בעל ג'ימני
-
הודעות
532 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני
-
היי שוב! נמתין קצת, נשמע תלונות (אם לא יהיו, סימן שהכל בסדר), של אמא, ונבחן את האפשרות שוב, במידת הצורך. שמעתי בעבר הרבה שמות, קוני, מונרו, אפילו האנקוק (ואני חשבתי שהאנקוק זה רק צמיגים). נקווה שיהיה בסדר.
-
אור בוקר טוב! אם לא כתבתי קודם, אני כותב עכשיו: הוחלפו שני בולמים, בימני והשמאלי. לעולם לא הייתי חושב להחליף רק אחד. בעניין הדגם אינני יודע, לא מבין בזה עד כדי כך. ביקשתי מחבר פירמה בינונית מצויינת, וזה מה שקיבלתי. לא מסובך לפרק בורג, לפתוח בורק שני, להכניס, לסובב ולסגור ברגים. הבנתי שזה לא הכי הכי, השאלה היא האם, בעוד חודש או חודשיים, ארבעה עד שישה חודשים, אצטרך להחליף לה שוב את הבולמים המדוברים, בגלל טיבם? אגב, בעניין ה"נפילה" על אמא שלי, אני מניח שאתה במקומי, היית נוהג בדיוק כמוני. כלומר דואג לה למה שצריך, כמה שצריך, עד שתהיה מרוצה. לא?
-
50 צפיות ואף לא תגובה אחת? תכתבו דיעותיכם בבקשה.
-
שרשור סרטונים ותמונות מצחיקות (זה לא שרשור תגובות או דיון)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ^The_ScorpioN^ בתוך אוף-טופיק
חח האזעקה גאונית. מאיפה משיגים אחת כזו? -
חח קרעת אותי לרגע. הזכרת לי את החידה על הדבק מגע: אם דבק מגע מדביק 99.8 אחוז מהמצרים המוכרים לכולנו, איך זה שהוא לא נדבק לקופסא בה הוא מאוחסן?
-
היי! לאחותי יש קורולה 2009 מהשקיות. שבוע אחרי הקניה, רץ הגיס שלה (אח של גיסי) וקנה את אותו הרכב בדיוק. יומיים אחרי זה, רץ הבעל של אחות של גיסי (כלומר גיסו של גיסי) וקנה את אותה הקורולה. רכב מטוס, נוחות פנטסטית לנהיגה, צריכת דלק מהמשעשעות והמצחיקות שיש. נוחות נהיגה מירבית, פשוט כייף של רכב.
-
מה עושים כשקונה רכבי רוצה לנהוג עליו ולי יש רק חובה וג'
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של URSH בתוך רכב כללי
היי! קבע עם הקונה במגרש מכוניות ריק והתיישב לידו בשעת הבדיקה. ייסע קצת, יעשה סיבובים חדים, ישלב קצת לרברס. אם ימצא חן בעיניו, לכו לבדיקה (או שלא). בהצלחה. -
שרשור סרטונים ותמונות מצחיקות (זה לא שרשור תגובות או דיון)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ^The_ScorpioN^ בתוך אוף-טופיק
והנה עוד משהו משעשע, לא צריך אזעקות חברים, יש מנעול מיוחד. המכנסיים הכי ארוכים בעולם אחרונה חביבה. האריה המאוהב: -
שרשור סרטונים ותמונות מצחיקות (זה לא שרשור תגובות או דיון)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ^The_ScorpioN^ בתוך אוף-טופיק
שיא עולם בהעמסת אנשים על אופנוע אחד -
הכוונה שלי הייתה, שאחרי חיפוש וכ'ו, המקומות היחידים שמצאתי מה שחיפשתי, הם באיביי. שאני אקנה מסין? עד כדי כך? או מבריטניה? מה? פה בסביבה אין את זה? עזבו רגע מחירים, עזבו את זה שתאמרו לי: וואלה ג'ימני יש, אבל זה עולה 900 שקל לאחת. תשאירו לי את השיקול הזה. אני רק רוצה למצוא, לראות ולהחליט לבד אם לקנות או לא. אבל פשוט אין. ובקשר למה שלא מובן, אני לא מחפש לקנות את כל הבית מנורה, ולהחליף ולשנות כלום. רק לשלוף את המנורת 5 שקלים שיש לי, ולהכניס במקומה את מבוקשי. אגב בעניין החוקיות, דובר המון פה (בדקתי וראיתי). אני לא מדבר על "לא חוקי" אלא על חוקי לחלוטין. לא מחפש להוציא לאף נהג את העיניים, רק רוצה גוון אחר לאור הצהוב, המשעמם והרגיל. הבנתי שצבעוני לא בא בחשבון, כי שוטרים יתאהבו לי ברכב, ברשיון הנהיגה ובלתת לי חתימות שלהם. לכן מה שנשאר לי, זה הלבן, אז יש מי שיעזור? בבקשה?
-
הפכתי את עירי (ב"ש) עברתי מוסך מוסך, חנות אחרי חנות, התקשרתי והצקתי לכולם, אבל: לא מוכרים מנורות H4 לבן, אך ורק מנורות, בלי שום תוספת נוספת. הגיוני? יתכן? תשאירו לי להסתבך עם החוק או לא, לא על זה שאלתי. אני רוצה אך ורק זוג מנורות, בלי שום דבר, לא קיטים ולא מכסים ולא כלום. (חדש כמובן) מחירים ועלויות יהיה נחמד. הבנתי שקסנון חוקי לא חוקי, לא חשוב. תנו אפילו חברה מתחרה, העיקר שיהיה בארץ (באיזור שלי בכלל יהיה ברכה) וחוקי. תודה תודה, חג שמח לכולנו. בברכה והערכה רבה.
-
לבקשת המשתמש falou, תמונות טריות טריות של לילי
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של לנצ'יהוליסט בתוך אוף-טופיק
היא אמורה לקבל דו"ח, על עישון במקום צציבורי, אבל אני מניח שנסלח לה, לאור הנתונים, לא? תמונות יפות. -
אם אתה מאיזור באר שבע והסביבה, אשמח להפנות אותך לעשרה מקומות כאלה. אתה תבחר איזה מהם מתאים לך (עלויות, מיקום וכ'ו)
-
שרשור סרטונים ותמונות מצחיקות (זה לא שרשור תגובות או דיון)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ^The_ScorpioN^ בתוך אוף-טופיק
חתולים (פעמיים שאני מנסה להוסיף את הקבצים ולא הולך לי) -
חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של נהג במצוקה בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
היי חברים! אני אמליץ לכם על חשמלאי מגניב ומדליק, אומנם בגיל הוא ילד, אבל עובדים אצלו חבר"ה מצחיקים ומקצוענים, כייף לבוא לשם. יש להם סבלנות רבה, מחירים הוגנים, ובכלל, מיקום פנטסטי. המקום מנוהל ע"י דוד, אבל בנו מחזיק לו את המקום ופשוט כייף לבוא לשם. המקום נקרא אור וקור ונמצא בפאתי באר שבע, ממש ממול לשוק הבדואי. מספר הטלפון של המקום הוא 086-232-556 והעסק עצמו נמצא ברחוב המלאכה 28. -
המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של נהג במצוקה בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
היי חברים! אני אמליץ לכם על חשמלאי מגניב ומדליק, אומנם בגיל הוא ילד, אבל עובדים אצלו חבר"ה מצחיקים ומקצוענים, כייף לבוא לשם. יש להם סבלנות רבה, מחירים הוגנים, ובכלל, מיקום פנטסטי. המקום מנוהל ע"י דוד, אבל בנו מחזיק לו את המקום ופשוט כייף לבוא לשם. המקום נקרא אור וקור ונמצא בפאתי באר שבע, ממש ממול לשוק הבדואי. מספר הטלפון של המקום הוא 086-232-556 והעסק עצמו נמצא ברחוב המלאכה 28. -
איך קוראים לבעלה של אשת לוט? (לוט) "כשצריכים אותי זורקים אותי, ודווקא כשלא צריכים אותי אוספים אותי, מי אני"? (עוגן) "כשאני נכנס למקום עבודתי, אני יבש וריחני ונקי לגמרי. ברגע שאני נכנס למקום עבודתי, אני עולה ויורד ועולה ויורד, וחם לי ונעים לי במקום בו אני נמצא, אבל תמיד תמיד כשאני יוצא ממקום עבודתי, אני רטוב ולח, מטפטף לכל עבר וחם לי בטרוף, מי אני?" (שקיק של תה)
-
היי! בגללש אני בעניין של ניווטים ולהסתדר בעצמי בחו"ל, מבלי לבקש או לשאול אף אחד איך מגיעים ולאן, אני לוקח איתי את הלפטופ שלי. מעולם בחיי לא שאלו אותי, לא בנתב"ג ולא בחזרה (איטליה, יפן, ארה"ב, תאילנד, מונטגרו והרשימה עוד ארוכה), מה עושה איתי המחשב הנייד. לא להצהיר ולא כלום. חשוב כמובן (ולא מן הסתם משום שיש אנשים שעושים זאת), לא להכניס את הנייד לכבודה של המזוודות. גם אם קשה ומכביד, עדיף לקחת איתך מאשר לפתוח את המזוודות בצד השני, ולגלות רסיסי מחשב מפוזרים במזוודה
-
אהלן חברים שלי! עשיתי לאמא שלי טסט לאוטו. הלכתי לטסט בכוונה ללא טיפול לרכב, כי רציתי שיגיד לי מה לסדר. אמר לי: "הבעייה הכי גדולה זה בולם שמאלי אחורי. הרוס ועומד על חוט השיערה, אז לך תחליף" אמרתי תודה ותוך שעה סידרתי, את שאר הדברים (קטנים ולא שווים איזכור, כמו פס זוהר ימני, לוחית רישוי עקומה וכמה שטויות נוספות) הלכתי לחבר וביקשתי שיזמין עבורי בולם שמאלי אחורי, מחברה מובילה, הכי טוב שיש(החיים של אמא של כולכם, שווים בעיניכם הרבה יותר מהחיים שלכם עצמכם) חבר מוסכניק הרשה לי, להשתמש בליפט שלו, ולאחר 20 דקות, הבולם במקומו. ועכשיו לשאלה: האם הבולם שהרכבתי, (של מונרו), הוא באמת בולם חד פעמי, כמו ששמעתי לא מעט? אני אומנם סומך על החבר, שהוא אדם מוכר מאוד בעירי, בתחום חלפי הרכב, אבל עדיין אין לי מנוח (הכל סובב סביב אמא נו), במחשבה שהבולמים (הכוונה לפירמה), הם על הפרצוף. עפו סביבי כמה שמות כמו בילשטיין, מונרו כאמור ועוד. איזה בולם אתם הייתם מעדיפים? לאיזו חברה (למרות שכבר הורכב) הייתם נותנים כספכם?
-
היה כייף בזמנו, בגיל 14, לעשות חארקות עם הוולבו הכחולה-מכות-שריטות-חלודה, של השכן. עד שנמאס לו ממני והוא אמר: "פשוט תבקש ואני אתן לך לעשות סיבוב, אל תרים את האוטו יותר" היה פשוט יותר אם הוא היה מוציא את המפתחות מהסוויץ ושם אותם בבית, ולא משאיר בסוויץ. הפח הזה כמו פח של טנק, לא מתעקם לעולם.
-
אחרי כמה פעמים שהייתי בארה"ב, ואף פעם זה לא נתפס לי כאפשרי: אתה עומד ברמזור אדום לגמרי, לא צהוב ולא ירוק ולא סגול אדום כמו הטקסט הזה. אם הכביש פנוי (מהולכי רגל למשל) ואין רכבים שחוצים, אתה רשאי לנסוע. בפעם הראשונה שזה קרה לי לא ידעתי, ולא הבנתי שזה כך. בפעם השנייה שזה קרה לי, היה מעיין שוטר או פקח או מישהו של הרשות המקומית, שעשה לי עם היד "סע סע חביבי אתה רשאי" וכשפניתי אליו ושאלתי למה יש לו פרקינסון ולמה הוא מניע ככה, את הידיים שלו, הוא ענה בחיוך מטומטם: "זה לא פרקינסון חביבי, אתה רשאי לנסוע" ואח"כ עוד סינן לי בחיוך: תייר הא?
-
מי מי אמר שאין שכל בקודקודך מי? צודקת לחלוטין, אמת לאמיתה. דווקא בגלל ש"כאילו" מדובר במבנה ארעי (אף אחד בעולם, לא ישים רשת הצללה, "רק לבינתיים", בחנייתו הפרטית), דווקא אז יבואו אליו בטענות, צעקות, קנסות, ושאר הצקות נוספות. נכון זה מרגיז ודבילי וטיפשי, ומעצבן ועוד ועוד ועוד, אבל ככה זה בכל הועדות המקומיות.
-
אני יודע שהשרשור לא נפתח עבור זה, אבל בכל זאת אם יורשה לי: הנהגים שהכי אהובים עליי בכל הארץ (וראיתי המון המון נהגים, בהמון מקומות בארץ), הם באילת, בירושלים, בחיפה ובהוד השרון. בנתניה לדוגמא, כשאתה מבקש הכוונה וכיוון, יצפרו לך ויצעקו "תתקדם מה עצרת באמצע הכביש"? וזאת למרות שאתה מחנה יפה יפה בצד, ומחפש הכוונה. אגב, אומרים שבנתניה, בתחילת הרחוב יש שלט אין כניסה, ובצידו השני, כהמשך של הרחוב, יש שלט עצור. למרות שחיפשתי לא מצאתי.
-
ראשית הבהרה: אדיוט, מטומטם וחולה נפש, מי שהמציא את הרמזורים האלה, שפונים ימינה, ובאותה העת להולכי הרגל יש אור ירוק ברמזור. אני מהדרום הרחוק, אצלי בעיר יש רמזור של נסיעה ישר ונסיעה שמאלה. בנתיב שליד, מותרת הנסיעה רק ימינה. לנסיעה ימינה יש רמזור נפרד ולא קשור לאלה שנוסעים ישר, אלא מה? שהרמזור הזה ימינה עומד בצד השני של הכביש. כך שכל מי שפונה ימינה, לא מסתכל על הרמזור הנכון, אלא על הרמזור שמורה לנסוע ישר. לא הייתה פעם אחת שעמדתי אחרי מישהו ברמזור המדובר, ולא ציצפתי/הבהבתי באורות והתחננתי שיסעו, כי יש להם ירוק. אפילו הגדלתי לעשות ופעם אחת יצאתי מהרכב שלי, הקשתי לנהגת על החלון והסברתי ממש בבכי: "סעי גברת סעי נשמה טובה, הנה תראי יש לך ירוק" רק אחרי שהיא קלטה, היא נתנה גז וכמעט דרסה אותי, מרוב התלהבות שיש לה ירוק. אפרופו ראשון לציון: ברמזור שיש ברחוב הרצל, אותו רמזור שמימין לו יש את הבחור של השווארמה, הרצל 2 מה שנקרא, יש פניית פרסה, בפניית הפרסה דאגו להצמיד שלט: "אסורה פניית הפרסה לרכב שמשקלו עולה על 4 טונות". גם ברמזור המדובר הזה, יש את הירוק המטופש הזה, להלכי הרגל, בזמן שגם לי, בתור נהג, יש אור ירוק.
