Jump to content

djkobig

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djkobig

  1. ישראל, תתחדש ותהנה, אחרי המתנות ארוכות התענוג הוא תמיד גדול יותר ועפ"י מה שהבנתי חיכית להם הרבה. תוך כמה זמן להערכתך הכל יהיה מותקן?
  2. יש ברשת YELLOW דיבורית BT של מוטורולה, מכרתי כמה כאלו ושהלקוחות חזרו לאחר כמה ימים הם שיבחו את הדיבורית והעיסקה. כמובן שזה במידה ואתה מחפש רק דיבורית בלי מסך וכל שאר האופציות. שווה בדיקה, שיהיה המשך ערב נעים.
  3. חג שמח לכולם, מי יתן ומשפחות החיילים לא ידעו עוד צער ושישיבו את כל החטופים השבויים והנעדרים במהרה.
  4. שלום לכולם. היום התחלתי להתקין את המערכת שלי אך נתקלתי בבעיה ורציתי להתייעץ אתכם לגבי הטיפול בה. אני לא מוצא דרך להעביר את הכבל מתח מהמצבר לתוך הרכב. אין שום פתח או חריץ גלוי לעין בקיר אש, במקרה הצורך אני יקדח שם חור אך אני מעדיף למצוא פיתרון אחר להעביר את הכבל, האם למישהו יש מושג איך להימנע מכך? מדובר ברנו קליאו B שנת 2001. תודה לכל העוזרים, קובי.
  5. הקיקר ישב לך טוב באוטו ויתן תמורה מעולה למחירו. אתה יכול לרכוש תיבה אטומה בתוספת תשלום (לא יודע כמה, לא רוצה להטעות) או שאתה יכול לבנות תיבה בעצמך.
  6. למה דווקא פיוניר? אני לדעתי אפשר להשיג סאבים אחרים בטווח מחירים הזה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=130349 קיקר ששמעתי לגביו המלצות מעולות והיה אותו לחבר באמת אחלה סאב. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=747015 הייפוניקס שבמחיר הזה לוקח הרבה מתחרים. תחשוב הרבה לפני שאתה קונה את הסאב הזה, החוות דעת עליו פה לא כ"כ טובות וכנ"ל מניסיון של חבר.
  7. אני לא מכיר את המגבר, אם זה מגבר של 4 ערוצים אני חושב שכדאי שתבדוק אם הוא עובד ב-2 אום במצב של גישור אם כן תעשה חיבור מקבילי מה שאומר 2 הפלוסים לפלוס של המגבר כנ"ל לגבי 2 המינוסים. שוב רק במידה והוא יכול לעבוד ב-2 אום גישור. כרגע אצה עובד בחיבור בתור מה שנותן התנגדות סופית של 8 אום.
  8. אם הייתה הודעה קצת יותר מוקדמת על המפגש הייתי מגיע אך לצערי למפגש הקרוב לא אוכל להגיע. אשמח להגיע למפגש הבא במידה ויעודכן פה מתי והיכן יתקיים. קובי.
  9. אם תחבר בהיי אינפוט אז שתגביר העיוותים של ההגבה מה-HU יעברו למגבר מה שלא יקרה בכבלים של RCA.
  10. פרוייקט מטורף, עבודה יוצאת מן הכל. כל הכבוד. כיף לראות דברים כאלו. שני, שאלה לי אליך. האם האיטום הנוזלי יותר קל מאיטום יריעות? אתה יכול להעריך כמה ק"ג נוספו למרכב בגלל פרויקט איטום שכזה?
  11. אני חושב שזה הרדיו-דיסק, אבל כדאי לנסות לכווןן, יתכן שזו הבעיה......
  12. איזה HU יש לך?
  13. 1.Moti1616 ואבא שלו מגיעים בעז"ה- מביא בשר ושתיה 2. naimer- עומר- כניראה שיביא כוסות עם יהיה בשר קצת וגחלים. 3. srool- ישראל- מביא פיתות וחומוס בנוהל ואיזה מגש בשר. 4. sagiarye - שגיא - בשר ושתייה 5. LANOSFORCE - אדי - חבילת המבורגרים, שתיה וחטיף או שניים. 6. Djkobig - קובי - שתייה ופיצוחים.
  14. אני מחפש מגבר לטוויטרים שיגביר טוב L1PRO. תקציב עד 1K, מעוניין רק ביד 2. אני יודע שיש את ה- ST 60 של ג'נסיס, אבל אני מחפש עוד דגמים מומלצים, לסוג ההגברה הנ"ל, יש רעיונות?
  15. תתחדש, המארז נראה מאד מושקע. גם שלי בדרך, עם שאר המערכת, זה דבר שמאד תופס תאוצה פה בפורום. הכי הכי חשוב, תנהג בזהירות. יום טוב.
  16. היה אחלה מפגש ואחלה מזג אוויר, מקווה שבמפגש הבא הכל כבר יהיה מותקן...
  17. הסולו הכי טוב בעולם לדעתי ולדעת הרבה אנשים אחרים. לקוח מ- Pink Floyd- PULSE- Comfortably Numb
  18. 1. עידן - מביא פיתות וחומוס המפורסמים 2. קובי- מביא סלטים, נרגילה ושתיה
  19. תתחדש ! עבודה יפה מאד. נקווה שבקרוב אצלי... נ.ב: הכבל שהבאתי לך עזר לך לפתור את הבעיה?
  20. תתחדש נראה ממש יפה... בקרוב אצלי...
  21. זה אתר שיעזור לך לחשב את הנפח הפנימי של התיבה בהתחשב בעובי העץ, הבעיה איתו שהוא במידות אמריקאיות אינטשים וקיוביק פיט כמו כן האתר הוא רק באנגלית אבל צריך אנגלית בסיסית בלבד וידע כללי בשביל להבין מה לעשות. אני מצרף לך את האתרים הבאים שאני נעזרתי בהם להמרת מידות: Convert inch to millimetre Convert cubic foot to liter אני עובד בד"כ עם הכרום של גוגל, האתרים ששלחתי לך עובדים וטב מאד עם אקספלורר, שניסיתי להפעיל אותם עם דפדפנים אחרים לא היה כ"כ טוב, קח זאת לתשומת ליבך. שיהיה המון בהצלחה, מחכים לתמונות מתהליך הבניה והתוצאה הסופית.
  22. אם היה לי תא מטען גדול הייתי מעדיף לעשות דופן כפול מהסיבה הפשוטה שככה יהיה הרבה יותר נוח להוציא את הגלגל הרזרבי. אבל בגלל שאני בקליאו B אני הולך לעשות ריצפה כפולה כי דופן כפול יהרוג לי את התא מטען ואת האופציה לפתוח את המושבים. וזו נקודה למחשבה ולשיקול.
  23. נראה לי שזה יהיה לך סבבה... השאלה היא מה אתה הולך להגביר ואם תצטרך לזה מגבר, הרי דברת פה על 4 אינטש לא?
  24. במידה ויש לך ארגז באופנוע הייתי מציע את הדבר הבא מניסיון: (של אחי) 2 רמקולים 6 על 9 מוגברים ע"י מגבר קטן של 2 ערוצים. אצל אחי המגבר קיבל מוזיקה בזמנו ממיני-דיסק. היה פצצה. ושמעו כמו שצריך תוך כדיי נסיעה. היום הוא עבר לאופנוע ספורט, ככה שאין מקום לדברים האלו. שיהיה בהצלחה...
  25. מצטער לבאס אותך אבל זה קיים כבר, פשוט בנסיעה מלפנים, כל המערכות ברכבים גרמניים בעיקר בטח יש גם כבר בנסיעה לאחור גם כן. הרעיון הכי טוב אם כבר עושים משהו כזה הוא להעתיק את המערכת חיישנים שיש ב BMW (לפחות בדגמים של חו"ל, מאז שחזרתי לגור בארץ לא עליתי על BMW אחת או כל רכב יוקרה אחר) ברגע שאתה מעביר לרוורס או שהמחשב מזהה שאתה במצב של תימרונים יש במצב ציור של רכב וצבעים מסביב ירוק צהוב ואדום בגוונים שונים המעידים על קירבה למכשול או מה שזה לא יהיה כולל התראה קולית.... בגרמנית ACHTUNG די משעשע העניין.
×
×
  • תוכן חדש...