Jump to content

djkobig

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djkobig

  1. djkobig

    למכירה DYNALINER

    הקפצות...... :twisted:
  2. djkobig

    למכירה DYNALINER

    עדיין אקטואלי . :idea: :idea:
  3. djkobig

    למכירה DYNALINER

    :roflmao: גמיש במעט.....
  4. djkobig

    למכירה DYNALINER

    :smilecolr :popcorn: :angel: :2gunfire: :evilbat: :not_worthy: :not_worthy: :digging: :digging:
  5. הייתי שם... כל רגע שאני מנסה להוריד הוא זורק אותי החוצה למרות שנרשמתי ואיפסתי סיסמא והכל.... לא יודע מה הבעיה של האתר הזה....
  6. מתעלק, מישהו יכול להעביר לי התקנה של RR? ניסיתי להוריד מכל מיני אתרים ולא הצלחתי....
  7. יכול להיות, האם מישהו יכול להמליץ על מוסך אמין לבדוק את העניין?
  8. סליחה על ההקפצה אבל עוד עדכון מחבר שלי: הוא מתדלק 28 ליטר ועושה בערך 240 ק"מ.... שוב למנוע 1400, גם אם זו רק נסיעה עירונית זה לא נשמע לי הגיוני. עצות\רעיונות?
  9. ביררתי עכשיו עם חבר שלי, מדובר בקליאו מודל 94 המנוע בפח 1.4 ל'. אז זה לא הקליאו ספורט, מצטער אם הטעתי או פתחתי את השרשור במקום הלא נכון.
  10. שלום לכולם, יש לי חבר אשר יש ברשותו את הרכב הנ"ל, הוא מלין על צריכת דלק של ליטר לכל 10 קמ' ללא מזגן, נסיעה מעורבת, טוען שמשהו השתנה בצריכה, מה אפשר לעשות ואיפה אפשר לבדוק את העניין? יש פה עוד בעלי קליאו כאלו שיכולים להגיד מה צריכת הדלק שלהם?
  11. djkobig

    למכירה DYNALINER

    הקפצה !!
  12. djkobig

    למכירה DYNALINER

  13. שלום לכולם, אני כבר הרבה זמן חושב על החלפת הרכב ומשתדל לקבל הצעות לגבי רכבים שאפשר לקנות בתקציב שלי בערך 70-80 קמ' אני נוסע בסביבות 23K בשנה, ומחפש משהו ספורטיבי עם צריכת דלק סבירה. רציתי לקבל חוות דעת לגבי הרכב הנ"ל בעיקר, אבל עוד הצעות ורעיונות התקבלו בשמחה.
  14. djkobig

    למכירה DYNALINER

    אף אחד?
  15. djkobig

    למכירה DYNALINER

    :help_sos: :help_sos: :help_sos: :buddies_drink: :buddies_drink: :buddies_drink: :not_worthy: :not_worthy: :digging: :digging:
  16. ראיתי מודעות שונות וקבלתי המלצות על VOLVO S40 TDI. יש למישהו מושג לגבי צריכת דלק? אמינות? רעיונות לשדרוגים? אשמח לשמוע דעתכם ועוד עצות. יום טוב...
  17. יש עוד רעיונות אולי?
  18. djkobig

    למכירה DYNALINER

    הקפצה
  19. djkobig

    למכירה DYNALINER

    :smilecolr :smilecolr :smilecolr :onfire: :onfire: :onfire: :sissies: :sissies: גמיש
  20. djkobig

    למכירה DYNALINER

    הקפצה וקצת מידע: Dynaliner is a polyether, urethane-based, thermo- acoustic foam. Dynaliner is designed to be die cut and applied in the automotive interior, such as behind trim panels and under carpeting. The material can withstand temperature ranges between -40ºF and +225ºF (-40ºC to +107ºC) Acoustic Properties: The effectiveness of an acoustic foam depends on its ability to convert sound waves into heat energy. Dynaliner has a combination of open and closed cells to accept and dissipate sound waves. If all the foam cells were open, sound waves would simply pass through. Conversely, if all the foam cells were closed, few sound waves would be absorbed. The acoustic foam in Dynaliner is cast in sheets for consistent resistivity levels throughout the foam, to assure maximum sound absorption. Applications: Dynaliner is used as an automotive interior acoustic treatment. It is also used in other applications requiring acoustical foams. Installation: Use scissors, knife or die to cut Dynaliner to the desired size and shape before installation. Next, remove dust, grease, moisture, and other foreign matter from the application surface. The simplest application technique is to bend the Dynaliner slightly and attach it along its shortest edge. Press Dynaliner firmly into place. עוד מידע ניתן למצוא בקישור
  21. שלום לכולם, אני חושב להחליף את הרכב שלי בקרוב, התקציב שעומד לרשותי הוא כ- 50K (כמו בכותרת), אני מאד רוצה רכב ידני, דיזל, שיהיה אפשר גם לכייף איתו, מובן שרצוי כמה שיותר חדש אבל פחות ממודל 2004 לא יבוא בחשבון. חשבתי על משהו בסגנון של לאון FR דיזל אבל זה לגמרי מחוץ לתקציב שלי, היות ואני לא מכיר עוד דגמים שעונים על הדרישות שלי אני לא יודע לאן להסתכל עוד. משהו שאני לא רוצה - רכב שמחיר החזקתו (חלפים וכ'ו) לא יהיה כמו של AUDI. אשמח לשמוע רעיונות מעניינים ותודה מראש
  22. 2 קופסאות של DYNALINER ספוג איטום לתחתית או גג הרכב. מפחית רעשים באופן דרסטי. מחיר לקופסא 300 שח גמיש. 052-5156228 נא לצלצל בשעות הערב.
  23. או אולי הוא חתם על חבילת רכישה עם שי אגסי? שיטעין לו את המצברים בתחנות?
  24. אז עדיין לא הבנתי, איזה אלטרנטור(ים) יטעינ(ו) את כל זה? או שעדיין מוקדם מידיי לחשוב על זה?
  25. djkobig

    מערכת הגברה

    הקפצה - נשאר רק המיקסר. גמיש
×
×
  • תוכן חדש...