Jump to content

djkobig

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djkobig

  1. שלום לכולם, חברים יקרים אני שוב זקוק לעזרתכם, אומנם שמעתי את המגברים של SUNDOWN במפגש בשבת, אך התעניינתי גם ב-CELESTRA וקבלתי הצעת מחיר אטרקטיבית. אז ככה: Sundown SAZ2000D VS CELESTRA DA2K ו-: Sundown SAX-100.4 VS CELESTRA FA475X מה עדיף? המגברים הנ"ל עומדים בתקציב שלי למגברים 5.5K. להזכירכם: אני רוצה להגביר את הסאב הזה (התנגדות סופית 3 אום) ואת הקומפוננט הזה, אני רק מקווה שהקומפוננט הזה יכנס לי בדלת.
  2. מה קורה? בחיפושיי ברשת ל-HU שתכלול: בלוטוס, חיבור USB, כניסת AUX ושתהיה גם DVD על מנת שאני אוכל לחסוך דיסקים באוטו נתקלתי בדגם הנ"ל. רצציתי לשאול אם מישהו מכיר שמע את המכשיר, חוו"ד כללית והאם יש הצעות אחרות בתקציב של 2000 ש"ח. אני יכול לקנות את זה בגרמניה ב-500 יורו. (משלוח ומיסים לא כלולים כי מישהו יביא לי את זה משם). מה דעתכם על העיסקה? אני אשמח לשמוע גם על דברים שנמכרים בארץ עד סכום של כ-2000 ש"ח.
  3. הקליאו אצלי איזה 3 שבועות אבל היא מודל 2002. אני מקווה שהאלטנטור עמוד בעומס של 2 מגברים. הראשון זה הסאןדאון 100 והשני, טוב השני קצת גדול סאןדאון 2000. האמת שאין לי מושג אם הם יכנסו בכלל בתא מטען, הרוחב שיש לי שם הוא בדיוק מטר וכל מגבר הוא בדיוק חצי מטר אבל החיווט גם לוקח מקום, אני צריך לבדוק את העניין של הגובה שם. בכל אופן הסאב שאני רוצה להגביר עובד ב-3 אום... קצת הזוי... אז אני צריך מגבר חזק שידחוף אותו ב-3 אום כי הוא 700 RMS
  4. תודה רבה לכולם על הייעוץ וההכוונה. עכשיו לכמה חדשות משמחות מהיום: גיליתי שהאלטרנוטור בקליאו B שלי (כמה מפתיע לגלות) מוציא 90 אמפר (כמו ברכב של אליקו לדוגמא) ככה שאני לא חייב 2 מגברים קלאס D. הצלחתי לתכנן תיבה לסאב בנפח 50 ליטר בזכות האתרים מהגניבים האלו: (אולי חלקכם מכירים אבל לי זה חדש): http://www.bcae1.com/spboxnew2.htm יכול להיות שהאתר הזה לא יעלה לכם טוב, כלומר המחשבונים שם לא יתפקדו, זה מה שקרה לי בגוגל כרום אבל עם האקספלורר החדש לא אמורה להיות בעיה. http://www.convertunits.com/from/cu+ft/to/litre?unit1=1.4&unit2=36.81190072521 http://www.convertunits.com/from/inches/to/mm 2 האתרים האחרים עוזרים לתרגם את המידות כי האתר הראשון עובד במידות ארה"ב מקווה שזה ישמש פה אנשים ושזה גם כן עוזר. ושוב תודה רבה לכל העצות וההכוונות.
  5. PIONEER DEH-6150BT או PIONEER DEH-P8150BT או PIONEER DEH-P7050BT אני הייתי הולך על אחד הדגמים האלו כי אני פשוט אוהב את הרדיו דיסקים של פיוניר מבחינת תפעול, סאונד ועוד הרבה דברים בגלל זה אני ממליץ לך על אחד מהם. שיהיה יום טוב.
  6. 50 ליטר ו 70 ליטר, לא משנה מה מידות התיבה, העיקר שהנפח יהיה 50 ליטר בסגורה?
  7. אני מעריך מאד את ההצעה אבל אני חושב שהמערכת הזו היא יותר מידיי SQ בשבילי, אני מעדיף משהו יותר חזק. בכל מקרה תודה רבה. אני צריך עזרה בנוסף בנושא של התיבה לסאב הזה, אני רוצה להתקין אותו בתיבה אטומה, אבל אני לא יודע מה המידות של התיבה אמורות להיות ואם זה בכלל יכנס לי בתא מטען, חיפשתי בפורומים אחרים בינ"ל, באתר של היצרן ולא מצאתי שום דבר שיועיל לי. אשמח אם תעזרו לי בחיפוש. אני רוצה לדעת את מידות התיבה בשביל לראות איך פחות או יותר אני דוחף אותה לתא מטען עם 2 המגברים של סאן דאון ואיך עוד נשאר לי מקום לפק"ל נרגילה ולעוד כמה דברים. ושוב תודה מקרב לב לכל המגיבים והמייעצים.
  8. נראה לי שאני אלך בסוף על הסאן דאון שהציעו לי בהצעות למעלה. דברתי כבר עם אליקו והוא גם נתן לי הצעת מחיר טובה. מצחיק איך שעברתי מאורפורק ואינפיניטי לסאן דאון. אין חוות דעת על הסאב של ג'י בי אל ששמתי בהודעה הראשונה? אף אחד לא שמע אותו במקרה?
  9. מדובר על אלמנטים חדשים או יד שניה?
  10. למה אלמנט של 800? בהתחלה חשבתי על הדוטק של מורל אבל אתמול הציעו לי את הבהמות של ג'י בי אל: C608GTI MKII בקשר לסאב התקציב עומד על 2000 בערך (כולל תיבה) חשבתי על זה: JBL W12GTIMKII הציעו לי את זה ב-2200, אז זה גם יכול להיות, למרות שיש לו תיבת SPL ואני יותר בקטע של תיבה אטומה בגלל הגודל והאיכות. ה- HU הולך להיות פיוניר 8150BT כנראה, חשבתי לשים DVD תוצרת JVC אבל הבנתי שהפיוניר יותר טוב מבחינת סאונד והכל. אם היה לי דאבל דין הייתי שם מסך 7 אינטש וסוגר את הסיפור אבל אין לי ואין לי מספיק כסף למסך נשלף של חברה טובה. אני כן פתוח ליד שנייה בנושא המגברים והסאב, קומפוננטים אני מעדיף לקנות חדשים. העיסקה שהציעו לי אתמול היתה: הפיוניר הנ"ל, 2 מגברים של הקאפה, הסאב שכתבתי שהציעו לי אותו ב-2400, הקומפוננטים הבהמות של ה-JBL ששמתי קישור קודם כולל התקנה וחיווט ב- 10700. זה נראה לי קצת יקר מידיי, אשמח לשמוע הצעות אחרות ואלמנטים אחרים למערכת בתקציב בסדר גודל הזה.
  11. אני מחפש משהו בסביבות 5 וחצי 6..... הבנתי שרק בסכוים האלו אפשר להביא משהו טוב.... ושוב טוב זה עניין יחסי.... סדרת ה-POWER של רוקפורד זה נחשב בעיניי לטוב או האינפיניטי קאפה האלו.... מצאתי אותם בחו"ל ב250 דולר למגבר... יותא ממש בזול ביחס למחיר שקבלתי בארץ, אני שוקל לקנות אותם... גם עם מכס ומשלוח זה יצא זול משמעותית מההצעה שקבלתי עליהם וככה אני אוכל להשקיע יותר בדברים אחרים. הבעיה היחידה היא שאף פעם לא שמעתי אותם בניגוד לרופורד, וגם אני לא יודע הרבה על המוניטין של אינפיניטי במגברים, ברמקולים אני יודע שהם אמינים והמוצרים שלהם עושים עבודה טובה אבל במגברים אין לי מושג.
  12. בדקתי..... יקרים משמעותית מהאינפיניטי..... לא חושב שאוכל לעמוד בתקציב כולל משלוח ומכס. תודה בכל מקרה. האם מישהו שמע את המגברים של אינפיניטי?
  13. עוד מישהו? חוות דעת נוספות? ההצעה שקבלתי על כל מגבר היא 2700 שח. האם זה הצעה סבירה או שניתן לרכוש אותם בזול יותר?
  14. מה קורה אנשים? אני עדיין לא קניתי מערכת ואני עדיין בהתלבטויות קשות. עד עכשיו חשבתי על 2 מגברים: 4 ערוצים: ROCKFORD T600-4 מונו: ROCKFORD 1500-1BD הציעו לי מנגד 2 מגברים של אינפיניטי מסדרת KAPPA: 4 ערוצים: INFINITY KAPPA FOUR מונו: INFINITY KAPPA ONE 2 המגברים של האינפיניטי הם דגמי 2009, אף פעם לא שמעתי אותם או עליהם, מישהו מכיר אותם או שמע עליהם? הסבירו לי שהם מגברים דיגיטליים ושהם יעמיסו פחות על מערכת החשמל באוטו. מה דעתכם עליהם? ומה לדעתכם עדיף לקנות? אני הולך להגביר זוג מורל דוטק 6.5 אינטש אקטיבית וסאב של ג'י בי אל W12GTI HU: PIONEER DEH-8150BT. כל זה הולך להיות ברנו קליאו B שנת 2002. מה דעתכם?
  15. אני רק יודע שהם מסדרת POWER של רוקפורד, פה כתוב שהם מחליפים את ה FNQ. מישהו שמע את הקומפוננטים הנ"ל? שווה לקנות אותם בחו"ל תמורת 150$? האם סט זה עדיף על Morel Dotech Ovation?
  16. מה ההבדלים בין מורל Dotech MKII 6 למורל OTECH OVATION 6? בעיון במפרט הרמקולים ראיתי שהנתונים הם אותו הדבר, אז מה ההבדל? למה זה 2 דגמים שונים? יש חוות דעת על הקומפוננטים הנ"ל?
  17. שלום, ברצוני לייבא 2 מגברים מארה"ב. אני מתכנן לרכוש את המגברים ב-EBAY. מישהו יודע איך עושים את זה ומה הפרוצדורה המדוייקת לגבי זה? למיטב הבנתי, המיסים שאני אצטרך לשלם על המגבר הם 34 אחוז, אנא תקנו אותי אם אני טועה. כמו כן, שהמשלוח מגיע ארצה מה קורה מבחינת המכס ואיך מטפלים בנושא זה? בתודה, קובי.
  18. הסתכלתי על החתימה.... בגלל זה לא הבנתי אם זה בציניות או ברצינות...
  19. למה את אומר את זה? מה רע במה שיש לך?
  20. שלום, רציתי לקבל חוות דעת על המגברים הבאים מהסידרה הנ"ל: מגבר 4 ערוצים: T600-4 מונו בלוק: T1500-1BD מישהו התנסה איתם?הם עדיפים על הדגמים הבאים של הייפוניקס: מגבר 4 ערוצים: ZXi9400 ZXi מונו בלוק: BXi 1100 D עדיין לא הזמנתי את המגברים של הייפוניקס מגרמניה (למי שזוכר את השרשור הקודם שלי) מגברים אלו יותקנו בקליאו B מודל 2002. יש מצב שזה יעמיס יותר מידיי את האלטרנוטור של האוטו? יש מישהו שיודע אולי מה מידת הרמקולים בדלתות בקליאו B? (מקבל אותה ביום ראשון) ועוד שאלה קטנה: איך אפשר להימנע מסאבים מזוייפים של רוקפורד? למיטב הבנתי השוק מוצף בזיופים של הסאבים האלו. אני צריך גם המלצות מאיפה לקנות כבלים RCA וכבל + 4 גייג' במחירים שפויים.
  21. האמת? שאין.... אני כבר לא יודע מה לעשות... יש מצב שיביאו לי 2 HIFONICS מגרמניה. (פתחתי על זה שרשור אחד) אבל עכשיו אני רואה שמוכרים את ה P8004 של רוקפורד (הצורה הישנה, הכסופה) ב1500 שקל בחו"ל, אז לא יודע אם כדאי לקנות אותו כי אמרו לי שהמגברים החדשים של הייפוניקס חרא, לא יודע איזה סאב לקנות, כבר לא יודע כלום... :S יהיה בסדר...
  22. כמה כדאי להשקיע על הדאבל סאב של JBL עם 600 RMS מיד שניה? הדגם כמו שכתוב בלינק GTO1204BP http://www.carfantasy.nl/images/GTO1204BP-D.jpg הוא יעבוד טוב עם מגבר של 800 RMS?
  23. אני לא יודע מה הסטטוס עם המגברים, זה משהו שאחי צריך להביא לי מגרמניה, אני לא יודע אם הוא ביצע את ההזמנה או לא.העניין עם המגברים כזה דחוף? אני לא חושב שאפשר להשיג משהו מעל הרמה שלהם בארץ בכזה מחיר. אני מתכוון לקנות IDMAX משומש בסביבות ה-1500 למרות שאני לא מת על לקנות דברים יד 2. ל-7900 אין 3 שנים אחריות....
  24. אני מתכנן ככה: HU- PIONEER 8150BT את זה מצאתי ב-2000 שקל... אפילו קצת פחות (חדש) מגברים- ראית כבר עם הכבלים זה יוצא בערך 3800 שקל... סאב- IDMAX - שניים-עשר אינטש אמרנו שזה סביבות 1500 שקל קומפוננטים- אין לי מושג איזה ומה לקחת אני רוצה להשקיע משהו בסביבות 3000 ל-2 קומפוננטים. זהו. כתבתי כבר את התקציב הזה... לא ראית קודם?
  25. אז מה רע בהייפוניקס...? תגיד לי אתה...
×
×
  • תוכן חדש...