RoNeR
-
הודעות
297 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי RoNeR
-
אם אתה לא שומע יותר מידי על ווליום גבוה אני חושב שJBL MS8 יעשה את העבודה בסביבות 1300 יד שנייה ואתה מסודר, במיוחד שעד כמה שידוע לי המאזדה 3 מגיעה עם רמקול סנטר מקדימה. ב1700 הנוטרים אתה יכול להשקיע במגבר וסאב אולי גם סט קדמי
-
קרה לי פעם תקלה דומה בסאב של קיקר, הסאב היה בעל 2 סלילים, וחיבור של אחד מהכבלים במחברים את מהטרמינל של שעל הרמקול למברנה התנתק, זה תוקן על ידי הלחמה וקצת סיליקון.
-
elik0 לפני שהתקנתי את הקרנל של טימור, ניסיתי את האלמנטל. איך להגיד את זה במילים עדינות, אין מה להשוואת בכלל, עולם אחר. בקרנל של טימור יש הרבה יותר מסתם usb host + fast charge, הוא יותר מותאם לרכב, מגיע כבר עם כל הטריגרים שצריך, RTC ALRAM, אפליקציה ודרייבר למצלמת רוורס, סירטוני כניסה יציאה, בדיקות WAKELOCK ועוד.
-
בזמן נסיעה אף פעם לא ממש היתה לי בעיה, הבעיה שהאוטו בחניה, כנראה הסך שמש עושה את העבודה.
-
אשמח לקישור של "המטען" כרגע אני עובד עם שני מיני ספקים 3A שקצת מכניסים לי רעשים למערכת. אני גם עם הקרנל של טימור ונקסוס דור שני. אני מבין שגם הנקסוס שלך מורכב ONDASH?, יש אצלך בעיות חימום, שהנקסוס כמה שעות טובות בשמש החמה הוא מתכבה?
-
אין ספק שהספק כוח הוא חלק חשוב ובלתי נפרד בהטענת הכבל, מניסיון שלי ולאחר הרבה ספקים וחיווט שעברתי. אם לא יהיה לך כבל OTG טוב לא תצליח להשיג טעינה מספקת אף פעם. לאחר בדיקה של כמה וכמה כבלי YOTG. http://www.ebay.com/itm/Micro-USB-Male-To-USB-Female-Host-OTG-Cable-USB-Power-Cable-Y-/231201652382?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35d4b13e9e זה הזוכה המאושר, אני מצליח להשיג איתו טעינה של 800+ עם בהירות מסך מרבית. בקשר לתקלת חשמל של הספק כוח שלך, באיזה תצורה חיברת אותו? מתח קבוע עם טריגר מהסוויץ? אם כן תנסה פשוט להפעיל אותו במצב "טיפש" ופשוט לתת לו מתח רק מהסוויץ.
-
אוקי תודה, אני יפנה אליו מקווה לשמוע חדשות טובות.
-
שלום לכולם מותקן לי ברכב מעבד קול JBL MS8 רמקולים HYBRID + MT250 2WAY סנטר פיוניר אחוריים בקרוב. הסט הקדמי מוגבר אקטיבית על ידי GENESIS 4 סדרה 3 והסנטר מוגבר על ידי הMS8 האחוריים גם יוגברו על ידי הMS8 האם יש טעם לבצע אצל מתקין מקצועי כמו רונן נאור את המערכת? האם אני יראה שיפור משמעותי כל שהוא? אין ספק שברוב הרכבים הכיוון של רונן עושה פלאות, השאלה הגדולה עם שווה להשקיע סכום שכזה גם לאחר שאת רוב בניית הבמה והכיוונים כבר נבנו על ידי הMS8.
-
שלום לכולם. יש לי הונדה סיוויק 2005. בשבוע האחרון צצה לה תקלה במזגן, המזגן עובר מקרר ומחמם, אבל לא יוצא אוויר משני הפתחיים המרכזיים האמצעים ( אלה שנמצאים מעל הרדיו דיסק ). פירקתי את הקונסולה המרכזית של הרכב, כדי לראות אם יש משהו שחוסם את האוויר, כנראה שהמחיצה שצריכה לפתוח ולסגור את זרימת האוויר לא זזה, כאשר אני בוחר מצב על ידי הגלגלת של המזגן. ( חשוב לציין שכל המצבים בבוררעובדים חוץ מהמצב הזה). שאני דוחף את המחיצה עם היד האוויר מגיע, יש למישהו מושג איך עובדת המחיצה? מאיפה היא מקבלת מתח? היא בכלל חשמלית?
-
אני לא מזמן הזמנתי HUAWEI E8278. אתה מכניס לתוכו סים, שם אותו במצת של הרכב או איפה שאתה רוצה הוא דורש חשמל מUSB והוא משדר לך WIFI ברכב. שים לך אם אתה מזמין יש לו הרבה תתי דגמים שבכל תת דגם יש תדרים סלולארים שונים.
-
איך אני יודע אם המערכת מולטימדיה מתאימה לרכב שלי?
RoNeR פרסם הודעה בנושא של andybrami בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם יש לך סיוויק דור שביעי, (2001 - 2005/6) זה יתאים. אם יש לך את הצורה היותר חדשה אתה צריך לרכוש מתאם לדוגמא: http://www.ebay.com/itm/06-11-CIVIC-GRAY-SINGLE-OR-DOUBLE-2-DIN-CAR-STEREO-INSTALLATION-DASH-TRIM-KIT-/301027528677?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A2006%7CModel%3ACivic&hash=item4616a38fe5&vxp=mtr שים לב שזה לא בטוח המתאם הכי זול זה סתם משהו להמחשה. או לחלופין לקנות 2DIN שמותאם לרכב -
הגיע המערכת אנדרואיד שהוזמנה! שרשור עדכון.
RoNeR פרסם הודעה בנושא של CartMan2oo5 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני כבר מריץ android L + timur kernel v3 r3. אומנם עוד לא ברכב, מחכה לכמה דברים בEBAY לפני התקנה, אבל בסביבת עבודה שהקמתי בבית הכל עובד פיקס. מדובר ב nexus 7 lte 32gb אני חושב שאני כבר צריך למצוא בית חם לנקסוס הישן Nexus 7 2012 3g 32GB. ללא בטרייה עם STEPDOWN, וכפתור הדלקה מולחם החוצה (אפשר לחבר כל כפתור אחר מהדשבורד.) -
הגיע המערכת אנדרואיד שהוזמנה! שרשור עדכון.
RoNeR פרסם הודעה בנושא של CartMan2oo5 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא מאמין שאין לו כניסת USB אחת בכל המכשיר קדמית או אחורית. ובדקתי עוד פעם לגבי הVM בכל מקום כולל XDA רשום PURE ANDROID משמע אין פה CE בכלל. זה לא נוגד את זה שמה שהבאת נראה הרבה יותר טוב, אבל אני עדיין לא חושב שאלה פתרונות מושלמים. עד שלא יוציאו מערכת לרכב עם ערכת שבבים סנפדרגון ועם 2GB זיכרון, עדיין הנקסוס יהיה יותר טוב. -
הגיע המערכת אנדרואיד שהוזמנה! שרשור עדכון.
RoNeR פרסם הודעה בנושא של CartMan2oo5 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
http://www.cnx-software.com/2012/11/04/rockchip-rk3066-rk30xx-processor-documentation-source-code-and-tools/ אני דווקא חושב אחרת, אין ספק שהמעבד תומך OTG. 8GB RAM לא הגיוני בכלל, יותר בכיוון של 1GB. ואני לא גם לא חושב שמדובר בסוג כל שהוא של ANDROID VM, הציפ הזה דיי נפוץ בעיקר בדונגלים אנדרואיד HDMI לטלוויזיה. ___________ עדכון: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2660662 בנושא עדכוני תוכנה אתה יכול לעיין פה, שים לב זה מתייחס לכמה מכשירים לאוטו וכדי שתבדוק מה הדגם הספציפי שלך. -
הבעיה שלי בעיקר זה שאני לא רוצה שהמערכת תמשוך יותר מידי צומת לב. נראה לי שסנטר זה דבר לא שיגרתי ברכב. מבחינת תזמונים וכאלה אני לא ממש מוגבל. לJBL MS8 יש יציאה לסנטר, אפילו הגברה פנימית לא כל כך גבוה.
-
שלום לכולם, כבר הרבה זמן שאני רוצה למצוא פתרון להוספת רמקול סנטר. היום נדלקה לי מנורה מעל הראש, וקיבלתי רעיון.בגלל שאני משתמש בטאבלט במקום רדיו דיסק, יש לי הרבה מקום פנוי בדאשבורד. אני חושב להתקין מידבאס 6.5 מאחורי הטאבלט, ולהשאיר רווח קטן בין הפלסטיקה לטאבלט, ולהתקין עוד טוויטר על הדשבורד. מישהו חושב שזה רעיון טוב? או שיש לו רעיון מקורי אחר? ניסור הדשבורד לא ממש בא בחשבון.
-
אוף טופיק - מערכת סאונד לבית מאלמנטים לרכב
RoNeR פרסם הודעה בנושא של Nimrod Roimy בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רדיו דיסק לרכב p670mp. לקחתי ספק כוח של מחשב ישן. בצמה הגדולה של 20 - 24 פין, מגשרים את הירוק ואחד השחורים, זה גורם לספק להידלק גם ללא לוח אם. אתה מחבר את האדום והצהוב בצמה של הרדיו דיסק אל החוט הצהוב בספק, ואת השחור לשחור. זה ידליק לך את הרדיו דיסק, אתה יכול לחבר מחשב אל AUX ורמקולים אליו. שילוב של רדיו דיסק בתוך קיר גבס יכול ליהיות פרויקט מעניין. -
אוף טופיק - מערכת סאונד לבית מאלמנטים לרכב
RoNeR פרסם הודעה בנושא של Nimrod Roimy בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ספק של מחשב עובד מצוין למגברים רדיו דיסקים וכדומה. בעבר עבדתי עם רדיו דיסק דולפינים בבית. היום יש לי רמקולים ביתיים עם אלמנטים של מורל היבריד. -
לצערי אי אפשר לעבוד על הMS8, בגלל הכיול האוטומטי זה פשוט לא נשמע טוב, לפעמים אני מתגעגע לאקליפס 7200, ואז אני נזכר בטאבלט. סשן כיוונים הבא יערך אחרי שדרוג הטאבלט מ2012 ל2013.
-
http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&a=6 אני ההיתי מתחיל מהFAQ של הפורום .
-
את הטוויטרים התקנתי עם סקוצ' ככה שאין לי בעיה לסובב אותם בקלות, אני ינסה לבחון את ההצעה. (כרגע אני עובד על און אקסיס) לצערי אני עובד עם מעבד קול לא כל כך גמיש ונחמד. ככה שהוא לא מרשה לי ליצור בור תדרים. JBL MS8. אני ינסה לרמות אותו קצת וכוון אותו ל"3WAY" עם מיד "שמנגן" מ2000 עד 3000.
-
אוקי קיבלתי קצת כיוון 2200 - 3000 למשחק. אני ינסה להוציא מזה משהו.
-
שלום לכולם, מותקן לי ברכב סט קומפוננט קדמי שמורכב מMT23 של מורל, וHERTZ 165XL מידבאס. החיתוך מתבצע על ידי JBL MS8, הבעיה שהמעבד הזה לא ממש נחמד, ואין אפשרות לשנות את הנקודת חיתוך בקלות. רציתי לשאול לדעת המומחים, איזה נקודת חיתוך תיהיה טובה תיאורטית להתחלה של כיוונים?, חשוב לציין שאני מודע לזה שהשידוך הזה באופן תיאורטי לא כל כך מוצלח. תודה.
-
מאיפה מורידים/רוכשים שירים באיכות גבוהה?
RoNeR פרסם הודעה בנושא של asafniego בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שירים באיכות גבוהה לרוב מגיעים בפורמט flac. שזה בעצם אותה איכות שהוקלטה על הדיסק. כדי לנגן flac ברכב צריך HU שתומך בפורמט הזה, או פשוט לצרוב את קבצי הFLAC עם סוג הצריבה AUDIO (כן הסגנון של פעם, עם 80 דקות ). או הדרך הישנה והטובה, לקנות דיסקים מקוריים. -
לצערי גירסא 3.0 כרגע מיועדת כרגע רק ל2013 ללא LTE. בשלב זה אין לי בעיה לוותר על הLTE בשביל ANDROID 5, אבל אני עוד לא בטוח 100 אחוז שלצרוב רום של גרסאת FLO יהיה יציב ב100 אחוז על DEB.
