לבעיה, הנורה נידלקת כאשר גובה נוזל הבלמים נמוך מסף מסויים. בהנחה שהמערכת תקינה ואין נזילה, הסיבה היחידה שגובה הנוזל יורד היא רפידות בלם שחוקות. אם מוסיפים נוזל בלמים, בעת החלפת רפידות, כש "פותחים" את הבוכנות בקליפר, גובה הנוזל עולה ואז צריך להקפיד לרוקן עד לגובה המסומן, ואם נוזל הבלמים נשפך יש לשטוף עם הרבה מים.