avi.nissan
-
הודעות
291 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avi.nissan
-
החלפת טורבו-פאסאט 1.8T אוטומט 2001
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום רב, אז אחרי לא מעט זמן, בדיקות וחיפושים החלטתי לבצע את החלפת הטורבו במוסך רון. רון היה אחד היחידים שהציע מגדש חדש (!) ומקורי (!) במחיר הכי אטרקטיבי שיש - 5 אלף ש"ח כולל עבודה, עם אחריות לשנה לא כולל טיפ ל-IAN (המכונאי שעשה את העבודה) אפילו צ'מפיון בכבודם ובעצמם לא היו מסוגלים להציע לי טורבו חדש (אמרו שאין...) אלה "משופץ גרמני" הם קוראים לזה במחיר של 4,640 ש"ח רק על הטורבו עצמו ללא עבודה ובהחזרת הטורבו הישן. רק עוד מקום אחד הציע טורבו חדש ומקורי אבל במחיר של 6,500 ש"ח + 1,000 ש"ח עבודה. בכל שאר המקומות שביררתי הציעו מגדשים משופצים\משומשים\מחודשים\מפירוק\לא מקוריים\ללא אחריות או עם אחריות של 3 חודשים, במחירים לא אטרקטיביים בכלל. אז מה היה לנו שם: בפירוק הטורבו הישן הודגם חופש רציני בציר של הטורבינה וכתוצאה מכך הטורבינה "משחיזה" ומשתפשפת בדפנות. הוחלף גם צינור הזנת השמן לטורבו מחשש לסתימות או משקעים בצינור שעלולים להזיק ולשבש את הזנת השמן. תמונות בדרך... -
הגיל המקסימלי של צמיג חדש (לפני קניה)
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של matanff בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לגבי גיל מקסימלי, החוק מאפשר לפנצריות למכור לנו צמיגים גם בני 4 שנים אם אני זוכר נכון, בתנאי שאוחסנו בתנאים ראויים,אבל מי בכלל מפקח? רצו לא מזמן להעביר חוק בעניין ולהגביל את גיל הצמיג החדש שמוכרים לנו, אבל החוק לא עבר. לאחרונה שרכשתי צמיגים, לא התפשרתי וחיפשתי הרבה עד שמצאתי צמיגים "טריים" בני 3 חודשים בלבד, לדעתי אל תתפשר על "טריות" הצמיגים, צמיגים בני עד 6 חודשים זה סביר. TOYO- T1R נחשב צמיג ספורטיבי ואיכותי, כמובן שאורך חיים של צמיג נמדד בין היתר אם התעללו בו או לא, מה שבדר"כ גומר את הצמיג זה הזמן, הצמיג מתייבש אחרי 3-4 שנים ללא קשר אם נסעו באוטו או לא ומקבל סדקים ואז רצוי להחליף ללא קשר אם הוא שחוק כתוצאה מנסיעה או לא. ברכה והצלחה -
החלפת טורבו-פאסאט 1.8T אוטומט 2001
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי רון, תודה על התגובה, יש לי מספר שאלות: האם המדגש שאתה מציע הוא חדש מהמדף או מחודש - משופץ וכמה זמן אחריות אתה נותן עליו? האם לפני הרכבת המדגש החדש אתה מבצע בדיקה שלחץ השמן אליו תקין כמו גם צינור חזרת השמן? האם אתה מבצע פירוק של אגן השמן וניקוי יסודי של כת מערכת השימון החל מהרשתית, דרך המשאבה ובית המסנן בכדי להבטיח את תקינות אספקת השמן למדגש החדש כחלק מהטיפול? איך מוודאים ב-100% שמדובר בטורבו, חוץ מהסימנים שציינתי - אגב הסימנים לא עקביים - כרגע הרכב לא אוכל שמן ולא מעשן תודה מראש -
מחפש שמן סינטטי מלא 5W40 בתקן VW 505.01
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן אני יודע שהם החליפו את האריזה לצבע זהב, גם השתמשתי בשמן הזה אבל אין לו אפילו תקן אחד של VW. באריזה הקודמת היו תקנים של VW. -
מחפש שמן סינטטי מלא 5W40 בתקן VW 505.01
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא ראיתי, זה ממש מועיל, תודה רבה! -
מחפש שמן סינטטי מלא 5W40 בתקן VW 505.01
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה בטוח שיש לו את התקן VW 505.01? אני משתמש בשמן של EUROL שמגיע באריזה אפורה-כסופה ויש לו תקנים של VW אבל אין לו 505.01. אשמח לטלפון של החנות אם יש. TEYAL, תודה אני אתקשר לבדוק. 98CIVIC, התקשרתי ל- TIG - אין להם. תודה רבה -
שלום רב, איפה אני יכול למצוא שמן סינטטי מלא 5W40 בתקן 505.01 VW? איזה מותג מומלץ כמו גם איפה אפשר לרכוש במחיר אטרקטיבי? תודה רבה ושבוע טוב.
-
רפש ובוצה בבית הארכובה הם מכת מוות למנועים
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של barzelay בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בעבר צ'מפיון השתמשו בשמן חצי סינטטי במקום בסינטטי מלא וזה גרם להצטברות בוצה ברכבי VAG - יודע מנסיון אצלי בפאסאט שעברה טיפול לניקוי בוצה במוסך רון (יש תמונות): http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=361361 לדעתי כל רכב שיוזנח בטיפולים שותפים וישתמשו בשמנים לא מתאימים ולא איכותיים - יסבול מבוצה במנוע. -
אז מה כל העניין שטות או אמיתי? מישהו יכול לעדכן...?
-
החלפת טורבו-פאסאט 1.8T אוטומט 2001
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצאתי, נראה לא רע- http://www.frankenturbo.com/new/F4L.html הבנתי גם שמדובר על - hybrid turbocharger שנותן יותר כח. אשמח לעוד תגובות של מבינים בעניין. -
רפש ובוצה בבית הארכובה הם מכת מוות למנועים
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של barzelay בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
על איזה רכב מדובר, כמה ק"מ, איך טופל עד היום? קצת נתונים... -
רפש ובוצה בבית הארכובה הם מכת מוות למנועים
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של barzelay בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אכן בוצה במנוע היא מכה קשה. אשמח לתרום בנושא - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=361361 - פאסאט 1.8T 2001 בוצה במנוע + תמונות -
החלפת טורבו-פאסאט 1.8T אוטומט 2001
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי רון, תודה על התגובה, יש לי מספר שאלות: האם המדגש שאתה מציע הוא חדש מהמדף או מחודש - משופץ וכמה זמן אחריות אתה נותן עליו? האם לפני הרכבת המדגש החדש אתה מבצע בדיקה שלחץ השמן אליו תקין כמו גם צינור חזרת השמן? האם אתה מבצע פירוק של אגן השמן וניקוי יסודי של כת מערכת השימון החל מהרשתית, דרך המשאבה ובית המסנן בכדי להבטיח את תקינות אספקת השמן למדגש החדש כחלק מהטיפול? איך מוודאים ב-100% שמדובר בטורבו, חוץ מהסימנים שציינתי - אגב הסימנים לא עקביים - כרגע הרכב לא אוכל שמן ולא מעשן תודה מראש -
החלפת טורבו-פאסאט 1.8T אוטומט 2001
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עזרה מישהו...? HELP...... -
צריך לקנות צמיגים ליונדאי I30, מה כדאי?
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של Troy בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לאחר שהחלפתי לאחרונה ב-2 רכבים שונים צמיגים, לאחר סקר בחרתי ב- Continental ולכן ממליץ בחום. שים לב במיוחד למצב "הטריות" של הצמיג (מוטבע על הצמיג כקוד בעל 4 ספרות לדוגמא: 1011 - השבוע ה-10 בשנת 2011) מקומות עם מחירים טובים: צמיגי הקיסר בחולון וצמיגי אנטאוון ביפו. חג-שמח! -
חומרים לשמירת הדשבורד מהשמש באמת עוזרים?
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של Adamm בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מנסיון של הרבה זמן בכמה מכוניות אחד הטובים שיש הוא ארמור - אול, הוא מכיל מסנני קרינה UV ונותן הגנה כמו גם הברקה לאורך זמן. אחרי מריחה שלו על הדשבורד הכל נראה חדש ונוצץ. http://www.armorall.com/ -
החלפת טורבו-פאסאט 1.8T אוטומט 2001
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרכב עבר 140 אלף ק"מ אבל בבעלותי רק כ-10 חודשים. אני לאחרונה מטפל במוסך רון אבל כרגע עושה "סקר שוק" בעניין ולכן מבקש לשמוע גם את דעת חברי הפורום המלומדים לפני שאני הולך להוציא "חבילה" על טורבו חדש ושאר דברים נלווים. כל מטרת השאלה שלי בפורום, זה לצבור מספיק ידע בעניין לפני שאני ניגש למוסך... אשמח מאוד לתשובות מלומדות מחברי הפורום שבקיאים בנושא. -
שלום רב, עושה רושם שהטורבו - K03 ברכב המדובר התעייף (קצת עשן לבן, אכילת שמן, קולות עמומים של השחזה מהטורבו,תאוצה יותר איטית וחיישן למדה קידמי שמדווח על-Low Performance). עכשיו לשאלות הטכניות: איך מוודאים ב-100% שמדובר בטורבו, חוץ מהסימנים שציינתי (בדיקת לחץ גדישה)? האם כדאי לשפץ את הטורבו או להתקין חדש ואם חדש אז איזה כדאי? האם עדיף חדש מקורי של-VW או חדש של- Franken Turo? להבנתי לחץ השמן לטורבו אמור להיות בין 1.5-2.0 BAR, במידה והלחץ לא תקין מה עושים? האם מספיק לנקות את צינור הזנת השמן לטורבו או חייבים להחליף? המלצות על מומחים בתחום המדגשים שיכולים לבצע יתקבלו בברכה, כמו גם כל מידע מועיל נוסף תודה מראש לכל העונים וחג שמח!
-
וזלין בשילוב השמש נשמע לי כמו טיגון הדשבורד... יש תכשירים יעודיים, מנסיון אחד הטובים שיש הוא ארמור - אול, הוא מכיל אפילו מסנני קרינה UV ואחרי מריחה שלו על הדשבורד הכל נראה חדש ונוצץ http://www.armorall.com/
-
פאסאט 1.8T - בעיה בגדישה / תאוצה
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אלי שלום, מודה לך על התשובה המפורטת. בהנחה שהטורבו "התעייף" (אני מקווה שלא, אני עדיין סבור שזה משהו אחר) מה לגבי שידרוג הטורבו לאחד יותר חזק? מה האפשרויות, עלויות, יתרונות / חסרונות וכו'? האם יש זיכוי על הטורבו הישן? אגב, שלחתי לך הודעה פרטית בכדי לחסוך מחברי הפורום הנכבדים שטויות מיותרות, מצפה לתשובתך. בברכה, אברהם -
פאסאט 1.8T - בעיה בגדישה / תאוצה
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
שלום רב, צר לי אם בטעות נוצר רושם לא טוב לגבי E&A, לכן אשמח להרחיב מעט: השירות של אלי היה מצויין ומקצועי ואין לי ספק כי המוצרים שהתקנתי ברכבי הם מהליגה הראשונה באיכות, לכן גם ציינתי את שמות המותגים. אני רכשתי את הרכב לפני כחצי שנה משודרג עם צ'יפ ועם תקלות, אני לא מאשים אף אחד חוץ מהבעלים הקודם שהזניח את האוטו...האם לא החלפנו למעשה את הצינורות הישנים? אשמח להגיע שוב לבדיקה ולקביעת מסקנות וטיפול בהתאם. תודה רבה, אברהם -
פאסאט 1.8T - בעיה בגדישה / תאוצה
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
איך הגעת למסקנה שהטורבו מתחיל להתפרק? עד כמה אתה יודע על המנוע של הדגם הזה ועד כמה כ"ס הוא יכול לתמוך? האם אתה יודע בכמה גרסאות ודגמים של רכבים של הקונצרן הבלוק מנוע הזה משמש? מה אתה מבין בשיפורים או ההשלכות שלהם על הרכב? איך אתה יודע שלא נבדק מצב הטורבו? האם אתה גם יועץ השקעות בנוסף ליועץ טכני? שאלתי שאלה לגבי בעיית גדישה ואתה אפילו לא מנסה לענות עליה אלא לכתוב ביקורת לא עניינית, היה עדיף שתמחק את ההודעה ותמתין לראות תשובות מקצועיות בנושא ואולי ללמוד משהו. תתקדם. -
שלום חברים, הרכב עבר שידרוג ב- E&A של צ'יפ והתקנת פורק לחץ של forge. טס כמו מטוס (E&A טוענים לשיפור מ-150 ל-190 כ"ס...) אבל לאחר כמה ימים עפו שם כמה צינורות לחץ של הטורבו - חזרה ל-E&A חיבור, חיזוק והחלפה של הצינורות האוטו חזר לנסוע אבל לא לטוס...אחרי כמה ימים הפורק הפסיק לתפקד - חזרה ל-E&A שוב עף איזה צינור, אז עוד חיזוקים ובדיקה שאין עוד נזילות ועל הדרך התקנת פילטר inbox של - simota. בבדיקת גדישה- לא מגיע ל-1.0 באר אלא ל- 0.7 באר. הוחלף לאחרונה חיישן למדה קדמי (זה שלפני הממיר) שהיה תקול ועדיין האוטו לא חזר לקדמותו. מציק לי מאוד שהאוטו היה מאיץ ממש מהר ולא חזר לקדמותו והתעייפתי ממוסכים ובדיקות...(גם הכיס התעייף) אשמח לעזרה, תודה אברהם
-
האם שמת לב לשינוי בצריכת דלק? מה שאני ממליץ לך לעשות זה לאפס את התקלות (ע"י חיבור לסקנר) לנסוע יום - יומיים לחבר שוב את הסקנר ולראות אם התקלות חזרו. אם כן ויש אינדיקציה שהחיישן הראשון תקול (זה שלפני הממיר) - קודם כל להחליף את החיישן הראשון ולאפס תקלות שוב. לנסוע שוב כמה ימים ולבדוק אם החיישן השני (זה שאחרי הממיר) נותן שוב תקלה ואז לפעול בהתאם. זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו ברכב שלי, כבר החלפתי את החיישן הראשון. בכל מקרה לפי הבנתי פעולתו של החיישן הראשון משמעותית וחשובה הרבה יותר מהחיישן השני. החיישן הראשון אחראי לניהול המנוע, לקביעת תערובת הדלק והשפעתו על מערכות אחרות ברכב היא קריטית. השני רק בודק אם האוטו מזהם ואת פעילות הממיר הקטליטי. גש למוסך רון ותקבל את השירות המקצועי ביותר.
-
טוב, חאלס עם החיישן הזה - הוחלף היום אצל מוסך רון. בזמן שהייתי מחכה עד שזה יגיע בהזמנה מ- EBAY (אם בככל יש חיישן שמתאים ואפשרי המשלוח לארץ) התצרוכת דלק שעלתה מאוד, הפיח ושאר ירקות שהיו מצטברים במנוע \ ממיר קטליטי, היו מצמצמים כל חיסכון אם בכלל... אז זהו עניין החיישן הקדמי טופל (חיישן של בוש תוצרת גרמניה 6 חוטים, מגיע בקיט עם חבקים ותופסנים להעברת החוט,אחריות לשנתיים) רון בעצמו הרכיב במקום ביום שישי + הגעתי מאוחר + הוא כבר לבד במוסך... רון תודה רבה על השירות המעולה, יצאת תותח!
