אין תקציב מסויים..... אני לא יודע כמה כסף להוציא.... אני רוצה לקנות דברים טובים להתקין אותם לבד, בחיים אני לא שמעתי על איטום בדלתות או כל הדברים האלו, אין לי מושג מה זה ולמה צריך את זה. אני מקווה מאד שמחר אני אלך למפגש ואראה ואלמד ואבין יותר בנושא הזה.
בכל אופן הקטע של התקציב למערכת בא בגלים, פעם אני קונה את המגברים עם הכבלים, אח"כ סאב, אח"כ HU, אח"כ קומפוננטים, אח"כ קבלים. זה נראה לי סדר העדיפויות.
שוב אני מדגיש אין לי מושג מה אטימות, למה צריך פיבר גלאס, ומה זה כל הדברים האלו. בחיים לא שמעתי על זה. כנראה שבעניין של הרכבים יש לי עוד המון מה ללמוד.
המקומות שהצעת לי נמצאים בדרום או יותר בכיוון המרכז?