Jump to content

Duc

  • הודעות

    142
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Duc

  1. Duc

    מידע על בימוטה db-sr

    מה קרה לכם ? DB1 זהו האופנוע היפה ביותר בעולם. האמת כל DB הוא היפה ביותר... דרך אגב,קראתי שאם תפנה לבימוטה, הם מתחייבים לייצר לך את ב DB1 גם היום.
  2. אין לך שום בעיה. הקלץ', גם בלחיצה מלאה לא מפריד ב 100% ולכן אתה צריך לתת לסל"ד לרדת ואז לעלות הילוך וכנל לרדת. אל תעביר הילוכים מהר והכל יהייה בסדר.
  3. רגע, בו אנעשה סדר, זה לא חופש בגיר אלא חופש במוט ההילוכים. להבדיל מסוברו, בפיאט אין מוטות אלא כבלים. הכבלים מחוברים למתאמים הניראים כמו מכתש ועלי. בד"כ החופש שם או שהכבלים בלויים ועומדים להיקרע. וחוץ מזה, כמעט בכל הפיאטים שאני מכיר יש חופש, אז מה ?
  4. להיפך, הבנתי שאי אפשר כי זה לא מספיק אמריקני.
  5. Duc

    עצות וטיפול ב-CR125

    ב CR125 שלי עשיתי כל 8 שעות מנוע רינג וכל שני רינגים בוכנה, אלא אם כן היא היתה שחוקה ליפני כן. שמן גיר בתדירות גבוהה. נוזל קירור איכותי. פילטר אויר אחרי כל רכיבה. לשרשר שמנת אחרי רכיבה ובאופן כללי דרוש טיפול רב בשל בלאי גבוהה ואופי השימוש. בהצלחה. ד.א. איזה שנה ?
  6. אני הייתי ממליץ על מקורי. רעש, אמינות המנוע, מחיר.
  7. אם היצרן ממליץ על לחץ מסוים, למה שתרצה לנפח בלחץ שונה ? אתה גם ממלא דלק באוקטן שונה מהמלצת היצרן ? (לא רוצה לפגוע, אבל למה להיות חכמולוג ?)
  8. ברשותי ספר רכב מלא של פיזו 504 505 בפורמט PDF בערך 20 MB
  9. ככל שהצמיג רכב יותר, האופנוע ינסה להזדקר בעת פניה, ככל שהצמיג יותר צר, האופנוע "יפול" לתוך הפניה. ככל שהצמיד יותר רחב, יש לו שטח אחיזה גדול יותר בכביש.
  10. לדעתי תוכל לעשות זאת לבד. אני הייתי ממליץ לך לקנות ספר היינס אשר ידרך אותך וכך גם תדע מראש מה אתה צריך. כבעליו של מוטוקרוס מספר שנים, לעשות רינג או בוכנה לוקח עד חצי שעה כשאתה יודע מה לעשות ויש לך את כל הכלים הנכונים. תוכל גם להעזר בכתבה הזאת: http://www.off-road.com/dirtbike/tech/topendrebuild/ יש שם עוד הרבה כתבות מעניינות. בהצלחה.
  11. לדעתי יש מה לעשות. לנסוע לאט.
  12. לחץ אויר בצמיגים ואולי גם שחיקה לא זהה בשני צמיגים על אותו סרן.
  13. עם בלמים לא משחקים, לך למוסך מיד, למרות שזה נשמע כרפידות גמורות.
  14. Duc

    חשמל ב- TT600

    מתחת לכיסא מצד שמאל אם אני לא טועה. צור קשר במסרים ואתן לך לצלם את הספר. אם תבטיח להחזיר אותו שלם.
  15. לבעיה, הנורה נידלקת כאשר גובה נוזל הבלמים נמוך מסף מסויים. בהנחה שהמערכת תקינה ואין נזילה, הסיבה היחידה שגובה הנוזל יורד היא רפידות בלם שחוקות. אם מוסיפים נוזל בלמים, בעת החלפת רפידות, כש "פותחים" את הבוכנות בקליפר, גובה הנוזל עולה ואז צריך להקפיד לרוקן עד לגובה המסומן, ואם נוזל הבלמים נשפך יש לשטוף עם הרבה מים.
  16. כן, ראה שירשור דומה על קלץ'
  17. כשאתה מכוון את הקלץ' עם כבל, יש לדאוג שבמצב מנוחה , הכבל לא מתוח. כשהכבל מתוח זה אומר שהוא טיפה מושך את הקלץ'. כמות החופש היא לפי הנוחות. אם משאבת קלץ' הידראולית, המשאבה מכוונת, אין מה לכוון, אלא את גובה הרגלית לצורך נוחות.
  18. Duc

    יוניט שמן

    מנסיון, אם נורת לחץ שמן נדלקת רק בסרק, תחליף פילטר שמן, הוא סתום, מה שמוריד את הלחץ בעיקר בסלד נמוך. תנסה, זה פחות אגרסיבי מפתיחת יונית לחץ שמן ותמיד טוב להחליף פילטר שמן. רק תזכור לבדוק גובה שמן לאחר ההחלפה.
  19. כמה כבדים ? TENERE ELEFANT BIG או XT DR ?
  20. Duc

    תרגול מבט רחוק

    אני פועל כבר 20 שנות רכיבה לפי איך שלימדו אותי, להסתכל כל הזמן קרוב, רחוק ואחור. קרוב - לראות מי לפניך בולם או "חותך", רחוק - לראות מכשול מרחוק, או צומת או פקק או מה שלא יהייה, אחור - שלא יושב לך על הזנב אף אחד או שאין מישהו שצמוד אליך כשאתה בולם. (מיועד לגברים ונשים כאחד)
  21. בקוואסקי עלויות אחזקה לא כל כך גבוהות, אלא שב KLXR יש מספר דברים אשר דורשים יותר תשומת לב ודורשים יותר תחזוקה: שמן מנוע - כמות מגוחחת דורשת תשומת לב אחרת ... "ילך מנוע" שרשרת טיימינג ומותחן רגישים, לשים לב. שרשרת הינע "טוחנת" השילדה, לשים לב. מעבר לזה כדי שיענו לך בעלי KLXים מיומנים ממני. חוץ מזה, מנוע חזק מאוד, ומאוד כיפי.
  22. גם אני לא עמלק, אבל אם תשפר את טכניקת הרכיבה שלך הכל יסתדר. מישהו אמר פעם: תרכב על הגלגלים ולא על הרגליים מוסך אופרוד הוא מוסך אמין וטוב. הם יודעים את העבודה. אתה יכול גם ללכת לאוריה כרמלי. מיקצוען בפני עצמו.
  23. ישנו רדיאטור קטן אשר מעביר בתוכו את נוזל הקירור החם שיצא מהמנוע ודרכו עובר האויר לחימום תא הנוסעים. לדעתי מנותק, הוא מחובר טורי ולא מקבילי. אם היה סתום לא היתה זרימה של נוזל הקירור והמנוע היה מתחמם.
  24. הפלצ% ? סתאאם. אפשרות נוספת היא ממערכת האיוורור. ישנה בקטריה שמתפתחת שם, כמו ירוקת, כשמפעילים כל הזמן מיזוג על קירור. תפעיל פעם את המערכת על חימום לאיזה רבע שעה, זה ייבש לה את הצורה והריח יעבור בבזיק ויויו.
  25. עשיתי דברים מפיבר, יש לי ניסיון. 1. פוליאסטר לא נידבק למתכת. 2. קודם תכין שבלונות, ימין ושמאל ורק אח"כ תנסה. הפעם הראשונה תצא לא יפה (גם השניה) 3. תוספת כזו תמיד תיראה כתוספת ולא אחידה עם המרכב. 4. תחבר את היחידה החדשה עם ניטים, אני מעדיף עם ברגים כך שניתן לפירוק אם צריך. 5. תחשוב על אוירודינמיות. 6. תחשוב על ניקוז מים וג'יפה מהכביש. 7. יותר יפה ויותר זול ליקנות כאלה מוכנים. בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...