שלום לפני שנה הרכבתי מגבר וסאבוופר והכל עבד פיקס. בזמן האחרון הסאב מפסיק לעבוד משום מה, רק שאני מגביר לעוצמות גדולות בווליום הסאב מתחיל לעבוד טיפה... יש ימים שהוא עובד סבבה ויש ימים שהוא לא עובד בכלל.
ניסיתי להחליף בין הRCA של הרמקולים הקדמיים לשל הסאב כדי לראות אם הבעיה היא בכבלים אבל הבעיה עדיין חוזרת על עצמה. בדקתי אם כל החיבורים מחוברים טוב והבעיה עדיין לא נפתרה.
אני אשמח לשמוע אם למישהו יש עצה איך לסדר את הבעיה הזאת