Duc
-
הודעות
142 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Duc
-
קודם כל, אני מהצפון, והבחור מחולון, אני צריך לבוא במיוחד למרכז בשביל לבדוק את זה. דבר שני, כשגנבו לי את האופנוע ליפני כמה שנים ובאתי למשטרה, השוטרת שאמורה היתה לקבל את התלונה שאלה אותי אם האישור על הגניבה חשוב לי, כי ממילא הם לא יעשו עם זה כלום... בקיצור על המשטרה אין מה לסמוך. למה שלא תלכו ותעשו לו "א' ב' של נימוסים והליכות" עם צינור, מקל או כל חפץ כהה אחר.
-
Maico הוציאו אופנוע 500 סמק 2T ולאחרונה נימכרה החברה ל ATK ויחד איתה מנוע שתי פעימות 700סמ"ק. להוסקורנה היה בתחילת שנות השמונים אקזמפלר של 700 או 800 CC שתי פעימות. ואל תשכח את SAAB אשר מנועיה הישנים היו 2T
-
אם כל הכבוד לאלקטרוניקה וחשמל, מבלי לדעת מה צריכה להיות ההתנגדות וכו' תחליף כוהל, עובד ? אז זאת הבעיה, לא עובד ? תחזיר כוהל ותחליף CDI, עובד ? ניפתר, לא עובד ? תחליף את שניהם. ככה הבעיה ניפתרת. צריך חלקים ל GS ? תנסה אצל יובל - 052-3300655 יש לו כמה GS-ים מפורקים אחרי תאונות.
-
נו, ותעשו עם זה משהו ? (אני מהצפון)
-
לאן הגענו ? גנבים מפרסמים בלי פחד ? http://www.cartel.co.il/MotorCycle/default.asp?page=10&a=a
-
ניתקלתי במודעה הזאת, יש מישהו שמוכן להרים את הכפפה ולבדוק ? למשטרה לא שווה לפנות.
-
יובל גרוס - סייקל טרפי - כבר שנים משקם אופנועים וקטנועים לאחר תאונות. יש לו מלאי עצום של אופנועים וקטנועים. אני משפץ אופנוע קג'בה וניזקקתי לחלפים, הוא הכניס אותי למחסן שלו וחיפשתי משהו מתאים, בולם אחורי, דיסק קידמי, רגליות, פנס ועוד. יש לו מחסן ענק עם המון אופנועים. כביש, שטח, טורינג, בקיצור הכל ! כל קטנוע שאתה רוצה הכל. לי הוא עזר מאוד. ואפילו המחירים שלו הוגנים. 052-3300655
-
יש את יובל גרוס יש לו הכל. 052-3300655
-
על איזה אופנע מדובר ? אני ממליץ לשתוף את הפילטר טוב טוב במים וסבון, ליבש טוב ! לשמן במעט שמן מנוע נקי, האבק והליכלוך נדבקים לשמן, ולהקפיד בעת ההרכבה שהפילטר ישב צמוד לבית שלו כדי למנוע כניסת אויר מהצד, וגם למרוח שיכוות גריז נדיבה במגע של הפילטר עם תיבת האויר. פה תוכל לקרוא כל מיני מאמרים http://www.off-road.com/dirtbike/tech/ אם זה אופנוע שטח אני ממליץ לנקות את הפילטר אחרי כל רכיבה. אם כביש אז אחת לכמה חודשים. בהצלחה.
-
נורות קסנון XENON חוקיות או לא? מספר שאלות...בנושא
Duc פרסם הודעה בנושא של gpz_mac בתוך פורום אופנועים
תודה לכל העונים. מאחר ואני כל ערב חוזר בחושך בכבישים לא מוארים (רציתי מושב ההא..) אני אנסה את זה. יש עדיפות ליצרנים ? ראיתי שיש כמה רמות של צבע/פילטר, איזה עדיף לדעתכם ? -
בית הארכובה, בלוק המנוע, עובד כמערכת פתוחה מאחר והא מתחמם ומתקרר, כשהבוכנה עולה נוצר תת-לחץ וכשהבוכנה יורדת נוצר לחץ גבוה בבלוק המנוע. מחקלו העליון של הבלוק, עולה צינורית אשר משם מתבצעת השוואת לחצים ולכן הצינורית תמיד בקוטר גדול ואסור לחסום אותה. דרך הצינורית הנ"ל עולים גם אדי שמן אשר לצורך העיניין עוזרים קצת לשימון הרינגים. את מסנן האויר (הפילטר) צריך לשמן באופן ניפרד. כאשר המנוע "עייף" והלחץ בורח בין הרינגים לצילינדר, כמות השמן הניפלט עולה, יש המנווטים את הצינורית מחוץ לתיבת האויר כדי שהאחרונה לא תחנק משמן. הימצאות שלולית שמן קטנה בתיבת האויר אינה מצביעה על בעיה. רצוי לנקות את השמן מתיבת האויר. בדוקטי הישן שלי, התקנתי פילטרים פתוחים מתוצרת K&N ואותם התקנתי על צינורית הארכה אשר אליה התחבר הנשם. כמובן לכל צילינדר. שמתי מפצל Y ולא T וצינורות באותו קוטר הגיעו אל הפילטרים.
-
נורות קסנון XENON חוקיות או לא? מספר שאלות...בנושא
Duc פרסם הודעה בנושא של gpz_mac בתוך פורום אופנועים
תודה על התשובה. אז מה היתרון של חיקוי ? האם זה הלוגן עם פילטר ? או רק צבוע ? האם היתרון שלו כזה משמעותי ? -
עד כמה שאני יודע ה "רפורמה" בביטוחים תגרום לעליה נוספת במחירי הביטוח לאופנועים וגם לרכבים קטנים בעלי מנועים עם נפח קטן, אבל שים לב, מחירי הביטוח לרכבים גדולים עם מנועים גדולים, ירד. וימשיך לרדת. ככה זה אצלינו. אני זוכר שהתפרסם מאמר של אקטואר אשר טען ש"דופקים" את בעלי האופנועים והם למעשה מממנים את בעלי המוניות והמשאיות. זה היה מזמן אני אנסה למצוא את הכתבה. ממה שאני הבנתי, ה"רפורמה" הזאת היא לא רפורמה אמיתית אלא משהו מגמתי. לדעתי, תחשוב מי נוסע בעיקר ברכבים גדולים בעלי 7 מושבים ומעלה... קשה להם, הם הרי לא עובדים ... ד"א זאת הסיבה שהפיקדון על בקבוקים לא מומש על בקבוקים גדולים, כי הם רוכשים רק שתיה באריזות גדולות והם לא טורחים למחזר אז שלא יעלה להם יותר יקר. (את זה אני יודע בטוח)
-
נורות קסנון XENON חוקיות או לא? מספר שאלות...בנושא
Duc פרסם הודעה בנושא של gpz_mac בתוך פורום אופנועים
טוב, לא הבנתי. אתה קנית את ה "חיקוי" הלוגן עם פילטר, וזה נתן אור בהיר יותר אבל לא עוצמה חזקה יותר? הבנתי נכון? על מנת להתקין XENON אמיתי באופנוע שלי, מה אני צריך בדיוק ? ראיתי ברשת קיטים ב 500$ ומעלה, הם מוכרים אמיתי עם רכיה אלקטרוני נוסף. מדוע ? מה משמעות ההתקנה ? האם התקנהת הלוגן עם הפילטר יתן אור חזר יותר או רק בהיר יותר ? תודה לכל העונים. -
אם אתה הולך לזיקו, אז כשהוא יבלבל לך במוח, תגיד לו: "אישתי אומרת שזה נכון, אבל מה, היא סתם תולעת, אבל הבעיה שחמותי מצדיקה אותה והיא בכלל לטאה" זאת התשובה שלו למי שמקשקש ומבלבל במוח. סתם.
-
אם קרבורטור יכול להיות משאבת תאוצה. אם הזרקה, צריך לחבר למחשב לקרוא חיישנים.
-
תנסה כאן : http://www.britishonly.com/tech/index3.aspזה לא ספר רכב אבל יש פה הרבה PDF-ים להורדה
-
רבותי, להרגע, אתם מדברים עליו כאילו הוא זקן רגוע ושקול. אני כמעט בן 40 ואני עדיין משתולל כמו ילד. אז תרגיעו. אני עשיתי את המעבר הזה לפני 20 שנה אבל אז הייתי ילד אז נפלתי ואז הבנתי. אם הוא קצת יותר שקול ממני ליפני 20 שנה אז הוא יוכל להסתדר. ההמלצה שלי, VFR, רכבתי על רוב הכלים שהוזכרו, ה VFR מאוד אמין נוח ואם רוצים הוא גם ספוטיבי. ומאחר והתקציב שלו מוגבל והוא לא קונה אופנוע חדש, את ה VFR לא "קרע" בחור צעיר חסר ניסיון שחסך בטיפולים.
-
וולקוביץ' בדפי זהב מופיע אבולעפיה 9 ת"א אני חושב שזה הוא. אברהם כהן, ובנו "המוצלח" זיקו נימצאים מול שלמה 92 ברחוב חזנוביץ בתל אביב.זיקו בונה סבלים בהזמנה אישית.
-
תנסה אצל וולקוביץ' או אברהם וזיקו הם בונים סבל לפי דרישה.
-
אם רוב הנסיעות שלך הם בכביש, ובין עירוני, רד מה DR350 לגבי DR650 או F650 ה BMW יותר איכותי, יותר נוח בנסיעות ארוכות ואפשר לרדת איתו גם לשטח, לא יותר מדי, לכן אני ממליץ על ה BMW
-
כפי שציינתי, תתקשר ישירות ליובל גרוס, 052-3300655 אני מסכים במידה מסויימת עם מה שניכתב, לפנות למוסך שאתה כבר מכיר, אבל אני חושב שצריך לנסות גם דברים אחרים. אני עבדתי קשה הרבה שנים בשביל להשיג חלקים, ועכשיו נוח לי עם יובל. יש גם את יגאל אופנועים, הוא נימצא ליד בני בייקר, אבל יש לו פחות מבחר. בהצלחה.
-
לעיונכם. http://rotter.net/forum/scoops1/7963.shtml
-
סייקל טרפי הוא עסק אשר עוסק בשיקום אופנועים לאחר תאונות. במהלך השנים הצטברו אצלו המון אופנועים שהוא רכש, והמון קטנועים. הוא לא יקנה אופנוע אשר יש ספק לגביו. אני שיפצתי יותר מאופנוע אחד ורכשתי ממנו חלקים יותר מפעם אחת. או שתיים. הוא אפילו סירב לימכור לי חלק מכיוון שהוא לא היה תקין. תחשוב, החזקתי את החלק ביד, ביקשתי הצעת מחיר עליו והוא לא מכר לי אלא הראה לי מדוע החלק פגום. כאן הוא "קנה" אותי. אני הייתי מבסוט ממנו. ויש לו כמעט הכל.
