שלחצתי על השלט, הצפצוף הפסיק, וכל הדלתות נפתחו. מכאן, כנראה שהבעיה היא בשלט, ובאזעקה שכנראה שאצתרך לנתק אותה. -
נעילה מרכזית בפיז'ו 206 2001 5דל' הפסיקה לעבוד.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז אצלי כל הדלתות היו סגורות כמו שצריך, הבעיה היא כנראה בסלנואיד או בבקר עצמו. מחר בבוקר נראה אם הספריי עזר. -
שלום! ברשותי פיז'ו 206 שנת 2001 ידנית, מנוע 1400. היום ביצעתי ברכב נסיעה בין עירונית של כחצי שעה, ולאחר מכן הרכב סירב להינעל. עד היום בכל עבד כמו שעון, ופתאום הנעילה הפסיקה לעבוד. לרכב אין נעילה דרך שלט, אלא רק קודן ונעילה מרכזית רגילה. חיפשתי בפורמים שונים, וכמעט כולם אומרים שהבעיה היא במנוע בדלת הנהג, או שלא כל הדלתות סגורות. אגב, אם אני נועל מהדלת של הנוסע, הדלתות פרט לזו של הנהג ננעלות, ומיד נפתחות שוב. איך ניתן לאבחן את הבעיה מבלי להגיע למומחה, ואם אכן זה המנוע בדלת של הנהג איך ניתן לתקן עצמאית? ואם לא ניתן מה עלות התיקון. נ.ב בנתיים כבר הספקתי לפרק את הדיפון של הדלת, וניסיתי לסגור את הדלת בצורה כזו, אך ללא הצלחה, ריססתי כמות נדיבה של WD40 על כל הקונסטרוקציה שם, אנסה לפתוח בהמשך.
-
התחדשתי בפיז'ו 206, המלצה לסט-אפ SQ ללא סאב (כרגע).
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כנראה שמאוד ישן, אבל, נשמע מעולה, ועבר חידוש אצל הבעלים הקודמים באומגה-אודיו. לא רק באינטנט אין מידע עליו, אפילו במוראל (דיברתי איתם, הם נתנו לי את המידע על הדגם הבא כי זה מה יש). כמובן שאני הולך לצלם, ברגע שאשיג את כל הציוד (טוויטרים, מגבר, חיווט,איטום), עד אז אין מה לצלם - מקווה שזה יקרה בשבוע הקרוב. -
התחדשתי בפיז'ו 206, המלצה לסט-אפ SQ ללא סאב (כרגע).
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
המידבאס המדובר הוא MW-160-4. ממה שהבנתי, זה הסבא או סבא רבא של האלייט. בשום מקום אין עליו מידע, אפילו לא במוראל עצמם, הדגם הכי קרוב שהם יכולים להתייחס אליו הוא הMW-162. ובגדול ההבדל ביניהם הוא בסראונד, ל162 סראונד גומי, ול160 יש סראונד מחומר אחר. האקזמפלאר הספציפי שלי, עבר שיפוץ והוחלף בו הסראונד לגומי. אגב, משיטוטים באינטרנט יש שאומרים שהדגם הנל, מקורו בכלל בחברת DYNAUDIO (בדגם הישן, כיום יש להם רמקול אחר באותו שם). בכל אופן, כמה פרטים על אחיו ה-162 מצורפים בקובץ PDF mw162.pdf -
התחדשתי בפיז'ו 206, המלצה לסט-אפ SQ ללא סאב (כרגע).
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ומה לגבי המידבאסים? להשתמש במוראל, או בHAT L8? ולגבי הטוויטרים, למה לא סיז למשל? או שההבדל בין מה ששמעתי בבית, לבין איך שהם ישמעו ברכב שונה לחלוטין? אגב, בחנות שביקרתי בה בטבריה הציעו שלי טוויטרים של DIGITAL DISIGN בעלות יחסית לא גבוהה, האם מישהו התנסה איתם? לגבי התקציב, אני מעוניין להקציב 1500 שקלים (אפשר טיפה יותר) למגבר ולטוויטרים לחיווט ולאיטום (ואין לי בעיה עם ציוד יד שניה). לגבי המתקין שייעשה סדר בכל החוטיאדה שמסתובבת ללא תכלית, הוא מחוץ לתקציב, ואת ההתקנה אני מעוניין לבצע לבד. -
שלום לכולם! התחדשתי לפני יומיים בפיז'ו 206 מבציר 2001. אני נמצא בשלב של סידור כל מיני באגים קטנים, ולמערכת רציתי להגיע מאוחר יותר, אבל במהלך הנסיעה בה ביומיים האחרונים בקושי בקע צליל מהרמקולים, אז החלטתי לפרק ולבדוק מה העניין. בעזרת מדריך מצולם באתר שמצאתי ניגשתי למלאכת הפירוק, כמובן שעם כלים מתאימים (מפתח טורק - כוכב, בדיוק כמו שתכנן את זה אדון ז'אן לואי איי שם בצרפת). להפתעתי הרבה (לצערי לא צילמתי את התהליך) גיליתי דלת שלא נגעו בה, עדיין עם הספוג שהרכיבו שם לפני 10 שנים, עם שכבת הבידוד שדומה לספוג אבל עשוייה סוג של ניילון בצבע לבן, ובדיוק באמצע, בהתקן המקורי שלו, יושב הרמקול המקורי, עם גוף פלסטיק, ממברנת נייר, וסראונד ספוג, זאת אומרת בלי סראונד ספוג, הוא היה בתחתית הדלת. יש לי בבית זוג מידבאסים של מוראל שקניתי מאיתמר בזמנו, ורציתי להרכיב אותם בבית, היות ויש לי עוד זוג מידבסים של HAT L8. ועכשיו לבעיה, המוראלים נכנסים שם בול (גם בעומק), ואני רק צריך להתאים להם את התושבת פלסטיק של הרמקולים המקוריים, הL8 בחיים לא יכנסו שם בלי בנייה. אין לי טוויטרים מכל סוג שהוא, או קרוסים, יש רק את זוג המידבאסים הנ"ל, וHU של ALPINE מדגם 9830 (ישן, אבל עשה את העבודה ברכב הקודם). אשמח לשמוע את המלצותיכם בטיפול בסיטואציה. אגב, מבחינת סאונד לטויטרים, אני מאוד אוהב את מוראל, אבל גם טויטרים של הרץ נשמעים לי טוב (אם כי קצת צורמים - אבל רחוקים מהפוקאל). יצא לי לשמוע רמקול ביתי של סיז (אבל מאוד ישן) ומאוד אהבתי את הטוויטר שבו. אגב, היות ואין לי קרוסים, חשבתי על לקנות זוג טוויטרים, מגבר 4 ערוצים ולעבוד אקטיבי (כרגע בלי סאב). אני מעוניין לקבל חוות דעת על מה כדאי לעשות כרגע, ומה האופציות שיש לי. כמו כן, אשמח לקבל המלצה לחשמלאי/מתקין שיפרק מהרכב כל מיני אזעקות שנשארו ויעשה סדר בחיווט של הרמקולים (יש חיווט מקורי ויש חיווט אפטרמרק), אני מאזור הצפון (טבריה) אבל לא בעיה להגיע לאזור חיפה והעמקים. בברכה, וסופ"ש מעולה, יורי
-
אגב, עוד אופציה שהייתה לי זה סובארו ניו-אייג' עם 160K על השעון, תמורת קצת מעל התקציב (אבל, זה סוגר את האופצייה ליישור קו - לפחות בשבועיים וחצי 3 הקרובים). אגב, לאף אחד אין מושג לגבי העניין עם הפיג'ו? יצא לי לראות אחת שמורה שנת 99, אבל ברישיון לא רשום שיש ABS בעוד שלפי כל פיסת מידה שהצלחתי למצוא באינטרנט, צריך ליהיות לה ABS. לגבי השאלה כמה רכבים יצא לי לראות - רק פונטו ספייס יצא לי לראות 3-4. הבעיה שלי שאין לי רכב כרגע, ואני גר בצפון, אז כל פעם להגיע למרכז או אפילו לחיפה, זו הוצאה כספית שלאט לאט מתחילה להצתבר.
-
שלום. הסייגים היחידים שיש לי מול הפונטו הם הגודל, אני בחור דיי גדול, ומעדיף רכב גדול. דבר שני, רוב הרכבים שיצא לי לראות, המנוע הוחלף בהם כבר בקילומטראז' דיי נמוך (140K לרכב שנת 2001/2/3 זה דיי נמוך) וזה לא מעודד.
-
שלום לכולם! אחרי שכבר מצאתי אלפא, ועד שלתומי חשבתי שהיא במצב טוב, התברר כחתול בשק. כרגע התקציב שלי עומד על 20K לא כולל ה2500-2700 שצריך לביטוח. השאלה היא כזאת, האם למצוא רכב שנמצא במצב מעולה (וזה יכול לקחת זמן) ולנצל את מלוא הסכום. או לחילופין לקחת רכבים שעלות קנייתם הראשונית זולה יותר, הם תקינים לרגע הקנייה, אבל המחיר הנמוך שלהם משאיר לי סכום כסף בצד ליישור קו או תקלות עתידיות. אני לא ממהר מצד אחד, אבל מצד שני גם אי אפשר לחכות ולחכות.... הרכבים שיש לי האופצייה לקנות אותם הם: פיזו 406 אוטומט 2001 עם 190K ק"מ 2000 סמ"ק בסביבות ה-14 אלף. טויוטה קורולה ידנית 1998 עם 300K ק"מ 1600 סמ"ק תמורת 17 אלף. מאזדה לנטיס 1999 אוטומט עם 200K ק"מ 1600 סמ"ק תמורת 20 אלף. פורד פוקוס 2001 אוטומט עם 200K ק"מ 1600 סמ"ק תמורת 20 אלף. פיאט פונטו ספייס 2001 ידנית עם 160K ק"מ 1300 )70 כ"ס( תמורת 13 אלף. כולן יד 3 או 4. אני יודע שהרכבים בכלל לא מאותן קטגוריות, אבל, הם נכנסים לי בתקציב, לכולם יש במינימום ABS (וזה התנאי שלי), אשמח לשמוע את עצתכם. בראייה שלי הבחירה היא בין הפונטו לפיזו - המאזדה והפוקוס לא משאירות כסף ליישור קו, והטויוטה, עם כל הכבוד לטויוטה עברה 300K ק"מ. נ.ב פיז'ו 206 ידנית שנת 99 מנוע 1400, מצויידת ב-ABS כסטנדרט, או רק בחלק מהדגמים (אם כסטנדרט, אז מה עושים אם זה לא מופיע ברישיון?).
-
שלום! אני מעוניין לדעת האם יש מוסך או בעל מקצוע אמין באזור באר יעקוב (ליד ראשון) לאלפא רומאו. מצאתי אלפה 156 שאני מעוניין לקנות אותה, והייתי רוצה שמכונאי יבדוק אותה (לא סומך במיוחד על מכוני בדיקה למיניהים - אלא אם יש אחד שאתם סומכים עליו באותו איזור). בברכה קורצקי יורי
-
אימפלה 2003 3.4 150K רעידות בהגה בתנאים מסויימים בלבד
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yoni1234 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מניסיוני הדל עם סובארו DL (ולא שיש מקום להשוואה), בעיה דומה שהייתה לי נגרמה כתוצאה מבולם אחורי גמור. רעידות בכל הרכב בדיוק בטווח המהירויות הללו, בעיקר כשפונים ימינה. למזלי המוסכניק שלי יצא יותר מפייר איתי בנושא, ואחרי שטענתי מהיום הראשון שיש לי הרגשה שזה בולם, ואחרי שהוא החליף לי 2 ציריות, עשה לי כיוון פרונט ואיזון גלגלים, הוא החליף זוג בולמים על חשבונו. נחזור לנושא, תבקש במוסך שיבדקו גם את הבולמים, אני מניח שאחד האחוריים. אגב, לפני שהתחילו הרעידות, קרה לך שירדת עם הרכב ממדרכה, או עלית על בור גדול בכביש?
