המחירים שהוצעו לי עבור מעבה - 950 לסיני, 1,350 למשהו דני יותר איכותי ו- 1,600 למשהו שהכי קרוב למקורי. לכל אלו יש להוסיף כ-500 לעבודה, גז וכו' למע''מ.
סביר?!
שלום,
מחפש המלצה למוסך/ מיזוג לתיקון מזגן בפיז'ו 307 בפתח תקווה. אמין והוגן במחיר.
לפני שנה מילאתי גז, החזיק כ-10 חודשים, לפני חודש מילאתי שוב וכעת ברח.
תודה מרק. תודה כולם. במידה וכן הבעיה במדף - האם זה משהו שאפשר להחליף לבד? מסובך? יש אולי סרטון?!
מישהו יודע כמה זה עשוי לעלות במוסך?
האם מישהו התנסה בהחלפה עצמית/ במוסך?
האם זה זה?
http://m.ebay.com/itm/Air-Conditioning-Flap-Repair-Kit-For-Citroen-C4-Peugeot-307-1607044080-/291992940841?hash=item43fc22b129%3Ag%3AXN0AAOSw~gRVkZRe&_trkparms=pageci%253Ad6f2979b-ea1e-11e6-aa68-005056b6719a%257Cparentrq%253A046c38e615a0a5e0b5ce6162ffa258cf%257Ciid%253A1
שלום,
אני רוצה לבדוק רנו שאני מתעניין בה והיות ומדובר ברכב זול (פחות מ10k) ומשום שאני לא מאמין בבדיקת מכון - אני רוצה לבדוק במוסך. יש המלצה למוסך כזה בכ''ס/ רעננה?
הייתה לי אקסנט שבשלב מסויים המגבים החלו ''לריב'' אחד עם השני עד שלבסוף כבר ממש לא עבדו. היה צורך בהחלפת המוטות שביניהם ובין המנוע. עלה משהו בכיוון המאתיים. אם אתה שומע את המנוע עובד, וזה כלל לא קשור למתז - ייתכן שזו הבעיה.