לאחר התחשבות רבה בניסיון של ישראל , הבנתי שלא משתלם להוציא כסף מיותר על סאב עם פוטנציאל גדול לקלול... החלטתי לתקן את הסאב בעצמי ולהתחיל לחסוך לסאב חדש בתקווה שלא יזקק לכסף הזה.
הלחמתי את הטינסיל בעדינות ושמתי קצת סיליקון אדום עמיד בחום שיחזק את על העסק מסביב...
לאחר התיקון הסאב חזר לעצמו.... ונבדק במשך יותר משעה על ווליום יחסית גבוה..
עד עכשיו הכל בסדר מקווה להנות ממנו כמה שיותר... למרות שמצפה ממנו לצערי למכה בעתיד הקרוב...