Jump to content

djkobig

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djkobig

  1. מדובר על סיאט לאון 2007, הייתי מדלג עליו אך במסגרת התקציב המוגבלת שלי הרכב הספציפי הזה יכול להיות קפיצת מדרגה משמעותית כמו כן, אנשים דורשים על הרכבים האלו הרבה מעל המחירון לכן זה אטרקטיבי עבורי.
  2. שלום לכולם, בזמן האחרון התעניינתי ברכב יד 2. ראיתי מודעה מסויימת של סיאט לאון 2007 שבעליו דורש עליה 7K מתחת למחירון. בשיחה בעל הרכב סיפר לי שהרכב עבר תאונה: בעל קנגו עשה פרסה ונכנס ברכב. לטענתו לא היתה כל ירידת ערך עפ"י חברת הביטוח, אך הוחלפה הדלת הימנית וכמו כן הכנף ובוצעו תיקונים במרכב התחתון. הבחור התחייב לי בבדיקה על שילדה מנוע וגיר. אינני יודע בדיוק מה הכוונה בבוצעו תיקונים ב'מרכב תחתון' רציתי לקבל חוו"ד מקצועית יותר. אשמח לקבל עצות, טיפים, בדיקות וכל דבר שיוכל לעזור לי לקבל אינדיקציה על מצב הרכב. תודה מראש ולילה טוב.
  3. עדיין מחפש.
  4. או פאסאט 1.8T או אוקטביה RS משנת 2004 עד 2006
  5. עדיין מחפש.....
  6. ערב טוב, אשמח לשמוע עוד רעיונות אם יש למישהו.... תודה ושבוע טוב.
  7. לום לכולם. אני מחפש רכב ספורטיבי (רצוי טורבו) ומפנק (אאודי לדוגמא) משנת 2003 ומעלה. התקציב שלי הוא 45K, מחפש משהו לא קורע בדלק (ראה ערך אימפרזה, איוו), אני נעול על גיר רגיל. ראיתי ביד 2 A4 2005 אבל הבעלים מעוניין במחיר שגבוה מהמחירון בסביבות ה- 10-15 אלף שקל ולכן זה לא בא בחשבון. כמו כן חיפשתי גם אוקטביה RS טורבו אך ללא הצלחה. חיפשתי גם גולף GTI אך המחירים גבוהים והשנתונים נמוכים (2003-2000). אני מעדיף רכב גדול יותר כדוגמת האוקטביה וה-A4, אך גם מוכן להתפשר על משהו קטן יותר. אשמח לשמוע רעיונות. תודה מראש, קובי.
  8. היי, אני מחפש אודי A4 ידנית טורבו מודל 2005-2006. אם מישהו מכיר משהו אשמח לשמוע. תודה ויום מקסים.
  9. כל מי שמכיר יודע, אין טעם להוסיף. מחיר: 2800.
  10. djkobig

    להחלפה מידים L3.

    הוופרים לא עומדים להחלפה, אבל המידים עדיין כן, כמו כן מעוניין להחליף גם את הסאב ראש בראש על משהו שווה ערך או עם תוספת תשלום. הצעות בפרטי בבקשה =] לילה טוב.
  11. שלום לכולם, יש לי מידים תוצרת HYBRID AUDIO דגם L3, אני מעוניין להחליף אותם ל - L4, עם תוספת תשלום מצידי. ובאופן כללי יותר אני פתוח להצעות החלפה על רוב הציוד בחתימה שלי, כרגע הציוד נמצא אצלי בבית מפורק עקב ירידת הרכב מהכביש. הצעות בפרטי בבקשה.
  12. djkobig

    למכירה DYNALINER

    עדיין מקפיץ....
  13. djkobig

    למכירה DYNALINER

    הקפצה הקפצה....
  14. djkobig

    למכירה DYNALINER

    הקפצות פה....
  15. djkobig

    למכירה DYNALINER

    :arrow::roll::oops:
  16. אשמח להעביר לך את הקובץ.... אבל זה יאלץ להמתין עד שאני אסדר את המחשב שלי.... ועושה רושם שזה יקח זמן....
  17. djkobig

    למכירה DYNALINER

    מקפיץ.....
  18. djkobig

    למכירה DYNALINER

    עדיין הקפצות פה......
  19. djkobig

    למכירה DYNALINER

    עדיין מקפיץ....
  20. djkobig

    למכירה DYNALINER

  21. djkobig

    למכירה DYNALINER

    מקפיץ....
  22. יש ברשותי את הרכב מזה שנתיים. מדובר על קליאו B שנת 2002, 1.4RVT מדובר על המנוע עם ה-16 שסתומים. גרתי במרכז עד לפני 7 חודשים ומאז אני גר בירושלים. הרכב סוחב מעולה את העליות ואין לי בעיות אמינות (אני קניתי רכב שראיתי את היסטוריית הטיפולים המלאה שלו במורשה - גם על החלפת נוריות לוינקרים היו קבלות) והרכב היה מיד 1. בכל מקרה בשנתיים עשיתי בערך 40K ק"מ, לא היו לי בעיות אמינות, התקלה הראשונה והאחרונה הייתה שהלך לי מחזיר שמן גיר אבל החליפו אותו והכל היה בסדר לאחר מכן, לא זכורות לי תקלות נוספות פרט לבלאי טבעי של חלקים: שקניתי את הרכב המזגן לא היה מקרר מספיק והיה צורך להחליף את הפילטר לחות שהגישה אליו בעייתית חוץ מזה הכל טוב, גם על מערכת החשמל של הרכב שמעתי שהיא בעייתית ומהניסיון שלי (אחרי שהעמסתי עליה 3 מגברים ומחשב) היא חיה ובעטה עד ששדרגתי אותה (מרצון ותו לא). שמעתי המון שמועות שהגיר האוטומטי של הרכבים האלו הולך לעולמו בסביבות ה- 140K ק"מ אני די קרוב לשם והגיר מתפקד בצורה סבירה ביותר. חשוב לי לציין שגם אני וגם הבעלים הקודמים של הרכב נסענו בתנועה בינעירונית מהירה ודלילה דבר שמוריד מבלאי הרכב באופן משמעותי ובמיוחד פחות שוחק את הגיר. אני יכול להגיד שרכב עם מושבים יותר נוחים מזה אתה לא תמצא. לא באודי וגם לא בבנטלי. זה הניסיון האישי שלי עם הרכב בלבד - על כל המשתמע מכך. אם זה רכב כדאי או לא, מהניסיון שלי כן, אם הוא שמור ומטופל היטב. שזה מביא אותי לנקודה האחרונה - אני פדנט בטיפולים הרכב מקבל את הטיפולים שלו בזמן בכל מה שקשור במכניקה, (ניקיון קצת פחות חשוב לי), הרכב תמיד מטופל בזמן ובאהבה ואף פעם לא מטופל באוזלת יד. כמו כן, שמעתי גם על תקלות שהרכב נכבה באמצע נסיעה איטית או בעמידה ברמזורים - הדבר נכון קורה לי פעם בהמון זמן, משיחה עם המוסכניק שלי נאמר לי שה'מחלה' של המכוניות האלו זה החיישן הצתה, שהוא גורם להמון בעיות משונות כאלו, ולפעמים הרכב גם לא מתניע בגללו, אבל לא שווה לגעת בזה עד שהוא הולך לעולמו מהסיבה הפשוטה שגם אם שמים חיישן הצתה חדש התקלה יכולה לחזור אחרי חודשיים או שלושה - אז אני פשוט חי עם זה, וזה ממש בקטנה. מקווה שעזרתי. נ.ב: לפני שאני קניתי את הרכב וגם אחרי כולם אמרו שהוא יעשה לי בעיות ואני יאכל איתו המון ח** אבל זה לא ככה במציאות.
  23. djkobig

    למכירה DYNALINER

    :wink: :? :cry: :
  24. djkobig

    למכירה DYNALINER

    :shock: :
  25. djkobig

    למכירה DYNALINER

    מקפיץ.....
×
×
  • תוכן חדש...