Jump to content

RoNeR

  • הודעות

    297
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי RoNeR

  1. אז גם אני לא התאפקתי וקניתי Nexus 7 2013 lte. והתחלתי לבנות סביבת פיתוח כדי שאוכל להוציא ממנו את המיטב ולהחליף את ה2012 המיושן. דברים ראשונים לטפל: מדידות ברכב להשוואת גודל עם הנקסוס הקודם, רכישת מגן קשיח לקיבוע ברכב. בדיקת הבטרייה על ידי פלוק כדי לגלות כמה מתח לספק לטאבלט. הלחמת הכפתורים הפיזים של המכשיר אל כפורים חיצוניים. מציאת רום שיחליף שיותאם כמה שיותר לסביבת הרכב: לאחר כל מיני ניסיונות עם elementalx הבנתי שהוא לא מספיק טוב, אז "תרמתי" לטימור כדי לקבל גישה להורדת הקרנל שלו. כרגע אני עובד עם קרנל V2 של טימור + רום סטוק. לצערי אחרי הכרות עם autodroid ל2012, הפתרון של טימור בכלל לא מספק אותי. אומנם הטסק עובד נחמד אבל עדיין לא מצאתי פתרון להוספת כפתורי מדיה בNAVBAR.
  2. אפשר לשאול לשם מה? אם אני לא טועה פשוט הזמנת סוג של סטרימר BLUETOOTH לא?
  3. נשמע שיש בעיה בכבל הREMOTE או ברדיודיסק, סביר להניח שהREMOTE מחובר למתח קבוע. תעבוד עם נורת ביקורת, תבדוק עם יש מתח בREMOTE שהרדיודיסק מכובה, במידה וכן תלך לצמה של הרדיו דיסק ותבדוק את הרימוט ישירות מהצמה אחרי שניתקת את הכבל. זה צריך לתת לך אינדיקציה איפה הבעיה בכבל או ברדיו דיסק.
  4. רוב האנשים הולכים בעיקר לנקסוס 7 מכמה סיבות. 1. גרסאת ה2012 כבר מוכנה לשימוש ומותאמת לרכב בצורה אבסולוטית. 2. הגודל שלו כמעט מושלם להלבשה בגודל 2DIN רגיל, שזה אומר כמה שפחות שינויים בדשבורד הרכב. 3. בהתקנות נשלפות כל הנושא של OTG + טעינה, נפתר לגמרי. 4.חומרה חזקה במחיר משתלם. בעיקרון בגדול נקסוס 7 מתאים להכל ומצריך כמה שפחות מאמץ לפיתוח. (תשים לב שלא כל הטאבלט קיבלו בANDROID L תמיכה בdac, לדוגמא גרסאת ה2012 של הנקסוס). __________ ואחרי כל ההרצאה למה צריך נקסוס 7, יש עוד אלטרנטיבות לא רעות. CUBE T7 טאבלט סיני מצוין שאם קצת עבודה יכול להיות בחירה לא רעה. וכמובן NEXUS 9 למי שיש מקום
  5. ל2013 הקרנל הכי מומלץ ומותאם לרכב הוא 4.4.4 של טימור. שעד כמה שזכור לי לא בחינם. דרך אגב אדי אני חושב שכבר עברנו על זה, הusbrom בגירסאת 2012 מגיע משולב בגירסאות האחרונות שלו cm10.1 + קרנל. בדומה לאוטודרואיד שמגיע משולב גם. אין צורך לצרוב את הרום ולדרוס אותו שוב עם אותו קרנל, לא מזיק אבל מיותר.
  6. את usbrom עוד אפשר להשיג, שני הגרסאות ל3G ולרגיל פה. https://www.dropbox.com/s/hh0d761gxc69eq3/cm-10.1-20130817-USBROM-grouper.zip?dl=0 https://www.dropbox.com/s/368chelim1sqwj9/cm-10.1-20130817-USBROM-tilapia.zip?dl=0 אני משתמש בAUTODROID 1.2 + DOK SANDISK 64GB, בהתחלה היו לי קצת קפיצות, הצלחתי להיפטר מהם לגמרי על ידי התקנה מחדש של הרום. חשוב שדבר ראשון יהיה לך חשמל ממש יציב לHUB אחרת יהיו לך בעיות של קפיצות וכיבויים פתאומיים.
  7. noogie רק לחדד קצת את מה שאמרת, דיברת על חיבור לרמקולים או הלחמה של RCA ושימוש בין מגברים. כעיקרון אני צריך כבל של לא יותר מחצי מטר, בין הMS8 למגבר. כרגע אני עובד עם 5 מטר מגולגל.
  8. אני בחרתי בנקסוס 7 בעיקר בגלל הרומים שמוכנים לסביבת הרכב usbrom , autodroid. והקהילה הכל כל גדולה + מחיר זול ביחס לתמורה. הגודל הפיזי של הנקסוס מאוד נוח לעבודה ברכב, בעיקר לאלה שעושים התקנות קבועות, הוא קצת יותר גדול מ2DIN ככה שנוח להלביש אותו מאחורי הדשבורד.
  9. שלום לכולם. היום נתקלתי בעבודה בכבל רשת מסוג CAT7A, למי שלא בא מהתחום מדובר בכבל בעל 4 זוגות כאשר כל זוג מופרד, מסוכך וטוויסטד. וכחובב DIY לא יכלתי שלא לחשוב שעם קצת בידוד מתכווץ וקצת מחברים של RCA, אפשר להשתמש בו כ4CH RCA לרכב מותאם אישית. רציתי לשאול אם למישהו יש התנסות כל שהיא עם ניסיון כזה? אם ההשקעה של 12 ראשים של RCA שווה את זה.? "התמונה להמחשה בלבד - המציג הינו סגול"
  10. אני חושב שלא חסר taskerים שיוכלו לעשות את האירועי פתיחה וסגירה של המכשיר. צריך לקחת בחשבון שהבעיית טעינה נמצאת רק בהתקנות נשלפות, לכל האנשים שמתקינים את המכשיר קבוע ברכב מומלץ לפרק את הבטרייה ואין מה לדאוג מטעינה. ודרך אגב מבחינת סאונד, דיגיטלי זה דיגיטלי, אין הבדל באיכות, בסופו של דבר המעבד קול יקבל אותו 1 ו0.
  11. תשים במגבר על full range, ותקבע נקודת חיתוך של 80HZ.
  12. autodroid לא תואם לנקסוס 2013. הבנתי שבקרוב הולך לצאת USBROM מבוסס 5.0 ל2013, לצערנו כנראה שלא ל2012, ושוב לצערנו כנראה שזה ינתן רק ל"תורמים". הרום החדש יכלול תמיכה במצלמת רוורס כולל אפליקציה מובנת והכל. כרגע הוא מסווג כגרסאת בטא. פרטים פה: https://timur.mobi/timurs-kernel-n7-2013/ ההיתי שמח לנסות לפתח גרסא כל שהיא שמותאמת לרכב כולל הכל, לצערי אין לי נקסוס פנוי לניסיונות.
  13. הHDD בכלל לא מצליח לפעול, הוא מתקתק קצת כיאלו אין לו מספיק מתח, שאני משתמש בכבל YUSB כדי לתת לו חשמל בנפרד למטען USB ברכב הוא נדלק, בדקתי על ידי אפליקציה בפלאפון ( לא יודע עד כמה זה אמין לגבי מכשירי USB) אבל הפלאפון נטען מכל הפורטים של הHUB באזור ה300 -400MA שזה מעט מאוד. הסטפדאון מכוון ל5.0V. מה שמוזר לי בכל הסיפור של הDAC. הוא עובד מצוין עם כל אפליקציות הALSA, כיאלו הניתוב שלו של הסאונד מתבצע באופן מוחלט. אבל רק יש לו בעיה עם USB AUDIO PLAYER PRO. מקווה שכל הסיפור יפתר בANDROID L. מניסיון שלך כמה וולט לתת לסטפדאון כדי לנצל את הUSB הכי הרבה ללא גרימת נזק לרכיבים. עד כמה שזכור לי יש לנו את אותו HUB. dlink dub h7
  14. זה לא עזר, וזה תקלה ממש הזויה, כי אני יודע שאצלך זה עבד עם בידיוק אותו ציוד, יש לנו אותו HUB של USB. ההבדל היחיד הוא החשמל, שגם האמת שהמפצל USB לא הספיק לי כדי לעבוד עם הארד דיסק 2.5
  15. לצערי התקלה אצלי לא סודרה גם לאחר התקנה מהתחלה של הרום עם הגרסה החדשה, מקווה שכל הסיפור הזה יפתר לי בסוף, שמקווה לא להתאכזב בסוף כי דיי הדלקת אותי ששומעים הבדל משמעותי בסאונד.
  16. יצאה הדלפה של הרום של 2012 בגירסאת הWIFI. במידה ולמישהו יש איזה טאבלט נקסוס 7 זרוק במגירה ומעוניין לתרום לפרויקט הקמה של רום מבוסס ANDROID L, אני אשמח לקבל אותו. ולהתחיל לבנות סביבת בדיקות להתאמה של רום ANDROID L לרכב.
  17. הפתרון הכי זול לדעתי זה טלפון סיני מבוסס אנדרואיד. לא קבוע ברכב, יש וויז ויש mp3 אתה לא חייב להחליף את הפלאפון הקיים, פשוט לבקש סים כפול.
  18. 1. המסך של הפרוססור jbl ms8 2. המכשיר מקבל מתח קבוע גם שהרכב מכובה, חצי שנה כבר מותקן על הרכב, אין בעיות התנעה גם אחרי סוף שבוע שהרכב עמד. 3. כרגע יצא רק AOSP שזה קוד המקור, ככה שגירסא רשמית לNEXUS 7 2012 לא יצאה אבל מתכנתים כבל התחילו להעלוות רומים מבוססים ANDROID L. גוגל הכריזו שהL יגיע גם ל2012, לאחר התקנת רקברי מקוסטם אתה יכול להתקין רומים על ידי העתקת הרום לכרטיס זיכרון והתקנה דרך רקברי, חוץ מזה יש אפשרות גם של adb via wifi. לא הוצאת חיבור USB, כבל OTG מחובר למפצל USB שיושב בתא כפפות, אין צורך בUSB כדי לעדכן גירסא. 4. קדחתי את המגן של הטאבלט על הברזל שמחזיק את הכלוב של הרדיו דיסק, את הכלוב כמובן הוצאתי וגירדתי את התושבות ברגים שמחברים בין הברזלים לפלסטיקה של הקונסולה. בתכלס תלשתי פשוט את התוספות עם פלייר וגירדתי קצת שיהיה יותר חלק, אין צורך לחתוך יותר מידי דברים. 5. מצבר > סטפדאון > נקסוס 7 >כבל OTG > מפצל USB > כרטיס קול DAC > פרוססור > מגברים > רמקולים. סטפדאון > מפצל USB. autodroid 1.2
  19. מה שהזמנת מצוין לUSB HUB, אבל לא מומלץ במקום הבטרייה, אני לא זוכר את הטווח הבטוח המדויק, אבל אני סיפקתי לשלי 3.9V על ידי הstepdown מהלינק ששלחתי.
  20. autodroid וusbrom בגרסאות האחרונות מגיעים עם קרנל תואם, ומוכן לרכב, רק צריך להוסיף להם GAPPS. תקנו אותי עם אני טועה, ההבדל היחיד שתרגיש בין שניהם יהיה מינורי, ותרגיש אותו רק אם תשמש עם כבל אופטי. http://www.ebay.com/itm/DC-4-5-30V-step-down-to-DC-0-8-30V-Max-12A-laptop-car-BUCK-converter-/261491246630?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3ce217c626 אני משתמש בSTEPDOWN הזה, יש לי שניים אחד לטאבלט במקום בטרייה השני לUSB HUB. לפי הניסיון שלי הוא עובד מצוין כמה כמה חודשים טובים על הטאבלט, בקשר לUSB HUB אני לא יודע אם הבעיה בהגבלה של הHUB או בחשמל שהוא מקבל, אבל אין לו מספיק כוח כדי להפעיל HDD נייד. בקשר להטמעה אם תרצה אני ישלח לך תמונה ומה עשיתי כדי להתאים אותו, לא צריך הרבה ציוד, בעיקר רק מברג,פלייר ומגן פלסטיק קשיח של הטאבלט. __________________________________ ודרך אגב ANDROID L כבר יצא לאוויר בגרסאת הAOSP ואני כבר מתכוון לראות איך הוא משתלב ברכב.
  21. דרך אגב אני רואה שיש לך סיוויק דור שביעי, אם תרצה להטמיע את הטאבלט בתוך הקונסלה אתה יכול לעשות את זה בקלות. עשיתי את זה אצלי בהונדה וזה נראה טוב מאוד, (אני עובד עם פרוססור ככה שאין רדיו דיסק) בקשר לUSBROM http://rootzwiki.com/topic/343017-download-location-for-usbrom/ פה יש לינק להורדה. למרות שמצטרף להמלצות על הautodroid, כמה שזה דבר שטותי אבל אין סיכוי שאני מוותר על האפשרות לשים סרטון שסוגרים סוויץ
  22. אני ינסה לברר קצת יותר על הנושא הזה של המירור, יכול ליהיות מעניין לתפעל את זה גם אצלי בטאבלט ברכב. רוב המערכות אנדרואיד הסיניות שראיתי הם בעצם wince עם סוג של אמולטור שמפעיל אנדרואיד. דבר שמאוד משפיע על הביצועים. נכון לעכשיו הצלחתי לעשות mirror רק עם שרת vnc שמותקן על הפלאפון וקליינט על הטאבלט, כאשר אני מקשר את שניהם דרך הwifi. נקודת גישה מהפלאפון.
  23. פיוניר 1400W? ועוד 800 שקל? לפי דעתי המחירים קצת מוגזמים וברמה מאוד בסיסית. ההיתי ממליץ לך שוב לשקול את המפרט שלך. מחזק את xMasTer0fDw תעשה לעצמך טובה, ותפנה למתקין עם "ניסיון". ממליץ מאוד על ישראל גוניור, לא מכיר כל כך את יוסי אבל שמעתי שגם הוא עושה עבודה טובה.
  24. במסגרת התקציב הזה אין לך כל כך לאן להתקדם, הבנתי שאתה רוצה לחבר את הייצור הזה באופן קבוע שלא ברור לי עדיין אם זה טאבלט, פאבלט או פתרון כל שהוא. אבל מה שזה לא יהיה תצטרף לפרק ממנו את הבטרייה ולהשתמש במתח קבוע, בטרייה בחום של הרכב באופן קבוע זה אסון. אני לא מכיר פתרון לMIRROR טוב בין ANDROID לANDROID. אפשר להשתמש בVNC TEAMVIEWER ופתרונות כאלה, אבל זה לא ממש מוכיח את עצמו. במידה וכל המטרה של הmirror זה אנשי קשר ופלאפון, תמיד תוכל להשתמש בסים כפול, לסנכרן את אנשי הקשר עם הGMAIL ולהזין אותו בשני המכשירים. או במקום הסים הכפול להשתמש בדיבורית BT לפלאפון.
  25. מניסיון עם ה7200 לא כל DOK עובד כמו שצריך, ניסיתי להשמיש 16GB של סנדיסק מסדרת הבליידקרוז ללא הצלחה. בסוף נשארתי עם 4GB של sandisk מהישנים הכסופים עם הקצה הירוק. מפורמט לfat32
×
×
  • תוכן חדש...