Jump to content

Neti Mishkin

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Neti Mishkin

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני צריך קומפוננטים לרכב שלי.. גודל הרמקולים צריך ליהיות 4". הבנתי שרק MOREL מייצרים רמקולים בכאלה גדלים. אם אפשר לקבל המלצות לאיזה סדרה מומלץ לקנות. התקציב שלי עד 1500 שקל... אם יש משהו ממש מומלץ אז גם 2000 שקל. ואם אפשר אז איפה אפשר לקנות כאלה באיזור חיפה. תודה לעוזרים
  2. בדקתי את כל החיבורים של הסאב והכל נראה מחובר חזק ולא רופף.. יש עוד רעיונות בנוגע לסיבת הבעיה ואיך לפתור אותה?
  3. שלום לפני שנה הרכבתי מגבר וסאבוופר והכל עבד פיקס. בזמן האחרון הסאב מפסיק לעבוד משום מה, רק שאני מגביר לעוצמות גדולות בווליום הסאב מתחיל לעבוד טיפה... יש ימים שהוא עובד סבבה ויש ימים שהוא לא עובד בכלל. ניסיתי להחליף בין הRCA של הרמקולים הקדמיים לשל הסאב כדי לראות אם הבעיה היא בכבלים אבל הבעיה עדיין חוזרת על עצמה. בדקתי אם כל החיבורים מחוברים טוב והבעיה עדיין לא נפתרה. אני אשמח לשמוע אם למישהו יש עצה איך לסדר את הבעיה הזאת
×
×
  • תוכן חדש...