Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. פולקסוואגן טוראן טורבו דיזל, שמורה בפדנטיות, רכב מפונק, מטופל במוסך מורשה בזמן, מטופח, עובר פוליש ווקס ושטיפות יסודיות כל מספר שבועות. רכב מאוד מאוד חסכוני!! בקושי נוגע בדלק, מדובר בגרסת הסולר החסכונית. צמיגים חדשים, צבע במצב מצויין, ג'אנטים מקוריים של פולקסווגן רכב מרשים ונוצץ. מנוע טורבו דיזל חסכוני ביותר! שמורה מטופלת מטופחת וחסכונית מאוד. מנוע 1900 טורבו דיזל, גיר DSG, רמת אבזור Trendline, קילומטרז' 104000. 054-5781300 054-6766835 שמעון.
  2. יש מושג לגבי טווח מחירים?
  3. שלום לכולם.. יש לי בבית רמקול עם אלמנט באס בגודל 15״, שעובד למחצה. הכוונה שכשהרמקול מחובר כרגיל, הוא עובד חלש יחסית ומשמיע חרחורים, אך ברגע שאני לוחץ קצת על האלמנט עצמו, הבאס פתאום מתפקד יותר טוב וחזק. מה יכולה להיות הבעיה והאם זה בר תיקון? טווח מחירים לתיקון? תודה רבה!
  4. ברגע שאני מכניס את הדיסקאון קי למערכת, אז המערכת עושה כאילו שהוא קוראת את הUSB, ואז אחרי כמה שניות מופיעה על המסך תקלה "USB ERROR1" משהו כזה. ניסיתי לפרמט את הדיסק און קי, ולא הולך.. מישהו יודע מה הבעיה?
  5. למכירה מגבר energy לרכב, דגם NX-6828, מגבר איכותי במצב מעולה, 4 ערוצים, אפשרות לגישור סאבוופר, שומש תקופה קצרה.. נקנה חדש בחנות!! אפשר לחבר זוג רמקולים+סאב וופר מבלי לאמץ את המגבר.. מחיר מצחיק!! מגבר 4 ערוצים Energy דגם NX-6828 יציב ב-2OHM סטריאו, עוצמה של 2500W, 625W*4 המסוגל לספק עוצמה ל-2 זוגות רמקולים או זוג רמקולים וסאב בעוצמה ואיכות מדהימה. קרוס אובר לחיתוך מדוייק ולכיוון התדרים. אני מנצרת עילית, זמין באזור הצפון מחיר 200 ש"ח רוני 054-6766832
  6. ג'אנטים מקוריים של הונדה, שנת 2010 מקוריים מהחברה! במצב מצויין!! נמכרים עקב מכירת הרכב. ישבו על הונדה סיויק 2010. מקוריים מהחברה במצב מצויין!!! רוצה 1600 ש"ח,גמיש לרציניים בלבד, אני מנצרת עילית 052-4209671 איציק. [
  7. snorlax

    סאב JBL GTO1202D + תיבה

    מקפיץ, עדיין אקטואלי
  8. סאבוופר JBL GTO 1200 וואט, חזק ואיכותי מאוד, בתיבת עץ פורטד, במצב מצויין! במצב מעולה, משתלב יפה עם המוזיקה, עוצמתי! בתיבת עץ איכותית.. אני מנצרת עילית! זמין לכל אזור עפולה והעמקים 0546766832 רוני
  9. נסעתי על 107, ובאמת ההילוכים לא נכנסים בצורה הכי חלקה. לפי דעתי זו לא בעיה, אתה יכול להיות רגוע.
  10. מקפיץ, עדיין אקטואלי.
  11. אני מנצרת עילית, מגיע לאיזור עפולה-חיפה-מגדל העמק-נצרת. סאבוופר של קנווד, 800 וואט, 400rms, סאב איכותי וחזק מאוד, במצב חדש !!! כולל תיבה מקורית אטומה מעץ אקוסטי סנדוויץ' מסיבית ומחוזקת, בנפח של 1cubicfeet, על פי המלצת היצרן. סאב מצויין, עוצמתי, ומדויק ביותר, במצב חדש לכאלו שלט מוכנים להתפשר על עוצמה ואיכות, ומנסים גם לחסוך במקום בבגז. תיבה קומפקטית מחוזקת ואקוסטית ממולאת בצמר סלעים, בנוויה מעץ סנדוויץ. מחיר מצחיק לסאב מעולה! מחיר נדרש:350, גמיש במידת האפשר.. 0546766832 רוני מגבר לרכב מבית חברת Audio-Logic העולמית, דגם al-500, מגבר איכותי תוצרת קוריאה [לא סיני!] מגבר 2 ערוצים, 400 וואט, פועל כמו חדש ושמור מאוד!! מחיר מצחיק למגבר מצויין! בקושי שומש!! מגבר מבית חברת Audio Logic המוכרת עם הרכיבים סאונד האיכותיים והעמידים שלה. מגבר תוצרת קוריאה! שמור מאוד, 2 ערוצים, 400 וואט! מחיר מצחיק למגבר איכותי שניתן למצוא במחיר הזה. כניסות HI LEVEL וגם RCA, חיבורים עם ציפוי זהב, הגנת התחממות, חיתוך צלילים ועוד... מחיר נדרש: 150, גמיש במידת האפשר.. 0546766832 רוני למי שלוקח את שניהם בעסקת חבילה, מחיר מיוחד של 420 שקל.. 0546766832 רוני
  12. מקפיץ, אזור נצרת עילית, מגדל העמק, עפולה, בית שאן והסביבה! אני גם נמצא הרבה באזור חיפה והקריות למעוניינים. גמיש אבל לא עושה שפגטים..
  13. (אני כותב ממשתמש של חבר) אני נהג חדש, המלווה נגמר עוד חודש, יש לי 20 אלף, הסכום כולל בתוכו גם את התנאות הטסט והביטוח.מה שאומר שנטו לרכב עצמו נשאר לי משהו כמו 15 אלף שקלים. עצות בבקשה....
  14. אייפון 4 שחור, 32 ג'יגה, IOS 5.0.1 עם סידייה. המכשיר במצב חדש לגמרי! עם מגן מסך קדמי+אחורי+מגן סיליקון איכותי מהיום שיצא מהקופסא. מכשיר מלוקק לגמרי. כולל הקופסא המקורית, מטען מקורי, USB מקורי, ואוזניות מקוריות. המכשיר SIM FREE יצרן, FACTORY UNLOCKED. מצב מצויין, אני מבקש את המחיר הזה בגלל שזה מה שהפלאפון שווה במצבו הנוכחי. 2400 שקלים, אפשר להסתדר לרציניים. אני מנצרת עילית. רוני 054-6766832
  15. שלום לכולם, ברשותי סאב כזה: http://www.sonicelectronix.com/item_2120_Kenwood-KFC-W3009.html Kenwood KFC-w3009 800 וואט פיק 400 אר אמ אס אבל ללא תיבה. האלמנט חדש, אך אין לי תיבה לסאב. איפה אוכל למצוא את המידות המומלצות לבנייה של תיבה לסאב? נפח? איזה סוג עץ מומלץ? זוהי התיבה הראשונה שאני אבנה בעצמי, אבל אעזר בחברים בעלי נסיון גם. אם תוכלו לקשר אותי לאתר כלשהו או לתת לי מידות, אני אודה לכם
  16. העייפות עושה את שלה דרך אגב, ניסיתי את השיטה עם ספריי לניקוי אבק במחשבים, ופאן מעפן, על רכב של חבר, פונטו 96, וכן, המכה ממש קפצה החוצה. כמובן שאת הקילופי צבע זה כבר לא סידר, אבל הפח חזר לצורה המקורית שלו, בלי שום עיקום. איך ה POPS A DENT הזה? מישהו ניסה?
  17. שוטטתי קצת בפורומים השונים ברשת, ומצאתי סרט שעלול לעניין אתכם. סרטון שרואים איך מסדרים שקע/מכה בפח הרכב, עם אמצעים ביתיים. כל מה שצריך זה פאן, וספריי לניקוי אבק במחשבים [10 שקל בהום סנטר]. שימו לב איך הפח חוזר לצורה המקורית שלו מקווה שישמש אתכם. http://shareflare.net/download/83551.8acc7342ecbecc63309f2503ec1a/FixCarDentsAndHits.rar.html עריכה.. בשביל להוריד, לחצו FREE ואז START DOWNLOAD
  18. הבנתי, במידה ואני אזמין את החלק, לאן אני אצטרך לגשת בכדי לשחרר אותו מהמכס? אני גר בנצרת עילית. תודה
  19. שלום לכולם, חבר רוצה להזמין את החלק הבא מאיביי: http://www.ebay.com/itm/150712851692?item=150712851692&viewitem=&sspagename=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123&vxp=mtr#ht_1696wt_1031 עכשיו המצב הוא ככה, סיכמתי עם המוכר שהמשלוח יעלה עוד 15 דולר, USPS. השאלה שלי, האם החלק יתקע במכס, ואצטרך להמציא אישורים וכל מיני חארטות על מנת לשחרר אותו? או שלא אמורה להיות בעיה? ועוד דבר, האם משתלם להזמין את החלק במחיר הזה? 280 שקל? בארץ מבקשים על כזה במוסך מעל 1000 שקל. האם כדאי? המלצות אחרות? תודה מראש.
  20. הבנתי את הסיפור פחות או יותר ממקור כלשהו. לפי הבנתי, הנערים חזרו מאירוע משפחתי כלשהו, והחבר שישב על יד הנהג היה שיכור, והם לא עצרו במחסום משטרתי, עברו צמתים באדום והתהפכו. הנהג היה פיכח לפי מה שסופר. הבחור שנהרג, התגייס בערך שבועיים לפני המקרה. חבל, באמת חבל. יהי זכרם ברוך
  21. אז למה שאלת?
  22. גם אני חשבתי על זה פעם, אבל לא פשוט ליישום, עקב הצורך להשתמש בדלת האחורית, וזה ייפגע בפרקטיות שלה.
  23. למען האמת, אף פעם לא שמעתי על מישהו שקיבל קנס על זה. הגיוני, אבל לא מיושם.
  24. נמכר בשעה טובה
  25. נוספו תמונות חברים, עדיין אקטואלי
×
×
  • תוכן חדש...