Jump to content

RoNeR

  • הודעות

    297
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי RoNeR

  1. זה הרבה עבודה אבל אפשרי, אפשר להשתמש בקונקטור של מולטי כבל, לרמקולים ולRCA, וסיקון לחשמל, וככה יהיה אפשר לנתק ולחבר את כל הפלטה דיי בקלות. תקח בחשבון שזה פרויקט לא קטן ושימוש במולטי כבל לא איכותי יכול לגרום לנקודת כשל לא קטנה.
  2. אין לי אפשרות לצלם את הרכב שלו בשבוע הקרוב, אז תמונות מהאינטרנט להמחשה בלבד.
  3. לאחי יש גימני 2001 הצלחנו להתקין במיקום המקורי מורל דוטק 6.5, השתמשו בטבעת הגבעה וחתכנו הפלסטיק.
  4. תחפש מידע על החומר פלציב, בעבר ראיתי שהשתמשו בו לבידוד ברכב. אני חושב שזה החומר שאתה מחפש.
  5. http://www.morelshop.co.il/?product=%D7%A1%D7%90%D7%91-8 אני לא יודע עד כמה זה יתאים, אבל נראה ככה.
  6. אני חושב שב5 שנים האחרונות תחום פריצת הרכבים השתנה לגמריי, ומערכות רכב כבר מזמן לא בסכנה כמו בעבר, גנב לא יתאמץ ויסתכן לפרוץ לרכב ולגנוב סאב, ובסוף להתקע עם סאב גנוב במקרה הטוב בשווי של 2000 שקל, שיוכל למכור גג ב1000 שקל יד שנייה. יותר קל היום לגנוב סמארטפון.
  7. בעניין ההורדה של הקובץ, תיכנס לגוגל פליי תחפש את האפליקצייה שאתה רוצה, תעתיק את הכתובת האינטרנט שמובילה אל האפליקציה. לאחר מכן תלך לאתר הזה: https://apkpure.com ותדביק את הכתובת שם, זה יתן לך אפשרות הורדה לAPK עדכני. ( בדרך החוקית אני חושב, לא עובד על אפליקציות בתשלום ).
  8. אדי, הG5 בא בשתי גירסאות 510 512 ספרה ראשונה מייצגת את ה5 של הG, שתי הספרות הבאות מייצגות את הגודל של הסאב.
  9. תבדוק את האפשרות של remixos או phoenixos או אפילו android x86. android x86 - זה בעצם אנדרואיד שמותקן על מחשב PC ומותאם למעבדים של מחשב. remixos ו phoenixos הם דיי דומות והם בעצם android שמותאם לעבוד על מחשבים, אפשרויות של פתיחת כמה אפליקציות בחלונות נפרדים.
  10. נתקלתי בסוגייה הזאת בהתקנת הטאבלט, בהונדה סיוויק 2005. עברתי עם נורת ביקורת על הבית פיוזים, ומצאתי קו חשמל שלא נופל בהנעה.
  11. בעבר נתקלתי בקבצים ממצלמת דרך שלא נפתחו כמו שצריך בגלל שהכרטיס זיכרון היה מזויף, במידה והזמנת את הכרטיס זיכרון מEBAY או משהו תנסה לבדוק אותו עם התוכנה h2testw.
  12. אני חושב שהפתרון בשבילך הוא JBL MS8, ייעודו הראשי לשפר את המערכת המקורית של הרכב.
  13. הכל תלוי ביחידת ראש שלך. (מסך טאץ אנדרואיד) תבדוק במפרט שלו כמה PREOUT יש ליציאות RCA. במידה ויש 4V תכוון ל4V. במידה ויש משהו אחר תכוון לאותו משהו אחר.
  14. תנסה התקנה של poweramp הוא מגיע עם אקולייזר מצוין, 10 ערוצים אם אני לא טועה.
  15. נקודה מעניינת למחשבה, אפשר לקבל סקירה של שילוב מצלמת הDVR עם הסאב. מניסיון אישי שלי עם מצלמות וסאב זה לא משתלב כל כך ביחד, התמונה הסרטונים תמיד יוצאת עם רעידות ומריחות עד כדי כך שלא הצלחתי לקרוא מספר רכב שנסע מלפני.
  16. במידה ויש חיבור USB OTG במכשיר, שווה לנסות לחבר DAC ולראות אם המכשיר תומך בזה. במידה וכן, חיבור לDAC ומשם למעבד קול או למגבר איכותי יכול לתת איכות לא פחות טובה משל טאבלט.
  17. בעיקרון בשנייה שהוא מפסיק להעלות אתה אמור להיות על 80. אני מקווה שאני צודק, השיטה מבוססת על היגיון בריא. ולא יותר מזה.
  18. אני לא יודע עד כמה זה מדויק אבל אני חושב שזה אפשרי בעזרת רב מודד + test tune של 80 הרץ. ( תקנו אותי אם אני טועה. ) לחבר את הרב מודד ביציאה של הסאב. לנגן את הקובץ, תתחיל עם הקרוס סגור לגמרי, תתחיל להעלות אותו עד שתגיע לנקודה שהערך ברב מודד מפסיק לעלות.
  19. מ2008 עד 2012 זה בעצם אותו דגם, אני חושב שמלבד השנתון 2008 ו2009 הם אותו דבר. ( אני מדבר על 2008 מהצורה החדשה. ).
  20. שלום לכולם אני מעוניין לקנות רכב חדש. בעיקרון אני מתכנן לקנות רכב חדש ל3-4 שנים הקרובות, חשבתי לכיוון של mazda 6 פרימיום (מנוע 2.5) 2008 ההתלבטות היחידה שלי זה הירידת ערך. מאזדה 6 2009 ברמת גימור הזאת נמכרת ב73000. דגם 2008 נמכר ב63000, האם זה יכול להעיד על ירידת ערך של + - 14 אחוז? או שירידת הערך משתנה משנה לשנה.?
  21. קצת יותר מידע על דגם של המערכת יעזור, תנסה לבדוק בהגדרות.
  22. אני לא מומחה ואין לי כל כך ניסיון עם 3WAY או 4WAY, אבל תתקן אותי אם אני טועה, באודיסון יש קרוס שמגיע עד 5K. מה שנותן לו אפשרות להשתמש בכל ערוצי ההגברה. מידים + טוויטרים על האודיסון ומידבאסים על הST60 מונו + סאב ( למרות שלא מצוין אני מניח שלשם הולך הכיוון. ) לכוון את הרדיו דיסק ל2WAY + סאב, ולכוון את החיתוך בין המידבאסים למידים. ( החיתוך בין הטוויטרים למידים יתבצע על ידי האודיסון) מה שנשאר זאת רק השאלה אם הST60 יתמודד עם מידבאסים.
  23. " אגב... ניתן לבצע ברדיו מילנו פתיחת מערכת ולהתקין אנדרואיד ו-Waze במחיר מופקע של כ-4500 ש"ח אם אני זוכרת נכון." אומנם אני לא בעל סקודה או VW. אבל אני דיי מתעניין באנדרואיד, יש לך מושג על מה מבוססות המערכות שניתם להתקין עליהם אנדרואיד. אני מהמר שמדובר פשוט בROM שהם הורידו מהאינטרנט ומוכרים אותו במחיר מופקע. (בדומה לHTC HD2 האגדי שעבר המרה מWM לANDROID.) אני חושב שפתיחת המערכת לANDROID, אולי גם תאפשר אפשרות לOTG והוספת DAC וככה תאפשר אולי פיתרון לאנשים שרוצים להשאיר מראה מקורי ולחבר פרוססור בתצורה דיגיטלית או אנלוגית אכותית.
  24. בms8 יש מגבר 8 ערוצים 18X8 ב4OHM ו30X8 ב2OHM. במידה והרמקולים שלך הם המקוריים של הרכב ונצילים אז אתה מחבר אותם ישירות לMS8.
  25. ההיתי ממליץ לך הונדה סיוויק 2005 -2006. אתה יכול למצוא באזור ה20 21 אם קצת תתאמץ. 1 ל 12 וחצי, מרווח אמין וסוחב בעליות.
×
×
  • תוכן חדש...