RoNeR
-
הודעות
297 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי RoNeR
-
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
http://forums.androidcentral.com/google-nexus-7-2012-rooting-roms-hacks/191477-guide-nexus-7-factory-image-restore.html פה יש לך מדריך מסודר אין לך מה להילחץ כל עוד יש לך fastboot אתה מסודר. הסיכוי להרוס נקסוס7 הוא אפסי -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מתקין ישירות, אוטודרואיד ואז gapps -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מניסיון שלי עם הרום לא נתקלתי בעיות של ניתוק או חיבור USB, ועד היום לא היתה לי בעיה אחת של התעוררות. לא כל כך יכול להשוואת את זה לרום של טימור כי לא ההיתי בו כל כך הרבה זמן כי מאוד קשה לי להשתמש ברום שכבר שנה קהילת הפיתוח שלו נעצרה. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כדי לחסוך לך קצת כאב ראש וזמן אני השתמשתי בGAPPS של SLIMKAT6 עובד מצוין וניסיתי גם את הGAPPS הרשמי בגירסאת הKK עובד מצוין. לאחר התקנת הרום חשוב שתלך למידע על הטאבלט בהגדרות תלחץ 7 פעמים על הBUILD כדי לאפשר הגדרות מפתח, לאחר מכן תאפשר את אפשרות הרוט. הרום שודרג לגירסאת AUTODROID 1.1 עם תמיכה בOPENDELTA ככה שהוא יקבל לאחד מכן עדכוני OTA. המלצה שלי שתעשה המרה למערכת הקבצים במכשיר לF2FS עובד הרבה יותר חלק. אם יש לך תקלה מיוחדת או משהו אתה יכול להתייעץ איתי, אני מהרום הזה מהרגע שיצא ואני מכיר כל אפשרות שקיימת בו. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא יודע את כמה אתה מכיר את מערכת האנדרואיד, יש כלי שנמצא בrecovery שנקרא nandroid. עם הכלי הזה אתה יכול לגבות את הרום הנוכחי שלך, כולל האפליקציות והכל, ממש כמו ghost image. זה אומר שאתה יכול לגבות להתקין רום אחר לנסות אותו ואם לא מתאים בשתי לחיצות אתה חוזר אחורה למצב הקודם שהיה לך. יש גם אפליקציה בשם titanium backup שיודעת לגבות אפליקציות באופן מלא כולל נתונים, ככה שאחרי שינוי רום אתה יכול להחזיר את כל האפליקציות למצב הקודם שלהם. אז במה שעובד, כדאי לגעת, כי אפשר להוציא ממנו הרבה יותר. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יצא רום חדש לנקסוס 7 2012 שמותאם לרכב. מבוסס slimkat 4.4.4 אפשרות להוספת כל כפתורי המולטימידיה לNAVBAR, אפשרות לבחירת סרטון כיבוי ( לאחר שמוציאים את המפתח ) ועוד. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2789993 עובד איתו כבר שבועיים, עובד ממש מצוין. סירטוני "powerloss": (יצירות שלי) https://drive.google.com/folderview?id=0ByMPSnGy7Y0cUzlMOVNTUmVXdUE&usp=drive_web -
יש לי סיוויק 05, והמחלה של האוטו שלי זה הנעילה. החלפתי מנגנון בדלת של הנהג, כמה שבועות אחרי נהרס בדלת של הנוסע, אחרי שסידרתי לא יותר מחודש עבר אחת הדלתות האחוריות, אחרי שסידרתי נחדש מה? הדלת האחרונה, אני מחכה למגנון מEBAY. ולפני הכל תשים לב שלא נשרף לך הפיוז ( זה אותו פיוז של הכבל המקורי של המערכת. אז יש סיכוי שאם קיצרת בטעות אז תהרס לך כל הנעילה מרכזית )
-
יש לך טעות. מספיק RCA כדי להשתמש במגבר הפנימי. כעיקרון יש לך 8 יציאות, כאשר אתה לא יכול להשתמש ביציאה גם בRCA וגם במגבר הפנימי, זה אומר שאם חיברת לדוגמא את היציאות 1,2 לטוויטרים 3,4 למידבאסים למגבר שלך בעזרת RCA אתה לא יכול להשתמש שוב ביציאות 1-4 בעזרת המגבר הפנימי ואתה תצטרך להשתמש ב5,6. תשתמש ביציאה 8 בשביל הסאב
-
הMS8 כולל בתוכו מגבר 8 ערוצים חלש מאוד ( בסגנון של הגברה של רדיו דיסק ) תחבר את האחוריים ישירות למגבר שלו. אתה מחבר כבל RCA אחד ליציאת הFRONT של המגברים ואל הכניסה בMS-8 ואתה צריך כבלי RCA מJBL לאודיסון וכמובן כדי לעבוד אקטיבי אתה צריך להוציא את הקרוס אובר ולהריץ כבלים ישירות למגבר
-
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כעיקרון לא ניסיתי אבל אני מעריך שזה עובד, יש אפשרות בהגדרות להעביר מפנימי לחיצוני שאני חושב שהנקסוס מייצג את כונן הOTG בתור חיצוני (SDCARD). (מניסיון שלי עם הנוט 2 היתה לי בחירה פנימי או חיצוני ו אפשרויות של 2GB 4GB 8GB 16GB 32G. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
השלב הבא בפרויקט - מצלמת נסיעה לצורך ניסוי בדקתי 2 מצלמות, LOGITECH C525 , microsoft hd 3000 המצלמות הם בעצם מצלמות USB רגילות של מחשב שמתחברות דרך המפצל USB, יש אפשרות לחבר גם מצלמות RCA על ידי EASYCAP. האפליקציה היא caro0 מאפשרת צילום נסיעה + מפה שתראה איפה בוצע הנהיגה(מקצים לדוגמא 8G והאפליקציה נותנת לראות כמה ימים אחורה) מתחברת לרכב על ידי OBD2 ונותנת הרבה מידע בזמן אמת כולל חישוב דלק פר נסיעה וחישוב דלק כולל, טעינת מצבר, חום מנוע ועוד. כרגע אני קצת תקוע בבחירת המצלמה והמיקום שלה, אני לא כל כך יודע איך להעביר כבל בין הדשבורד לחלון. לצערי אני חושב שהמקום הסטנדרטי של מאחורי המראה המרכזית לא כל כך חכם בגלל שזהו מקום שהסאב ממש אוהב להרעיד. האפליקציה מאוד מומלצת גם לאנשים שסתם רוצים לצלם את הדרך על ידי הפלאפון, בשנה האחרונה ההיתי מחובר עם נוט 2 על מעמד שמשה לצורך תיעוד הדרך.( על ידי המצלמה המובנת של הפלאפון ) -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כעיקרון אין לי סוללה בטאבלט ככה שאין לי מושג איך זה משפיע ישיר על הסוללה, אני יודע מעולם הפלאפונים שזה גורם לסוללה להיגמר יותר מהר. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לאחר נסיעה של 40 דקות עם מצב הperformance אני חייב להגיד שההבדל מורגש הטאבלט מרגיש יותר מהיר האנימציות מעבר מרגישות יותר חלקות. מצב performance פשוט קובע את תדר המעבד לתדר הכי גבוה, לאומת זאת מצב ondemand מעלה ומוריד את תדר המעבד כדי לשלב ביצועים עם צריכת חשמל. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
טוב מסקרנות יתר ירדתי לאוטו לבדוק כמה דברים, להלן הממצאים: 1. בtwrp recovery אין בעיה להשתמש גם ללא סוללה, הצלחתי לעשות NANDROID להתקין רום למחוק לשחזר והכל עובד. 2. בנוגע לHARD RESET לחיצה ארוכה על כפתור ההדלקה ממושכת מפעילה את המכשיר מחדש. 3. שמתי לב שיש לusb-rom אפשרות בהגדרות ביצועים להעביר את המכשיר למצב ondemand או performance שאמורים לתת ביצועים יותר טובים על חשבון סוללה, אז כרגע להיום התחלתי עם performance ואני ינסה בנסיעה חזרה הביתה להפעיל waze + poweramp + caro0 ואני ינסה לראות איך זה ישפיע על המכשיר. 4. עוד אפשרות מעניינת זה להגדיר ברכב חשבון נפרד של גוגל, ואז בבית דרך האתר של גוגל פליי להוריד אפליקציות ישירות לרכב ( ברגע שמדליקים את הטאבלט הוא מתחיל להוריד). -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הבהירות על הכי גבוה, ואין תקלות מיוחדות. השתמשתי בstepdown שמחובר ישירות + - לטאבלט ללא סוללה, ולמען האמת אני לא חייב לטעון את הטאבלט ב1.8, אני לא צריך לטעון אותו בכלל מספיק אפילו 500MAH ואפילו פחות מהמפצל USB רק כדי להדליק אותו. http://www.ebay.com/itm/DC-to-DC-4-5-30V-to-1-30V-12A-Buck-Converter-Step-Down-LED-Car-Power-Supply-/181408941977?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a3cd0c799 כמה אמפר הוא מוציא האמת שאני לא ממש בדקתי את זה לפחות 5A מנתונים טכניים אני מעריך, כיוונתי אותו על ידי רב מודד לV3.9. על פי האתר XDA כשהסוללה 0% היא 3.7V ב100% היא 4.2, ככה שאני חושב ש3.9 הוא הנתון הכי בטוח (למרות שיש טוענים שהוא נדלק גם מ5V אבל אני לא חושב שזה בריא כל כך לטאבלט). משהו שכן צריך לקחת בחשבון שהנקסוס מראה 0% וצריך למצוא פתרון לעדכון הרומים שדורשים שהבטרייה תיהיה מעל אחוז מסוים. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הארכתי רק את הכפתור של ההדלקה של הטאבלט, והסוללה כבר מזמן בחוץ. במידה והרכב גניב יש הרבה אפליקציות שדרכם אפשר לנעול או לאפס את הטאבלט. לדוגמא האפליקציה החינמית avast! Anti-Theft: מאפשרת לאפס את הטאבלט, לאתר אותו על ידי רכיב הGPS, לנעול אותו או אפילו במקרה שיש מצלמה לכיוון הנהג גם לשלוח תמונה של הגנב. (כמובן שהפתרון הוא לא מושלם והוא דורש שהטאבלט יהיה מחובר לאינטרנט קבוע על ידי כרטיס סים. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
התקנות קבועות מאחורי הדשבורד הכי בטוחות לדעתי, אני עוד לא מכיר גנב שיפרק קונסולה שלמה כדי להוציא את הטאבלט משם. מה שגם בגלל שהוא יושב מאחורי הדשבורד הוא לא נראה טאבלט בכלל. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מסכים איתך שזה כבר נתמך בהרבה פלאפונים אבל לא בכולם, לדוגמא בנקסוס 7 שלך. בקשר YOTG זאת בעיה שכנראה נמצאת רק אצל פתרונות האנדרואיד ברכב, שכנראה שהפתרון הטוב מכולם הוא פשוט לנתק את הבטריה ולהשתמש בSTEPDOWN לתת מתח יציב לטאבלט ולא צריכה לדאוג יותר לטעינה יותר. -
האם ניתן להתקין waze על מערכת מולטימדיה לרכב
RoNeR פרסם הודעה בנושא של matan-b בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם מדובר בS100 של ROADNAV http://www.roadnav.com/forum/firmware-aa/s100-wince/22-s100-firmware-update פה תמצא את הגרסאות המעודכנות. (99 אחוז שלא תמצא עדכון לאנדרואיד. מה שגם WAZE דורש חיבור לאינטרנט לתפקוד מלא) אין לי מושג אם יש להם תמיכה בעברית, ורוב הסיכויים שהGPS מותקן על הכרטיס זיכרון ואתה יכול להתקין כל גרסה שאתה רוצה שמבוססת על WINDOWS CE (ההיתי הולך על IGO עם סקין של DIMKA. ____________ עדכון: אני חושב שמצאתי בשבילך דרך לעדכן לאנדרואיד http://kotixworld.blogspot.co.il/2014/01/s100-to-s150-conversion-convert-wince.html -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כמו שזה נראה באנדרואיד L המצב לא יהיה שונה כל כך, אבל תמיכה מובנת בDAC בקוד המקור של אנדרואיד יכול לתרום הרבה למפתחי הרומים. יהיה הרבה יותר פשוט לפתח רום מותאם לרכב ואני מקווה שזה יעורר הרבה מפתחי רומים וניראה אלטרנטיבות אחרות לרום של TIMUR. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני ינסה את רעיון הממסר ויעדכן אם תיהיה התקדמות. לגבי האות כבר אתחלתי את זה עם ליין דרייבר אחרי זה ניתקתי אותו, אבל אני עדיין מרגיש שחסרה לי הרבה עוצמה ביחס לHU הזמני שהיה לי עם הפרוססור. לגבי הדיבורית, אני מחפש פתרון שיאפשר לי לשמוע את השיחה מהרמקולים של הרכב. ואני מרגיש שפספסת את השאלה שכוונה ישירות אליך. הצלחת לעשות MOUNT ליותר מכונן USB אחד? -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם כבר הנושא הזה עלה שוב. לפני חודש התקנתי נקסוס 7 + JBL MS8 על הרכב, אחרי קצת כיוון מישראל ג'וניור החלטתי לנתק את הבטריה של הטאבלט ולחבר לו מתח קבוע ויציב. הבעיה הראשונה שעוד לא הצלחתי להתגבר עליה סופית זה הזיהוי התקני USB בזמן הנעת הרכב, כרגע אני מזין את המפצל USB מתוך שקע המצת, אם בזמן הנעת הרכב המפצל USB נמצא בחשמל הוא לא מזוהה בטאבלט וצריך להוציא ולהכניס אותו. עד שאני ימצא פתרון לבעיה אני פשוט מניע את הרכב ורק אחרי זה מכניס את המפצל לשקע המצת. הבעיה השנייה שאני מתמודד איתה זה אות נמוך מאוד, אני משתמש זמנית בDAC behringer uca200 וכשאר אני מנסה לעשות כיול לJBL MS8 אני מקבל LEVEL LOW, ניסיתי להתקין ברכב LINE DRIVER PAC LD10 אבל הוא דוחף לי יותר מידי רעשים למערכת. בימים הקרובים צריך להגיע אלי HIFIMEDIY SABRE U2 שאני מאוד מקווה שיפתור לי את בעיית האות החלש. הבעיה השלישית היא שימוש בנקסוס בתור דיבורית BT. כרגע אני משתמש באפליקציית Tablet Talk כדי לענות לשיחות דרך הנקסוס, הבעיה היא שהשמע והמיקרופון עדיין מנותבים למכשיר פלאפון. אם למישהו יש רעיון איך לנתב את השמע ואת המיקרופון לנקסוס אני פתוח להצעות. הצלחת לעשות MOUNT ליותר מכונן USB אחד? -
התקנת מסך בקונסולה עם חיבור HDMI וRCA. לא דאבל דין
RoNeR פרסם הודעה בנושא של djyakini בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
למצלמת רוורס אני חושב שהכי פשוט לקחת חשמל מהאור רוורס. הארקה מגוף הרכב. וRCA בודד מהמצלמה למסך ( יש גם מצלמות אלחוטיות ). בקשר לדונגל של האנדרואיד, רוב הסיכויים שלא תמצא דונגל שיש בו מקלט GPS, ככה שפתרון לWAZE לא יהיה לך איתו. ההיתי ממליץ לך לשקול אולי להטמיע במקום נקסוס 7 בפנים (פתרון ממש טוב למולטימדיה וGPS פחות טוב למצלמת רוורס אבל עדיין מעשי) -
לפי התמונה אתה לא חייב להשתמש בספק 220V, אתה יכול לקחת מתח ממטען USB 5V 2A. (כמו שמטעינים פלאפון) ופשוט לקנות קורד מתאים.
-
עברתי ממכשיר מעולה לחרטא 8 לא בשביל כיוון אוטומטי. אני רוצה לשלב טאבלט ברכב דבר שדרש ממני לפנות מקום בדשבורד אחרי שאני יסיים את הפרויקט מקסימום אם ההחרטא8 לא ישמע לי מספיק טוב אני יחליף אותו לאודיסון ביט1 או פרוססור אחר שאמור לעשות את העבודה.
