תלך למכונאי.
אבל תבדוק:
1. תרים הגלגל הקידמי, תחזיק משהו (אני משתמש במברג) על הבקבוק במרחק של מילימטרים ספורים מהדיסק, סובב הגלגל ותיראה אם הדיסק מתקרב או מתרחק.
2. כשהגלגל באויר, תחזיק עם שתי הידיים בתחתית הבקבוקים, ותנסה לדחוף ולמשוך. אם תרגיש חופש, אז זה או בציר ההיגוי או התותבים של המזלג הקידמי. מיסבי היגוי - כשהאופנוע על הגלגלים, תחזיק יד ימין על הבלם ויד שמאל על החיבור בין המשולש העליון והשילדה. תזיז קדימה ואחורה ותלחץ על הבלם. אם אתה מרגיש חופש קל, זה המיסבים.
3. איך מחזקים מייסבי היגוי ? משחררים את כל הברגים של המשולש העליון, מחזקים את האום (לפי הוראות היצרן) ואז מחזקים מחדש את המשולש העליון. קודם הבורג האמצעי ואח"כ בצדדים.
זה היה על רגל אחת.
כן אני יודע שיש דרכים יותר נכונות ומדויקות, אבל זה הכי קצר ופשוט.
בהצלחה.