Jump to content

Duc

  • הודעות

    142
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Duc

  1. ומה אתם עושים נגד אדים על המישקף ? ליפעמים אני יורק, ניסיתי תפ"א אבל זה מטשטש את הראיה. יש איזה חומר מומלץ ?
  2. דג, איזה חליפה ? שלמה או חלקים ? עם ריפוד או רק ניילון ?
  3. אני רוכב כל יום לעבודה כ 50 ק"מ לכל כיוון, הבוקר נירטבתי וחשבתי על החליפה הבאה שלי. יש לי SPORTEX כבר כ 5 שנים ואני מאוד מרוצה, ביטנה נעימה, כיסים גדולים עם סגירה כפולה, ריצ'רצ' עם סקוץ' מעל, בד נעים בצואר. אבל רק ניילון, צריך מעיל חם מתחת, אני לובש מעיל אנדורו מתחת. המעיל נקרע לי באזור הקיק סטרטר ברגל ימין ובאזור המפסעה קצת חדרו לי מים. על אילו כפפות אתם ממליצים ? לי יש כפפות עור שאני משמן עם שמן אוכפים (של סוסים) אבל צריך כל הזמן לשמן אותן כדי שלא יחדרו מים. וגם אחרי 20 שנה על אופנועים, עוד לא החלטתי, אם תיק מיכל או תיק גב. חוות דעתכם על חליפות גשם וציוד לחורף. סעו בזהירות.
  4. סליחה, יובל 052-3300655
  5. Duc

    לבעלי bsa m20

    תמצא דברים שיעזרו לך כאן http://www.britishonly.com/tech/index3.asp
  6. תנסה פה http://outstanding.co.il/ ותנסה בג'יפולוג
  7. במקום זה, תנסה לגשת אל יובל - 052-33006655 יש לו המון אופנועים מפירוק, תוכל למצא אצלו כל מה שתירצה, ועוד. קניתי אצלו כל מני חלקים, והוא התגלה בתור בחור אמין והוגן.
  8. http://www.xpower.de/mfiche.html
  9. http://www.alpha-sports.com/ http://www.ronnies.com/ http://www.motofiches.com/ http://www.repairmanual.com/motorcycles/ http://www.ducatimeccanica.com/ http://www.britishonly.com/tech/index3.asp http://www.dansmc.com/shopmanual2.htm Dellorto http://beedspeed.com/carb%20pictures.htm http://www.worldofpowersports.com/cgi-bin/wop/float.html תהנו
  10. Duc

    למבינים באופנוע bsa m 20

    פה תמצא ספרים של ה BSA שלך http://www.dansmc.com/shopmanual2.htm
  11. http://www.dansmc.com/shopmanual2.htm
  12. איזה אופנוע איזה דגם ? אולי תימצא כזה משומש.
  13. ה "שטנגות" הן המוטות אשר באמצעותן מעבירים את התנועה מידית ההילוכים אל הגיר.
  14. Duc

    הברגת יתר

    סליחה על הבורות, מי זה א.א. אבי דמעות תנין ? ואיפה הוא נימצא ? מה הכתובת ?
  15. http://www.xpower.de/mfiche.html
  16. עוד דבר, בשנות השישים, האמריקאים השקיעו כ 3 מיליון דולר של פעם בפיתוח עט שיכתוב בחלל. הרוסים השתמשו בעיפרון.
  17. נסחפת... מצאת פיתרון מסובך לבעיה פשוטה. אתה יכול לשים ציר לרוחב ולחבר את החלק התחתון עם גנטים אשר עם הרוח מעיפה קצת כלפי מעלה עם קיפץ רך אשר יחזיר כשהמהירות תרד. יש עוד כמה פיתרונות פשוטים, אם תרצה אפרסם...
  18. אם אתה לא יודע אם צריך להוריד שמן, אל תעשה את זה לבד... (סתאאם) קבל דוגמא מכאן. http://www.off-road.com/dirtbike/apr2000/mhobbs/ אומנם לא אותו אופנוע, אבל אותו רעיון. כמה עצות: כשאתה סוגר את פקק השמן, מלמטה, אל תסגור אותו חזק מדי. הוא לא נושא שום עומס. לפני שאתה מרכיב את המכסה בחזרה, תקפיד לנקות אותו מהאטם הישן, ותשים אטם חדש. תשתדל להשתמש עם מד מומנט. (לא חובה אבל עדיף) תעשה תמיד בדיקה כפולה לכל בורג שאתה סוגר. אתה לא רוצה לפתוח פעם נוספת. אחרי הרכבת מכסה צד, לפני הרכבת כל הברגים, תכניס את כולם ואל תבריג, המרחק שלהם מהמכסה צריך להיות זהה. יש ברגים ארוכים וקצרים המתאימים למקומות שונים. אם נטחנה הברגה, תקפיד לתקן (הלי-קויל) ולא לשים בורג לא מתאים בהצלחה.
  19. Duc

    שאלה בעניין אגזוז\מפלט

    אפשר לעשות על זה דוקטורט, רק בקצרה: בעת הפליטה, יש חפיפה בין שסתום היניקה והפליטה. שניהם פתוחים לשבריר שניה. כדי למנוע בריחה של תערובת טריה, דואגים שיווצר לחץ מסויים באגזוז. תהליך ההשתקה הוא ע"י תהליך דיקומפרסיה. נותנים לגזים, שהיו בלחץ, להשתחרר, לתוך חלל אחר אשר מפחית את עוצמת הרעש. כל המעברים והרשת, וצמר הסלעים (המיוחד לאגזוזים) מיועדים לשחרר את הגזים לאט יותר, וכך להקטין את הרעש. אם תקצר את האגזוז, תקבל יותר רעש, יותר רעידות, פחות התנגדות מה שיגרום לבק-פיירים ועבודה פחות טובה בסלד נמוך ובינוני. רצוי לא להתעסק עם זה, אלא אם כן אתה יודע לכוון קרבורטור כמו שצריך.
  20. Duc

    שינוי שלדה...

    אני אשמח לדעת אם אפשר, או רק יחיד סגולה אשר רב עם המוסדות במשך שנים.
  21. בתור מישהו שעשה את זה יותר מפעם אחת, אני ממליץ לך לא לעשות לבד, אלא אם כן יש מישהו מנוסה איתך שעשה את זה בעבר ויודע. העבודה מסובכת וצריך לדעת כמה דברים, כמו איך חולצים מייסבים כיוון הצתה חיבור נכון של בלוק. לא סוף העולם, אבל צריך לדעת. לדעתי יהייה יותר זול ללכת למוסך.
  22. Duc

    מידע על בימוטה db-sr

    טל, עשו לך פולסא דנורא על חודה של אות ואפילו לא טעית.
  23. לדעתי בסך הכל הקלץ' לא מפריד טוב, לא דיסקיות הקלץ' אלא הכבל או המשאבה המפעילה אותו.
  24. Duc

    קצף בשמן

    הקצפה בשמן זה הדבר הכי לא בריא (חוץ מללא שמן בכלל). זה נגרם מכמה סיבות, כמות שמן נמוכה מאוד או שמן פגום המכיל מים. כאשר שמן עם בועת אויר נכנס לתוך מיסב החלקה או בין שני גלג"שים הבועה מתפוצצת, כשהיא בלחץ גבוה מאוד, וגורמת נזק. זה כמו פיצוץ של פצצה לצורך העיניין. בנוסף, אם השמן אמור לזרום דרך משאבה, ההספק יורד בצורה משמעותית מאחר ואויר יכול לשנות נפח בלחץ, ביחס גבוה בהרבה מנוזל (שמן). המלצתי, אל תסע ככה, לך למוסך.
  25. אם אתה מתכוון לנקות מבפנים אז צריך לשרוף אותו, פשוט עם ברנר ישירות פנימה (כשהוא מפורק) או שאפשר פשוט לעשות מדורה ולשים אותו בפנים (כמו שעשיתי ל KTM שלי פעם) ואז לדפוק בעדינות וכל הפיח מתפורר. ד"א זה עושה המון עשן (המון). אם אתה מתכוון איך לנקות מבוץ, אז עם מסיר שומנים ונייר 0. אל תתבאס כשהוא יתמלא בחלודה. ככה זה.
×
×
  • תוכן חדש...