Jump to content

shaielad

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaielad

  1. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    הי, רם גם אני רכשתי את הפנסים הללו, ללא הגומיות. באיזה אתר מצאת את הגומיות האלו? האם ביצעת את השינוי במכסה המנוע של לימונית - מפנסים מלבניים לעגולים? תודה שי
  2. shaielad

    ה bx מסרבת להניע

    שלום היו לי בדיוק את אותם בעיות שאתה מתאר ב-BX שהיתה לי. עברתי בשתי מוסכים מורשים פיז'ו סיטרואן במפרץ חיפה: האחד טען שיש להחליף כוהיל, השני טען שיש בעיה במפלג ולבסוף הבעיה היתה מודול הצתה אלקט'. החלפת מודול, שתי ברגים וקונקטור, עשר דקות עבודה. שי
  3. shaielad

    ה bx מסרבת להניע

    שלום עודד בעבר היתה לי בעיה זהה ב- bx גיר רגיל שלי. היה סטרטר, הרכב לא היה מניע, אך בדחיפה האוטו היה מניע. נמצא מודול הצתה אלקט' לא תקין. אך לפני הכל בדוק רצועת טיימינג תקינה. שי
  4. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי, אני לא חולק על אקסיומות בהידרוסטטיקה. אך אני מסיק שהקטנת שטח החתך של הצינור תהווה התנגדות נוספת למשאבה. כי הלחץ הוא כוח ליחידת שטח.(ופסקל ואני לא ההינו חברים).
  5. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי,אין עליך... טרמוסטט חייב להיות !!! עכשיו אני מבין מזה להיכנס לישראל ממזרח דרך אמריקה. מה שמפליא אותי שמכונאים בכירים לא יכלו לעזור בהנחייה. שי
  6. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אך עם הקטנת קוטר הצינור, אתה מעלה את הלחץ דבר שגורם להתנגדות גדולה יותר במשאבה.
  7. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי, סלח לי על שאני מקדים את המאוחר. אך בתחילה ציינת שהיו שתי בעיות במכסה מנוע שהיו להן השלכות על הטפרטורה, מהן ? בימים אלו אני מבצע הסבה למכסה מנוע שקיבלתי מראמי למכסה עם הגריל הנפרד. לכן אשמח לתגלח על מסקנותייך. תודה שי
  8. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אולי זה ישמע טיפשי, אך אם הייתי בסיטואציה שאתה היית בטסט, שהטמפרטורה מגיעה ל- 105 מעלות, הייתי מפעיל את החימום באוטו, כך שנוזל הקירור היה עובר רדיאטור נוסף(אמנם קטן) בכדי להוריד את הטמפרטורה. שי
  9. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי, האם בזמן הבדיקות שביצעת היה מורכב טרמוסטט ? ואם כן באיזה טמפ' הוא נפתח ?
  10. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי, אשרי האיש....! גרמת לי להוריד מהבוידם את הקלסר של טרמודינמיקה מלימודי ההנדסה !!! וכל זאת כדי להגיע למסקנה שספיקה גבוהה לא תתן בהכרח קצב ירידת טמפ' טוב יותר. (אנו נאבד אפקט מחליף חום). לכן יתכן וכדאי לחזור למשאבת מים המקורית (עם האמפלר בעל 3 כנפיים). שי
  11. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי, יתכן שהראש מנוע שפורק מהרנו של אסף הושחז מס' פעמים לאחר שהוא סיים את הקדנציה שלו בצבא ?
  12. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי אבי כל הכבוד, אתה לא מפסיק להפתיע, אך שאלת תם לי אליך האם שינוי נפח תא השריפה לא יגרום לשינוי יחס הדחיסה ו/או לצילצולים (דטונציה) ? תודה שי
  13. shaielad

    תוסף ZDDP לשמן מנוע

    אריק, שבת שלום היכן ניתן לרכוש את התוסף ? תודה שי
  14. shaielad

    פיברקלאב!

    שלום און, הצירייה בהחלט נחוצה לי ל R4. האם זה עדיין אקטואלי? אשמח לאסוף אותה (בכפוף לתנאי פיברקלאב) תודה שי
  15. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    שבוע טוב, לכולם! מחפש גשר קידמי (כובע נפוליאון), אפשרי מתורמת . האם משהו הזמין בעבר גשר כזה מחו"ל ? ועוד שאלה, ברשותכם, האם יש מספר דגמים של גשר קידמי לרנו 4? מצ"ב תמונות. תודה לעוזרים. שי
  16. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי נתי נמצאו כנפיים בעזרתו האדיבה של פרופסור ראמי. תודה שי
  17. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי אבי נתראה בשוק עתיק, נקווה שמזג האויר יהיה איתנו. שי
  18. שלום בעבר היה ברשותי פיאט אונו 70SL שנת 89 נפח 1300 סמ"ק. עם קרבורטור וובר כפול שהיה מאוד מוצלח. תנסה להשיג קרבורטור כזה, הוא היה קיים גם בלנצ'יה דלתה. לדעתי קרבורטור של סוברו לא יתאים (סולקס) !? שי
  19. היי רועי שברי זכוכית זה לא ביג דיל, כשהבאתי את הרנו שלי הביתה מצאתי מתחת למושב פגר של חתול. הרנו שלך ניראת שמורה ברמות. שי
  20. רועי, מזל טוב. התחדשת ברנו 12 דגם מיוחד (TS) . לרוב נסעו בכבישי ישראל דגמי TL . תתחדש וסע בדרכים טובות. שי
  21. בני, משתתף בצערך הכבד, שלא תדע עוד צער. שי
  22. אוטו עם הרבה אופי ויחוד. פעם רנו ידעו לייצר מכוניות, בדגש על פעם. רענן, מה התוכניות לגביה ? שי
  23. shaielad

    פיגו אספנות

    אלו צבעי הגאווה על מראת הצד ?
  24. לא מכובד, ככה בערב חג, יושבים בסוכה ועל מה חושבים ? האם זו CX או אולי GS ? רענן, לא עושים כאלו דברים ! שי
×
×
  • תוכן חדש...