הי, רם
גם אני רכשתי את הפנסים הללו, ללא הגומיות.
באיזה אתר מצאת את הגומיות האלו?
האם ביצעת את השינוי במכסה המנוע של לימונית - מפנסים מלבניים לעגולים?
תודה
שי
שלום
היו לי בדיוק את אותם בעיות שאתה מתאר ב-BX שהיתה לי.
עברתי בשתי מוסכים מורשים פיז'ו סיטרואן במפרץ חיפה:
האחד טען שיש להחליף כוהיל, השני טען שיש בעיה במפלג
ולבסוף הבעיה היתה מודול הצתה אלקט'.
החלפת מודול, שתי ברגים וקונקטור, עשר דקות עבודה.
שי
שלום עודד
בעבר היתה לי בעיה זהה ב- bx גיר רגיל שלי.
היה סטרטר, הרכב לא היה מניע, אך בדחיפה האוטו היה מניע.
נמצא מודול הצתה אלקט' לא תקין.
אך לפני הכל בדוק רצועת טיימינג תקינה.
שי
אבי, אני לא חולק על אקסיומות בהידרוסטטיקה.
אך אני מסיק שהקטנת שטח החתך של הצינור תהווה התנגדות נוספת למשאבה.
כי הלחץ הוא כוח ליחידת שטח.(ופסקל ואני לא ההינו חברים).
אבי, סלח לי על שאני מקדים את המאוחר.
אך בתחילה ציינת שהיו שתי בעיות במכסה מנוע שהיו להן
השלכות על הטפרטורה, מהן ?
בימים אלו אני מבצע הסבה למכסה מנוע שקיבלתי מראמי
למכסה עם הגריל הנפרד. לכן אשמח לתגלח על מסקנותייך.
תודה
שי
אולי זה ישמע טיפשי, אך אם הייתי בסיטואציה שאתה היית בטסט,
שהטמפרטורה מגיעה ל- 105 מעלות, הייתי מפעיל את החימום באוטו,
כך שנוזל הקירור היה עובר רדיאטור נוסף(אמנם קטן) בכדי להוריד את הטמפרטורה.
שי
אבי, אשרי האיש....!
גרמת לי להוריד מהבוידם את הקלסר של טרמודינמיקה מלימודי ההנדסה !!!
וכל זאת כדי להגיע למסקנה שספיקה גבוהה לא תתן בהכרח קצב ירידת טמפ'
טוב יותר. (אנו נאבד אפקט מחליף חום).
לכן יתכן וכדאי לחזור למשאבת מים המקורית (עם האמפלר בעל 3 כנפיים).
שי
שבוע טוב, לכולם!
מחפש גשר קידמי (כובע נפוליאון), אפשרי מתורמת .
האם משהו הזמין בעבר גשר כזה מחו"ל ?
ועוד שאלה, ברשותכם, האם יש מספר דגמים של גשר קידמי לרנו 4?
מצ"ב תמונות.
תודה לעוזרים.
שי
שלום
בעבר היה ברשותי פיאט אונו 70SL שנת 89 נפח 1300 סמ"ק.
עם קרבורטור וובר כפול שהיה מאוד מוצלח.
תנסה להשיג קרבורטור כזה, הוא היה קיים גם בלנצ'יה דלתה.
לדעתי קרבורטור של סוברו לא יתאים (סולקס) !?
שי