Jump to content

Duc

  • הודעות

    142
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Duc

  1. אני מבין את התיסכול שלך, יש לי דוקאטי, נחש למי יש סט שימסים מתאים... מניסיון שלי גם כלקוח וגם כשכיר במוסך, כשמגיע מישהו פעם ראשונה תמיד "דופקים" לו מחיר, ואם הוא הופך ללקוח קבוע, אז מתיחסים אליו יפה. כשהיה לי TT טיפלתי פה ושם, בשל חוסר זמן, במוטורד. והייתי די מבסוט. והם לקחו אחריות על הטעויות שלהם. לעזעזאל אבל הם עשו טעויות. לגבי כיוון שסתומים ואיזון קרב' לא ניראה לי שתהייה להם בעיה. בהצלחה.
  2. Duc

    סי אר 500

    כמה כוח ? המון, הרבה ! כמה סוגר ? למי יש אומץ לבדוק... רכבתי עליו בדיונות. פתחתי גז רק בשלישי ומעלה אחרת הוא בעט אותי מעליו. כשהחזקתי את עצמי עליו, היה כיף. 2 פעימות ללא שסתום כוח, מדהים, מומנט, כח בילתי נישלט במעלה הסלד. בקיצור, כיף.
  3. Duc

    אתרים של חלקים

    קודם תנסה אצל יובל 052-3300655 אצלו יש חלקים משומשים לכל הקטנועים ורוב האופנועים. מנסיון, קניתי אצלו כל מיני חלקים. אני הייתי מרוצה.
  4. אני ממליץ לך לפנות ליובל 052-3300655יש לו שפע חלקים משומשים.
  5. Duc

    ספרות ל bsa a50

    תנסה פה http://www.britishonly.com/tech/index3.asp
  6. אני מסכים איתך, וזאת בדיוק הסיבה שאני מטפל בסוף לבד. בכל פעם שאני הולך למוסך אני מתאכזב. או מרמת הטיפול או מהמחיר בדרך כלל משניהם. אני הייתי מכונאי, כך שאני יכול, יודע ויש לי את התנאים לטפל לבד. אבל לפעמים לא בא לי, אין לי זמן או שסתם אין כח. כשהיה לי KTM הייתי מבסוט מאוריה. כשתימצא מישהו הוגן, וזה לא חייב להיות זול, אני מתכוון הוגן, תודיע לי. בהצלחה.
  7. Duc

    רגלית רוכב ל-GPZ

    תפנה ליובל, יש לו הרבה אופנועים לפירוק. 052-3300655
  8. לדעתי תקנה חדשים החברה. אני לא הייתי ממליץ על רכישה של משומשים מאחר והנזק שהם עלולים להסב הוא גדול מדי.
  9. אתה לא מבין, בגלל שאופנוע נגמר ב "עה" אז זאת היא ... הסיבה שה KX "הרגישה" יותר "חזקה" זה בגלל "שהיא" יותר חדשה... ברצינות. ככל שהאופנוע יותר חדש, הוא תמיד יותר חזק. היה לי CR ומאוד נהניתי וחוץ מטיפולים שוטפים, רינג ובוכנה בזמן לא היו שום בעיות מיוחדות. את ה KX אני לא מכיר באופן אישי.
  10. עוד כאלה כאן: http://ratbike.org/a_rally.html#35
  11. Duc

    ווספה משופרת

    אני לא מצליח לראות. איך ? מה ? למה ? אני מקבל דף HTML תעזרו לי.
  12. מדובר על מנוע הפנטה האמין והטוב, הספק לא בשמיים אבל שפע כיף ארוזים בתוך שילדה איכותית עם מיתלים שלא נופלים. אני אוהב דוקאטי, אם לא הבנת. גם יש לי אחד.
  13. OK, מי מנסח הצעת חוק חדשה ? אני בעד. אני לא רואה שום סיבה לא לקשור אותם באזיקים לפגוש האחורי של הטנדר שלי ולהתחיל ליסוע, או לשלוח אותם ישר לחמאס או לגיהאד האיסלמי, או לחמותי...
  14. Duc

    איך קונים קטנוע?

    לגבי "קומבינה" אין פיתרון. אבל תזכור בדיקה היא גם אחריות ל 3 חודשים או חצי שנה.
  15. תלך למכונאי. אבל תבדוק: 1. תרים הגלגל הקידמי, תחזיק משהו (אני משתמש במברג) על הבקבוק במרחק של מילימטרים ספורים מהדיסק, סובב הגלגל ותיראה אם הדיסק מתקרב או מתרחק. 2. כשהגלגל באויר, תחזיק עם שתי הידיים בתחתית הבקבוקים, ותנסה לדחוף ולמשוך. אם תרגיש חופש, אז זה או בציר ההיגוי או התותבים של המזלג הקידמי. מיסבי היגוי - כשהאופנוע על הגלגלים, תחזיק יד ימין על הבלם ויד שמאל על החיבור בין המשולש העליון והשילדה. תזיז קדימה ואחורה ותלחץ על הבלם. אם אתה מרגיש חופש קל, זה המיסבים. 3. איך מחזקים מייסבי היגוי ? משחררים את כל הברגים של המשולש העליון, מחזקים את האום (לפי הוראות היצרן) ואז מחזקים מחדש את המשולש העליון. קודם הבורג האמצעי ואח"כ בצדדים. זה היה על רגל אחת. כן אני יודע שיש דרכים יותר נכונות ומדויקות, אבל זה הכי קצר ופשוט. בהצלחה.
  16. Duc

    בעיות בדיסק הקדמי

    תחליף רפידות בלם.
  17. Duc

    איך עושים ווילי?!?!?

    גם ככה אפשר לעשות סטופי עם ב.מ.וו. R1150GS
  18. Duc

    חור באגזוז

    קודם כל, זה לא הוגן כלפי השכנים. רצוי לתקן כי המנוע לא עובד "חלק" וצריכת הדלק תעלה. ולדעתי הכי חשוב, הרעש הנוסף יוצר רעידות אשר יפרקו לך כל מני ברגים. עם דיוק המטרה היא נסיעה נוחה ונעימה, אז תתקן לפני שהכל יתפרק. אם זה חור קטן, כמו שאמרו מקודם, בכמה שקלים כל מסגר יתקן לך, אם האגזוז רקוב, ואי אפשר לתקן, אני ממליץ לך לפנות ליובל 052-3300655 ותוכל למצוא אצלו אגזוז משומש.
  19. Duc

    איך עושים ווילי?!?!?

    לגבי סטופי, לחיצה אגרסיבית בבת אחת לא תעזור. צריך ללחוץ לאט יותר ויותר חזק וכשהבולמים מכווצים ואתה מרגיש שהבלימה חזקה, לחץ עוד טיפה והאחורי יתרומם. שב כמה שיותר קדימה, ותהיה מוכן שבעת העצירה, האופנוע יפול על האחורי, תשתדל לא ליפול. עשיתי סטופי עם TTR כשישבתי ממש על המיכל. אבל רק בעצירה מוחלטת. עם ה CR הייתי יושב קצת קדימה, מסתכל על הבלם והוא היה עושה סטופי. תהנה.
  20. Duc

    איך עושים ווילי?!?!?

    את דרכי בוילים התחלתי באופנועי שטח, בכל מקרה, לך למגרש ריק כשאין אף אחד בסביבה, (אני התחלתי במגרש חניה של בית קברות...) בכל מקרה שלא יהייה שם אף אחד שעלול להפריע, ותתחיל לאט. סע בראשון בערך ב 5000 סלד סגור, הבולמים יסגרו ועם הפתיחה שלהם תפתח גז והאופנוע יתרומם. חשוב גוף אחורה ומשיכה בכידון לא תזיק. תמשיך להתאמן וכך תוכל לעלות כל פעם יותר גבוה. רק שתדע, זה לא כזה קל להתהפך אחורה. אני ניסיתי לעלות מאוד גבוה עד שהתהפכתי עם DR350. תקפיד לחבוק את האופנוע חזק עם הרגליים, לפחות בהתחלה, ורגל ימין מעל הבלם. תהנה.
  21. Duc

    אגזוז חלופי - הצעות

    במהלך השנים האחרונות הוא רכש הרבה אופנועים לפירוק אחרי תאונות והוא מוכר את החלקים. אני כיום משפץ אופנוע מהיסוד, קג'יבה אלפנט, והייתי צריך חלקים וכך הגעתי אליו. כשנכנסתי למחסן שלו הרגשתי כמו ילד בחנות ממתקים. ובנוסף, הוא לא מכר לי חלק, שלטענתו, לא היה תקין. בקיצור, אני ממליץ עליו. לדעתי, לפני שהולכים ל EBAY או לחנויות, לפנות אליו. הוא עובד בעיקר עם מוסכים.
  22. Duc

    אגזוז חלופי - הצעות

    תעשה סיבוב בדרום ת"א, תנסה אצל בני בייקר, יש לו מבחר אגזוזים של כל החברות. ואם תרצה משומש, תוכל לפנות ליובל 052-3300655 יש לו אופנועים לפירוק, תוכל למצא שם משהו.
  23. Duc

    מחירי חלקים

    תפנה ליובל 052-3300655
  24. תנסה אצל יובל 052-3300655
  25. תיק גב קצת מפריע אבל לא מגביל בתנועה, תיק מיכל מפריע לתנועת גוף קדימה/אחורה.
×
×
  • תוכן חדש...