Jump to content

djkobig

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djkobig

  1. אני מתכנן ככה: HU- PIONEER 8150BT את זה מצאתי ב-2000 שקל... אפילו קצת פחות (חדש) מגברים- ראית כבר עם הכבלים זה יוצא בערך 3800 שקל... סאב- IDMAX - שניים-עשר אינטש אמרנו שזה סביבות 1500 שקל קומפוננטים- אין לי מושג איזה ומה לקחת אני רוצה להשקיע משהו בסביבות 3000 ל-2 קומפוננטים. זהו.
  2. אין תקציב מסויים..... אני לא יודע כמה כסף להוציא.... אני רוצה לקנות דברים טובים להתקין אותם לבד, בחיים אני לא שמעתי על איטום בדלתות או כל הדברים האלו, אין לי מושג מה זה ולמה צריך את זה. אני מקווה מאד שמחר אני אלך למפגש ואראה ואלמד ואבין יותר בנושא הזה. בכל אופן הקטע של התקציב למערכת בא בגלים, פעם אני קונה את המגברים עם הכבלים, אח"כ סאב, אח"כ HU, אח"כ קומפוננטים, אח"כ קבלים. זה נראה לי סדר העדיפויות. שוב אני מדגיש אין לי מושג מה אטימות, למה צריך פיבר גלאס, ומה זה כל הדברים האלו. בחיים לא שמעתי על זה. כנראה שבעניין של הרכבים יש לי עוד המון מה ללמוד. המקומות שהצעת לי נמצאים בדרום או יותר בכיוון המרכז?
  3. כן, סאונד היקפי זה טוב, היקפי וחזק. אתה חושב שעדיף קומפוננט 3WAY? פתוח ליד שניה, תלוי במצב שלהם, אני אוהב TRABLE חזק. תודה על הטיפ. ההבדלים בין הכבלים הם: בעובי של ה + וה -, הסט הזול יותר עם קוטר של 25mm והסט היקר יותר הוא בקוטר של 35mm. מבחינת החברה HIFONICS הסט הזול יותר מספיק למגברים עד הספק של 1500RMS. (כמו שכתוב על האריזה). הסט היקר יותר הוא עד 2000RMS לפי האריזה. הסט כולל כבל RCA, חמישה מטרים של כבל + ומטר כבל - וכולל בית פיוז, בסט היקר פיוז של 150A ובסט הזול יותר 100A. מצטער על כל הגרמנית באתרים, פשוט משם אני קונה את הדברים שנידונו.
  4. ואם כבר התחלתי לשאול שאלות ולהרגיש טירון בנושא (מה שממש מוזר לי עם כל ההתעסקות שלי בסאונד בחיים) הסט הבא של הכבלים יספיק למגברים שציינתי או שעליי לקנות את הסט הבא.
  5. ד"א תקציב לקומפוננטים: עד 3K ל-2 זוגות.
  6. תודה רבה, ה- IDMAX הזה נראה לי עסקה משתלמת מאד ביד שניה, עדיף ה-10 או 12 אינטש? או שזה לא משנה? באיזה תיבה כדאי להתקין סאב כזה? סגורה או פתוחה? זה סאב של יותר רעש או איכות או הכל מהכל? הרכב יהיה סוזוקי בלנו. ועוד שאלה, מכיוון שאני רואה שאתה מבין בזה הרבה יותר ממני (הידע שלי מסתכם ב-ZAP ו EBAY בגרמניה)אתה יכול להמליץ על קומפוננטים טובים? אני חושב להתקין 2 זוגות קומפטננטים, גם מקדימה וגם מאחורה, אשמח לשמוע עצות והצעות לשיפור, ושוב מודה לך מעמקיי ליבי.
  7. מישהו מכיר את הסאב בקישור הבא? אולי שמעתם אותו מנגן? הוא יעבוד טוב עם 1100 RMS? http://www.car-media-israel.info/index.php/rockford-p3sd412.html
  8. 16. קובי djkobig- אביא שתיה ונרגילה בטוח. אשתדל להביא בשר
  9. גם וגם למען האמת... איכות חשובה מאד... מצד שני צריך גם למצות את הרמקולים והמגברים....... נגיד את זה ככה... לא חשוב לי שכל העולם ישמע איתי את המוזיקה... חשוב לי לשמוע אותה טוב... אבל חזק... (יש לי מערכת קולנוע ביתי עם 7 רמקולים בחדר ושזה לא מספיק חזק אני מפעיל פה מערכת של תקליטן, בחדר כמו שאמרתי בהודעה שמציגה אותי... יש לי שריטה עם סאונד...)
  10. אתה מוציא ממנו 2000 RMS או שאתה עובד בהתנגדויות היותר גבוהות שלו?
  11. היי... קניתי את המגבר שמופיע בלינק בחו"ל, http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180267645753&aglr=1 על איזה סאב לדעתכם הוא יעבוד הכי טוב? תקציב לסאב+תיבה עומד על גג 1500 שקל... בקשר לשאר הרמקולים אני גם מתלבט, קניתי בנוסף מגבר 4 ערוצים בלינק הבא: http://cgi.ebay.de/Hifonics-ZEUS-ZXi9400-ZXi-Serie-9400-UVP-469_W0QQitemZ130274489016QQcmdZViewItemQQptZCE_Auto_Hi_Fi_Autoverst%C3%A4rker?hash=item1e54f6f2b8 רציתי גם לשאול בכללי על המגברים של HIFONICS, הם טובים? אמינים? חזקים? את כל זה אני הולך להתקין בסוזוקי בלנו, לא יודע עדיין איזה מודל, אבל גם אותה אני אקנה בקרוב. מומלץ להתקין קבלים לכאלו מגברים? אם כן כמה פארד? הרדיו דיסק הולך להיות: PIONEER 8950BT, אם מישהו מכיר רדיו דיסק יותר טוב עם BT ו-AUX בערך באותו מחיר אני אשמח לשמוע הצעות.
  12. קוראים לי קובי בעוד כשבוע משוחרר טרי, חולה על מכוניות בעבר גרתי בגרמניה ונהגתי על מספר רב של מכוניות במספר רב של כבישים... אני בחיפוש מתמיד אחרי סוזוקי בלנו, לא מוצא איזה מכונית שהיא באמת מציאה, יד 1 או 2, מודל 98-99. אני מתכנן להתקין באוטו אחלה מערכת אבל זה כבר סיפור אחר ושרשור אחר. מקווה ללמוד פה דברים חדשים לגבי מערכות (אני אובססיבי לגבי סאונד) ולשמוע גם על מכוניות... ומי יודע? אולי אחרי חודשיים של חיפוש למצוא סוזוקי בלנו נורמלית? כל טוב
×
×
  • תוכן חדש...