Jump to content

djkobig

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djkobig

  1. דני, כבר סוף השבוע, אין עדכונים?
  2. הסאב נמצא באריזה, מעולם לא ניגן. אני מחליף אותו כי לביצועים אופטימליים הוא דורש נפח של 50 ליטר (אטומה) או 70 ליטר עם פורט. כמו שאמרתי הסאב הוא חדש והוא לא ניגן, יש בידיי את הקבלות. המחיר שנמכר בחנות 1500 ש"ח. המחיר שאני דורש 1300 ש"ח. הסאב מגיע בלי תיבה. פתוח להחלפות אם יש אופציות מעניינות.
  3. גמיש במעט לרציניים.
  4. יד 3 כל הידיים פרטיות, 175000KM, נפח 1250, ידני רמת האיבזור הגבוהה ביותר. שמורה במיוחד, נהגת יחידה, מטופלת בקפדנות. ללא תאונות. אבזור: מזגן, הגה כוח, טסט עד 10/2010. 054-4645925
  5. עוד תמונות מיום שישי, תמונות של הבניות בדלתות הקורות והסיום של הבניה בתא מטען בהמשך השבוע... ושוב תודה לישראל לחגי ולכל מי שעזר ותמך על כל העזרה והתמיכה... ביום שישי התחלנו לאטום את התא מטעם ונמשיך במשך השבוע. במהלך הסופ"ש עבדתי על המחשב התקנתי דרייברים ועדכנתי תוכנות ופה מגיעה תודה לאופיר על העזרה. יום טוב לכולם...
  6. מה זאת אומרת 'יכולה להתמודד'...?
  7. סליחה על ההקפצה, קבלתי הצעה די מפתה ורציתי את דעתכם בעניין: החלפת הוופרים שיש ברשתי כרגע ScanSpeak 18W/4531G 7" Revelator בוופרים HAT L8. מה דעתכם בעניין? כדאי? מבחינת התקנה, אני לא חושב שזה כ"כ משנה כי גם ככה הולכת להתבצע בדלת בניה, אז אני לא יודע אם יש כזה הבדל בין בניה של 8" ובניה של 7". אני שומע בעיקר רוק ומוזיקה ווקלית לרוב, מבחינתי לוופר יש חשיבות מכרעת מכיוון שרק ביום יום אני אסע עם סאב ודווקא בנסיעות ארוכות לטיולים וכ'ו אני אצטרך להוציא אותו כי הוא תופס נפח עצום בתא מטען, לכן לוופר יש חשיבות מכרעת.
  8. מודה מראש על התגובות והייעוץ, דני, ביצעתי חיפוש בנושא שהצעת ולא מצאתי דבר, אשמח להסברך. בשבוע הבא ההתקנה שוב תיכנס להילוך גבוה ואולי אפילו תיגמר, בנתיים השבוע אני מתכוון לעשות הכנות אחרונות לקראת התקנת המחשב ולחשב את מיקום הרכיבים בהתקנה. מבטיח תמונות בהמשך.
  9. שלום לכולם, ההתקנה ירדה הילוך בזמן האחרון אבל התכנון שלי הוא לסיים אותה עד סוף מאי, בכל מקרה רציתי להתייעץ פה על משהו: אני יודע מה הוא ההבדל בין און-אקסיס לאוף אקסיס, אני רק לא מבין מה הקטע של אוף אקסיס. כפי שהבנתם בתחילת התרד אני מתקין מערכת 4WAY סאב, וופר, מיד וטוויטר. עכשיו שנמצאים בהופעה הרמקולים מכוונים באון אקסיס מלא כי הקהל עומד ממש מול הבמה והרמקולים מופנים אליו בזווית של 180 מעלות. אני אישית בחיים לא הייתי בהופעה שהרמקולים הם באוף אקסיס, לכן אני לא מבין מה היתרונות של אוף אקסס. הרי גם במערכת קולנוע ביתי הרמקולים הם תמיד באון אקסיס. אז מאיפה הגיע ומה היתרונות של אוף אקסיס? אני יודע שהטוויטרים שלי (HAT-L1PRO) מומלצים בהתקנה באוף אקסיס ולא מבין למה, אשמח לקבל ייעוץ על זוויות למידים ולטוויטרים, כמו כן האם יהיה יתרון משמעותי להתקין את הוופרים בזווית הפונה כלפי מעלה? שיהיה סופ"ש קסום ומופלא לכולם ונתראה מחר.
  10. black_haze.1 - מביא מנגל פחמים והרבה מצב רוח. 2.שומאכר - מגיעים אני ואחי, בטח נביא קבבים\בשרים... 3.טל.כהן - מגיע+חבר נביא בשרים שתייה ונרגילה 4.רודי- מגיע מחיפה עם עוד שני חברים, נביא בשר ושתייה. 5.מקס-מביא שתייה. mindbomb.6-בשר. Maximus777.7- שתייה. Syst3m.8- המבורגרים פיתות ונרגילה. 9.רומם- בשר. 10.עידן - פיתות וחומוס מפורסמים 11. dannyg - דני - משתדל להגיע, מביא בשר. 12. יואב . מקווה להגיע , במידה וכן אפנק בשישית בירות . 13.גיל - כנראה בשר וקצת שתיה. 14. אני יגיע עם חברה שלי וחבר אני יביא בשר ושתיה 15 .עופר + ענת , מגיעים לפגוש את החברה . נביא בירות קרות. 16. איתמר - חומוס. 17. גורל - כנראה בשר, זה כבר הפך מפגש וותיקים איך אני לא אבוא 18. ארז - סלטים ופיתות 19. אלון- בשרים 20. איציק - פיתות או חטיפים, נראה לפי הצורך. 21.נאור-מגיע עם שתייה ונרגילה.וגם איזה btl על הדרך. 22. Djkobig- קובי- מגיע מביא נרגילה את עצמי שתייה והרבה מצב רוח (אני צריך חתיכת כבל מתח 4 ג'ייג' אשמח אם יש למישהו והוא לא צריך) _________________
  11. אז הנה עוד עידכון בנוגע להתקדמות שלי: התחלתי לעשות את הבניה בתא מטען למגברים וכ'ו. הבנייה עדיין בשלבים אבל מה שחשוב זה שאת השלד של הבניה יש: מיקום ותושבת המגברים: שאר הבניה:
  12. בכל מגבר יש מס' ערוצי הגברה. יכול להיות בד"כ מגברים יגיעו עם ערוץ, 2 ערוצים או 4 ערוצים. על כל ערוץ אתה יכול לחבר רמקול אחד. ה-WAYS זה מכמה אלמנטים הרמקול מורכב. לדוגמא הרמקול 6*9 הזה מורכב מ-3 אלמנטים. קומפוננט זה רמקול מנוגד ל-6*9 הנ"ל בגלל שבוא יש מספר אלמנטים נפרדים (בד"כ במערכת ממוצעת 2 אלמנטים) ויש עוד קרוס שמנתב את התדרים, שאליו מתחברים האלמנטים, אז קומפוננט זה בעצם מערכת רמקולים 2WAY (במערכות ממוצעות).
  13. שגיא, לצערי ה-7" עדיין אצלי בחדר ולא באוטו. אני עדיין לא יודע אם אני אעשה שם בניה מפיבר או שזה יכנס ככה. על בטוח שבשביל להכניס את הוופר לדלת כמו שצריך אני אצטרך לחתוך פלסטיק וכנראה שגם פח. אני אעדכן ברגע שאגיע לשלב הזה. בינתיים המצב הוא כזה: העברתי את כל הכבלים שהיו צריכים לעבור: מתח, מסך, רמקולים וכ'ו וכ'ו אטמתי את דלת ימין וחצי מדלת שמאל, (איטום 2 שכבות בימין ו-1 בשמאל בינתיים) התחלתי לעשות את הבניה בתא מטען וזה הולך להיות ממש מגניב, תמונות בהמשך.
  14. דגם מומלץ תוצרת JVC, אני חושב שיש אותו למכירה גם ביד 2 בפורום, אז בזמנו כמעט רכשתי אותו אבל לבסוף החלטתי להיכנס לפרוייקט ה-CARPC, ככה שוויתרתי על העניין.
  15. אוחח התרד הזה ממש עושה חשק לשמוע ולראות את התוצאה הסופית. דני, כל הכבוד על ההשקעה האדירה. אני מצטרף לשאלה שנשאלה לפניי, יש לך מושג כמה משקל, פחות או יותר הוסיפה כל ההתקנה על הרכב שלך?
  16. המון המון מזל טוב, שפע בריאות ואושר.
  17. יש סאבים בגדלים שונים לדוגמא 10 אינטש או אפילו 8 שלא יתפסו לך שום נפח רציני בתא מטען, אני מציע שתחשוב על זה שוב ותברר על הסאבים הנ"ל. ראיתי פה בפורום למכירה סאב של סוני עם תיבה מאד מאד קטנה וקומפקטית, יכול להיות אחלה מציאה בשבילך. אם בכל זאת אתה מתעקש על 6*9 הייתי הולך על טמפו גם בזה.
  18. למה דווקא 6*9 ולא סאב.....? אם תיקח את המגבר של ה- JBL עדיף יהיה לך בהרבה לקנות סאב פשוט. יכול להיות גם יותר חסכוני מ 6*9.
  19. תודה לכולם על הפירגון... בהזדמנות הזו אני רוצה להודות (מה ששכתי לכתוב בפוסט הפתיחה) תודות עמוקות לחגי (נימיקיפוד9 ולישראל )ג'וניור 66) על כל העזרה התמיכה והייעוץ שהם נתנו לי, ושהם עזרו לי המון בדרך והיו סבלניים ושמעו את השטויות שלי עד האחרונה שבהן. המון תודה על העזרה הפירגון וההכוונות!
  20. שמעתי את הסאב מספר פעמים במספר מקומות וממש אהבתי, האמת היא גם שלקחתי אותו עם חשש גדול כי סה"כ יש לי אוטו ממש פצפון והסאב ישב פחות ממטר מהאוזן שלי ואני עדיין מפחד שהוא 'ישתלט' יתר על המידה על שאר הצלילים, אבל בשביל זה יש גיין, אז אני קצת יותר רגוע. בכל מקרה והסאונד של הסאב לא יתאים לסט כמו שאמרת, בשוק יש הרבה הצעות. עוד תמונות בקרוב.
  21. כנראה שזה יהיה מצויין אם כי לא יצא לי לשמוע את המגבר הנ"ל אבל ידוע שכוח עושה רק טוב לסט הנ"ל.
  22. למה שלא תלך על יד 2? בתקציב כזה אני מאמין שתמצא דברים טובים יותר ביד 2, תחשוב על זה.
  23. אז ככה: אחרי הרבה מחשבות, התלבטויות וחשיבה ומסע קניות ארוך ומפרח הגעתי לסטאפ הבא: הרכב: רנו קליאו B HU: CARPC טוויטרים: HAT L1PRO מידים: HAT L3 וופרים: ScanSpeak 18W/4531G 7" Revelator סאב: JBL W12GTI מגברים: מידים+וופרים: AUDISON LRX 4.1K טוויטרים: AUDIO-CONTROL (מגבר זמני) סאב: CELESTRA DA2K מפה אני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן: יש לי ספקות בנוגע למערכת החשמל באוטו שלי, הסאב יעבוד ב-3 אום ודורש איזה 700 RMS, כמו כן גם האודיסון צרכן זרם לא קטן, יש לי אלטרנטור מקורי 90A ומצבר שעומד לסיים את חייו 65A (נראה לי), מה ההמלצות שלכם לגבי מערכת החשמל? עוד תמונות של המשך העבודה יהיו מאוחר יותר...
  24. תתחדש, באמת שכבר בא לי לשמוע אותם, מעניין מה הם יעשו לסאבים שלך אם עם מה שיש לך עכשיו כל החנות שלי רועדת שאתה קופץ לבקר. ועכשיו נתחיל ביחד מסע חיפושים בשביל למצוא אלטרנטורים
  25. תודה לכולם על התגובות. אני אעשה חיפוש יותר יסודי מחר, מקווה למצוא את הגומייה הזו. היום העברתי חוטים לרמקולים רק מצד ימין של הרכב וגם שמתי על כל האוטו ספוגים אומנם לא פרוייקט איטום מסיבי כמו שהיו ושיש פה אבל זה גם משהו, מה גם שזה מכונית אירופאית הבידוד רעשים בה יותר טוב מיפנית ממוצעת. אני מקווה להעביר את הכבלים האחרים מחר ולהחזיר את הרכב למצב נסיעה בכדי לקבל עוד המלצות במפגש על איך להעביר את הכבל מתח.
×
×
  • תוכן חדש...