Jump to content

baer

  • הודעות

    594
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של baer

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

87

מוניטין

  1. כן אבל לא עם דרמל, תעשה את זה ידנית עם משורית (יש ידית למשורית בצד אחד - כמו משור חרב רק ידני). ככה עובי הפס החסר יהיה קטן ויהיה יותר קל לסגור את זה.
  2. baer

    קוטל יתושים מומלץ

    לגינה יש חברים עם סוג של קטורת כזאת שמדליקים ויושבים ליד וזה עוזר קצת. המכשירים עם האור האולטרה סגול - יש שיטענו שזה מדהים ויש כאלה (כולל אני) שזה לא עוזר בכלל (היתושים נמשכים לחום גוף ופליטת פד"ח). מה שכן יעיל אצלי זה מחשמל יתושים הנייד (שדומה לרקטה של טניס). מאוד קל להוריד אותם כשהם על הקיר בלי להעיר את כל הבית (רק ה-טזזזז של החישמול) או ללכלך את הקיר וגם באויר יותר קשה אבל אפשרי. רובה מלח לא ניסיתי עדיין..
  3. פספסתי את השרשור הזה כיף לראות מיאטה שעובדת יפה. אגב בmiata reunion דורשים רול בר לכולם חוץ מND.
  4. מתי הבנתי את גודל הבלגן? כשקבעתי עם חבר במתחם סרונה אני הגעתי ברכבת והוא הגיע וחנה ככה על הכביש הראשי עם תו נכה. עד אז זה היה רק שמועות - ובכן זו מגיפה. וכן.. לך על 22.
  5. בשנת 91 היה מקובל לעשות הסכם "קבלנות" עם המורה לנהיגה סכום מסויים עד הסוף, נדמה לי בסביבות 1000-2000 ש"ח. רכב הלימוד היה סובארו DL (היה לו מנגנון מיוחד לזינוק בעליה שרק סיבך את זה) ואח"כ אאודי 80. אח"כ עשיתי רישיון גם בקליפורניה - מגיע בבוקר ל DMV מחכה כמה שעות בתור, עושה תיאוריה במקום על המחשב (הרבה שאלות על אחוזי אלכוהול ודברים לא טריויאלים) ומקבל טופס שאפשר לנהוג שבוע ובזמן הזה להגיע עם הרכב שלך לטסט. חוויה נחמדה. בסין כמעט ואי אפשר לנהוג עם רישיון בינלאומי (יש מדינות בודדות שאפשר) יש איזה פרוצדורה לרכב שכור אבל מי שיש לו רישיון חייב לעבור שוב תיאוריה (פטור מטסט) והתיאוריה שלהם מלאה שאלות מוזרות שתורגמו מסינית, מצרף דוגמה. השיעורים המעשיים והטסט עצמו אגב נעשים במתחמים סגורים.
  6. בדיוק ככה רק הילוך 4. היה אפשר גם לשים בהילוך ואז להתניע ככה בלי קלאץ.. הסטרטר היה מעיף אותו קדימה וככה מתחילה הנסיעה. ולכבות מושכים בידית הזאת שלפעמים הוא לא רוצה להיכבות.
  7. הרשימה ארוכה, אני רושם רק את אלה שאני ממש מצטער שמכרתי פיגו 405 89 (SR ידנית מאוד מהנה למרות בעיות מעצבנות) סוזוקי סמוראי מודל 95 פתוח ברזנט סיטרואן סקסו 2001 (שדרוג לעומת ה AX שהיתה לפני נסעה מצויין למרות 200K+ קמ) מיאטה NA 96 (אבל בארה"ב נמכרה עקב חזרה לארץ)
  8. "משהו לא בסדר" - כל כך מוכר.
  9. יש לי רעיון בשביל לבדוק איזה בלוק זה תקדח 3-4 סמ בתקווה שהחור יוצא על החלק החלול של הבלוק ואז מדוד את המרחק עד לקצה השני של הבלוק. ואם קדחת על החלק הלא חלול - עוד יותר טוב תמשיך אותו עוד קצת וזה יהיה מספיק חזק.
  10. עומר אתה צודק קצת ב"טהרנות" גם לי עמד על הלשון לשים גשר דיודות אבל מה צריך פה בסך הכל שהאינפוט יבין מה יש ביציאת AC ואם מחר הוא ירצה מתח אחר (נגיד) אז במקום שני נגדים שישים ביציאה פוטנציומטר גדול. מה שיותר חשוב זה שזה יעבוד להמון זמן גם המעגל מאלי אספרס יכול להיזכר במקורות שלו.
  11. או זנר או סתם נגד וקבל ודיודה - הכי פשוט.
  12. יש 2 אפשרויות - או שהקפיץ המחזיר חלש מדי או שהקפיץ בסדר ויש לרצועה של החגורה התנגדות עקב לכלוך. אם זה לכלוך, מה שבדרך כלל, וזה יכול להיות אפילו אם זה נקרא נקי - התיקון פשוט: פורס את החגורה עד הסוף ומחזיק אותה פתוחה עם אטב כביסה או משהו, מנקה אותה טוב עם דלי מים חמים ואבקת כביסה ונותן לה להתייבש טוב (עדיף לעשות את זה בחוץ ביום חם).
  13. כשעבדתי בקפריסין היתה לי כזאת סיאט איביזה 2 מקומות מסחרית זה מדהים כמה מקום מתפנה כשאין מושב אחורי. מאוד נכון לתת לכאלה הקלות מס כי הן יחליפו רכבים יותר גדולים ויותר בזבניים ויותר מזהמים. עוד יתרון שבגלל שזה זה רכב עבודה אז הוא פחות משמש לנסיעות פרטיות.
  14. ברכב שכור באמריקה.. אחרי שהתקין את הגלגל, הבחור נכנס לחנות וחזר עם ידית מומנט של סנאפ-און (רציתי לחבק אותו).
  15. תוריד google translate ושנה בחזרה לאנגלית.
×
×
  • תוכן חדש...