djkobig
-
הודעות
248 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי djkobig
-
שרשור התקנות מעניינות מחו"ל. נתקלתם בהתקנה יוצאת דופן? שרשרו כאן
djkobig פרסם הודעה בנושא של Number One בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נקווה שהוא לא קיבל סרטן באוזניים.... -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לסיכום, אני אתחיל בימים הקרובים לעבוד על פרוייקט CARPC, את ההגברה ושאר הדברים אני אשאיר להמשך כמובן שעד אז אני אגיע למפגשים ואשמע הרבה הרבה הרבה הרבה רמקולים עד שאחליט מה לקנות, בקשר להגברה אני די סגור על עצמי, לפחות בשלב הזה. תודה לכולם על הייעוץ, ההכוונות וההצעות. שיהיה לכולנו אחלה יום. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אל תדאג אני נוהג מהר.... לא יתפסו.... -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נראה לי שהקטע עם המזגן שולי, יש לי אפשרות לסגור את הפתחים לגמריי (הגלגלת הזו ביניהם) ואז תהיה יותר רוח מהצדדים. ואפשר גם פשוט לתת להם הטייה למעלה או לצדדים, אז תהיה בעיה ליושבים מאחור אבל בד"כ רק ציוד של טיולים יש במושב האחורי ככה שזה לא משנה. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני אתן לאוזניים שלי להחליט על הרמקולים. ההמלצות שאני מבקש הם בשביל לדעת מה נכנס בתקציב ומה לא. בכל מקרה חשבתי על פרוייקט CAR PC ונשמע שזה נותן המון תמורה ביחס למחיר. אני חושב להתחיל פרוייקט כזה ואני צריך המלצות על רכיבים למחשב ושאר הדברים שצריך לשים. הדרישות שלי הן כאלו: GPS WINAMP יכולת עיבוד סאונד ל-4WAY כונן קשיח בנפח מינימלי של 320G עם עדיפות ל-500G. מסך נשלף שכן אין לי מקום ל 2DIN. מצ"ב תמונה של הרכב: הדש שלי נראה פחות או יותר ככה וכמו שאתם רואים אין מקום ל-2DIN. התקציב לפרוייקט כולל הכל 3.5K ל- 4.5K (זה כולל כבר את החריגה בפנים). במידה ואתחיל עם הפרוייקט הזה את כל ההגברה אני אתקין אח"כ: מגברים רמקולים ושאר ירקות. האם יש הצעות? האם בתקציב הנ"ל אפשרי לעשות פרוייקט כזה שיענה על הדרישות שלי? יש לי אפשרות להביא רכיבים מגרמניה בלי מכס (EBAY ועוד אתרים בגרמניה). תוכלו להמליץ לי על חלקים ועל מפרט מחשב שיעמוד בדרישות הנ"ל? בתחום הזה אני לגמריי חדש, אבל יש לי הבנה בסיסית בחשמל, אלקטרוניקה, ווינדאוס, חומרה ואחי הוא מהנדס תוכנה ואני יכול להשיג את כל העזרה הדרושה לי באלקטרוניקה כי אני חי עם מהנדס אלק' בבית. אשמח לשמוע הצעות. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה לא היה איזה JBL? יכול להיות שאני מתבלבל? מצטער אם כן. ובין כ"ו אני לא יכול לשפוט שום דבר כי בקושי שמעתי משהו. דבר 1 אני בטוח, את הגבוהים של מורל אני יותר אוהב (אולי כי באוטו של רוני הגיינים של הטוויטרים סגורים אין לי מושג) אבל גם בדוטק ששמעתי במפגש היה טרבל טוב למורל. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
SCROLL-בשביל זה אני ממתין למפש מרכז עד עכשיו שמעתי את המילה כמו שצריך ואת המורל סופרימו שמעתי לכמה רגעים וגם כן מוגברים ע"י מגבר שהוא לא משהו. כמובן שאני מחכה למפגש מרכז לשמוע עוד רכיבים. אליקו- אני חושב שאתה צודק ביחד עם שאר החברים בקשר לסט 2 חלקים, אולי אפילו אם אני אתחיל מזה אני לא ארצה לעבור הלאה. בכל מקרה אני שמעתי אצל רוני והסאונד היה ממש מדהים וממש אהבתי את המיד (שבד"כ אני לא אוהב מיד חזק בכל מערכת שהיא). זה ובכלל הסאונד המדהים שיש לרוני באוטו היו הסיבות שגרמו לי לחשוב על 3WAY. וכנראה שאתם צודקים שזה שלב מוקדם מידיי לקפוץ ל-3WAY. אדי- אני מאד רוצה לשמוע את המערכת שלך ברכב, גם בגלל הלגטיה וגם בגלל ה ZED AUDIO. DEMANDRED- אף פעם לא שמעתי את הלגטיה אולי אני אתחבר יותר לסאונד שלו. ושוב תודה לכולם על הייעוץ. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שוב אני רוצה להודות לכל החברים שנותנים פה עצות והכוונות מניסיונם האישי בתחום. רציתי לשאול את דעתכם על ניצול התקציב תוך כדי הכנה לשדרוג ל-3WAY בעתיד הכוונה: לקנות לדוגמא מגבר שישה ערוצים ועוד מגבר מונו לסאב.ולרכוש סט ברמה גבוהה (בסדר גודל של מילה). כמו כן אני לא לגמריי משוכנע בקשר ל-HU תוצרת ECLIPSE דגם 7200, אני מעוניין בהמלצות על עוד מכשירים אשר יתנו מענה הולם ל-2WAY מקדימה בהגברה אקטיבית. לאחר כל התגובות שקראתי פה אני די בטוח שאקנה מגברים מיד 2 על מנת להשקיע את שאר הכסף בדברים חיוניים יותר. בקשר ל-HU הכי הגיוני שזה יהיה הדבר האחרון שאשדרג כי בנתיים יש לי פאנל של פיוניר אומנם מאד ישן ועתיק אבל אני מאמין שהוא יעשה את עבודה עד שאני אמצא ת ה-HU האידיאלי בשבילי. בנוגע ל-ZED AUDIO מישהו יכול לתת את הדעת על הקרוסים המובנים שלו? אם הם טובים לחיתוכים וכ'ו? -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא יודע אם אני בנוי לפרוייקט כזה מכיוון שאין לי מושג מה הפרוייקט הזה מצריך. יש לי המון זמן פנוי כרגע ואין לי בעיה להשקיע אותו בדברים שאני אוהב. (אני במקביל משדרג את המערכת שלי לבית, אבל זה כבר משהו אחר). בכל מקרה אני לא יודע מה צריך לעשות איפה ניתן לקנות את הדברים ממיר מתח וכ"ו. ובכלל אני לא יודע אם אלטרנטור של 90A ברכב משנת 2002 יחזיק כזה הדבר. אני מתכנן להחזיק את הרכב הזה במספר שנים הקרובות ובגלל זה אין לי בעיה להשקיע בו מה שצריך. אני צריך לעבור פה על ת'רדים אחרים שקשורים בנושא ולראות מה זה מצריך הן מהבחינה הכלכלית הן מבחינת הזמן החופשי ומכל שאר הבחינות. מגבלה נוספת שיש לי בפרוייקט כזה הוא מקום באוטו ל-1DIN, דבר המחייב אותי למסך נשלף (וברגע שאני שם מהו כזה כל הפתחים של המזגן שלי נחסמים). בכל מקרה אני אבדוק את זה ואחשוב על כך. תודה על העצה. שגיא, בקשר לעניין ה-2WAY וה-3WAY. אני לא חדש בתחום הסאונד באופן כללי ואני יודע מה ההבדלים. תקלטתי בהרבה מסיבות וסדרתי מערכות קולנוע ביתי להמון מכרים וחברים. יצא לי לתכנן רחבות ריקודים מההיבט של הרמקולים ועד ההיבט של התאורה ויש לי ניסיון עשיר יחסית בתחום של הגברה וסאונד ביתי. ככה שכיוונים ושאר ירקות זה לא בעיה מבחינתי. האתגר הרציני שלי הוא ההתקנה (אף פעם לא התעסקתי עם פיבר) ופרט לכך התקנתי מערכת בצורה מאד חובבנית ברכב הקודם שלי והיה סאונד סביר מינוס. אני מאמין שאני יוכל להתקין הכל לבד ולהגיע לתוצאות טובות, אבל אני לא חושב שזה יהיה מספיק מקצועי. אם ההתקנה לא היה ענין כ"כ מסובך הייתי כבר קונה אלמנטים ומכשירים ועושה את הכל לבד. בכל אופן אם התקציב שלי מאפשר את זה, ואני מבין סאונד ואני אוהב סאונד למה לא ללכת על 3WAY? אם הייתי חדש בתחום הסאונד בכללי הייתי מסכים איתך. אבל אני חדש רק בתחום הסאונד לרכב וזה משנה את התמונה לגמריי. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שמעתי את המילה.. לטעמי היו חסרים לו גבוהים אבל זה עניין של כיוון, המיד באס היה קצת אנמי אבל זה היה בסט של 3WAY עם מיד וסאב של מילה קיצור ברכב של רוני. היתה השמעה חפוזה של סופרימו שלא הספקתי לגבש עליו הדעה מה םג שהיה מוגבר עם איה ג'י בי אלברמה נמוכה. היה גם דוטק, שיותר רם זרם לי המילה בצלילים גבוהים. אני מחכה למפגש הבא בכדיי לשמוע עוד סטים. אבל ההבדל בין 3WAY ל2WAY ממש משמעותי גם ב SQ וגם ב-SPL והדרישה שלי מהמערכת זה SQL. ככה שנראה לי עדיף בתקציב שלי גם אם זה יד 2 ללכת על 3WAY. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן אתה צודק, יש הרבה מאד אופציות. רק צריך לדעת איך להשקיע את הכסף בחכמה, ולחלק אותו נכון לכל הדברים. אני אחכה לחודש הבא שאקבל את הכסף ביד ואז אתחיל לקנות את הדברים מיד 2. סה"כ יהיה אפשר להרכיב משהו ברמה גבוהה יחסית בתקציב הזה. וגם תמיד אפשר להשתדרג אח"כ. שוב תודה שגיא. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה שגיא. נראה לי אחלה רעיון ואחלה חלוקה של התקציב. וזה אחלה רכיבים. כנראה שזה מה שאני אעשה כשאקבל את הכסף, אחפש מציאות ביד 2, ככה אוכל להביא רכיבים איכותיים יותר בפחות מחיר ובאמת להרכיב מערכת ברמה גבוהה. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בקיצור נראה ש 3WAY מקדימה לא יכנס בתקציב הזה. הדבר הכי טוב שאני כול לעשות זה לקחת את ה-ZED להוסיף מונו ובעתיד שיהיה כסף לפרוססור ולהתקנה להוסיף את המידים. (שזה כבר אני בספק אם יקרה). בקשר ל-CARPC נראה לי שזה יצא 'קצת' יותר יקר מ- 4000 שקל. תודה לכל העוזרים, אם יש עוד רעיונות אני אשמח לשמוע. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אפשר לשחק עם התקציב... התקציב הכולל הוא 15K, לא כולל סאב ותיבה, ובשביל 3WAY מקדימה אני מוכן למתוח אותו ל-17K. חשבתי לקנות את ה-Zed Audio Leviathan, וזה פותר לי את הבעיה של ההגברה האקטיבית (וחוסך גם שדרוג מער' חשמל ברכב) ועוד מונו לסאב. בקשר ל-HU חשבתי על ה- ECLIPSE 7200, ויכול להיות מאד שמישהו יביא לי אותו מארה"ב מה שחוסך לי דמי משלוח ואולי גם מכס (אם הוא ירצה להצהיר על זה אז אין לי ברירה). עכשיו סט של 3WAY זה כבר יותר בעייתי כי כמובן שזה יקר יותר וצריך להשאיר תקציב גם להתקנה מקצועית ובניות. חשבתי על ה-היי אנרג'י XL בתוספת המיד של אותה סידרה (שמעתי היום את המילה מוגברים עם אודיסון, ממש אהבתי) ואני יודע מראש שזה לא יהיה אותה רמה אבל אני חושב שזו תהיה גם כן רמה מאד גבוהה שאני אסתפק בה. כמובן שאני אצטרך גם פרוססור נראה לי שאני אלך על ה- BIT 1 בגלל שאין לי מקום לדאבל דין ברכב. בקיצור אם יהיה אפשר לסגור את הסיפור הזה על 17K, ויש לכם הצעות ורעיונות אני אשמח לשמוע. -
סיכום מיפגש אודיו דרום 22-1-2010
djkobig פרסם הודעה בנושא של JUNIOR 66 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אחלה מפגש, אחלה אנשים, אחלה מערכות, אחלה על האש ואחלה נרגילות. היה כיף וממש נהנתי כן ירבו מפגשים כאלו. נ.ב: המפגש נתן לי חומר למחשבה על 3WAY מקדימה, אשמח לקבל הצעות בשרשור המתאים. ג'וניור ורוני- למפגש הבא אני עושה לכל אחד ממכם דיסק. יום יגיע וגם אני אשמיע לכם את המערכת שלי שבת שלום לכולם. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אחרי מפגש דרום אני בהתלבטות אם אפשר לעלות ל-3WAY מקדימה בתקציב שלי או במתיחה קלה נגיד של 2K. יש הצעות? *פתוח ליד 2 בכל הרכיבים* -
תתחדש ותהנה...
-
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה ההבדל בין ה-7200 ל-8445 חוץ מזה שבאחרון הפאנל לא נשלף? BT? USB? קשה לי למצוא חומר על הרדיו-דיסקים האלו. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דבר ראשון אני מאד מודה לך על הלינק לאתר, זה המחיר הכי זול שמצאתי (הכי יקר הוא פי 2 מזה). נראה לי שאני אלך על ה-HU הזה בגלל ההמלצות, ובגלל הפונקציות הרבות שפותחות בפניי המון אפשרויות לשידרוגים. אני מקווה לשמוע אותם במפגש דרום הקרוב. נ.ב: עכשיו שמתי לב שגם להם אין אותו במלאי כמו ל WOOFERSETC.COM אני אשמח לשמוע, מקווה שאתה מגיע למפגש דרום הקרוב בכדי שאוכל להתרשם. אני לא שללתי את האופציה הזו על הסף, אני גם פתוח ליד 2, אבל בתקציב כזה אני מאמין שאפשר להשיג AB קלאס ברמה גבוהה. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה על ההמלצה, למרות שבחיים לא שמעתי על החברה הזו אבל עושה רושם שאי אפשר ליפול פה. בכל מקרה אחרי שבחתרי רכיבים משם, עם מי אפשר לדבר על לקנות אותם...? או שזה רק יבוא אישי מחו"ל? -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קבלתי את הצעתכם ובדקתי את העניין של ה- AUDISON. היבואן של החלקים האיטלקיים הציעה לי הצעה די אטרקטיבית שכוללת את ה-MIELE (ללא קרוסים) האודיסון שדברנו עליו מוקדם יותר השרשור, וה-ECLIPSE 7200 MK II. יכול להיות שאני אלך על החבילה הזו אבל מוקדם מידיי לדעת ולהחליט גם כי לא שמעתי את השילוב של הרץ מילה ואודיסון וגם בגלל שרק בחודש הבא אני אקבל את הכסף, ככה שבנתיים הכל פתוח. אני אגיע למפגש דרום הקרוב כי מערכת כזו תזכיר מאד את המערכת של רוני ואני חייב לשמוע לפני שאני משקיע כזה סכום. בכל מקרה כרגיל חפשתי לצמצם הוצאות ובגלל שיש לי הזדמנות להביא רדיו דיסק מארה"ב חודש הבא אז אני מחפש את הדגם הנ"ל בארה"ב ובמידה ואני לא אמצא אני אקנה משם את הרדיו-דיוידי שדובר עליו בכמה שרשורים קודמים שפתחתי. בכל מקרה אם מישהו מכיר אתר נאמן שאפשר לקנות הרדיו-דיסק הזה ממנו בבקשה שיעזור לי. תודה על כל העזרה עד עכשיו, ובבקשה תמשיכו ככה, -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני בודק את העניין בקשר ל-AUDISON שהמלצת ומאד מודה על ההמלצה בהחלט נראה משהו שיחסוך לי המון כאב ראש בהתקנה וגם כמה גרושים. בקשר לזד אודיו, עפ"י מה שהבנתי הוא מגבר D-CLASS שלם, לא רוצה להגביר את הבמה הקדמית ב-D-CLASS. -
15K למערכת... מה הייתם עושים במקומי?
djkobig פרסם הודעה בנושא של djkobig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חשבתי על זה ובדקתי גם כיוונים אחרים אבל אז זה שוב מקפיץ לי את התקציבוכרגע התקציב הוא הכי מתוח שאפשר. אני רוצה הגברה אקטיבית. "מערכת ראשונה? האם שמעת את הרכיבים שאתה ציינת?" לא מערכת ראשונה ברכב הקודם היו לי רכיבים ברמה בינונית ומטה אשר הבאתי איתי מגרמניה, הסאונד לא היה משהו. אני מכיר את תחום האודיו לעומק מהבית ומעבודתי לשעבר כ- DJ. שמעתי את המגברים אומנם לא את ה-2000 אבל את ה-1000. לא מאמין שיש כזה שוני. קומפוננטים אני לא סגור כי לא שמעתי מספיק. את ה-JBL שמעתי אצל חבר, וגם ככה הביאו לי אותו כמתנה. תתחיל ממערכת בינונית בתקציב של 4 - 5 אלף שתוכל לשדרג אותה בעתיד ואל תשקיע כזה סכום עצום מהתחלה , הרוב שמשקיעים ככה בסוף מתעוררים ורואים את הבזבוז כסף . אז צריך להזהר. חשבתי גם על האופציה הזו, לקנות את ה-PHASE הזה מיד שניה לקנות רוקפורד P2 וזוג דוטק לעשות איטום וזהו. לא יודע כמה אני אהיה שלם עם עצמי במקרה ואני אעשה את זה. פשוט אני רוצה ללכת ע משהו גדול וטוב שאני לא אתאכזב ממנו, אין לי כוח כל פעם להתחיל עם שדרוגים ובלה בלה בלה אני שונא את הדברים האלו, אני אוהב לעשות משהו פעם אחת כמו שצריך שישאר לאורך זמן. אם יש לו תקציב ויכולת למערכת טובה ב15K,אז למה לחסוך? הוא יקנה רכיבים היום ב5K,מחר ירצה לשדרג את המגבר,לדוגמה,מוכר את המגבר שלו בגרושים,קונה מגבר יקר יותר, וכך זה ממשיך,עד שהוא מגיע למערכת של 15K,רק שבדרך עם כל השידרוגים הוא הוציא 25K אז עדיף להשקיע (אם יש אפשרות) ברכיבים טובים ואיכותים על איזה רכיביםההיית ממליץ? וזהו זה, שאני יודע מה הדרישות שלי מהמערכת והם לא הכי בשמיים, אני אוהב לשמוע חזק וגבוה אבל גם באיכות (בגלל זה יש לי מערכת 7.1 בחדר) וגם מערכת של תקליטן. אבל זה לא הנושא כרגע. אני חושב שבתקציב הזה אני אהיה מבסוט מעל ומעבר. השאלה אם עשיתי את ההחלטות הנכונות וחילקתי את התקציב נכון או שאני יכול להוציא דברים הרבה יותר טובים בסכום הזה כי סה"כ הרכיבים שבחרתי לא ברמת HI END, אולי חוץ מהכבל + מישראל (0 גייג' אודיסון). אז בכלזאת אני שואל להצעתכם בשביל להיות בטוח. ואם הוא יקנה מערכת ב15K ולא יהיה מרוצה? לא שאלתם מה הדרישות מהמערכת לדעתי כאשר משקיעים סכום כזה צריך לשמוע כל רכיב ורכיב בנתיים נקודת התורפה של המערכת היא דוקא ה-HU שמשוכלל ויפה אבל לא בטוח שיתן את גוון הצליל שהוא מחפש. אם הייתי צריך לבנות מערכת היום אז זה היה: HU - 7200 MKII \ALPINE 9887 קומפוננט CLARUS מגבר קומפוננט AUDIOSON לגבי הסאב הטעם שלי קצת שונה אז אני לא פרט אני משתדל לשמוע כל רכיב ורכיב רק לצערי אין לאנשים בארץ (או לפחות אני לא נתקלתי ב-HU המדובר) על קומפונננטים אני לא סגור כי יש הרבה אופציות בתקציב הזה. את המגברים שמעתי כנ"ל לגבי הסאב. ה-HU זה סיכון מראש ואני יודע את זה, אני מקווה שהמשפט: ,מי שלא מסתכן לא מרוויח" יפעל לטובתי הפעם. אני מעוניין ברדיו דיוידי לא רדיו דיסק. כמובן עם כל הפיצ'רים DVD BT וכ"ו. דעתי התקציב שלך כל כך מבוזבז שאני לא יודע כבר מאיפה להתחיל. שליש מהתקציב שלך הולך רק על מונובלוק שגם ככה לא תנצל חצי ממנו זה נראה לך הגיוני? תתחיל פשוט מההתחלה. זה לא קשה. ועכשיו לענייננו, כמו שכתבתי למעלה הסאב שלי הוא 700RMS שפועל ב-3 אום, מגברים אחרים קטנים יותר לא יצליחו לספק לו את ההספק שהוא דורש, והוא לא הכי נציל שיש (89DB) נראה לי, ככה שאני חייב מונו שיעמיד אותו במקום ויתן לו מה שהוא צריך. לגבי המחיר של המונו זה לא שליש מהתקציב, אומנם שליש מהתקציב הולך על מגברים אבל רק חמישית הולך על המונו. ואני לא מתכוון לנצל כל מה שיש לו, אולי בעתיד אם אני אחליף אלטרנטור ויעשה את 3 הגדולים יהיה לי אולי בסיס לעבוד איתו ב-1 אום, למרות שזה נראה לי מיותר כי בתאחלס 2000RMS מספיקים בשביל להרים אולם חתונות. תודה לכל המגיבים אז חוץ מהמגברים של AUDISON וההמלצה להחליף HU, אין עוד הצעות? אני אבדוק בקשר למגבר הנ"ל. אבל אני צריך שיהיה לו גם קרוס מלא (כמו של-100.4 החדש יש) כי אין לי חיתוכים ושליטה מה-HU שאני אקנה. -
אז ככה, הגעתי לתקציב סופי בקשר למערכת, את הכסף אני צריך לקבל בתחילת פברואר. הדברים שחשבתי עליהם: (בלי לפרט עלות של כל אחד): HU- JVC KD-AVX77 עןלה בערך 2.5K (מביאים לי מחו"ל) מגברים- תקציב 5.5K (בתכנון SUNDOWN 100.4 ו SUNDOWN 2000 צריך מונו חזק מאד ב-3 OHM, מחייב) קומפוננטים- תקציב 2K- לא סגור על איזה קומפוננט ללכת, מחכה למפגש מרכז הקרוב. סאב כבר יש JBL W12GTI (עובד ב-3 אום, דורש 700 אראמאס, מחייב מונו חזק ב-3 אום, הולך לנגן בתיבה אטומה 50 ליטר, בקרוב תמונות מהבניה שתקציבה עומד על 500 ש"ח) איטום דלתות 2 שכבות- הקצבה 1.5K במידה ויהיו ספוגים לפלסטיקים 2K. עוד 3K להתקנה חיווט ושאר ירקות. (יש מצב שאני אתקין את המגברים לבד ואעביר חוטים להגברה אקטיבית, ואז אזדקק רק להתקנה של הקומפוננט בדלתות ולאיטום). אני פתוח להצעות. וחושב לקנות את ה-Phase Evolution OPUS 150.4 אבל אני חושב על מקרה שהוא ידפק ואז לא יהיו חלקי חילוף כי החברה פשטה את הרגל. :S אני פתוח להצעות מיד שניה אבל שוב לא מוכן להחליף את הסאב. הגענו ל-15K, אם יש הצעות אחרות, חלוקת תקציב אחרת או כל דבר אחר וגם יכול להיות מאד נחמד הצעות להוזיל עלויות, אשמח לשמוע. יום טוב לכולם.
